- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #2312 üzenetére
Mivel úgy rémlik te sem vagy kis termet, így ezt a kategóriát én hanyagolnam.
200k körül nagyon frankó, rendszamos 125-200as robogok vannak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
dewil666
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #2411 üzenetére
"Első lánckerék 1foggal nagyobbra cserélése annyit számít mintha hátul 3-4 foggal raknál nagyobbat"
ebben az esetben inkább hátul három-négy foggal kisebbet nem?
ha ki tud pörögni 6 ban, akkor nő a végsebesség, egyébként nem biztos. Ha a nyomaték elbír a légellenállással. Ha nem bír, akkor a különbség, hogy alacsonyabb fordulaton fog ugyanúgy megállni, mint a szög, mivel máshol fog a "stabil munkapont" jelentkezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz Gaboman #2435 üzenetére
hát egy biztos ha komolyan érdekel a gumit le kell cserélned .. nem azért mert kopott (tudod most lett rá rakva) hanem mert vannak nála sokkal jobban tapadó gumik .. legalábbis én cserélném ...ami rajta van azt meg el kell adni
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Djuree
félisten
válasz Gaboman #2696 üzenetére
én is így gondolom. inkább még szigorítani kellene a feltételeken, nem engedményeket tenni. sőt én még psziho tesztet is csináltatnék jó lenne ha felfognák, hogy a motor igen extrém üzem, 100x veszélyesebb az autónál, aki motorra ül vállalja az igen nagy kockázatot.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #2700 üzenetére
bocs, de pont most próbálgattam néhány 125 öst.
egy 4T 125 örül ha 100at megy önerőből, azt is kb 2 év nyélgáz után, vértpisálva. Kamion mögött 115 autópályán, szélárnyékban.
A DT 125 ösön elhalok az unalomtól, az pedig 2T. És jobban megy mint a 4T 125, bár papíron gyengébb. (12 ló)
Bár ez az én véleményem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
válasz Gaboman #2704 üzenetére
(Visszatértem a fórumra )
Nem kell ezt a dolgot túlparázni, ez egy működő rendszer nyugati országokban (Italy , Anglia). Ezzel a kategoriával nem a hobbimotorosok táborát akarják gyarapítani. Ez egy lehetőség azok számára, akik a motort választják közlekedési eszközként előnyösebb túlajdonságai miatt. Annyi, hogy értelmesebb kategóriát hoztak létre ,amivel lehet tartani a forgalom ritmusát, legálisan!!. Szerintem semmi felelőtlenség nincs abban hogy már egy jogosítvánnyal rendelkező , jóeséllyel közlekedési rutinnal rendelkező 18 év felettinek lehetősége van egy 125ös 11kw-os motort vezetni. Semmivel nem nagyobb felelőtlenség mint egy 21évsenek minden előfeltétel nélkül nagymotor vizsgát szerezni, vagy 14 évesen 125ös rendszám nélküli motort vezetni, avagy egy idős néni kezébe adni egy elektromos bringát. Vizsgán arra készitenek fel hogy megtanulj valamennyire közlekedni ,nem pedig motorzni. Közlekedési rutint meg motoros rutint szerezni két különböző dolog. Nyilván azért választották ezt a 11kw-os határt mert kb 50km után hozzá lehet szokni a teljesítményhez.
Ezek az motoros ingázók trilliárd kilométert raknak egy ilyen motorba,hiába 125 4T, sokkal nagyobb közlekedési rutinjuk van mint az átlag hobbimotorsank aki hétvégén kiveszi a vitrinből a motort aztán gurul egy kört…. Lásd futárok kis motor nagy rutin[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #3340 üzenetére
Ezt előtte én valami kartonból próbálnám meg odatoldani, nem PS-ben, mert így nem jön át.
..ezek alapján én is a gyári állapotra voksolnék - ezekkel a módosításokkal nekem nagyon retrós lesz. Persze te tudod, de szerintem ne bántsd."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
boogie84
veterán
válasz Gaboman #3344 üzenetére
Semmiféle kütyü nem kell ehhez!! Anno gondoltam h power commandert, vagy sport légszűrőt tetetek bele. Azt mondták tuning mesterek h ez így jó! Hozzá ne nyúljak!
Sőt, a gyári légszűrőt csak 18 ezrenként kell cserélni, nem kell szétszedni a sport légszűrőt 5-6000 km után.
Nekem jó ez így, csak egy állítás kell a karbihoz. Nem vagyok egy Ghostrider!
(#3345) Daywalker: Egyik ismerőd, akinek pont ugyan ilyen motorja van. Haverjai bevitték padra méretni a motorjukat, és marhára a gyári érték alatt volt. Azt mondta h ő nem szeretné tudni h mennyi ló van benne.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zack
nagyúr
válasz Gaboman #3403 üzenetére
Annyit mindenképpen érdemes lenne rááldoznod, hogy tanulgasd a féktávot, érintéspontokat, bemeneti kimeneti ívet, kigyorsítási pontot stb. Utcán ezeknek mind mind nagy hasznát veszed, és mint írtam ez még csak nem is kerül többe mint egy túrázás a Mátárban.
Az egyik legnagyobb hiba, hogy a motorosok kis százaléka van tisztában a megfelelő fékút kikalkulálásával. Ezért ennyi a rácsúszásos baleset. Belemarkol az első fékbe, persze hogy elmegy az eleje. A ring pl. erre (is) jó. Én az összes 100LE+ motort csak vezetéstechnikai tréning után engedném vezetni a tulajnak. A sportmotorosok 10-20% van tisztában azzal mit tud a motorja, és mit tudnak ők maguk. Ezért ennyi a baleset.Én pl. beláttam, mi több tudom magamról miért nem vagyok elég gyors a 2:05-höz. A technikám ami annyira belém ivódott az évek folyamán, sajnos lassú pályára, ellenben utcán nem döglök meg ha tempósan akarok kanyarogni akár olyan úton is, amit annyira nem ismerek. Ringen a féktávot követően nagy tempóban egyből lapra kell borítani, a megfelelő kanyarsebességet tartva, majd drasztikusan a kigyorsítási ponttól kigyorsítani.
Utcán ez nálam úgy néz ki, hogy kicsit lassabban megyek bele a kelleténél, majd miután látom a kanyar csúcsát, és a tempóm lassabb mint az ív, akkor korábban kezdek kigyorsítani mint alap esetben. Tehát a kanyart deffenzíven közelítem meg, és csak miután látom az ívet, utána kezdek kigyorsítani. tehát "megismerem" a kanyart, mielőtt virgonckodnék. Ha ezt valaki más esetleg "ringes" technikával próbálja megoldani annak előbb vagy utóbb árok, vagy szembesávba sodródás lesz a vége. Mert utcán ívet korrigálni életveszélyes. Nem a túratempóról beszélek természetesen.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz Gaboman #3405 üzenetére
Az egyik járható út lenne erre, ha hárman négyen összeállnátok, vennétek egy 125ccm Aprilia SR-t, kivinnétek utánfutóval, és egyenló arányban használnátok a költségek negyedelésével. Aztán azt lehet "ütni vágni" és a költségek se lennének horrorisztikusak.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
Daywalker
addikt
válasz Gaboman #3426 üzenetére
Ja ok, csak kérdőjel híján nem tudtam hova tenni. Szóval szerintem nincs, de ha lenne is, úgy vágna meg a rendőr vele, mint annak a rendje
Integra: Nekem is lidlis van Látszólag ok, aztán majd tavasszal derül ki, hogy tényleg az-e
persuader: Te mindig gondoskodsz vmi olvasnivalóról, ami akadályoz a munkában
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
válasz Gaboman #3594 üzenetére
Jó hát egy újabb Z750-re, vagy Z1000-re (meg az eleve kissé sok lenne kezdésnek) gyűjtögethetnék még egy darabig.
Jóval lentebb kell adnom sajna. Régebbi Hornet alternatívát keresgélek egyébként, akkor merült fel ez is. De jó az a Hornet...egyedül a lámpával nem vagyok annyira kibékülve. Egyszer tetszik a kerek, másnap meg már mégse...de legfeljebb bűnt követnék el, mert lecserélném. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3617 üzenetére
nem érzem rossznak a helyzetemet. Bármivel elvagyok, szeretem az összes kétkerekű járművet. akármi is van alattam, jó érzés menni vele, vagy teszek róla, hogy jó legyen. De hogy mi a szép, az más kérdés. Sokszor alapvető igényeimmel nem tud találkozni, mondjuk műszaki megoldásai miatt, fenntarthatósága miatt. Ezért kompromisszumot kell kötni. Különben meg egyhelyben topog az ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1 humoros
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPad topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen