Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeroX92P
tag
válasz dangerzone #4605 üzenetére
Új autó esetén nagy gondok nincsenek, alapvetően elég golyóálló konstrukció az elődje és ez is.
A 2.0 G motor esetében a 122 és 150 közt szoftveres különbség van, fojtószelepet zárja vissza a masina, hiába nyomod a gázt ~4200rpm nél elkezdi zárni, akár az előd esetében is.
Az előd esetében ezt a tiltást elég könnyen és gyorsan ki lehetett iktatni, nagyon sokan meg is tették és a g120 motor is 180le körül teljesít.
Jelenlegi generációnál ezt a Mazda kicsit megnehezítette, egyelőre fejlesztik rá a szoftveres módosítást, ha ez elkészül akkor mindkét motor valószínűleg ugyan úgy tudni fogja a ~180le-t, de ez egyelőre külföldi fórumok alapján csak tipp.
További difi az előd esetében a g120 és a g165 közt a váltó volt, a g165 alá rövidebb fokozatok kerültek a sportosabb érzés miatt, ezt nem tudom megmondani hogy a mostani g122 és g150 nél is eljátszották-e. -
ZeroX92P
tag
válasz dangerzone #4856 üzenetére
Nem hinném, nincs pótkereked, defektjavítód van. Nem valószínű, hogy bárkinek hiányozna egy
szaremelő meg kerékkulcs. Ha valamit vitt volna belőle akkor inkább a gyári defektjavítót, az drága.
Inkább gondolok egy szabványos tálcára, lehet más piacon pótkerékkel adják. -
nyepi
tag
válasz dangerzone #4856 üzenetére
Gyárilag defektjavítóval jönnek ki, a pótkerék szett extra.
-
Debilon
addikt
válasz dangerzone #5030 üzenetére
ezekben nem elemes jeladó van? esetleg lemerült elem?
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
nyepi
tag
válasz dangerzone #5033 üzenetére
Amikor hazavitted benne volt a téli szett is az autóban?
-
nyepi
tag
válasz dangerzone #5035 üzenetére
Igen, attól be tud hülyülni.
De feltanulja magától. -
#TOTTI
őstag
válasz dangerzone #5030 üzenetére
Nekem mondták a szervizben, ha abban viszem haza, pakoljam ki és hagyjam az autot lezárva 20 percig, utána menet közben helyre áll, de mint olvasom így is volt neked.
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5658 üzenetére
Van. Tág fogalom. Neked?
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5661 üzenetére
Manuálisban még nem volt szerencsém kipróbálni. Nekem csak manual van benne. Én abban a tudatban voltam, hogy a váltás miatt “összeférhetetlen” a dolog, de ezek szerint nem. Sokat olvasgattam róla, de konkrét infót, hogy van manualban is nem találtam.
-
Gyufaaa
veterán
válasz dangerzone #5663 üzenetére
Így tiszta, köszi!
-
mmdms
addikt
válasz dangerzone #5717 üzenetére
Az miaz a BP?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
nairobi
újonc
válasz dangerzone #5717 üzenetére
Én a Bm-re gondoltam, azt hittem az van a gyuri 81-nek.
-
ZeroX92P
tag
válasz dangerzone #5723 üzenetére
BN
-
mmdms
addikt
válasz dangerzone #6235 üzenetére
biztos h állat, tegnap mostam, este parkoltam le, reggelre végigfosta a jobboldali A oszlopot. Csak gondoltam azt nem töltöm fel. Plusz a képeken nem látszik de tappancsnyomok a reggeli harmatba a kocsin. Az antennát,a cápauszonyt azt csak most vettem észre, azt körbe körbe, abba kapaszkodott, nagyon olyan nyomok vannak mintha két állat a kocsi tetején "harcolt" volna.
Két vödör, mikroszálas mosókesztyűk, mindig leszárítom mikroszálas autótörölközővel, 4-5 mosás után waxolás. tömören. Nem mondom h véletlen nem csináltam már mosás közbe egy-két karcot, de sztem a nagy átlagnál lényegesen jobban odafigyelek rá. Sztem nem is fest rosszul:
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Moleman
addikt
válasz dangerzone #6641 üzenetére
Nem véletlenül olcsóbb 1-2 millióval, mint a benzines.
Vannak típushibái, ha ezek ki lettek javítva, akkor akár jó is lehet, de kizárólag neki kedvező körülmények között, tehát hosszú utakon, autópályán. A rövid távokat, a városi használatot nagyon nem szereti. A fogyasztása sem kiemelkedően jó, alig eszik kevesebbet, mint a benzines. Én nem mernék kockáztatni vele, annak ellenére sem, hogy mostanában szinte csak autópályázom.
-
Villa7
tag
válasz dangerzone #6641 üzenetére
Ha a típus hibák orvosolva lettek vehető, ha nem akkor az 800k mindent orvosolni kb.
A lokációd is fontos, hogy hol használnád, meg van e hozzáértő szerelő a környékeden. -
nyepi
tag
válasz dangerzone #6641 üzenetére
Szerintem 3 millióért drága. Annyiért ilyen futásteljesítménnyel már a 6-osok mennek. Szerintem engedjétek el a dízelt. Sok gyenge pontja van, ami mind zsebbe nyúlós és ilyen km-nél már jönnek elő a problémák. Persze kérdés, hogy mik lettek eddig csinálva rajta, de szerintem jobb vétel a benzines. Fogyasztásban szinte nincs különbség, bár ez nyilván láb és felhasználás függö.
#6662kat10 1, Érdemes lenne lefrissíteni a CMU-t. Milyen verziójú van fent?
2, Vedd ki az elemet a távirányítóból, hátha már határeset. 3 V alatt cseréld ki. Sima CR2025.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen