Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #112001 üzenetére
Prímér lánc csörgésén kívül amivel elmegy még vagy 10-20 ezret mikor elkezd zizegni miről tudunk?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #112002 üzenetére
Kormány szitálásra/csapkodásra hajlamos, a hátsó teleszkópok döglenek ebben a korban - a gyári új 100e Ft, a 25 ezres utángyártott (Louisos) meg alapból xar. (Van ER-5-ös ismerősöm, a 2005-ös, keveset futott géppel is szopott eleget... ...aztán megszabadult inkább tőle)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #112005 üzenetére
Kicsit szerencsetlen a kornyezetedben egyetlen motorbol kovetkeztetni.
A gs el is lehet szopni eleget, atugrik a vezerlese, a szabadonfutoja megkotlik, toltes problemak. Vagy km oraban 30 ezerrel kopott fotengelycsapagyak.
Csapkodast ugyanugy elolehet idezni itt is.
Akkora hatalmas kulonbseget nem latok a ket motor kozott.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #112007 üzenetére
Nem mostanában volt - én akkor még 125-ösöztem. Azóta vett egy szintén öreg Kawa Z750-et, azzal meg semmi baja nincsen a srácnak.
(#112006) persuader: Amit a Louis az ER-5-höz kínál hátsó telót (kínai xar), annak sem a hosszúsága, sem a keménysége nem egyezik a gyárival. ez utóbbi nagyon nem - megszűnik a motor hátulja rugózni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
A soha el nem romló japán!!
Csak japánt vegyél mert azok aztán....
Ne vegyél ER5-öt mert sok vele a baj. De hisz ez japán....Szegény kezdő motorosnak az életkedve elmegy mielőtt a motorra ülne.
etnies: Természetesen a lakhelyedhez közelit érdemes keresni, már ha találsz. Nehéz lesz...
Első jótanács, beszélgess vele picit. Hamar kiderül melyik nemzet motorja számára az igazi, és melyik a legxarabb.
Nah pont ahhoz ne vidd
persze ha típus ismerete és jártassága van, az jó, de ha fikázza a másik gyártmányt hagyd ott. Butaság és szűk látókörűség.
Jószerével vehetsz bármit. Állapotot veszel, és nem nemzetiséget. Mindegyiknél ki lehet fogni jót is meg xart is.Ha kezdőként keresgélsz, egy 50-80Le vas bőven elegendő.
Nem a technikás egyenesben kell teljesíteni . persze ha sebesség ad élvezetet és az egyenes száguldozás, akkor had mennyenHa van rá keret akkor ABS legyen, és ami belefér biztonságtechnikai oldalon.
Ha szűkebb a keret, akkor ABS nélkül is van élet, eddig is volt a rizikó faktor valamivel nagyobb, a biztonságos motorozáshoz.Továbbra is üléspróba szükséges. Mocsok kellemetlen, mikor a kiszemelt szerelemmel nem bírsz el. Láttam ilyet betyár kényelmes volt ,meg minden, meg full extra.. csak éppen nem volt elég fizikum talpra állítani mikor eldőlt a csöppség.
Ezek a felesleges tanulópénzek.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #112009 üzenetére
Az a baj, hogy ezek az olcsó "kezdőmotorok" már mind öregek, manapság meg nem nagyon árulnak újonnan ilyesmit. A többségét tényleg "első motornak" vették, egy-két év után túladtak/túladnak rajtuk - szinte mindnek "ezer" gazdája volt már, és a karbantartás jó esetben kimerült az alkalmankénti olajcserében. Elhasználódtak és ennyi...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Thor Sentry XP-t használ valaki? Érdekelne a méretezése. Viszonylag sürgős lenne. :/
Köszönöm.
-
etnies
senior tag
válasz csongi #112009 üzenetére
Köszi, én 20 éve motorozom, 300.000+ km :)
Én a srácnak írtam, kezdőmotort keres, a listából kiszedtem azokat, amelyek szerintem kezdőknek jó. Természetesen szubjektív. Egyébként az ER-6 tényleg jobb lehet, de nem az első évekből, ott gáz lehet a vázzal.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
Mióta olvasom ezt a fórumot azóta az a kép alakult ki bennem, hogy alkatrésszel megpakolt utánfutóval kell majd járnom, mert kb 50 kilónként le kell majd állni az út szélére bütykölni valamit bármilyen géppel is vagyok
Viccet félretéve, jobb előbb tudni a hátrányokat mint később tudatlanul benyalni valami kellemetlen gikszert
Ezért is keresek olyan gépeket amikhez van alkatrész, plusz nem annyira kényesek/problémásak felhasználástól függően, így jutottam a fent felsorolt gépekhez.
Anno suliban az ER-5, CBF600 , Hornet, zr700-hoz volt szerencsém, az első kettő nagyon tetszett, utóbbiak kevésbé. Ettől függetlenül jobban tetszenek a túraendurók, főleg mivel viszonylag magas is vagyok (189cm) így az üléspozíció (is) kényelmesebbnek tűnik.
Először még városban 'gyakorolnék', utána merészkednék hosszabb-rövidebb távokra.
Mivel már ebben a szezonban szerettem volna, kissé viszket a hátsóm, de ahogy magamat ismerem majd' fél évig fogok még járni kelni mire meglesz a valódi favorit
Szerk:
(#112009) csongi
Suliban egyszer sem dőlt el az aktuális motorom, mikor gyakoroltuk a felállítást CBF600-al nem volt gond.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #112016 üzenetére
Család használja, harmadik autóként.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #112019 üzenetére
Na ja, nekem évi 100.000-ban van a 6 hétig használt autó. Olaj, szűrők, néha gyertya, téli gumi fel és le, biztosítás, adó, klíma töltés/ellenőrzés.
Semmi sincs ingyen."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #112020 üzenetére
Hat meg amit en szoktam tapasztalni, hogy azert nincs a motornak baja, mert egyaltalan nem eszleli.
De nekem azonnal feltunik, hogy gazadasra keslekedik, vagy nem ugy indul, ahogy kellene, jobban megnezve meg ra lehet kolteni csak alkatreszekbol a motor aranak 10% at, es akkor meg a titokzatos gazkeslekedes kideritesenek munkaorait nem szamoltuk, de a tulaj fejeben az van, hogy soha semmi baja nem volt, es nem kellett kolteni ra. Szoval ez is erosen relativ.Amikor ezt hallom, hogy semmi nem ment tonkre soha benne, akkor mar latom a dollarjeleket, ha kozelebb mennek a motorjahoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Na én meg július 17 után végre visszakaptam a motorom immáron helyreállítva 1-2 apró helyen látszik közelről nézve a vázon és a segédvázon hogy megkarcolódott, de egyáltalán nem vészes és tényleg közelről kell nézni. Majd még egy hazai elismert mesterrel megnézetem ha lesz alkalmam, hogy ő mit mond rá, de azt nem akarom hogy valami "szaki" megprüszkölje egy flakon sprével igénytelenül, akkor inkább úgy marad.
Nem jöttem egyből haza, hanem benéztem a Motostarba ha már akcióznak, meg elugrottam egy cimborámhoz is, szóval kb 20-25 km-t mehettem, és a motor teljesen random főleg alapjárathoz közel elkezd kéthengerezni néha, aztán van hogy emiatt be is fullad. Hallani is amíg 2 hengerzik, majd kisimul amikor mind a három jár. Visszavittem a szervizbe, azt mondták hogy elképzelhető hogy mivel az oldalán feküdt a motor olajos lett a gyertya, ha nem tisztul ki akkor kicserélik a gyertyákat gariban. Nekem az azért furcsa mert nyáron lábon jöttünk haza vele, autópályán kb 60 km-t, ha ott nem tisztult ki 130-140-nél akkor most miért tisztulna? Meg most is ahogy mentem vele menet közben meg huzatva nem érzek semmi különöset, a computer nem jelez hibát, hangra is jó. Többször megállva lámpánál, meg araszolva a sorok között úgy 3-4-szer kezdte el a hibát produkálni főleg behúzott kuplungnál vagy alapjáraton.
Faterom szerint ha gyertya hiba lenne akkor mindig jelen lenne.
Én nekem még az jutott eszembe hogy a 4 hónap alatt beleromolhatott a benzin, mert sima 95-ös került bele legutoljára (nem volt más azon a kúton). Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni, de holnap teletankolom 100-assal.
Van értelme a friss benzinnel kimenni az M0-ra és kihúzatni a motort nagy fordulaton, vagy csak ártok vele?
Tavaszig már nem fogok motorozni, akkor meg az első utam úgyis a szervizbe vezet majd.Íme pár kép hogy mi maradt meg mint látható sérülés, mivel az egyik a váz, a másik meg a segédváz, és mindkettő cseréje horror összeg, ezért ezek így maradtak. Legalábbis egyelőre.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112024 üzenetére
Street Triple 765 RS 2019
(#112023) tboldi én meg nem értek hozzá úgyhogy elsősorban a hivatalos szervizre szoktam hallgatni, csak nyilván közben agyalok hogy mi lehet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112022 üzenetére
Gyertyara en sem gyanakodnek, csak arra, hogy tul hideg a gyertya ehhez az idohoz, es ezert nem tisztul, de semmikep az olajra.
Elobb gondolnek olyan dolgokra, amik egy esest nem toleralnak, valamilyen jelado, esetleg trafo, ha ride by wire, akkor biztos nem valami apro, karburatorosra jellemzo gyertyahiba.4 honap alatt nem szabadna a benzinnek sem megromlania, de tehetsz egy probat a 100 assal, mert egyre nagyobb a biokomponens a benzinekben es a fene tudja hogy viselkedik. Artani nem artasz vele, ha rendesen bemelegited, es forgatod, de celiranyosan neznem mit csinal hidegen, mit melegen, motorfekre jol veszi-e a gazt, vagy csak alapjaraton csinalja, es jol indul-e hidegen, es melegen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #112021 üzenetére
Én amennyit érzékelek hibának, hogy autópálya tempónál (120-130) ötösben már nem nagyon indul meg (öt sebességes)
Hogy ez bug vagy feature nem tudom. 1.4-es szívó benzines, 88 ló, 1150 kg.
Lehet, hogy ennek ennyit kell tudnia. A motor pöcc-röff télen nyáron, kuplung jó, váltó vált rendesen. Alapjárat ingadozik, ha megy a klíma, klíma nélkül egyenletes. Ezekkel a hibákkal meg együtt tudok élni, előttem a tesómé volt, az elmúlt 10 évben nem volt semmi gond vele.
Pici rozsda a kerékdoboknál, elektromos ablakemelők gyengélkednek, de még húznak, hátsó ablaktörlő nyikorog (ez utóbbi engem nem érdekel, teherautós voltam, középső tükröt nem használok úgy sem)Nem makulátlan, de vizsgán úgy megy át, hogy nem kell fizetni senkinek, ami azért egy 21 éves autónál nem rossz. Elvileg 280.000 km van benne, nem tudjuk, kintről hozták, akkor a varázslatos 150.000 volt benne
Szóval megérte a 400.000-at, azóta kb 500.000-at költöttem rá, + benzin és pályadíjak. A dobcsere 80.000 volt, benne van az 500-ban.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112027 üzenetére
Köszi Akkor holnap kihuzatom a 100assal.
Hidegen nem csinálja, de holnap majd jobban figyelek rá. Ugye a szerviz nem ment vele max 100 métert az elmúlt hónapokban a szalon meg a műhely között. Ha nekik csinálta volna biztos egyből észreveszik, több ilyet látnak meg hallanak mint én. Nekem is az elindulás után kb 10-15 perccel jött elő, piroshoz begurulva, már üresben fulladt le, de nem azonnal hanem így lassacskán csökkent az alapjárat és leállt. Utána nehezen indult be önindítózásra, megint lefulladt, ismét indítás és utána nagygázzal indulva nem csinálat. Vissza a szervizig semmi extra, ott leállítottam, majd pár perc után amikor ők beindították hogy hátravigyék akkor kéthengerezett.
Ezután haveromig (Újpest szélén) megint semmi rendelleneset nem észleltem, nála dumáltunk kb 10 percet, utána indítva 2 hengerrel indult. Gázfröccsözgetve szintén, de elindulás után pár másodperccel már ment mind a három. Hazafele a HÉV átjárónál alapjáraton szépen pötyögött, utána lassan kigurulva a következő lámpánál megint lefulladt. Onnantól hazáig megint semmi, a ház elé beállva némi alapjárat után megint 2 henger... 5-6 percre rá mutattam apámnak hogy milyen, akkor is 2 hengerezett."motorfekre jol veszi-e a gazt"
Menetközben mindent jónak érzek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Polemius
aktív tag
válasz Shin Chen #112014 üzenetére
Vegyél GSF 650-est, abból találni első gazdásat is (még 600-asból is).
Típushibája nincs nagyon (a karbutároros verzióknál a benzincsap előfordul, hogy megadja magát).
Ha rendesen karbantartottat veszel (egy első gazdás esélyes, hogy olyan), akkor nemigen okoz meglepetést. -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112030 üzenetére
Kéthengerezés közben nagyobb gázokra durvább, ropogósabb hangja van, de külön durrogásokra nem emlékszem. Indításkor sem. Inkább olyan mintha egy sorkettes KTM-et hallanék Meg hangosabb is.
Katalizátort nem cseszi szét?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112033 üzenetére
Nagyjából milyen mennyiségben? Nézek egy olajszintet is akkor indulás előtt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Biqci
aktív tag
válasz Shin Chen #112014 üzenetére
Én tavaly szeptemberben vettem egy 600-as Banditot, több mint 20 év kihagyás után. Tipikus nem szabad megvenni motor, 63ezer km-rel, én vagyok a 6. tulaj. De friss műszakival, új gumikkal, felújított kupplungal, jó láncszettel, bár kis szépséghibákkal, de semmi komoly. Előtte átnézettem szervízben, semmi komoly probléma nem volt. Azóta mentem vele kb. 7000km-t, sajnos nem többet, mert némi egészségügyi problémák adódtak, csak 3 műtétem volt az elmúlt egy évben. De ezalatt az idő alatt semmi gondot nem produkált, most is csak áldani tudom, hogy ilyen gépet sikerült találni, amit újrakezdőként is "bátran" használni tudok. Igaz, kb. 20cm-rel alacsonyabb vagyok, mint te, de egy próbát megejthetsz egy ilyen géppel is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
HoaryFox
őstag
válasz Bogyó bá' #112010 üzenetére
Akkor én rendes ER-5 tulaj vagyok, szerintem lassan 6 számjegyű összeget költöttem rá karbantartás címén különféle kopó-fogyó dolgokra (folyadékok, szűrők, gumik, teleszkóp, fék, ...)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #112022 üzenetére
"Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni"
Nem akartam újranyitni ezt a kérdést, de most már tényleg érdekelne, hogy Ti rövidgatyában motoroztok? Vagy bőrben és csak egy aláöltöző van alatta? Te például motoroztál már béléses cordurában és aláöltőzőben 10 fok környékén? Úgy is "kurva hideg volt"?
-
dellfanboy
őstag
-
hroberto
veterán
-
Vismajor01
addikt
válasz dellfanboy #112039 üzenetére
Igy van, mert a motor rendesen melegit alulrol a robogon meg csak a hideg szel van =)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #112039 üzenetére
Elég sokat motoroztam már ahhoz, hogy tudjam, mennyivel több ruha kell túramotoron, vagy nakeden, hidd el. A motorozás pedig nem csak a nagy tempójú közúti száguldozást jelentheti, hanem a kevésbé feszített túrázást is. Ha olvasom ezeket a fázós véleményeket, kicsit olyan érzésem van, mintha a túramotorosoknak azonnal trailert kellene hívniuk, amint a hágón kicsit hidegebb lesz... Élvezettel motorozni nem csak a napsütéses, nyári hétvégéken lehet.
-
hroberto
veterán
válasz #31733248 #112042 üzenetére
Szerintem ezt abszolút embere válogatja. De azért az nyilvánvaló, hogy az ősz beköszöntével jelentősen csökken a motorosok száma az utakon.
Tehát inkább az a jellemző, hogy a motorosok nagyobb része jó időben, kellemes hőmérsékletben szeret motorozni. Mert akármit is húzol magadra, a hideg idővel úgyis bekúszik a ruha alá.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hroberto #112043 üzenetére
A hideg ellen - egy bizonyos fokig persze - tudsz védekezni, a 35 fokos kánikulában (az elvárható módon beöltözve) nekem sokkal rosszabb motorozni, már nem is szoktam (a legmelegebb 3 nyári hónapban összesen egyszer voltam hajlandó motorra ülni).
de kinek-kinek ízlése szerint...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #112042 üzenetére
Hát igen, 5 fokban tapad a legjobban a Supercorsa, minél hidegebb van annál inkább térden kanyarodok a villamossíneken is. 0 fok alatt meg kifejezetten keresem a macskaköves utcákat hogy igazán kiélvezhessem a hobbimat. [link]
Hagy ne kelljen már minden egyes hozzászólásban leírni, hogy nem túramotorral járok 5 dobozzal a wc-re is, és nem az egyenes vonalú egyenletes mozgás jelenti számomra az élménymotorozást. Vagy szerinted egy Street RS mire való?
Kezd unalmas lenni, hogy a FB csoportokban is meg itt is a tél közeledtével billentyűzetet ragadnak az "igazi motorosok" és megy a beszólogatás a sportos felhasználók felé amiért szar időben leteszik a motort. De ha valaki visszaszól akkor meg sértődés van, és jön a donorozás, közúti száguldozás, satöbbi közhely puffogtatása.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #112047 üzenetére
Supercorsa amúgy meglepően jól tapad 0 fok közelében. Egyszer letoltam sc1/sc2 kombóval 200km-t 2 fokban hószállingózás közben. Lapon kanyarodás persze nem volt 130nál meg már k*rva hideg volt nagyon beöltözve is
Kényszermotorozásra jobb egy nagyobb robogó. GSXR-en csak hülyé néz ki a markolatfűtés meg a tucano
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #112049 üzenetére
Jó, de élvezted is?
Ez is egyfajta élmény, igaz.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Formula-1
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest