- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Huawei MediaPad M3 - a médiának bejön
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos fejegységek
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shad0w #101998 üzenetére
A lényeg, hogy egyben vagy! Mocival mizu?
Nem is lesz angol GP torrenten.
#cancelled.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shad0w
senior tag
válasz #31733248 #102005 üzenetére
Teljes felszerelésben voltam: alpinestars bőrruha, forcefield mellkasprotektoros gerincprotektor (eddig összesen 3-szor estem le motorról menet közben, mind3-szor mellkassal csapódtam a földbe), középkategóriás dainese kesztyű, top kategóriás alpinestars csizma, Xlite 802RR UC sisak.
Ezek közül mindent odacsaptam a földhöz. Sisak körbe mindenhol sérült, carbon szálas, kuka. Kesztyű kiszakadt, majd meglátjuk kuka-e. Csizmáról lejött a koptató, visszapattintottam, túlélte. Bőrruhát még át kell néznem szakadt-e vagy lekopott-e valahol.
Motor: oldaldekli eltört, tolásnál kurvára kattog, van egy érzésem, hogy szétbaszta a generátort is. Dekli 20k, generátor 50-60k. Bal oldalidom szanaszét tört, nem tudom még mi lesz vele. Tükör, ez az első, hogy bal oldalára dőlt a motor és nem pattant le a tükör. Hátulja megsínylette, csak akkor cserélem ha sebességnél nagyon remeg emiatt. Ja meg két index bal oldalon, már van helyettük kínai. Sebességváltó megmaradt, lábtartót eltűnt, 4k. És a legeslegjobb, hogy bal oldalon volt a transponder (kötelező volt használni) és kutya baja! Más esetben 410 Euro lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Shad0w #102008 üzenetére
Részvét!
Mike csinálja jól amúgy, pályára venni egy kell egy pályagépet. Ha az ember az utcai motorjával csak pár kisebb elcsúszással kalkulál, már megéri befektetni egy pályagépbe és futóba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Shad0w
senior tag
válasz dellfanboy #102009 üzenetére
Hungaroringen nem szólnak érte. Asszem csak Pannóniaringen szólnak ez miatt.
-
Shad0w
senior tag
válasz runner 125 #102010 üzenetére
Köszi.
Nem tudom, most csak minimálisan lenne olcsóbb ha pályára alakított gépet dobtam volna el. Ami fémből van az pont ugyanannyiba kerül, az idom olcsóbb, de ha lehet javítani akkor ugyanannyiba kerül a javítás. Index és a tükör meg 10k együtt. Tréler is 10k. Nincs autóm, se futóm, a biztosítás és teljesítmény adó amit azokra nem fizetek simán fedezi a hazaszállítás/hazajutás költségeit.
De ez csak most igaz, simán megpördülhetett volna és akkor kuka az első/hátsó lámpa amik eleve nincsenek egy pályagépen és jó drágák is. Szal nem tudom.Viszont a nap végére akárhogy is számol az ember az derül ki, hogy ez egy drága hobbi.
-
etnies
senior tag
-
Horvi
őstag
válasz Shad0w #102014 üzenetére
Bátszi motor, Ricsibontó amik itt vannak Bp-n.
Hello darkness, my old friend...
-
Chris0321
addikt
válasz Shad0w #102012 üzenetére
Ha nincs külön pályamotorod a sajátod töröd össze aminek ezért csökken az értéke és míg meg nem csináltatod motorozni sem tudsz és mivel írtad, hogy autód sincs így másképp kell megoldanod ha el szeretnél jutni valahova. Ezzel szemben ha a pályamotoroddal esel a másikat tudod használni. Sokan járnak ki ilyen pályanapokra, biztos tudnál találni valakit aki ha beszállsz az üzemanyagköltségbe segítene a pályamotorod szállításával. Autót/futót vagy furgont pedig te is tudsz bérelni (ha van B-s jogsid) és magad is el tudod vinni és nem kell ezért egy autót venned bár lehet később úgyis vennél egyet mert télen vagy ha nem ketten mentek valahova a motor kevés lesz. Az biztos, hogy ez nem egy olcsó játék és neked kell tudnod mennyit akarsz/tudsz rászánni és mennyire gondolod komolyan.
-
Formaster
addikt
100-as oktán. Biztos kiveséztétek már, de ne tépjétek le a fejemet. Van valami érdemi előnye 11.5:1-hez sűritési arány esetében? Nyilván tisztább az üzemanyag, így kevesebb szennyeződéd lesz a rendszerben, de az érdekelne, hogy gyái ECU mellett, teljesítményben, fogyasztásban mivel járok a legjobban, 95/98/100?
-
tboldi
nagyúr
válasz Formaster #102018 üzenetére
Próbáld ki!
Én kizárólag Shell V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be,
mert boyracer vagyokmert képes hozzáállítani az előgyújtást, és a benne lévő adalékanyagok miatt kevesebb dzsuva rakódik le az EGR-rendszerben.
Illetve gyakran kevesebb a prémium nyálak etanoltartalma, mint a simáké. Az arra fel nem készített járművek nem igazán tolerálják, ha sok etanol van a benzinben, bár az MT-07-nél már nem hiszem, hogy ez gond lenne, inkább a régebbi motoroknál/autóknál jelenthet problémát.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #102018 üzenetére
Egy jó ideig a rendszer önmaga képes tolerálni a szarabb üzemanyagot. előgyújtással, satöbbivel.
Csak pl. abba gondlj bele, hogy egy világjáró adventure motor, mint pl. 1200GS, vagy KTM 1290, esetleg az új AT, hogy lennének világjáró motorok, ha nem tudnának elmenni az afrikai mosóbenzinnel? Mert kénytelenek.
Más országokban is lehetnek eltérések az üzemanyaggal, pl. az USA-ban, ha jól tudom, teljesen máshogy megy az oktán számozás. Nálunk már nincsen, de nagyon régen volt 91, és 98-as is.
Azt nem mondom, hogy innentől kezdve a Gixerbe is 86-ost tankolok, de meg kell nézni, hogy mit írnak elő gyárilag.
Időnként én is szoktam neki (V-Strom 650) adni a jobbik fajtából, de maradok a sima 95-ösnél.
Pár éve, amíg volt E-85, páran kipróbálták, hogy mentek vele egy keveset. Na, az kipucolt mindent. A kipufogón be lehetett látni, majdnem a szelepekig...[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Fasza nagyon ez a Hungaroring, azt hittem hogy több idő lesz mire ráérzek, de már a 3. mért köröm 1:23 vége volt. 1:21:739-ig sikerült levinni a negyedik menetre. Sajnos a másodikban forgalomban voltam, baromi nehéz ám sportmotorokkal küzdeni mert visszajönnek az egyenesben. A harmadik meg félbeszakadt, a negyedik jó volt. Célegyenesben 200 fölé tud menni a motor, de a 210-et már nem éri el
-Mike- megelőzött a Mansellhez vezető egyenesben aztán utána mondja nekem hogy látta hogy lyukat váltottam. Nem váltottam lyukat, csak ennyivel lassabb a motor
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz zgospel #102022 üzenetére
akkor új Talmát köszöntünk benned, neki csak 1:51.05 a legjobb ideje de első alkalomhoz képest jó időket mentél akkor.
akik túragumit használnak, mit ajánlanának 120/70-160/60 méretben? nem mátrában térden fordulós gumi kell, de azért tapadjon is, ha lehet 60nál több ne legyen. a rosso 3 tudjuk jó, de az kb 85e, nem biztos annyiért vennék egy teljesen átlagos használatú banditra.
-
szilchi
őstag
Michelin Pilot Road 2 120/70-17 + 160/60-17 motorgumi pár, 60500 Ft
Én ezt rendeltem a Monsterre,szerintem tökéletes .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz szilchi #102024 üzenetére
+1 erre. Nekem pályán sem csúszkált 2.0 bar-on nem túl gyorsan. Illetve kopásilag is nagyon elégedett vagyok. Az elsőben nekem 18ezer km van és még egy ezrest el fog menni legalább.... pedig már itt a PR3 a garázsban, nem spórlásból nem teszem fel.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #102021 üzenetére
Nálunk van 98 is, szerintem ez lesz az arany középút. Amerikai fórumot néztem épp, ott lehurrogták az illetőt, hogy teljesítménybeni értelme nincs, amíg nem írnak hozzá egy ECU-t, a tisztítás meg relatív, bizonyos intervallumonként amúgy is szétkapod a rendszert ellenőrizni, akkor már meg is lehet tisztítani.
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Rég jártam itt, tegnap megjött az első futómű, be is raktam, 3 hónap szünet után végre tegnap este mentem 1 kört, már nagyon hiányzott. Holnap jön meg a 2 tükör és az index. Szabit vettem ki a hétre, mondván motorszerelés és péntek meg a hétvége motorozás. Most kaptam a telefont, hogy be kell mennem dolgozni, ugrott a szabi, meg a hétvégém is. -
Hosiminh
tag
Sziasztok,
van tapasztalata valakinek, hogy hova érdemes Motorvezérlő Elektronika hangolás terén fordulni, ahol padolnak is? -
#31733248
törölt tag
válasz Shad0w #102008 üzenetére
Köszönöm, hogy leírtad. Azért 120-nál aszfaltot fogni még ilyen körülmények között sem egyszerű történtet... Én éppen ma vettem egy Forcefield Pro Shirt X-V protektoringet, védelmi szempontból nagyon meggyőző, a protektorjai a Level 2 protektorok között is nagyon jók. A mellkasvédelem fontosságával magam is egyetértek.
-
Geresics
addikt
válasz vlevi #102021 üzenetére
pont ma olvastam egy FB csoportban, hogy emberünk azért adta el az 1200GS-t, mert csattogott, zörgött, és a BMW-nél azt mondták neki, hogy tankoljon 100-as benzint, akkor nem fog. Nem tetszett neki a válasz, áttért hát a KTM Super Adventure-re.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
Az sh20-as albán részén ment valaki az elmúlt pár évben?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #102036 üzenetére
"áttért hát a KTM Super Adventure-re."
Azt hiszem, erre mondják, hogy irigylem a problémáitTegnap találtam egy videót, nagyköbcentis kalandmotorok címmel.
[link]
Hát, az elején az Africa Twin-t már-már kezdtem megsajnálni, annyira rájárt a rúd.
A másik dolog viszont az 1000-es V-Strom volt. Amikor egyszer sikerült vele mennem egy rövid köröcskét, akkor nekem is hasonló volt a véleményem. Semmiben sem jobb, mint a többi "nagy", gyengébb is, nem is annyira terepre termett, de közben mégiscsak nagyon kultúráltan jár, semmi hirtelen dolog, mégis amikor rajta ül az ember, az egy nagyon jó dolog -
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #102037 üzenetére
Igen, tavaly voltam. Álmodni sem lehetne jobb minőségű aszfaltot! Lehet tanksapkáig dönteni a motort! Csak figyelni kell, mert itt-ott néhány tehén kóborol az úton! A kilátás pazar, a kanyarok jók! A végére kaptunk esőt, de akkor sem csúszott...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #102042 üzenetére
Mivel én városon belül mozgok, ezért cordura dzsekiket (nyáron hálósat) és előnyben részesítem az UV színeket. Ha kezd picit hidegebb lenni, akkor UV sárga és narancs színekben pompázó jóláthatósági, vízálló munkavédelmi kabát megy fölé. Az aktív védelmi hatását tekintve bárminél jobb, mindenkinek csak javasolni tudom.
-
Juliuska
senior tag
válasz Shad0w #102008 üzenetére
Szia örülök, hogy nem esett bajod! A tárgyak cserélhetők, a motor javítható, de Te nem...
Ha majd lesz lelki erőd, tégy már fel pár fotót légyszíves a sisakodról. Pont ezt a típust hordom és szeretném tudni, mik a gyengéiÉlj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
WZP
aktív tag
válasz V.Stryker #101994 üzenetére
Már végigzongoráztam. Nincs abból az évtizedből ami tetszik a ZZR600-on, YZF600R-en, és CBR600-on kívül. Ha ilyet tudtok szóljatok
Poén kedvéért rákerestem ABS-es motorkra is. Alig pár van ami milla alá csúszott... elég kemény hogy ekkora felára van a potenciális életbenmaradásnak motoron (meg hogy csak 2017-től lett kötelező motorra, de autóra már 2004-ben)
Majd márciusban visszatérünk erre a motorvásárlásra
Inter Arma Enim Silent Leges
-
HSM
félisten
Autókon sem a plusz helyigénye, sem a plusz súly nem probléma, valamint ott azért jóval egyszerűbb dolga is van. (Nincs kanyarban dőlés, és plusz két kerékről jön jel.)
Amúgy ha már potenciális életben maradás... ABS flame nélkül csak annyit mondanék, szerintem a legtutibb egy jó vezetéstechnikai képzés. Az minden motorra jó. Én pl a Safetysen voltam, a két képzési szint 90k volt, de bőven megérte, párszor már kihúzott a bajból az ott szerzett tudás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest