- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #76840 üzenetére
Szerintem nem annyira motorstílus függő ez Mármint, nyílván amelyik motor alkalmasabb a feladatra azzal csinálni is fogják.
De pl idén tavasszal egy nem tudom milyen csopper úgy ment el mellettem a 2-es úton Szendehely és Vác közötti kanyargósabb részen, hogy csak pislogtam. Próbáltam utána menni, de éreztem hogy túl fogom magam vállalni és egyre jobban lemaradtam, aztán hagytam is.
Mentegetőzhetnék hogy már nap vége volt, és utasom is volt, de olcsó kifogás lenne részemről Egyszerűen csak nagyon ott hagyotthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #76944 üzenetére
Na igen, megvenni a legkönnyebb. Utána igényesen és normálisan fenntartani, meg normális védőfelszerelést venni, na ezt nem számolják át a legtöbben.
Ha majomra van pénz, legyen banánra is!https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #76986 üzenetére
Ez teljesen normális. Enyém is ilyen
A szervízben nem sajnálom rá a lét, de persze nem is a szomszéd józsibácsi gányolgat rajta. Nem hülyegyerekként használom tehát mindig bemelegítem és visszahűtöm rendesen, és persze az üzemanyagon sem spórolok soha, csak a prémiumot tolom bele.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
"Amit kértem azokat mindig megcsinálta."
Én nem vagyok egy műszaki ember, nem értek hozzá, ezért én elvárom a szervíztől hogy ha ők látnak valamit akkor szóljanak, vagy ha én érzek valamit akkor azt kivizsgálják és megtalálják az okát.
Legalábbis ahova én hordom ott így megy. Minden bejelentkezésnél megmondom hogy hány km-nél és hány évnél járunk, ők pedig aszerint csinálják amit kell. Megkérdezik hogy van-e bármi óhajom vagy panaszom, megválaszolják a hülye kérdéseimet, aztán ennyi. Egy szimpla gumicserénél is átvizsgálják a motort és ha van valami szólnak.
De hacsak nem valami átalakítás vagy nekem nem tetsző dolog cseréje miatt megyek, akkor nem én kérem hogy mit csináljanak a motoron, hanem ők mondják, hogy mit kellhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77025 üzenetére
Szerintem amire te azt mondod hogy fikázás, az csak annak szól, hogy a legtöbben akik sportlégszűrőt vesznek a motorra azt hiszik hogy annyival el is van intézve a dolog, és jön a rengeteg lóerő pluszba és semmi másra nem kell figyelni, csak felrakni a légszűrőt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Ha van sportkipufogó rendszer akkor érdemes vele foglalkozni, és akkor jobb a gyárinál, különben semmit nem ér (mert önmagában a slip-on dob a kipu végén semmin nem változtat, csak a hangon).
Ahogy előttem is írták, egy ilyen komplett rendszert fel kell programoztatni ennek megfelelően, és akkor lesz optimális az eredmény. Ennél több részletet nem tudok, mert sosem érdekelt igazán, én ha több lovat akarnék akkor másmilyen motort vennék, nem tuningolgatnámDe most a tuningtól eltekintve, a sportlégszűrővel az a "baj" hogy a legtöbben nem tudják vagy direkt le is szarják a karbantartását. Ezeket rendszeresen tisztítani és újraolajozni kell. Megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi tisztítás. Különben eltelítődik és romlik a szűrőképessége, ami miatt több kosz jut a motorba, amit nyílván nem kell magyarázni miért nem jó.
Eközben a gyári papírszűrőknél azért nincs ilyen probléma, mert az ha telítődik, akkor max a levegőáteresztő képessége romlik, szűrni ugyanúgy szűr mint előtte.
Személy szerint én csak azért mert 3-4 év múlva visszahozza az árát biztosan nem szöszmötölnék a karbantartásával rendszeresen, bőven elég nekem a láncolajozás okozta macera De ez nyílván egyénfüggő.
szerk:
"Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz."
A legtöbb motornál ez így van. De egyébként sem kell aggódni, a mérnök gárda aki tervezte pontosan tisztában volt vele a gyár néhány évtizednyi tapasztalatával a háta mögött, hogy honnan és mennyi levegő jön[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
A kipufogó egészét, elejétől a végéig rendszernek hívják. A részeinek meg megvan a saját nevük, mint pl dob, leömlő. Amikor sportkipufogóról beszélünk akkor fontos különbség van aközött hogy csak a dob lett cserélve, vagy az egész mindenség elejétől a végéig. Csak a tisztán látás miatt írtam le, nem akartam se okoskodni se kötözködni.
"Úgy vagyok vele, hogy minden olajcserénél majd kipucikálom, aztán kész. Ha ez nem lesz neki elég, hogy évente vagy 6000km -ként lesz megcsinálva és ebbe döglik bele, akkor ebbe döglik bele."
Lelked rajta, te motorod, te döntésed, te pénzed, de szvsz ez nagyon ritka karbantartás ennek a cuccnak.Én csupán jóindulatból írtam amit írtam, nem fikázásból meg piszkálásból Mert aki ilyet árul az az esetek többségében erről nem tájékoztatja a vevőket, hiszen akkor a vevőjelöltek egy része elállna az üzlettől, mondván hogy nekik nem kell plusz macera.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #77058 üzenetére
"2. Ha mindig talál valamit, akkor a kuncsaft előbb-utóbb azt feltételezi, hogy átverik. Ha semmit sem talál, akkor meg az a baj."
Na igen, itt szerintem fontos a kölcsönös bizalom, meg hogy az ügyfél se legyen hülye ügyfél.
Pl bennem sosem merülne fel, hogy átvernek azon a helyen ahova hordom, még akkor se ha mindig találnának valamit. Amikor van valami akkor mindig odahív, megmutatja, elmagyarázza, annak ellenére is hogy tudják hogy fingom sincs miről beszélnek sokszor
Ha meg sok időbe tellik valamit kideríteni akkor úgyis mondanám, hogy én ezzel tisztában vagyok, számolja fel rá a díjat, nem várom el az ingyen munkát senkitől, én sem ingyen dolgozom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #77083 üzenetére
Ausztriában arról hallani, hogy nagyon szigorúan veszik a kipufogókat. Emiatt azt hittem hogy akkor biztos Svájcban is hasonló a szigor.
Beszélgettem svájci kollégáimmal és azt mondták hogy ott lazaság van, kb minden 2. sport vagy sportosabb motoron nyitott rendszer vagy slip-on van. Az egyik azt mondta hogy a szomszédjának olyan hangos a motorja, hogy amikor beindítja rezegnek az ablakaiA németeknél fogalmam sincs hogyan állnak a témához, de a netes videók alapján ott sem nagyon érdekli az embereket ha nem gyári kipu van fent, angoloknál szintén.
Az olaszokról meg fogalmam sincs, csak a sztereotípiák miatt azt gondolnám, hogy ott is leszarják.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
Bár én egyáltalán nem vagyok egy műszaki ember, de azért ez "ahogy a szűrő telítődik, úgy kisebb részecskéket is megfog az új szűrőhöz képest" nálam erősen sántít.
Ezalapján a logika alapján:
- sose kéne szűrőt cserélni?
- a mérnöki gárda évtizedek tapasztalatával hülye, mert nem tudja hogy milyen szűrési képességgel kell rendelkeznie a szűrőnek?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77345 üzenetére
Nap mint nap kell indiaiakkal dolgoznom, ebből kifolyólag pontosan tudom hogy milyen kritikán aluli munkaszínvonalat képviselnek egytől egyig, problémamegoldóképesség 0, proaktivitás 0, rendszerben való gondolkodás 0.
Úgyhogy el tudom képzelni hogy milyen lehet ez a motor is Oda nekik, az ő kultúrájukba biztos megfelel, ide meg nem véletlenül nem próbálkoznak betörni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Eddig egy GitUp Git2-t használtam/használok, mert tavaly nyáron amikor megvettem nem akartam túl sok pénzt kiadni egy kameráért. Először ki akartam próbálni hogy egyáltalán mik a lehetőségek, mennyi értelme van, de legfőképp hogy mennyire fog ez a dolog nekem tetszeni. Úgyhogy ez volt az akkor elérhető gopro klónok közül a legjobb képminőséggel rendelkező kamera, 36 ezerért az ára is jó volt, ráadásul mm-re azonos a Hero 4 méreteivel (akkor még nem volt hero 5).
Így kb fél év használat után érzem a határait, érzem hogy miben lehetne jobb, miben adhatna többet, úgyhogy mostanra biztosan tudom, hogy egy GoPro 5 lesz a tuti vétel. Pont annyival jobb mint amennyivel drágább akármelyik klónjánál. Még az idei motoros szezon előtt tervezek venni egyet, a git2 meg visszaminősül majd másodkamerának, vagy eladom.
(#77355) persuader istenem...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #77358 üzenetére
Képviseli magát indiai motorgyár Európában? Nem véletlenül.
Illetve indiai autógyár? Ott van pl a Tata, amin tavaly az összes újságíró röhögött, hogy még a kiállított autójuk is (amiket preparálni szoktak) olyan minőségi hibáktól szenvedett, hogy a 80as évek szoci autójai óta nem láttak olyat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #77365 üzenetére
Elsődlegesen a relatíve nagy méret miatt, illetve a forma miatt. A GoPro formájára épül az összes kiegészítő, meg a kínai akciókamerák formája is. Úgyhogy olcsón lehet válogatni kismillió tartóból, rögzítőelemből, ND filterből, polár filterből, stb stb.
Illetve értem én hogy a Sony formája áramvonalasabb ha a sisak oldalán van, de minden más jellegű használathoz macerásabbnak tűnik. Plusz motoron szerintem a legideálisabb, ami a legjobban visszaadja a szemszögedet az ha a sisak állára van rögzítve a kamera, ahhoz meg ez a hosszúkás forma nem jó.
Persze nem mindegyik sisaknál lehet egyszerűen megoldani ezt a fajta rögzítést, többek közt az jelenlegi sisakomon sem a hegyes állformája miatt.Utána pedig a képminőség miatt. A 4K nekem sem kell, egyelőre inkább marketing fogás, mint valós igény.
Hogyha a kamerából kieső képeket nézem, akkor az éjszakai felvételeknél a Sony jobban belövi a white balancet és ez az egyetlen érv amit mellette tudok felhozni. Minden más téren a gopro (4 black, 5 black, 5 session) image quality a jobb.Erre jön rá pluszban a GoPronál a protune opció, ami nagyobb dinamikát enged utómunkában, nagyon jól lehet vele dolgozni. Illetve a white balancet is lehet natívra állítani, ami után megfelelő utómunkával valósabb / szebb / jobb eredményeket lehet elérni.
Nyílván aki nem szeret órákat pepecselni a felvételeinek a szerkesztgetésével és/vagy nem ért hozzá, annak ez nem szempont. Nálam viszont ez egy fontos szempont.
Utána pedig a különféle kényelmi funkciók már egyéni ízlés kérdése. Elég alaposan körbejártam a piacot és mindig oda lyukadok ki hogy számomra a GoPro a jó választás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #77369 üzenetére
Nem írtam hogy hülyék mind.
A motorozást azért nehéz egy kalap alá venni az autózással, mert míg az autó egy egész éves A-ból B-be közlekedési eszköz, amire sokaknak szükségük van a munkához vagy munkába járáshoz, mamit kell kórházba cipelni, nagybevásárlás kell, a nagyvárosokban sem túl jó tömegközlekedés, stb stb, addig a motorozás sokkal inkább hobbi felé hajló kategória.
Általában senki sem választ olyan hobbit amire nincs pénze.De játsszunk el a gondolattal, tegyük fel hogy itthon is kapható lenne ez a modell. Tegyük fel hogy ugyanúgy 600 ezer a motor ára. Lepapírozva, vámok, adók, illetékek, minden után kb mennyi lehet mire névre lesz írva, 800 ezer kb? Nem tudom, kérdezem, de mondjuk legyen 800 ezer.
800 ezerért már a 600as japán naked kategórián belül a normálisabb állapotúakból lehet válogatni. De igaz, azt még át is kell íratni, és általában ezekben sok a kW, lenne vagy 60 ezer az átírás, meg egy 600as főleg kezdőknek akár sok is lehet, úgyhogy talán nem a legjobb példa, de azért már ez is érzékelteti valamelyest.
Mivel a szóban forgó enfield úgyis csak 350-es, ezért inkább nézelődjünk a 4-500as japán motor kategóriában. Ott már 800ért névre írva még jobbakat, fiatalabbakat találni.
250esből meg aztán pláne, és még mindig jobb lesz, mint az enfield újan.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #77379 üzenetére
Nem, a hülye kifejezést nem használtam. De lehet forgatni továbbra is nyugodtan
Miből gondolod hogy majd pont az enfield fenntartására fog költeni? Pláne hogy aki így gondolkozik ahogy írod, az a 2-3. megállás után már szidni fogja hogy milyen megbízhatatlan szar.
"ezt ma is el tudod jatszani, minek vegyel uj motort, ha van ennyi es ennyiert jobb"
Tök más a szitu. Aki meg tudja venni az új motort, az többnyire eddig is megvette.A kínai motorok meg az elmúlt évtizedben már kifejezetten jók, nem csak az alacsony áruk hanem az ár-érték arányuk miatt fogynak annyira.
Az ezres sportmotorok kikopásának meg rémegyszerű az oka: szinte mindegyik kizárólag pályára való már. A Yamaha konkrétan az R6 R megjelenése óta nyíltan vállalja, hogy az R6 és az R1 is pályára készül.
Egy 90es-2000es évek eleji sportmotor sokkal inkább alkalmasabb volt túrázni, megvolt a vásárlók által keresett erő, relatíve kényelmes volt, utas is elfért hátul, jól nézett ki, volt némi tekintélye is.
Eközben a naked motorokra és a kicsit túrásabb kategória is egyre sportosabbá, erősebbé válik, egyre vagányabb dizájnt kapnak, miközben jobban megmarad a használhatóság meg a kényelem. Pl a BMW S1000 XR egy túra-sport motor elvileg, aztán nézd meg. A totalbikeon nagyon találóan azt írták róla hogy "Úgy tűnik valahol komoly igény mutatkozott a világban arra, hogy túrázás közben rommá verjék a szerpentinek helyi királyait."Szóval a sportmotorok inkább azért fogynak, mert leszűkült a célközönség, miközben a túrasport kategória célközönsége nagyot nőtt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
RJ Nudájánál egyedibb hang nem igazán van szerintem
https://youtu.be/-d8nwlY1vUA?t=3mhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Egy barátomat kettővel ezelőtti szilveszteri buliban fellökték, és olyan szerencsétlenül esett, hogy a bal könyökéből letört egy darab amit utána ki is szedtek a kórházban. Azóta nem tudja teljesen kinyújtani.
Erre rá 3 hónapra kb az akkori szezon első egynéhány motorozásai közül, városban sikeresen telibevert egy autót szemből. Jóféle Dainese bőrkabát volt rajta és az autó szélvédőjét könyökkel verte be ahogy érkezett. Tulajdonképpen karcolás nélkül megúszta az esetet. 1-2 hétig még a tüsszentés kellemetlen volt, de ennyi.
14-15 évesen Simsonnal földúton estem egy gyönyörű szépet, kb 40-nel, természetesen pólóban meg rövidnadrágban. A vádlimon lett egy horzsolás, de annyival megúsztam.
Ezeket csak azért írtam le, mert egyrészről igen, a normális védőfelszerelés jelentősen növeli az esélyeket, másrészről pedig lehet roppant szerencsésen és szerencsétlenül is esni. De még ha szerencsétlen is a bukás a védőfelszerelés növeli az esélyeket.
A leírásodból azt gondolom hogy elég szerencsétlenül eshetett ha ez lett a vége, esetleg ráesett a robogó, vagy beszorult esés közben a lába valahova? Ilyen eseteken egy egyszerű motoros cipő vagy túracsizma nem biztos hogy sokat segített volna. Egy jobbfajta sportcsizma, de méginkább egy krossz csizma azonban jó eséllyel megvédte volna, de ezek árban is és stílusban is elég idegenek a postás robogótól.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz TommyNagz #77891 üzenetére
Mondjuk aki itthon beletesz egy R1-be 15 ezret egy szezonban, nem autópályán, azelőtt le a kalappal
Ez az 5,5m tényleg húzós, bár arra azért látok esélyt bőven, hogy a mobile.de-n meghirdetve lesz aki elviszi azt berakja a vitrinbe.
Egyébként erre még kéne regadót is fizetni, nem?Egyébként most kiváncsiságból gyorsan megnéztem mennyiért adják az új japán ezredeseket:
Suzuki GSXR: 4,5m
Honda CBR1000RR: 5,7m
Kawasakinál egyáltalán nem ismerem a modellpalettát, talán a ZX10RR: 6,7m vagy a ZX10R: 5,6m
Yamaha R1: 6,3mhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #77894 üzenetére
Egyik oldalról tengermély respektáció neki, nagyon komoly. És még irigykedek is mert van rá pénze is meg ideje is, hogy ilyeneket csináljon. Minden ilyen Föld kerülő motorosra irigykedek valamilyen szinten, természetesen ez az irigység pozitívan értendő Ha nekem is lenne pénzem és időm rá, simán csinálnám hogy hónapokig kb le se szállok a motorról Remélem majd egyszer bejön
Másik oldalról én nem azért nem motorozok már 10-12 celcius alatt mert papírkutya vagyok (városban még egy-egy rövidebb út belefér 4-5 fok felett), hanem rengeteg más racionális indok miatt, hideg, csúszik, ízületek, stb stb
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #77922 üzenetére
Akármelyik használtautókereskedőhöz menj be nyugodtan ezzel a kérdéssel, szinte mindegyik kereskedésnek megvan erre az embere.
Nem tudom hogy kell-e valami plusz vizsgára elvinni külföldi motor esetében, ha igen, akkor meg a legközelebbi olyan kereskedőt ajánlanám, aki motorokkal is foglalkozik, mert nekik is biztos megvan erre külön az emberük, meg a motort is tudják mozgatni.
Igaz ez nem külföldi volt, meg nem is motor, de autóvásárláskor nekem 6 ezerért ajánlgatták mindennel együtt az utolsó papírfecniig a névreírási procedúra elintézését (eredetvizsga, okmányiroda), és 2 munkanapot mondtak rá.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Lomha 8V #77955 üzenetére
A bűn rossz nem kifejezés. Nekem 3 rövid városi menet után szanaszét szakadtak rajta a varrások, úgy nézett ki utána, mintha 8-10 éve napi használatban lenne... Mondjuk az is igaz, hogy azóta nem romlott az állapota, de ennél szarabb már nehezen lehetne
Ami pozitívum, hogy jól blokkolja a szelet, kellően melegen tartja a térdeket, illetve hogy séta közben is fixen a helyén marad. De azt kétlem hogy egy esés alkalmával sokat számítana.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #78021 üzenetére
Értem, de ennek mi köze ahhoz a témához, hogy kéne neked egy külön ember aki elintézi a papírmunkát helyetted?
Amiket leírtál az szerintem teljesen normális dolog vásárlás előtt.
Én személy szerint csak valóban komoly érdeklődőnek adnám oda próbakörre, és csak a teljes vételár felmutatása / letétbe helyezése ellenében. Mi van ha véletlenül elcsúszik, vagy kimennek elé, vagy akármi? Mert a javítás költsége egy dolog, de a balesetből származó értékvesztés további sok-sok tízezres.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bigdady #78059 üzenetére
- Yamalube 10W40 2,8 liter
- igen
- szintén Yamalube, 2 liter
- gyárilag DOT 4 az előírt, ezalapján az újabb DOT 5.1 szabvány tökéletes választás. Nekem azt töltött bele a márkaszervíz, összesen 6 decit számláztak az elöl-hátul cserére.
Egyébként a DOT 4 meg az 5.1 keverhető, de a sima 5 nem keverhető ezekkel!Amúgy mindegy a márka, de nekem tetszik hogy Yamahába gyári Yamaha folyadékokat töltenek, és az tuti nem hamisított
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bigdady #78110 üzenetére
20 ezrenként kell FZ6-nál. A könyv ezt írja: NGK CR9EK. 3 ezer Ft körül szokott lenni darabja.
De amúgy nem kaptál a motorhoz kezelési útmutatót? Minden benne van amit tudnod kell a motorról, karbantartásokról.Ezekszerint most vetted, friss szerzemény? Én lehet hogy a helyedben elsőre nem maszekhoz vinném, hanem márkaszervízbe, hogy nézzék át alaposan. A típusismeretük is értelemszerűen jobb, mint egy olyan szerelőnek aki mindenfélét szerel. Ha budapesti vagy akkor a Yamaha World-öt tudom ajánlani, nagyon precízek és korrektek.
Nyilván drágább mint egy maszek szerelő, de minőséget kapsz a pénzedért, plusz azon a pár ezresen én nem spórolnék, hogy utána egész szezonban halál nyugodtan motorozhassakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #78446 üzenetére
Karasnában szezon előtt szoktak lenni 20-30%-os akciók raktáron lévő cuccokra. Tavaly is volt, akkor vettem bőrnadrágot 130 valahány ezer helyett 99 ezerért.
Illetve black friday alkalmával is hasonlóan nagy kedvezmények szoktak lenni náluk, igaz az novemberben lesz
Vagy legyetek ducati klub tagok, ők alapból elég jó kedvezményeket kapnak a legtöbb boltba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Doki16 #78448 üzenetére
Figyi, szerintem írj nekik [link]
Itt valóban hozzáértő ember fog neked válaszolni aki nem csak egy-egy típust ismer, hanem a legtöbb márka komplett palettájával tisztában van. Tavaly én is írtam nekik és nagyon kimerítő, precíz választ kaptam.Magyarországon focihoz, politikához, gumihoz és olajhoz nagyon úgy tűnik hogy mindenki ért
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #78451 üzenetére
Én nekem 2 nap után jött a részletes válasz.
Valószínűleg sokan írnak nekik és annak nincs értelme, hogy már megválaszolt kérdéseket újból megválaszoljanak.
Nagy rakás szar? Miért is?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #78520 üzenetére
Egyébként ez a Kakucsring nem túl unalmas? Mármint a vonalvezetése. Mindegyik kanyar szinte ugyanolyan, nem váltakoznak a lassú és gyors kanyarok, nincsenek sikánok.
Még nem voltam ott, de a netes videók alapján nem is tűnt túl csalogatónak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #78525 üzenetére
"Valtozo tapadasi korulmenyek gondoskodnak az adrenalinspriccrol"
Hát ezzel nem győztél megKi akartam egyébként már próbálni a kakucsot tavaly is, de tavaly túl sok szabadnapom nem volt pályára menni, ezért amikor alkalmam adódott akkor inkább az Euroringre mentem. Az nekem kifejezetten tetszett.
(#78526) -Mike- nem is az izgalom miatt megyek a városban motorral, hanem mert nem mindegy hogy kocsival 35 perc az út melóba motorral meg 15. Egyébként bringával is 35, BKV-val meg 1 óra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #78548 üzenetére
Hát ha már tavasz lenne, de még naptár szerint is tél van. Szóval pláne.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #78650 üzenetére
Kappának van tanklock rendszere, ami 1 az 1-ben ugyanaz mint a Givi, csak Kappa néven olcsóbban adják
euromotor.hu, a Lehet úton vannak, ott meg is tudod nézni. Nekem nagyon bejött, 1 másodperc sincs a felrakása vagy levétele, és nagyon stabilan tart.Méretre egy papucs törölköző fürdőgatya kombót bele tudok rakni, meg némi apróságot.
1 napi nyári ruha szett simán belefér, 1 pár cipővel.Ha többet vinnél akkor lehet hogy pluszba egy nyeregtáska, vagy egy kisebb hengertáskával jobban jársz. Vagy egy jobb hátizsák ami deréknál és mellkasnál is összecsatolható.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #78840 üzenetére
Nyugodtan hülyézzetek le ha most hülyeséget kérdezek, de nem küllős kerék centrírozása nem annyiból áll, hogy feldobja a gépre, az meg megmondja hova mennyi súlyt ragassz fel azt kész is?
Mert az nem 1-2 óra.A küllős kerék centrírozására értem az 1 órát, 2 már talán ott is sok, akkor már elég ramaty állapotban, az még bringánál is szopás, de azért rutinos kezeknek nem okoz kihívást.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #78853 üzenetére
Mondjuk ha nekem Ducatim lenne, akkor még egy gumicserét sem vinnék máshova csak Ducati szervízbe Mivel az olaszok mindent újra fel akartak találni (kis túlzással), meg rengeteg megoldás a dizájn oltárán van beáldozva, ezért ott elengedhetetlen a megfelelő típusismeret, célszerszámok, hozzáértés.
Az egyik oka amiért itthon olyan rossz hírét keltik az olasz motoroknak, a Ducatinak meg pláne, az a nemtörődöm tulajok és a hozzá nem értő szerelők miatt van.
Ahova én hordom ők mondták is, hogy bár ők Yamaha márkaszervíz, a 4 japán márkát vállalják, de másmilyen motorokat nem, olaszt meg pláne nem. Mert hiába tapasztalt jó szerelők, a típusokat nem ismerik, és adott esetben szerszámaik sincsenek hozzá.Ettől függetlenül ha százmilliókat nyernék a lottón akkor azonnal rohannék RSV4-et venni, de még egy Ducatit is elhoznék
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz stereodead #78859 üzenetére
Gondoltam utánajárok a gyártó weboldalán, mert a shoxos leírás elég karcsú (nem meglepő módon) de ezeket a modelleket nem is látom listázva
[link]Gondolom már kifutó modellek. Egyébként a Forcefield protektorok nagyon jó minőségűek, mindenképpen a világ élvonalába tartoznak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Something_ #78920 üzenetére
Néhány használat után ha már betörted rendesen, akkor pikk-pakk fog menni a fel- és levétel
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #78931 üzenetére
Két éve is szintben voltak a Karasna árai a többi EU eladóéval Plusz az egy elég jó bolt, tényleg jó kiszolgálással.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen