- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
facelift utáni első generációs CX5-ből (2015-2017) mi volt az a felszereltségi szint, ami még nem bőrös, de azon kívül a lehető legtöbbet tudja? van egyáltalán valahol valami elérhető felszereltségi szint összehasonlító?
nyilván ha csak nagyon buták voltak szövet üléssel, akkor elmegyek és csináltatok egy huzatot rá szövetből (vannak egész jó méretpontosak) de először inkább olyat keresnénk, amire nem kell.2.0 benzin van célba véve, mert a dízelről sok rosszat hallottam, és hát rövid távra kell autó (sokszor csak napi 4-5km, de összességében is éves 10.000 alatt) - és nem, a bérlés/carsharing nem alternatíva, nem a belvárosban élünk van garázsunk, elfér.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz #21346560 #5069 üzenetére
jó rég voltam arra, de úgy rémlik Augsburg és Ulm között se korlátozás nincs, se útépítés (Ulm-tól Stuttgartig meg fel volt bontva minden) és 3 sáv is volt, szóval lehetett menni, nekem 200-al még csak a középső jutott, mert a belsőben a nagyfiúk jöttek
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #5136 üzenetére
a gyári 19" az 7,5J széles és ET45
a TPMS szenzor gyári cikkszáma (többek között) BHA437140
van gyári márkaszervizből, meg utángyártott sokmindenkitől (aliexpress, ebay, amazon, autósboltok, stb)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #5143 üzenetére
nagyobb középfuratosat vehetsz, mert lesz rá adapter (legalább 2mm-el legyen azért nagyobb a furat, hogy az adapternek legyen "húsa")
ha nincs, akkor meg esztergáltatsz egyet[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #5146 üzenetére
a központosító gyűrű egyenlő az adaptereddel
egy olyan műanyag gyűrű, ami kívül a felni lyukközepe belül meg az autód agymérete plusz 0,1mm (hogy könnyen mozogjon fel-le) vagy a gyári felni mérete (ami általában egyenlő az agyméret plusz 0,1mm-el, a gyári felnik és az agy között is ennyi a különbség a szerelhetőség miatt)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #5148 üzenetére
Facebook Marketplace vagy típus specifikus Facebook csoportok szoktak segíteni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
kicsit off, de egy jól működő rendszerben nem hallod a mély hangok irányát.
"A hangok irányérzékelésében a hallható hangok legalsó két oktávja nem játszik szerepet, a 80 Hz alatti hangfrekvenciák megszólalásának helyét, irányát nem tudjuk meghatározni."
[link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #5235 üzenetére
a sózott osztrák alpokban biztos jobban rozsdásodik, mint egy fűtött pesti garázsban
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Moleman #5303 üzenetére
melyik az a legmagasabb felszereltségi szint, ami még nem volt bőrös, de már volt benne kamera és navi? A Challenge már ilyen?
mindben, amiben a kijelző van középen tud kamerát?
2WD benzinest vennénk 165 lovast, de nem bőröset“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
az Auto Eder egy osztrák cég Linz mellett (Mazda márkaszerviz) én biztos nem az osztrák sózott utakról vennék amúgy is rohadásra hajlamos Mazdát, de ez csak az én ötven centem
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
őstag
tőlem hiába kérdezel, én nem tuningolok és közöm sincs a linkelt céghez
de a linken van elérhetőség, gondolom szívesen válaszolnak neked minden kérdésedre“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
hát én nyurga gyerek vagyok, nekem a kemény ülőlap meg oldaltartás hiánya = 130 kilós ember használta előttem 10 évig (legalábbis ez volt az első gondolatom, de ezt olvasva a többit ha megnézzük ennyivel is okosabb leszek)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
egy kicsit elbeszélünk most egymás mellett
mi használtakat nézegettünk, és hasonlókat tapasztaltam, mint te.
és én abból a tapasztalatból amit a használt autón éreztem a te információd hiányában azt szűrtem le, hogy ez bizony ki van ülve
közben meg olyan gyárilag, és én meg máshoz vagyok szokva“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ja, a "Milyen autót vegyek" topicban már leírtam, végre megszületett a döntés, és megrendeltünk egy CX5-öt (nem új lesz, hanem import)
a szín volt a lényeg Soul Red Crystal (vagy ahogy a német mondja, MagmaRot Metallic) természetesen
elvileg jövő péntektől már itthon van, és tudok képeket is lőni.egyből kérdeznék is: Budapesten vagy a környéken melyik márkaszerviz ajánlott? szervizelésre, természetesen
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz snorbi82 #5903 üzenetére
igen, a némedi szervizt ismerem, sőt közel is van, de attól tartok még 2024 szeptemberig márkaszerviz kell, mert a német vevő vett rá garancia kiterjesztést, és meg szeretném tartani
mondjuk még várom egyébként a Mazda Motor Hungary válaszát, hogy én is megkapom-e azt, amit a vevő kifizetett a németeknél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rasotamas #5910 üzenetére
nagyon jó az önmarketingje az alsónémedi szerviznek
kb mint a Ford topicban az ESS vagy a VW csoportokban régen a Doni motors... megtalálják azt a pár hangadót, aki képes és hajlandó kifejteni a véleményét az interneten (főleg a zárt csoportokban) és ha ezeket megfelelően kiszolgálják, akkor onnantól elindul a lavina
és ha még ezek mellett tényleg jól is dolgoznak, akkor megállíthatatlan, egyik ügyfél adja a másikat.én úgy érzem nincs ezzel alapjában probléma, eleve én tettem így fel a kérdést, hogy ki mivel van megelégedve, és így kódolva volt az is, hogy jön nem márkaszervizes válasz.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
a rendes gumis 1) nem teszi tönkre a TPMS-t és 2) vállal garanciát arra, ha mégis
Csepelen ismerek ilyen rendes gumist, ha gondolod.más: hivatalosan is aláírtuk az adásvételit [link]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Moleman #5975 üzenetére
chiptuning = ecu frissítés
igazából másik vezérlőt írnak rá, mint egy alaplapra egy új BIOS-t
hogy az csak kicsit más, vagy nagyon más, az szerintem mindegy“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
nem márkaszervizben is tudják írni a digitális szervizkönyvet?
manuális CX5-ben cserélnétek váltóolajat? 4 éves lesz, 70.600 km van benne“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ha már AA
nem tudja valaki, miért esik szét a kép?[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
4 éves lesz a CX5-ünk, német volt (majdnem Hollandia) és az alja nem rosszabb, mint a Kodiaq amit lecseréltünk (az februárban volt 4 éves, tehát fél évvel öregebb)
én nem vártam, hogy rozsda mentes legyen, és még a tél beállta előtt kap valami alváz- és üregvédelmet, hogy a következő 3-4 évet tutira kihúzza probléma mentesen“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
feleségem falábbal csak városban (kisváros, 20+ ezer fő, 2 rendőrlámpa) 1-2km utakon hoz össze a CX-5-ben 8,3-as átlagfogyit a 2.0 szívóbenzinnel
nagyon olcsónak kell lennie a dízelnek, hogy megérje azt venni, főleg mert tele az internet a jól dokumentált hibákkal, ami azt jelenti, hogy nem az a kérdés, hogy bekövetkezik-e, hanem az, hogy mikor“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tobias88888 #6194 üzenetére
ezek ugyan azt a színt takarják, 41V Soul Red Mica vagy Soul Red Metallic (megnevezések piaconként eltérnek, de a 41V az ugyan az mindenhol)
ez megtalálható a könyvében is, meg a csomagtartóban a kárpit alatt a matricán
szerintem csak a fényviszonyok, a telefonnal készült képek és a monitorod együttes hatása az, hogy két eltérő színt látsz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tobias88888 #6198 üzenetére
arra figyelj, hogy a magyarországi és az egyéb országbeli felszereltségek nem mindenben azonosak
sokszor névben sem, és/vagy tudásban sem
illetve az sem biztos, hogy az év ugyan azon hónapjában volt váltás
remek példa a feleségem CX5-öse, ami egy Kangei (német "Sondermodell") ami 2019 júniustól volt elérhető, már tartalmazta a Carplay-t és az Android Auto-t alapból úgy, hogy itthon csak a 2019 októberi árlistára került fel ez a funkció először.
a Kangei az egyébként kb az ottani Exclusive Line és Sportsline közé jött ki, de van amiben kevesebbet tud, mint a 2019 hatodik havi hazai Revo-k (nincs benne Bose hangrendszer) van amiben meg többet, mint Carplay/AA, meg menetdinamikai csomag "G-Vectoring Control Plus" továbbfejlesztett sávtartó (nem LKA hanem LAS) és sokkal többet, mint a német Revo-k.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz snorbi82 #6213 üzenetére
nem hiszem, hogy hátra lenne vezetékelve, max. annyit, hogy a fejegység képes a jel fogadására és feldolgozására (azaz mutat képet) mindenféle szoftver mókolás nélkül
de a hátra vezetékelést szerintem nem úszod megha jó vagy angolból, itt egy érdekes thread: [link] segít a kínai kamera beszerelésben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz animatrix11 #6271 üzenetére
a DPF kiírása egyébként az autó olyan modifikációja, ami automatikus bukás műszakin
igen, tudom, sokan megoldják úgy bizonyos autóknál, hogy nem marad külső nyoma, de ettől az elmélet az az, hogy ez az átalakítás tiloshaverom kétszer mosatta a Toyota Avensis 2.2 DCat-ben (kb 30-30 ezer km után) miután kiíratta az egészet a 'csába.
de tudni kell, hogy ez ilyen "saját felelősségre" dolog.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tobias88888 #6287 üzenetére
eBay-en vettem egy nagyon jó minőségű 3 komponenses szettet, kb 15 ezer volt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tobias88888 #6290 üzenetére
ez volt az: [link]
arra figyelj, hogy a Sould Red Crystal az 46V
a 41V is Soul Red, de nincs a nevében a "crystal", és nem az, ami a 2018 utáni CX5-ökön (KF) vagy a 2018 facelift utáni hatosokon (GL) van
ha van cetli az autóban, vagy van szervizkönyve, akkor abban benne szokott lenni a színkód“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz UberMutant #6314 üzenetére
CX5-ben automata, sima hármasban nem?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ez a km állás versus kokszosodás jó kérdés, mert ha a 66 ezer mind városi 1-2km volt, akkor lehet már kell tisztítani, ha meg mind pálya, akkor az is lehet, hogy szép tiszta mint a gyári
alapvetően egyébként a kokszosodásra nagyon hajlamos motorok (1.6 GDi Kia/Hyundai például) is elmennek 100.000-et átlagban, mielőtt tisztítani kell.
és hát ez a lerakódás nem ilyen on-off jellegű, azaz folyamatosan lesz rosszabb a fogyasztás meg csökken a teljesítmény meg ilyesmi, de a megelőzés soha nem árt“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
CX5 olajcsere, szűrők (levegőszűrő, aktívszenes beltéri szűrő, olajszűrő) meg fékolaj csere 142k volt a Zakarnál Cegléden. (fékolaj csere nélkül 115k lett volna)
0W-20 olajat töltöttek bele“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz anonymus89 #6469 üzenetére
ha projektoros a lámpa, márpedig valószínűleg az akkor elfér mögötte egy jó led
és amikor azt mondom jó, akkor nem az ilyen $10-20 dolláros szutykokról beszélek, ott azért el kell költeni 3-4 Nightbreaker szett árát ($60-100)
a projektor nagyon lefogja a sima izzók fényerejét, ugyanazon halogén egy sima nem-vetítőlencsés (reflektoros) lámpából majdnem 3x annyi lument/luxot pumpál ki
https://www.youtube.com/watch?v=wvBvhIVSXC4
https://www.youtube.com/watch?v=apskXGkR-MM“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
CX5-ben 72 ezernél már fényes volt a kormány
mivel takarítod, hogy eltűnik bármennyi időre is? engem frusztrál ez a fényesség, a Leon-omban 200 ezer után volt ilyen, a Skodámban meg 130 ezer után se volt nyoma se.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
-
őstag
válasz Moleman #6705 üzenetére
+1
kizártnak tartom, hogy két sima papírszűrő között óriási különbség lenne az utastérben
az aktív szenes VS. sima az már egy másik sztori, mi is aktív szeneset veszünk, de a feleségem allergiás
emellett akár 90%-al csökkenti az NO2 bejutását, és a szagokat is szűri“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs