- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Engem is egyből GS500-ra dobtak. Ha nagymotor jogsit csinálsz, akkor semmi értelme pöcsölni (kivéve ha béna vagy és az oktató is látja ezt, és félti a motorját). Főleg hogy az elején az ember örül, ha megszokja azt a technikát, amit alá raknak, nem hogy még cserélgesse is. Szerintem ha az ember nem csavargatja ész nélkül, akkor bármelyik motor jó kezdőmotornak. Simsonnal is meg lehet dögleni...de ezt százszor átbeszéltük.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Itt nincs 250-es gép: A1-re van egy YBR125 (két éve ezen tanultam-vizsgáztam), A2-re a GS, korlátlan A-ra meg a Gladius. Fosok tőle már előre is, a 125-ösön szerzett rossz szokásaimat nagyon gyorsan el kell felejtsem (gáz hirtelen rángatása, gázfröccsökkel való "látványos" visszagangolgatás egyesével, stb.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
Engem kapásból az ER6N-re ültetett az oktató, azt mondta egy év 125 után nem kell t*kölni. Nincs azzal semmi gond, csak óvatosan kell hozzáállni.
A másik meg hogy az A2 bevezetése óta szerintem már nem nagyon tartanak 250-ket.bogyo112!
Én is így voltam a kuplunggal az elején, fél óra után majd leszakadt a kezem. Idővel majd jobb lesz, a forgalomban meg már fel sem fog tűnni.FIREBLADE78!
Miért nem engedtek? Nem mondtad nekik, hogy ezen már rég túlvagy?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Burt1793
veterán
Én a rutin előtt nem ültem motoron, de mivel nagy darab vagyok, mondtam, hogy köszi, de az 500-assal szeretnék menni rögtön és nem mondta, hogy nem lehet. Sokat biciklizem, a motorozás rutinpályán egyáltalán nem nehezebb egy ER-5-össel nekem. Igaz, sosem ültem 125-ös motoron, lehet, hogy ott rángatni kell a gázt, én úgy fogtam fel a motorozást ott a rutinpályán, mintha a nagy túrabiciklimen ülnék, de a kezelőszerveket úgy kezeltem, mintha autóban ültem volna és bevált. Egyedül az egy pálya volt az elején szívás a folyamatos ide-oda indexelés, közben néha kuplungozás miatt. Persze a másik két pályán is van az első pár körben nehézség, a kettesben a 8-as leírása, a 3-asban meg a kopott gumikkal való vészfékezés, illetve az, hogy kikerülés előtt ne villanjon fel a féklámpa.
(#51858) Outlander: Igen, valahogy én is így gondolom. Rutinpályán, illetve forgalomban 50-nel gurulgatni úgy, hogy már van B jogsid és egy kicsit érzed a dolgot, egyáltalán nem nehéz. Jó persze most jöhetnek a nagy motorosok azzal, hogy nem ez a motorozás és ez igaz is.
(#51856) FIREBLADE78: Az 50ről vészfékezés még jobban amortizálja majd a tanulómotorokat, de persze egy nagyon fontos dolog, szóval szerintem helyes dolog, hogy ezt belevették a rutinba. Én csak a motorokat sajnálom.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Úgy beszélsz a Gladiusról, mintha valami 1600-as V2-es lenne, ami tudom hogy büntet, de azért itt egy 650-esről beszélünk, ami ráadásul nem egy erőgép, noha a tesztelők szerint is nyomatékos ugyan, de inkább csak 6000-nél kezd veszélyes lenni. Ott meg már a fazer is ébredezik bőven. Hiba azt gondolni, hogy a fazer hülyebiztos.
Egyébként egy 250-essel is meg lehet szívni hülye gáz- és kuplungkezeléssel, ergo az is kerékre lehet állítani. Pont ezért rossz példa a robogó, mert ott az automata miatt teljesen más világ az egész. Szóval egyetértek Outlanderrel, én sem értem ezt a nyavalygást...alapszabály, hogy új, ismeretlen motorral elsőre finoman bánunk, főleg ha az nem a sajátunk. Minden más hozzáállás hülyeségből, nem pedig a fokozatosság hiányából fakad. Tényleg nem bántásként mondom, de túl sokat agyaltok ezen, és amiket leírtok, az csupa user error, ami simán kiküszöbölhető lenne logikus gondolkodással és egy kis óvatossággal. Én messze nem voltam pro amikor tanultam, de az oktató azzal szórakozott, hogy jött utánam pitbike-kal és amikor megfordultunk a pálya végén, akkor ki tud jobban gyorsulni, én a GS-sel vagy ő Mindez ősszel, nyálkás időben...A fokozatosság elvéről meg annyit, hogy nem lehet olyan sok órát vezetni manapság, hogy ráérjen pöcsölni az ember. Ok, aki nagy jogsira megy mondjuk ne üljön egyből ER6-ra, de mondjuk a GS500 bőven belefér már elsőre is...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Tudtam, hogy ezeket a grafikonokat fogod előhúzni. Sajnos ahány pad annyi mérés. A számokba ne menjünk bele mert én is láttam méréseket a gladiusról, ahol 50 nm-t még közelről sem látott (nem csak 3000-nél, de feljebb sem). [link]. Szóval hagyjuk a számokat. Ráadásul ezek csak számok, amik kismillió dologtól függenek még - például az áttételtől, hanyas fokozatban vagy stb. Nem 10 Nm különbségtől függ, hogy meghalsz-e vagy sem, leesel-e a motorról vagy sem.
De: az FZ6 sem arra való, hogy 2-3000 körül forgasd. Sőt jobbat mondok: egy ezres sor 4 sem arra való, az sem fog onnan repülőrajtot venni. Sőt mindegyik motornak megvan az a tartománya, ahol jól működik. Ahogy a gladius sem szereti az alacsony fordulatot, a Fazer sem. És attól, hogy valami elvánszorog ilyen alacsony fordulaton, az nem azt jelenti, hogy ott érdemes vagy ott kell használni - konstrukciós dolog, hogy a sor 4 ott nem rángat, de ettől még nem optimális. Szóval almát a körtével hasonlítunk ez esetben. Kismilliószor lefolytattuk már ezt a v2-sor4 vitát, nem kell túlkomplikálni, és a Gladius sem egy dízelmozdony, max neked szokatlan az ereje - idővel elmúlik, ezt garantálom
A lényeg, hogy ha az ER6n-nel megtanul, akkor a Gladius már nem lesz neki meglepetés (ha már dnyofetiszita vagy: [link] )."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az első bekezdés felesleges(en béna szurkálódás) volt, mert ha nem vetted észre, már felhívta rá a figyelmem a kolléga és reagáltam rá, korrigáltam is - és ezt szerintem te is észre vetted. De kaptál másikat grafikont, csak hogy kielégítsem ezen irányú fétisedet, ahol egyformák a mértékegységek (de egyébként sem a maximum értéken volt a hangsúly, hanem a különbségen). Na mindegy, túlbeszéltük. Azt hiszem eladom a szaromat és veszek egy Gladiust, ha élvezni akarok...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
Az én (1.5 éves, 49 tankolásból álló) statisztikámban két db 5l alatti érték szerepel (szintén 650). Az is biztos tévedés.
Átlag 6.5l körül kér.Daywalker!
Jahogyja! Azt hittem a robesz is a tiéd...V.Stryker!
Milyen volt az út?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
Mint írtam nekem csak mobilnetem van, otthon is csak az van. Arról nem tehetek, hogy egyesek képtelenek a technika helyes használatára...Használjatok olyan böngészőt 100MB-os nettel ami tömörítve tölti le a cuccokat és akkor nem lesz 6MB egy kép se. Vagy állítsátok be, hogy csak azt a képet jelenítse meg(gyk.: töltse le) amelyiket ti akarjátok. Ha a flash tartalommal megy akkor pár jpg-vel csak nem olyan bonyolult. És innentől befejeztem, szóltam modinak linkesítse a képet. Mehet a szájkarate csizmákról, papucsokról és olajokról. Majd azzal beszélek priviben akivel akarok, nem fogom elütni ilyenekkel a topikot.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
En persze hogy nem szamoltam, mivel utana kene nezni nagyon. Ezert irtam hogy jo szamolgatast, mert te egyetlen aranyszambol csinaltal egy megallapitast, amig van jopar fogaskerek a fotengely es a hatsokerek kozott.
Amiket gyari specifikaciobol megadtam, aranyszamok.
Ezek a szamok mik, amiket te kiszamoltal?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jo. Es a primer fogaskerek atmeroje az mi? Milyen nyomatekot modositunk? Mindket motoron ugyanaz a fogaskerek van a fotengelyen ugy gondolod? (Ahol ebred a nyomatek)
Annyira ne simazzunk, mert te egy ertekkel dolgoztal nehany hsz el ezelott...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Burt1793
veterán
Igen, persze, ez logikus is. Egy cb500 azért lassul le annyira 100 felett, mert előtte a rövidebb fokozatok miatt tűnik gyorsabbnak, viszont ezt nem lehet a végtelenségig húzni, a légellenállás miatt kevés lesz az ereje. Míg egy 1200-as crosstourer mondjuk jobban bírja a már kisebb nyomatékmódosítást is, mivel nagyobb a motor nyomatéka. Elinduláshoz kell a legtöbb vonóerő, ahhoz meg egy 50 ccm-s motorból is ki lehet szedni annyit egy hozzá passzoló váltóval, hogy gyorsnak tűnjön 30ig. 9000-es fordulaton.
Minél nagyobb fokozatban van a váltó, annál kisebb a nyomatékmódosítás, annál közelebb leszünk a motoréhoz. Tehát akkor mondjuk egyesben mennek fékpadra és átszámolják? Vagy inkább a legnagyobb fokozatban? Akkor nem kell olyan erős fékpad. Kisebb a vonóerő, stb.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
De mitől ha ugyanakkora?
Illetve más kérdés: ha veszek egy motort de nincs meg még a jogsim tudok rá egyből kötelező biztosítást kötni. Kocsinál mintha kérne a jogsi adatait
Illetve 4 adásvételi kell csak ha jól olvasom az összefoglalót amit be kene vinnem majd okmányirodába.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Pba-n keresztül csinaltattam a kalkulaciot, ok is alkuszok, ez volt a legjobb ajánlat.
Egyébként ugy vagyok ezzel, h rakok majd ra bukogombat es kerektengely gombát, így ha ne adj ég lesz elcsuszas talan olcsóbban megúszom mint 250k + önrész. Soha nem riadtan vissza egy kis gittelestol, csiszolastol. Fenyezo rokon meg van. De igyekszem megfontoltan közlekedni vele.
Talan a gombák egy kisebb csúszást jól haritanak, max a kormanycsutka lehet cseres ha csak nem fordul at, de inkább nem is gondolkodom ilyeneken,"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
és polimorf!
Veztech tréningen volt olyan gyakorlat, aminek a végrehajtásához alapjárat közeli gázállásnál kellett a féket taposnom és ott tud dadogni a gép. Nyilván normál használatnál ilyet nem tapasztal az ember; de a bólyakerülgetés nem normál használat.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
A kawával utassal mentem amikor elkatam egy olyat, hogy eltört a kipufogó tartó csavar.(Egy konzolra volt felfogva a kipudob meg az utaslábtartó is). Szerencsére nem történt nagyobb baj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
Aki versenyzik annak minden számít. Vékonyabb lánc, alu lánckerék. Minden gramm veszteség a hajtáson számít...(az élettartamra meg mondtam, hogy legenda, én sem hiszek benne).
mod: sőt vannak olyanok aminek alu a közepe és a fogas rész acél, a kettő pedig titán csapokkal van összekötve.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Laraxior
titán
Azé' szokták cserélni a fogaskereket, hogy könnyebben feljöjjön kerékre
Persze jót tesz az egész motornak, hajtásnak, futóműnek..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Daywalker
addikt
Jó igaz azokat kihagytam mivel azokhoz nem tudsz nyúlni lényegében, csak ott tudsz fogni rajta, amihez hozzáférsz. De ha könnyebben pörög fel, azzal is nyersz. Lényegében mindegy, az a fontos, hogy jobban megy a motor. De alapvetően van igazad.
Jaja, kerekezés nem pálya...bár tény h látványos is tud lenni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
A meghajtas sulyanak van jelentosege.
Leginkabb a lanc sulyanak, ahogy rafordul a lanckerekre. Ezt nagyon lehet erezni a kis kobcentis versenymotorokon. Ha nem lenne jelentosege, nem csinalnanak ilyesmiket.
Pl ha a gyari lancot lecsereled ami rs 125 oson 520 egy 415 re, a lanc tehetetlensege baromira kijon.
Fekpadon merheto a valtozas.
Az aluminium lanckerekkel kilokat lehet sporolni. Egy nehezebb gumi a fekpadon egy erosebb motornal -2 loero. Csak a gumi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
Nem, nem szokom meg; tisztában vagyok vele hogy sajnos nem kevesen "se lát se hall módban" közlekednek és azoknak teljesen mindegy ez is, így ettől nem leszek magabiztosabb.
Daywalker!
Szóval félhívő vagy; az is valami!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
A loerot nekem Frecska mondta, aki egy olyan padon mert, ami visszaszamolja a hajtasbol fakado veszteseget is. Ez az a bizonyos Mami kamionban levo. Elgondolkodva a dolgon valoban nem logikus, hiszen a lendtomegbe betaplalt ero nem fugg a lendtomegtol.
Valoszinuleg nem itt van a kutya elasva, de azt sem gondolnam, hogy nincs tisztaban a pad meresi metodusaval.Csinaltam egy osszeirast, amikor az RS t keszitettem fel versenyre.
A gyari lanc, lanckereket, egy vekonyabb ugyancsak acel, lezervagott fogaskerekre csereltem le, de meg nem is alura, ott tobbet sporoltam, mint 1 kg.
Egy AFAM alu lanckerek 15-20e forint, baromi konnyu, nekem ebbol kell 4 hatulra, es 3 elolre. Kelloen megeddzve nem puhabb az acelnal tudtommal, de ennyi penzt nem akartam erre aldozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha az Audi elektronikus asszisztensei nem ringatnák a biztonság hiú érzetében a gyakorlatlan sofőrt, akkor nem is százzal szedegetné a 70-el bevehető kanyarokat. A mostani drága kocsikkal-motorokkal minden hülye azt hiszi, hogy tud vezetni....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
jaktib
tag
Akinek erős autója van az mind siet. Én BP-en vezetek szinte csak. Voltam most Egerben nem akartam a megengedettnél gyorsabban menni, utas is volt, ezért ha lehetett behúzódtam a belső sávba, és a külsőben sem akartam feltartani a forgalmat.. A belsőben pedig sok a kamion. Ezért kénytelen voltam előzgetni őket. Ha épp egy ilyen prémium autó ért utol akik jóval a megengedettel jöttek a nyakamba a minimális követési távolságot sem tartották be. Még akkor is ha mind két sáv telített volt. Azt sem várta meg szinte sok "versenyző" míg lehúzódom előlük. Nem is nagyon testszett az az út. Tiszta mérges lettem, hogy a forgalomra nincsenek tekintettel, csak nekik menni kell mert csilliós autója van és az nem járja, hogy betartsák a szabályokat.
-
Genesistibi
tag
Hát én még egyáltalán nem érzem, élvezek vele minden kanyart és, hogy azokat egyre jobb tempóban tudom teljesíteni.
Tapasztaltabb motorosok mondták, többek között itt is, hogy jobb lenne egyből egy nagyobb, mert ha rákapok nem lesz megállj...(azért volt bőven ellenvélemény is).
-
Bogyó bá'
nagyúr
A "kisdízelen" - a téli tükörjeget leszámítva - bármikor büntetlenül nyomhatsz padlógázt, a konténeres, 200 lovas, de szakadt futóművű, rongyos gumijú Bömbi nem ennyire megbocsátó. Hasonló okból nem ültem fel a korlátlan A-s rutin-tanfolyamom ideje alatt a saját 125-ös vackomra, mert a kicsin felvett "rossz szokásokkal" nem akartam sem a tanulómotor Gladiust, sem magamat össze törni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Ezzel egyetértek. A dolgok fejben dőlnek el. Most hogy megvan az első nagymotor, nem az erejét érzem soknak, mert az rajtam múlik, hanem a súlyát kell szoknom és a bizalmat a gumi iránt.
Amúgy érdekes,hogy első hónapban olyanokat döntöttem nulla félszel, hogy ihaj, most meg bénázom. Mondjuk mentálisan nem is vagyok rendben.Xaels: Az a kezdő akinek beajánlunk egy 600-as motort már legalább oktatáson ült egy olyan gépen, - Hát én ezt nem nevezném nagy rutinszerzésnek, mert kb. összesen ülsz rajta 6 órát, 50-nél többel egyszer sem méssz és ha szerencséd van, talán párszor harmadikba is felválthatsz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
De piszok nagy szerencsém volt, hogy első órán a GS500-at adták ide, így tényleg csak meglepődtem. Szerintem a Gladiussal egykerék + taknyolás (helyből hanyattesés) kombó figyelt volna be, ha erre ültetnek először.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
"Végigszámoltam"
Annakidején a DL-650-t számolgatták, és ott is nagyjából az jött ki, hogy az Alpokban a hágókon a hajtűből elindulva a V-STrom (és persze az ugyanilyen blokkal szerelt SV-650) az elején nagyobb nyomatékkal indul meg, mint egy ezres sportmotor.
V-Strommal egy kis óvatoskodással lazán el lehet indulni 1200 körüli alapjárattal. -
Topiccsendőr
addikt
Hat ez megint attol fugg, hogy ki milyen fordulaton indul el.
El lehet indulni sorketto 500 al 7000 nel, meg sornegy 600 al 10 000 nel, egy v2 1000 el ugyancsak 10 000 nel. (Csak a TL 1000R nel ugyeljunk a sajat maga altal zarodo kuplungra - na ott a meglepetes egykerek)
De nem ertem tovabbra sem ezt a v2 mizeriat. Sornegy 1000 el nem tudtam elindulni 5 szamjegyu fordulattal. Na az barmit odaver. Barmilyen v2 ot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha mar a kuplungcsusztatas soran fellepo hove alakulo nyomatekot is figyelembe veszed, es ennyire preciz az egesz dolog, akkor mar tul sok a tenyezo, amit nem is tudunk, es szerintem egyaltalan nem is erdekes, marcsak a gyartas soran figyelembevett turesek miatt sem. Egyik azonos markaju es fajtaju motor barmely egyede sem rendelkezik ugyanolyan jellemzokkel motoreroben... Sem. A kulonbozo epitesi modok pedig jocskan elternek. Gumi, lanchajtas, tengelytav, kuplung. Baromi sok dolog van meg a motorblokkon kivul, amitol nem tudod atvinni a nyomatekot az aszfaltra. Pl a TL 1000R hulladek kuplungja, amivel konkretan nem lehet elindulni "eletszerutlenul". Maris ugy lenyomja egy 600 as is, mint a belyeget.
Nekem az az eletszerutlen, h 25 km/h nal megoldhatatlan problema ele allit egy v2-es motor. Az elobb emlititek az agyonelektronikazott autokat, es egy kuplungot annyira nehez csusztatni? Illetve nekem pont az az erzesem, hogy ilyen alacsony sebesseggel az ember a hetkoznapi eletszeru forgalmi helyzetekben nem is nagyon talalkozik. Vagy ha igen, eletenek igen keves reszet tolti ebben. Persze kulonbozoek vagyunk, van akinek ez tetszik.
En eleg sok motort kiprobaltam, a szempontrendszeremben annyira nem szerepelnek ezek a dolgok, hogy teljesen ertetlenul allok, hogy mi lehet az ilyen fajta problema egy sornegy vagy egy v2 esnel.
Sv 650 est kostoltunk ossze 05 r6 ossal. Termeszetesen az egy karbis sv volt, nem volt lehetosegunk injektorosra . Hat egyaltalan nem voltunk a nyomatekrugalmassagtol elajulva.
Aztan tl 1000 s-t hungaroringen ugyancsak r6 al. Nem tudom hogy, de egyesben nem hagyott el az ezres v2.
A kupungot ugy tudtuk kezelni, hogy be tudtuk loni a stabil munkapontot, termeszetesen itt is boven van ember es ember kozott kulonbseg. Tehat mondhatni leszarhato a konstrukcio, annyi de annyi mindentol fugg meg a motoron kivul is ez az egesz.
De a legelenkebb emlekem az, amikor a 01 es tl 1000 et kostoltam ossze egy 05 os z1000 el.
En imadom a v2 ot, de konkretan erezhetoen gyenge volt a sornegyhez kepest. Leszalltam a z rol az eletszerutlen gyorsitas utan, es az ugrott be, hogy attyaeg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A bolyakerulgetes megint mas teszta, oda a gazt es a hatsofeket egyszerre kell huzni es nyomni, a hatsofekkel szabalyzod a "gazt" es ezzel a felallitonyomatekot. Nem a gazkarral, mert annak egyreszt nagy a reakcioideje, es nem is lehet annyira finoman kezelni.
Lehet itt van a kutya elasva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Mivel 500-as motorok többsége (nem mind) jogosítvány szerint A2 kategóriás motorok lettek, így kiestek a keretből, ezért emeltek rajta. Nem értem miért baj, hogy kategóriához jobban illő motoron kell tanulni?! Eddig is így volt, ezután is így lesz. Ha nem így lenne, akkor meg az lenne a baj, mert ebben az országban úgysem lehet mindenki kedvére tenni. Akkor tanuljon mindenki ETZ-n, mert azon is meg lehet tanulni, sőt egy Simson is elég. Remélem nem mondtad komolyan Rakj egymás mellé egy ER6-ot meg egy GS500-at (mint két közkedvelt oktatós motort) és vannak különbségek már méretre is. Sőt olyannyira, hogy a mai napig visszajárok oda ahol tanultam és ott sem engedik fel egyből az ER6-ra parasztot. Igenis van különbség! (és érdekes módon ott egyik GS sem rángat, vaj finoman járnak, pedig van bajuk).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
"...az új, 12m-es féktávot egy remek változtatásnak tartom, végre megtanítják rendesen vészfékezni a kedves motoros-jelölteket,..."
Én csak a vizsgán mertem 50 fölé gyorsítva megállni a 12m-en, előtte az oktató azt mondta, hogy jó a 40-es tempó is, mert minden "vészfékezésem" neki 2000 forintnyi gumijába kerül. Mivel tudtam hogy a Gladiust 50-ről is meg lehet állítani 12m-en (volt hogy az oktató magamra hagyott gyakorolni, így természetesen próbálgattam "ha nem tudom, nem fáj" alapon... ), így meg tudtam csinálni. A vizsgán megfeleltem, az oktató meg nem szólt rám érte.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a hirtelen lefulladas gs 500 nal erdekes. (Ez alapjarat kozeli fordszam, itt elindulni sem erdemes, nem eletszeru) Vagy nem volt mar reg jo allapotban, vagy a kuplung kezelessel volt baj, de lenginkabb nem alapjaraton indulunk egy motorral, ami nem hathengeres goldwing. Ilyet normalis allapotban nem csinal az a motor.
Egyebkent az elozo hsz ben leirtam, h a bolyakerulgetest hogy illene vegezni.
Ezzel a technikaval a legbiztonsagosabb, barmilyen epitesi modban. Nem ertem miert van meg mindig napirenden a tema. Hatso fekkel kellene ugyanolyan gazallassal a motort iranyitani. Igy nincs a zavaro gazkar holtjatek, nincs a hajtaslanc apro kesedelme, vagy a nagyon pontos adagolhatosaggal semmilyen problema.
Valoban meg kell tanulni hozza motorozni. Ugyanaz, mint amikor kopkodjuk az audisokat, hogy tele van elektronikaval, es a gyoker benne ul, de nem tud vezetni se. Ez egyfajta kettos merce, amit eszre sem veszunk.Ilyenkor mindig felkur ez a fajta forum sajatossag, hogy egyaltalan nem beszelgetunk. Egy beszelgetes soran a felek kitargyaljak a temat, es nyitottak, objektiven allnak a logikus valaszokra/hoz. Sajat megukeva tudjak tenni a konkluziot, nem fulverzesig ismetelgetni a sajat velemenyuket.
De itt az van hogy kitargyaltuk es megint feljon, megint szajkozzuk ugyanazt.A problemara a megoldas a helyes vezetesi technika . Ha egy bunko paraszt lennek, azt mondanam, h azert maszturbaltok ennyit ezen a teman, mert meg kene tanulni bolyat kerulgetni, vagy motort vezetni.
De ez a leegyszerusitett audis a volan mogott sztereotipia.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Én is ezt tapasztalom hogy pesten nem tötymörögnek és sokkal jobban figyelnek a motorosokra mint pl. pécsen.
Lehet Te nem így érzed, de menj el egyszer egy másik nagyvárosba és megérted miről beszélünk...
Az ember amikor benne él nemtudja hogy van sokkal rosszabb is..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
pakriksz
őstag
marhaság... a legtöbben csak úgy leszarják a szabályokat. Ha naponta kéne vizsgáznia, a vizsgák között ugyanúgy leszarná, mert direkt szarja le.
Más: múlt héten vizsgáztattam a mocit, és sárga matricát kaptam rá (eddig piros volt). Ha rákeresek erre a sárga matricára mindenhol azt olvasom, hogy a régi rendszerből (2010 előtt) maradtak ilyen matricák.
Pedig most is minden motorra sárgát raktak.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
runner 125
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Nalam a motorozas pont errol szol. A leheto legjobban alkalmazkodni a motorhoz, mondhatni kimotorozni.
Ebbol lesz nalam az elmeny.Bar ha mar a kuplung kopasa miatt nem losz ki egy pirosnal, akkor 2006 tol felfele a legtobb sportmotoron kuplungolva behuzva lassits, mert a csuszokuplung nagy motorfeknel csusztat.
Az en R6 ommal sokat jartam palyara, ott kapott rendesen a kuplung, es rajtolni is ott tanultam vele.
25 000 km korul kezdett csuszni 6 ban, nyomatekmaximumon a kuplung. Addig eszre sem vettem hogy mar nem az igazi. Nem szethullott, hanem elcsuszott. Kicsereltem, mehetett tovabb. Azert az baromi nagy teljesitmeny. Ezek utan nem attol felnek hogy annyira elkopna, es nem oda van tervezve.Mindenkinek masrol szol a motorozas, ezt elfogadom.
A villanymotorokat szeretni fogod, az biztos
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bambano: Bambanő háza tája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen