- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Apple asztali gépek
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Én a másikból jövök. Elég döglött volt sajnos. De örömmel látom, hogy itt kicsit nagyobb az élet. Én egy 2005-ös 3-as boldog tulaja vagyok.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Zozzz2000 #2669 üzenetére
Olvastam ilyet BL és újabb szériáknál is, hogy a kormány gyenge lett.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Zozzz2000 #2672 üzenetére
Kormánybőrözést én itt csináltattam: [link] Ez önmagában nem jelent semmit. Gyűrűs ujjak, tenyerezés...esetleg szárazabb érdesebb kéz is jobban igénybe veszik.
Képek alapján nagyon kirittyentették. Még a motorteret is, bár ezt eladás előtt általában nem szokás mert gyanús is lehet. Viszont a motorburkolaton a Mazda jel is feketére van festve ha jól látom. Így inkább lelkes rajongóra tippelek.
Tesómnak 2009-es van Svájcból. Ott nem sóznak tökig, mint az osztrák / német utakon. Látszik is rajta. Szép az alváza...még. Azért ujjal ledörzsölhető kis felületi oxidáció van. De az semmi...ismét csak még.
Az állapot függ attól mennyire volt gondos a gazda. Egy jó és rendszeres alvázvédelem megakadályozza, hogy probléma legyen hosszú távon. De ezt innen senki sem fogja neked megmondani, hogy konkrétan ezzel az autóval mi a helyzet. Amúgy sem veszünk úgy autót, hogy nincs átnézve + átnézetve... Mindenképp nézze meg egy szerelő is, meg akár te is. Aknán vagy szerelmagad helyen csápossal felemelitek aztán lehet tapizni az alját meg nézegetni elemlámpával. Vagy ha meg tudod beszélni a szerelővel, hogy te is alánézz akkor még jobb. Még mindig jobb kifizetni 5-20 ezret egy átvizsgálásért, mint utána sok fejfájás mellett kifizetni ennek a sokszorosát...Ja, és próbálj meg nem érzelmi alapon lelkesedni ha meglátod a külsőt és elvarázsol. Hideg fej és racionalitás a kulcs. Ha valami gond van akkor ne győzködd maga, hogy jaj de mégis...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Az Emilfrey hivatalos Mazda márkaszerviz ami indulásnak pozitívnak tűnik, mert elvileg képben vannak a márka dolgaival. Én olvastam már róluk negatív véleményeket, főleg ügyfélkezelés terén voltak panaszok.
Őszintén szólva én kicsit sokallom az 3 éves kor(és 75k km) / Attraction felszereltségi szint viszonylatában ezt az árat...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz gothic20 #2734 üzenetére
Ez pénz és igény kérdése. Itt tudsz kicsit böngészni/szűrni. De láttam már olyat is, hogy külföldről behozott gépnél, az ottani nevét adták meg... Nagyon fapadot szerintem nem érdemes...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
A felületi rozsdáig még nem vészes. Ha rendesen le van tisztítva a felület és minőségi anyaggal, kap egy tisztességesen elvégzett alvázvédelmet, akkor nem lesz baj...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz gothic20 #2747 üzenetére
Nekem BK-m van. Én két 16-os felniszettet kaptam. Az acélon volt téli, az alut üresen. Egy darabig gondolkodtam, hogy nyárinál 17-re váltok... Aztán a drágább gumi miatt vetettem el. Meg azért mert annyira hulladékok az utak minősége, hogy egy-egy kátyúban eltűnik a fél kerék. Mostanában leteszem a hajam olyanokat látok. Így inkább maradtam a ballonosabb guminál... Kevésbé vágja a szét a futóművet... Kétségtelen, hogy esztétikailag a 17 jobban mutat, de a 16 is elég szép tud lenni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz gothic20 #2752 üzenetére
Ez sajnos egy ilyen sport. Én a Primacy 4-et vettem 205/55R16-ra 24-ért darabját. Ha most ezt 205/50R17-re nézem akkor 41 körül látom... Azért az nem mindegy. A felni áráról meg nem is beszélve ha azt is meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz gothic20 #2755 üzenetére
Tesómnak 2009-es 2L-es van. Baja még nem volt vele... Amúgy jó az a 150 paripa... Másoktól sem hallottam problémát. Elvétve olvastam olyat, hogy van akinél ette az olajat a 2L-es motor, de hogy BK vagy BL, azt most nem tudom. Viszont ezeket nem venném komolyan, mert nem volt szó egyéb körülményekről...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Doomgiver #2757 üzenetére
Én már elkezdtem gondolkodni, hogy keresek valakit aki 3D nyomtatással előállít nekem egy pár hátsó doblemezt ami szar szövetből van a BK-n és megfogja a sarat meg a vizet. Nem is értem, hogy tehettem oda szövetet...
Sárvédő ívekre nem tudok mit mondani...az olyan amilyen...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
sutszi
veterán
válasz Doomgiver #2766 üzenetére
Nekem hatchbackre kellene. Ha az van azt megnézem.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Igen. 2005 M3.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Zola007 #2775 üzenetére
Igen, szeret rohadni... Az enyém is olyan, hogy foglalkozni kell vele. De ha kap egy tisztességes alvázvédelmet, akkor nem kell aggódni. Meg hát attól is függ hány évig tervezel vele.
Az ajtó alsó része szokott még rohadni, azzal nagyon nem lehet mit kezdeni. Sokan cserélték a komplett ajtót. Én nem érzem ezt kritikusnak... Nálam a csomagtérajtó lámpa körüli szegélye hólyagos picit, de az majd el lesz intézve...
Nézd, igazából lehet válogatni, hogy milyen problémát veszel a nyakadba. Más márkák és típusok esetén megint más hibacsomagból válogatsz.
1.6 benzint hajtok 225 ezer van benne. De nincs olajfogyás. Van egy-két hiba ami érintett pár típust, de nem törvényszerű a bekövetkezés...alapvetően egy tartós megbízható autó... FB csoportban azért olvastam mostanában fura hibákat a dízeleknél...Nálam a kopogásérzékelős típushiba is megvan. Lehet csak a vezetéke korrodált még meg kell nézni. Amúgy 6-7 ezer forint kínából de a szerelése macerás...
Hűtőventilátor és motorvezérlőnél van nagyon nagyon ritka hiba...
Én azt gondolom, hogy ha jól megnézed amit veszel és kipróbálod átnézeted és okés, akkor érdemes ezt a típust venni... bár én azért néha hiányolom a 2.0 150Le-t főleg klímázós időszakban... de ettől még nagyon szépen lehet vele menni pályán is... fogyi meg lábfüggő.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
sutszi
veterán
válasz MontyCrew #2811 üzenetére
Az autós topikba kérdezz be. Ott több embernek is van. Ha jól emlékszem 3-4 körül vannak.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
2019-es 3-as modellekre gondolsz? FB csoportban eddig 3-at láttam amit meg is vettek és nem tesztautó volt...Szerintem a magas kezdőár kicsit mindenkit távol tart. Ráadásul várják még az X-et. Én mondjuk meg is értem. 120 lovas alap verzió azért kicsit vérszegény a dinamikus közlekedéshez...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Az X 181 hp lesz. Sajnos 165-ös verzió nem lesz belőle a jelen árlisták alapján...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2836 üzenetére
Hát igen.. Persze az amerikaiaknak viszik a 2.5 turbót... Mert ott más számokhoz vannak szokva. Itt meg a fogyasztáson meg emisszión megy a pöcsölés. Aztán a másik oldalon meg odavágunk neki... De ez már más téma.
Csak az a kérdés, hogy ezt az átprogramozást kivel lehet biztonságosan elvégeztetni. Amíg garancia él, addig ez kevésbé opció.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2838 üzenetére
Mondjuk a 165 ló az amúgy nem rossz. Ahogy nézem a CX-5 1,3-1,4t között van súlyban. Esetleg az alaktényezője(033) számíthat még ilyenkor. Ha ezt nézem nem is rossz. Elvileg jól kéne mozgatnia a bódét.
Stinger az egy más műfaj.Én kicsit más irányba agyalok. A jelenlegi 1.6-os 3-as 105 (elméleti) paripáját azért sokszor érzem kevésnek. Most azon megy a matek, hogy meddig tartsam meg. Gondolkodtam BL 3-ban, ott is inkább MPS-ben. Azt sajnálom, hogy a 2009 utáni második generációs 6-ból meg nincs MPS, de a korábbi generáció meg már régi. De legalább van ~170 lovas verzió. Viszont jól néz ki egy GTA-s változat. Csak kellene találni belőle, egy nem lepattant verziót.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2840 üzenetére
CX-5 egy halovány pillanatra nálam is felvetült, mert hát lehet bele pakolni... de nem élem annyira ezt a SUV-os világot.
Skyactiv 3-as is csak 2L-es sima szívó benzin. Sokat nem segít rajta a chip. 165-ről indulva nem tudom mennyi a teteje biztonsággal de nem sokat lehet lépni előre.
Csak benzines 170 lovasokat néztem GH-ból, kézi váltóval. Kombi/nem kombi kérdésen még nem jutottam dűlőre, de ahogy magam ismerem mire aktuális lesz ténylegesen a téma, addigra nézhetem újra a kínálatot...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz UberMutant #2870 üzenetére
Én 6 hónapig vártam a TTF-re, mert így adtak időpontot. Eredetileg 125 körül lett volna a spec alvázvédés... De első nap letakarítják az alját alaposan és állapotfelmérés van... Mivel viszonylag nagy felületen volt csiszolni való munka meg 2 résznél lakatolás is képbe jött így arra külön adtak árajánlatot... Időben is totál bizonytalanok voltak, hogy mikorra, meg hogy tudnák teljesíteni... és árban kb 450 körülre jött volna ki úgy, hogy ha még nem találnak további csúnyaságokat... Érezhető volt, hogy nem akarnak vele foglalkozni így próbáltak nagy számot mondani...
A lakatos melóra még meglátjuk de lehet, hogy fele vagy harmad áron kerül megoldásra. Meg időközben leszedtük az elején a hidat, és a nyúlványokat is passziváltuk meg kapott egy vastag réteg Hammeriteot. Az pár ezer + egy hétvégénkbe került... Legalább jobban megismertem a kocsit és még tetszett is...
De az ilyen hozzáállást én sem értem.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Van valakinek Mazda 6 2010 utáni GZ generáció 2.5-ös motorral? Érdekelnének a tapasztalatok. Gyerekbetegségek, motor megbízhatósága( olajat eszi nem eszi...vannak-e nyűgjei), örök kérdés: mennyire rohad?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Hagyjuk a GZ-t... elég ha 2010 utáni tehát FL és 2.5i.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kenwood3 #2901 üzenetére
Alvázra figyelj, hogy komoly embert találj ne himi-humit. Ha rendesen leszedi a felületi rozsdát, passzivál és felviszi a védőréteget akkor oké. Ezen kívül lehetőleg ne verje telibe az egész alját mert az nem túl igényes munka ha a gumik mindenhol úsznak a trutyiban. Mostanában hallottam ilyen extra olcsó 20-30 ezres zsenikről akik ennyiből megoldják a teljes feladatot. Ez már alapvetően gyanús...
A motor láncos. Cserélni csak akkor kell ha hallhatóan csörög...de az annyira hallható jelenség, hogy még a süket is meghallja.
Olaj + szűrők pedig mehet cserére... Olajból 5W30 kell bele. Se vékonyabb se vastagabb...itt is vannak zsenik. De az első 10 ezer alatt érdemes figyelni az olajszintet, hogy viselkedik a motor...
Az átvizsgáláson volt még érdemleges infó az autó állapotáról?[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kenwood3 #2903 üzenetére
Nekem szintén 1.6 benzin van. Az olajcserém éppen esedékes ezekben a hetekben. Én [SHELL HELIX ULTRA ECT C3 5W-30] fogok venni. Korábban MOL Dynamic Gold volt benne. Azzal sem volt különösebb problémám. Igazából pénztárca függő is a dolog. Gondolkodtam a Liqui Moly top tec 4200-on is de nagyon túl van árazva.
Az 1.6-os motorba 3.9L a gyári csere mennyiség. Ha átmosás van akkor 4.2L. Érdemes 5L-ben(4+1) gondolkodni, mert ha rá kell tölteni esetleg akkor legyen kéznél.
Ha ezek egyike sem jön be, akkor az olaj topikban is érdemes bekérdezned, hátha ajánlanak valamit.Első vagy hátsó lámpád ázik?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kenwood3 #2905 üzenetére
Nekem a tolató lámpám párásodott...vagyis inkább beázott... Autómosó után volt benne mindig kis vízlötyögés. Az ilyenkor szokásos minden része körbe lett nézve..aztán végül egy nagyon pici lyuk lett fúrva az aljára. Azóta semmi bajom vele. Nálad nem hiszem, hogy ez megoldhatja a dolgot, csak arra akartam utalni, hogy érdemes alaposan megvizsgálni a részeit és a probléma gyökeréig lemenni... A csere nagyjából az utolsó megoldás. De ha nem kerülhető el akkor sajnos ez van.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz aleister #2911 üzenetére
Kizárt!
Látszik, hogy mennyire ballonos a gumi a felnihez képest...jó kis húsos...a kerékjárati ívbe nem férne el ilyen arány ha a felni valóban 19-es lenne...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kenwood3 #2915 üzenetére
Üdv, a klubban. Nekem is ez borzolja az idegeim. Ismert típus hiba. A kopogásérzékelő vagy tönkrement vagy a csatlakozónál oxidáció van ezért nem kap megfelelő jelet...
Hideg időben gyakori vendég ez a jelzés...
Igazából nem érdemes bontottra cserélni mert előbb utóbb kb mindenkit utolér... Aliexpressről lehet rendelni újat kb 6-7 ezer Ft az ára... Itthon jóval drágább. Legalábbis legutolsó infók alapján. De nem maga az alkatrész a legnagyobb baj. A cseréje a szopás, mert nagyon rossz helyen van. Szóval inkább a munkadíj az ami megdrágítja a probléma megoldását...
Volt aki cserélte ilyen kínai forrásból származó alkatrésszel és megoldódott a probléma. Azóta nem hallottam róla információt.Szóval idegesítő leginkább...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Khaosz55 #2917 üzenetére
2-3 éves járgányról beszélünk. Állítólag már sokkal korábban korrigálták ezt a fajta problémát. Ráadásul ezek az évjáratok még garanciálisak. Újabban meg 12 év garancia van átrozsdásodás ellen. De érdemes pontosan utánakérdezni márkaszerviztől...
Én egyébként nem bíznám a véletlenre. 5 évnél még semmi visszafordíthatatlan nem szokott kijönni. Akkor kapna egy nagyon jó minőségű alvázvédelmet...aztán kész.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Khaosz55 #2919 üzenetére
Szerintem érdemes az eredetét megnézni. Információs jelleggel a gyári garanciákról érdeklődni. Tulajdonosi háttér, tehermentes-e...stb Illetve a személyes megtekintés a döntő úgy is... Hideg motorral várjanak... Ha már motor, akkor szerintem az egyik oka az olcsóságnak, hogy ez a legkisebb motor amivel adták. 120 paripa nem túl nagy ménes... Ha valaki nyugisan, komótosan közlekedik, akkor ez nem lesz gond. A 130-at ez is gond nélkül megfutja.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2925 üzenetére
Nem írtam olyat sehol, hogy nem elég. Azt sem, hogy gond lenne... Szóval nem tudom miből szűrtétek ezt le. De helyén kell kezelni és nem kell túlzott elvárásokat sem támasztani... csak tájékoztatásként szántam. Az én 105 adatlapi lovam azért kevésnek érzem. Meg annak sem örülök, hogy a 130-as tempóhoz 4000-et forog... Miközben a 2.5i-nek (2008) elég 3200 is... Lehet ezt sok szempontból vizsgálni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2927 üzenetére
Akkor itt vannak különbségek rendesen a Skyactiv felé haladva...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2951 üzenetére
A pontos nevét nem biztos, hogy jól mondom...de ha tényleg a kupling "hidraulika"(vagy valami hasonló) cső elrohadására gondolsz, akkor az mondhatni ismert probléma... Facebook csoportban többször előkerült a téma...főleg mostanában. Az a poén, hogy kb nem lehet kapni, csak gyári alkatrész horror árban. Ezért páran utánamentek a témának, és elvileg van pár cég akik legyártják frankón azt a csövet méretben...
De előbb jó lenne tudni, hogy nálad pontosan mi történt...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2953 üzenetére
Ennyire sajnos nem vagyok szakértő... Így nem tudok rá semmit sem mondani... De rondán néz ki nagyon... FB csoportban nem vagy fent? Oda kéne bedobnod... Hátha volt hasonló tapasztalás.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2955 üzenetére
Azt hittem valamiért, hogy 3-as Mazdád van. De 6-os csoportból én itt vagyok: Mazda 6 Club Hungary
És amit korábban mondtam azt 3-as típusra értettem. 6-os témában nem vagyok nagyon benne.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Öcsémnél aktuálissá vált a kuplung csere. Mazda 3 BL (2009) 2.0 benzin 150Le változat. Kuplungszett kinézve, viszont néhány helyen dobta a kettőstömegűt. Full ellentmondásos infókat találni a neten. Tudja valaki biztosra, hogy kell-e vagy sem? (Én úgy emlékszem nem kell bele)
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz lemmy71 #2976 üzenetére
Köszi. Igazából azt kéne kideríteni, hogy kell-e egyáltalán.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz lemmy71 #2979 üzenetére
Mi ez a 10w40? Ugye ezt csak az űrtartalomra hozod példának, és nem azért, hogy 10w40-et töltsön bele?
commanDOS : Veszel 4+1 litert... Attól függ milyet veszel. Van akinek van 5L-es kiszerelése. Van ahol promócióban 4+1-et adnak... Ami megmarad az pedig jó, ha tartalékban ott van a csomagtartóban. Sose lehet tudni mikor kell... Amúgy is érdemes gyakran nézegetni az olajszintet, mert akkor nem üt be váratlanul a baj.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz commanDOS #2982 üzenetére
A 10w40 az nagyon vastag. Ha kopott a motor akkor szokták a kopást némileg kompenzálni ilyen vastag olajjal.
Alapvetően 5w30 az ajánlott. Nem hiszem, hogy sokat szoktad pörgetni így az 5w40 sem szükséges... Az a kérdés, most milyen olaj van benne, és tapasztalsz-e fogyást.Az a baj ezekkel az autósbolt keresőkkel, hogy néha full hülyeséget írnak. Nekem pl nem jól jelzik a motorkódot... Folyton B6-ot mutatnak a BK hatchback-hez, miközben Z-s motorkódom van... utóbb az újabb. Szóval vannak baromságok.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz commanDOS #2984 üzenetére
Érdemes az ökölszabályt alkalmazni. Vásárláskor olaj + szűrőcserék... Innentől indítva pedig 10k vagy 1 év után újra csere.
Ha akarod kicsit tisztítani a motort, akkor az első olajcsere periódust le lehet venni 5K km vagy fél évre... (Városi használatra eleve ezt javasolják)[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2987 üzenetére
Én most majdnem 14 ezernél vagyok és 1 év is elmúlt 2 hete. Jelenleg nincs időm megcsinálni, de tervben van. Pár héten belül bekerül. Amúgy sem használjuk minden nap. Meg én hidegen sem szoktam nagyon elindulni...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz commanDOS #2999 üzenetére
Ezt preventív jelleggel én is szeretném lecserélni... Ami most benne van ilyen zöldes színű... De én is ott vagyok gondban, hogy most akkor melyiket...?!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz UberMutant #3009 üzenetére
Köszi... Így már minden tiszta.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kenwood3 #3015 üzenetére
Nekem annyi kérdésem lenne, hogy a gumiharangokat is telibe vágták? Így képekről nem egyértelmű, de ha igen azért jár a f.szkorbács. Ha szerelni kell majd valamit, akkor szervizben örülni fognak. Nemrég volt a becsületesnepper YT csatornáján egy példaértékű alvázvédőzés...negatív példa.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz lemmy71 #3022 üzenetére
Nem vészes, de igénytelenség... mert ha arra nem figyeltek akkor másra sem. Onnan meg alapvetően nehezen szerelhető lesz. Nem lehetetlen de kis odafigyeléssel megelőzhető ez.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz lemmy71 #3047 üzenetére
Sok a legenda meg a ferdítés... De egyszerű logika mentén haladva látható, hogy miket kell betartani. Nem is ezzel van a baj. Mert a nagy része tudja mit kéne tenni. Én inkább ott látom a problémát, hogy amikor ki kell fizetni, akkor már kevésbé van meg a hajlandóság... Olyan dolgokon akarnak sokszor spórolni, hogy nem értem... És ez még az a rész, ahol van választás, hogy nem kötelező szervizbe menni, mert kis kézügyesség, kis segítség és meg van oldva.
Én is mindig előmelegítem a motort. Ha nem is várom meg, hogy beálljon a vízhőfok de legalább induljon el a mutató. Hidegen a legnagyobb a kopás... Inkább várok kicsit. És utána sem forgatom max 2-2,5k. Ha viszont már bemelegedett akkor városon belül is simán 2,5-4k között szabadon ahogy a helyzet megkívánja... 232k van benne és jól van a motor. Olajat nem eszi.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Gustavson #3049 üzenetére
Milyen OBDII-d van? Én is szeretnék venni egyet, de még nem mentem bele mélyen a választékba.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen