- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- E-book olvasók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86332 üzenetére
A muvesz raadasul egy 1.3 as 4T t hasonlit egy 125 os 2T hez
Akkor mar johetnenk azzal, hogy egy gp 125 os 2T vel jobb koridot mesz Hringen, mint egy 4T 600 al. Ha mar a teljesen ertelmetlen fasz hasonlitasokhoz hozzaszoljak
Az RS, Mito nem egy liga egy cbr el. Ezt aki nem tudja elfogadni, az igy jart menjen szepen leveleket kezbesiteni a cbr rel[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #86330 üzenetére
Ketto darab nepitelet. Ebbol sokat megtudunk.
Raadasul agysebeszektol.
Az egyik pedig a klasszikus kipufogo csere utani rossz karbi beallitasbol adodo megragadas. Azaz hozzanemertes.
A masik pedig siman elhanyagolt motort vett, amire kolteni kellett.
Ha nincs penze motorra, a fasznak vesz az ilyen?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz nyogo83 #86349 üzenetére
Aztaqú... tudtam én hogy itt a balkánon nagy gánymesterek élnek, na de ez túl tesz azon amit eddig gondolni mertem... vagy csak én vagyok túl naív.
Ráadásul ahogy a red baronos hirdetéseket ismerem a többihez képest biztos drágán kapta meg szerencsétlen tulaj a motort.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz nyogo83 #86349 üzenetére
Én vagyok az ellenpélda, ugyanis én minden téren elégedett vagyok a Red Baronnal. Igaz, én egy (akkor még) nem egész 9 hónapos, 1517 km-t futott magyarországi motort vettem, itt még nem volt ok a gányolásra.
Mondjuk néha Tasi is tud sületlenségeket összehordani...
vendingo: Gratula!
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #86350 üzenetére
Ha lemered padon, mindenkepp linkeld az erdmenyt
Polini 160 as henger? Mik vannak meg benne?
Ne legyenek irrealis elkepzeleseid, a 40 lo is eleg nehez, nemhogy a 45. Plane a polinibol. De hajra!
Kuplungodat ezek szerint elcsusztatja. Milyen olaj van benne? Jaso ma, vagy ma2 ?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AllTheBest
senior tag
válasz Topiccsendőr #86360 üzenetére
Majd ha lesz rá lehetőségem, viszem padra, kíváncsi vagyok, hogy tudni fog-e 40-et, mert azzal elégedett lennék Túl sok minden nincs, főtengely centíroztatva lett, erősebb hajtókart és tűgörgőt kapott, a henger fel lett polírozva, b-s dugattyút kapott, még 1-szer lehet javítani a hengert. Az összes csapágy ki lett cserélve, légszűrőházon lett kicsit mókolva, hogy több levegőhöz jusson a gép, meg hát ugye a 34-es a karbi ami még lényeg Jelenleg gyári kipuffal és technigas végdobbal használom, eléggé visszafogja az érződik rajta, de még így is szépen megy. Csak idén sikerült bejáratnom a hengert, 300km-et azért illik ilyenkor adni még a nicasilos hengernek is adni... nagyjából 1000km van benne, és ami a legmeglepőbb, rövid áttétellel 8 literből 100 km-en megvan ha mondjuk 70%-át az útnak városban teszem meg
Kuplung az már akkor is eléggé rottyon volt amikor megvettem a gépet, csak most jutottam el odáig, hogy meg tudjam venni az ebc kuplungot rugókkal együtt.
Olajból már nem emlékszem pontosan, de mintha motul gear 300 lett volna belerakva, azt tudom a blokk már lassan 1 éve összerakva várta, hogy bele tudjam rakni a vázba De az is cserélve lesz megint a kuplunggal együtt, hiába van benne csak nagyjából 1000km[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #86361 üzenetére
Aha, hat szerintem nem, en vadonatuj hengerrel azonnal palyaztam vele, nicasilnak nem nagyon kell ez.
A 40 loerot rettento nehez elerni. Ahhoz kb olyan setup kell, ami azt jelenti, hogy 1000km kent dugattyucsere, mert annyira megvaltoztattad a vezerlest foleg a szivooldalon, hogy hatalmasat billeg a dugattyu, mivel a palastjaba is bele van marva, illetve a henger is hianyzik a kibovitett szivores miatt. Es az sem mindig 40 lo. Inkabb kevesebb.
A petku dobot nekem is ajanlottak, aztan megharagudott az ember, amikor megkerdeztem, hogy van-e valami fekpadi meressel alatamasztott szam. Kb en voltam a hulye, hogy nem fizettem azonnal 30 ezret egy legendara, mert aki eddig rault ilyen motorra, az erezte hogy jobban megy mondom, ez nekem nem eleg info
Viszont lenyeges infot lehagytad. Neked elcsusztatja a kuplungot nagy fordulaton?Szerk:
Marmint a kopolamellak elvekonyodtak, vagy a kosarral volt baj?
Tipikis jelenseg a huzott RS nel, hogy elcsuszik a kuplung. Viszont ha ebc erositett rugot veszel, a kinyomo "csapagy" fog hazavagodni hamarabb, ami egy darag golyo. Ezert en inkabb ma olajat raktam bele, ami edfig bevalt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AllTheBest
senior tag
válasz Topiccsendőr #86363 üzenetére
kb 7ezernél megcsúszik, amikor elkezedne igazán húzni
Tisztában vagyok vele, hogy ahhoz azért már kéne technika még bele, hogy meglegyen a 40, a gyártó adatlapja szerint megfelelő kipuff és karbi elég a 40-hez, bár én 35-tel is vígan meglennék
Az öreg aki nekem csinálja a hengereim meg a főtengelyeim mondta, hogy azért 300km-en keresztülvigyázzak rá, én meg vigyáztam is, mert elég drága henger Konrkétan a motort friss műszakival együtt olcsóbban vettem meg, mint amenniybe a henger kerül Csak ezért csaptam le rá, de volt baja rendesen.. szegény polini-ban is voltak kisebb karcok a hengerfalon, de az öreg szépen megcsináltaAmúgy petku kipuffom volt a kisebbik gépemen(CPI sm 50, 73,5.ös hengerrel), azzal szépen harapott, közelébe se ért pl az előző giannelli vagy technigas rezó...
Sajnos nekem tervezett kipu kéne, mert ugye az én motoromon nincsenek idomok és nem olyan szép, hogy a kipu nagyon alacsonyan megy el a motor alatt
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86352 üzenetére
Az az igazság hogy minek magyarázkodni, aki szereti a 2T érzést azoknak többet ér mint 180-200 lóerő.
Ahogy a power kinyit, a hang, a könnyedség, a jó futómű és fékek.
És akkor ez még csak a 125 kategória.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #86306 üzenetére
Jelentem épp most írtam be újabb 10 motoros rendezvényt, tessék csemegézni!
www.MotorosVandor.hu/Rendezvenyek
Kicsit már ég a fejem, hogy a veterán részére nem kapok új rendezvényeket, de hát mit csináljak, motorom van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #86369 üzenetére
Köszi, már benne van!
Mivel eddig nem ismertem, nem tudtam, hogy ez is motoros rendezvény*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86366 üzenetére
Nekem pont a 2T-érzés nem adta.... Pl. hogy power alatt éppen nem gurultam vissza a hegyről, a büdös és füst, ahogy járt, és, igen, és az idegesítő zümmögő 2T hang.
Mondom ezt annak ellenére, hogy tényleg tök jó döntögetni. De egész más egy jobbféle nagymotor, klasszisokkal jobb.
-
vendingo
veterán
Én alig várom, hogy kipusztuljanak már végre.
Utálom a visító zümmögő hangját, főleg amikor valami fos kipufogóval üvegelik a suhancok a városba és azt hiszik, hogy egy hayabusán ülnek. A lámpánál meg túráztatják, hogy mindenki tudja, hogy milyen menő motorjuk van.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86366 üzenetére
Igy van, kulonbozo mindenki, de itt nem is a loerorol van szo, bar muveszunk masodszorra is nagymotorhoz hasonlitja
Hanem vizsgaljuk meg, mit kapsz 125 kategoriaban.
Az egyik motornak 43 as felforditott villaja van 320 as tarcsaval, olyan vazzal, es banan lengovillaval, amit a mernokok 400 kobcentis eroforrashoz terveztek. Mirol beszelunk meg mindig???Ezt mar lehet sportmotornak nevezni, a 4T az egy parasztvakitas ebben az osztalyban. Egy kosar kene az elejere, es lehetne vele csivavat setaltatni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
Ha már itt tartunk.
Közútra, teljesen átlagos, mondhatni szabályszerű közlekedés mellett a fordított telónak van valami előnye a hagyományos becsúszószárral szemben? Vagy ha például a 39mm-es van kicserélve 41 vagy 43mm-es telóra?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
Segítség kellene!
Próbáltam biztosítást kötni online, de nem akar összejönni.
Netrisken tegnapelőtt sikeresen kalkuláltam, és a signalt dobta ki nyertesnek.
Signal oldalán viszont nem bírok szerződést kötni, mert folyamatosan hibaüzenetet dob, hogy "A kockázatviselés legkorábbi kezdete 2017.06.18 06:11 lehet!"
Hiába állítok be akármilyen dátumot, nem enged tovább.Gondoltam kötök a biztosítások.hu oldalon. Itt flottul ment minden, de itt meg azt írják, hogy küldjem el nekik levélben a meghatalmazást, hogy eljárhassanak. Nekem ez nem jó, mert semmi kedvem ezzel szórakozni, hogy postázgassak, meg ezzel is telik az idő, nem tudom használni a motort.
A kérdés, hogyha nem küldök nekik meghatalmazást, akkor az nekem semmivel nem jár igaz?Nem hiszem el, hogy ennyire komplikált egy szaros biztosítás kötése. Itt a szabadnapom, tudnék motorozni, de biztosítás nélkül nem szeretnék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #86376 üzenetére
korábbi időpontra, mint a jelenlegi nem tudsz kötni. Ha az adásvételi korábbi napra szól, akkor arra a MABISZ biztosít, és pótdíjat kell majd fizetned rá.
Bárhol kötöd, kell nekik meghatalmazás. Netrisknél lefotózod, és on-line beküldöd nekik - nem kell postázni. Ráadásul megkötöd most, és majd beküldöd éjjel (amikor már nem motorozol) - legalábbis így emlékszem...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
Úgy van ahogy írod, olyan minőségi alkatrészekkel vannak telepakolva hogy ebben a kategóriában csak jelenthetnek nekik a 4T motorok.
Ezekkel a teleszkópokkal el lehet menni szerpentinezni nem a motor hanem a te határaidat fogod karcolni.
A fékek is olyanok hogy akkor és ott áll meg a motor ahol te szeretnéd.
De szerettem volna én ilyen telót az SV650-re, meg ilyen féket.
Az hogy valakinek nem jön be hogy power alatt nem repít hát istenem, ezért kell pörgetni, felül viszont állati jó.
Verseny feelingje van, és ezeknek a 125 cm3 gépeknek pont ez a lényege.
De akkor térjünk rá a nagyobb kategóriára 250 és felette, ugyan ezen súllyal sőt 100 kg száraz tömeg.
Na ott kezdődik a móka, már alul is nyomaték dögivel, a 360-380-500 kategóriát nem is említem mert az itt levők 90%-a maga alá ...........!
Azt ezek után lehetne fitymálni milyen is egy jó 2T.
De senkit nem akarok meggyőzni, aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk.
Egyik kedvencem a friss videók közül.
A másik hogy mit is tudnak a 4T motorokhoz képest majdnem harmada cm3-vel.Ezt tudja, ha most még hozzáadjuk hogy 50 kg-al könnyebb ugyan olyan jó fékekkel és futóművel akkor el lehet képzelni mekkora feeling vezetni.
Ja hupsz, ez csak egy 250!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
"...kulonbozo mindenki..."
Dehogy különböző, hogy klasszikust idézzek...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
Sok kérdés, hogy mit honnan milyet:
Olajat, olajszűrőt, légszűrőt honnan szoktatok rendelni? Az se gond, ha egy csomagba megjön és nem 3 különböző helyre kell postát fizetni.
Keresek szivargyújtót is. Ebből valami normális valóban vízálló kellene. Nem a kormányra, hanem valamelyik idomra, csőre rögzíteném a plexi alá. Az se baj, ha van rajta USB csatlakozás, de ez nem feltétel.
GPS tartó kormányra? Valami stabil kéne, ami nem lötyög csörög zörög. Kappát néztem 14k körül.
Olcsóbb mint egy motoros GPS, autósom meg már van, illetve a következő is autós lesz.Tanktáska, ami enduro kialakításhoz jó? Ami most van, az szerintem nem lesz jó hozzá a tank kialakítása miatt. Árban valami olcsóbb kellene 15-18K körül. Nem kell nagy, iratoknak, italnak,1-2 szendvicsnek, napszemüvegnek kell elférnie benne.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz canniball #86387 üzenetére
Szerintem még én is fogok tenni rá pár sérülést, nem csak aszfaltra vettem. Keresnem kell egy társat, akivel tudok majd terepezni, mert egyedül nem merek. Ha borulok, akkor a 233kilós mocit tuti nem fogom egyedül talpra állítani, főleg ha meg is ütöm magam.
Tegnap face-en összeismerkedtem egy másik africas illetővel, aki itt lakik pár utcával odébb. Ma talizok vele elvileg, jó sok kérdésem lesz hozzá.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86386 üzenetére
Na de épp most mondtál ellent magadnak!
A (#86388)-ban linkelt szitus videó nem elérhető, törölték a fiókot.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #86385 üzenetére
Olaj+társai: ne a legolcsóbb helyen vedd, hanem megbízhatón, mert szokás hamisítani.
Szivargyújtót én eBay-ról vettem - igaz, én USB-t. Ha USB van benne, akkor figyelj arra, hogy kikapcsolható legyen, mert a 12V->5V átalakítás meríti az akkut akkor is, ha nincs bedugva fogyasztó!
GPS-tartónak én nem vagyok híve, hanem rendes motoros GPS-re szavazok. Kaptam kölcsön, úgyhogy jövő héten tesztelem a WayteQ xRider-t, kérdés mennyi idő alatt lesz belőle videó...
Tanktáskát passzolom, nekem van egy bőr tankborításom, és arra tudom 4 csattal pillanatok alatt csatolni a hozzá való táskát. Az aftermarket tanktáskákat nem ismerem sajnos...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
Ár/értékben messze a kapható legjobb, legélvezetesebb kismotorok ezek a "túltervezett" 125 2T sportmotorok. Ezt túl is tárgyaltuk, nem is vitattam soha egy percig sem.
(#86380) Gaboman: "aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk."
Ez így igaz. Aztán hacsak nem verseny céllal tolja, akkor egy idő után megunja a bő 15L/100km-es+olaj (hasonló erejű 4T motorokhoz képest kb dupla) fogyasztást, és hogy ő tankolni jár, míg a haverok motoroznak, és végül vesz egy 4T-t ő is.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Geresics #86391 üzenetére
Tanktáska: én az egyik legolcsóbb szimpatikus ebayest rendeltem meg, majd beszámolok, ha megérkezett. Elég kicsi, lehet, hogy az AT-re is jó.
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #86391 üzenetére
Ajánlj egy helyet, ahonnan érdemes megrendelni az olajat, szűrőket.
Az xrider nem nyerte el a tetszésem, garmin párti vagyok, csak a motoros garmin 200-300k.
Eddig a tanktáskában használtam a GPS-t, de jelenleg ez nem megoldott.Nem szeretnék ebayről rendelni ilyen apróságot, mert utálok várni. Csak abban az esetben rendelek külföldről, ha anyagilag jobban megéri. itt max pár százast spórolok, ellenben lehet, hogy heteket fogok várni a cuccra.
Tanktáska nem létszükséglet, de azért jó lenne, ha nem kéne minden apróságért a dobozt nyitogatni. Határon útlevél miatt, pirosnál vízért, autópályán pénzért... Zsebbe nem szeretek semmit tárolni, max telefont.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #86385 üzenetére
1, Jól sejtem tiéd az egyetlen AT itt szóval passz, hol kéne keresni, ahol kompletten megkapod. Ez is megoldható ha rákeresel,esetleg az AT fórumán FB oldalon is megkérdezheted. Olajat viszem, szerelőnél van levegő/olajszűrő.
2,Kereső fent.
3,Kereső fent.
4,Kereső fent. De ha nem próbálod fel, hogy jó-e a régi akkor nem derül ki.GPS, jófogáson most van pár olcsó Garmin. Pl a 345. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
Adatpontositas:
A mitonak 40 es ez alapjan a villaja, pedig en mertem egyet 43 al (lehet kicserelte, mert palyamotorrol vettem a meretet) az Rsemnek meg 41 et mertem. Bar azt is 40 nek irja.
A cbr villaja 31...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen