- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Huawei MediaPad M3 - a médiának bejön
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos fejegységek
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
kezd összeállni, bár egész leírás egy óriási káosz, teljesen össze-vissza
első gumik lehetnek: sima jelöletlen z8 interact és M jelölésű z8 interact, mindkettő 100% szilika, 1 komponensűek, a sima jelöletlen továbbra is 3 zónás, az M jelölésű pedig 5 zónás.
hátsó gumik lehetnek: M vagy O jelölésűek, M a normál motorokra, az O pedig dupla falerősítéssel a nagyobb, nehezebb vasakra. 5 zónásak. ezek a hátsó gumik pluszban 2 komponensűek, 70% szilika középen, és 100% szilika a két oldalán.
5x olvastam át az egészet kompletten, mire ezt így összetudtam rakni. hogy ezt miért kell így leírásban iszonyúan megtekerni... :-/
nem értem, hogy miért tartják bent a 3 zónás gumikat még a z8 interact kínálatban ezek után. fura. a k3 interacthoz és az m5 interacthoz meg nem nyúltak, ahogy látom, ott minden a régi jelenleg. viszont mellé csaptak egy m7rr gumit a kínálatba, de az meg nem interact.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem a második nap annyit mondtak, hogy ha lehet, most már ne essek annyit, bár igazából meg nem érdekelte őket, hogy hol repülök le a motorról
volt amúgy aki kezét törte, rosszul esett szegény és letenyerelt :-/ meg volt olyan, aki a kis 250 vtr-t majdnem a falba állította bele...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Outlander
őstag
Ha már csimma.
Sikerült megvennem 5 ezer ft-ért egy 2014-es Probiker Active-t....
Ehhez az kellett h az első tulaja januárban rendelte, és csak most próbálta fel.
Mondjuk én is szemét voltam, pofátlanul fikáztam és alkudtam....
Gyakorlatilag egy full, nyári, egyszerű felszerelést (sisak nélkül), amit az oktatásra vettem, sikerült 21.000 ft-ból kihozni, és minden új/újszerű...
Ezt most csak azért mert örülök h jól jártam......
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #37008 üzenetére
örülök nem nekem kellett.
Nem rémlik se karatéról se judoról hogy 70el elhajítottak volna.
tudok esni. Nem releváns motoros taknyoláshoz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #37011 üzenetére
Szerintem is. Szaraz korulmenyek kozott tovabbra sem erzem a kulonbseget,pedig mar 3 hete fent van az "uj". Max annyi,hogy kerekebb picit.
Give me your cum,bull!
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #37004 üzenetére
Falba???
Jajj, azt tényleg mondták, hogy ha lehet az épület falát hanyagoljuk, mert volt már egy-két jóképességű.
Addig fel se tűnt, de végignézve az oldalfalat tényleg meg volt már lapogatva.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #37008 üzenetére
Nem, többek között azt tanítják hogyan tedd le a kezedet hogy ne törjön a csuklód. Teljesen mindegy hogyan esel, ha ezt belédverik izommemória miatt nem teszed előre eséskor.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Siralma egy nap volt. Darázs 70-nél a kabát alá, csoda h nem lett baj.
fattyu! Elegem van már néha.
[ Szerkesztve ]
-
dodopek
addikt
válasz dodopek #37014 üzenetére
És akkor konkrétan, hátha valakit érdekel...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gz_250_marauder-7933517
-
mocsanisi
senior tag
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #37022 üzenetére
Hungária kőbányai kereszteződés, villamos sínnél fel van túrva. Beszűkül 3 sávról 2-re. Zöld lámpa, előre se mentem ahogy szoktam megálltam a sorban mert 2 motorost láttam út szélén feküdni odaúton, direkt vigyáztam. Sárga felfestés mutatja hogy hogy vannak utána a sávok, egy mikrobuszos szart rá, bevágódott az előttem jövő kocsi elé, az besatuzott majdnem nekiment. Énis vészfékeztem, jobbra nem tudtam kerülni mert autó volt, megcsúszott a motor a piszkos úton, és nem akartam telibeverni hátulról az autót, így elfektettem a motort. Medencémnél be van dagadva meg fáj, térdet-vállat-fejet védték a protektorok meg a sisak azzal nincs gond :S
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
válasz mocsanisi #37023 üzenetére
az szép lényeg, hogy rendben vagy.
ugyanígy beszűkül jelenleg a népstadion kereszteződésnél is, legyetek észnél, az autósok itt maguktól is idegesek.. a hungária most kezd csak igazán terror lenni.. ráadásul ne reméljétek, hogy a villamos felújítás után jön a teljes aszfaltcsere...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
válasz dodopek #37024 üzenetére
Mivel a mikrobuszos elment, rendszám nem volt, szemtanú se csak én meg az autós (biztos volt csak csesztek odajönni), így kresz szerint én voltam a hibás követési távolság be nem tartása miatt... Neki csak a lökös lett karcos, megegyeztünk biztosítón kívül.
Nekem meg idomszett ebay-ről, indexek, és ami nagyon bosszant az a 2 RAM-AIR cső. Arra valamit ki kell találni mert horribilis ára van...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Something_
őstag
válasz mocsanisi #37023 üzenetére
Tegnap este arra mentem autoval. Hat botrany ahogy megcsinaltak azokat az eltereleseket. Kb atlathatatlan ....
Holnap arra kene mennem kresz-vizsgara a Peczvalba, de most, hogy igy beszelunk rola, lehet, hogy autoval megyek. 9re kell menni, szerintem autoval kb 1,5 lesz az ut a 16. keruletbol. Motorral kb 35 perc lenne.. -
mocsanisi
senior tag
válasz Something_ #37027 üzenetére
amíg vártuk a motormentőt, 5-en baleseteztek ott majdnem.... Folyamatos dudálok. katasztrófa.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
canniball
nagyúr
Persze, de 2x45k az már számomra nem kevés. Majd talán egyszer arra is fussa.
citkar!
Én nem vagyok ennyire extrém arc, esőben-hóban eszembe nem jut felülni.dodopek!
Upgrade lesz vagy kényszer?mocsanisi!
Ez nem tartott sokáig...mielőbbi felépülést mindkettőtöknek!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
5-6 fokban simán motoroztam már idén. Decathlonos aláöltözet alul felül, fent hosszú ujjú ing és pulóver a bőrdzseki alatt, alul meg a BKV-s téli gatya. Érdekes, hogy csizmába elég 1 zokni, nem a lábfejem fázik olyankor.
mocsanisi: hamar gyógyulj meg és azért egy orvost beiktatnék a helyedben ha még nem voltál. Többek között ezért is kerülöm a körutakat amennyire lehet, inkább +5-10 perc a motoron mint az a káosz ami arrafelé van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mocsanisi
senior tag
-
Dexar007
veterán
válasz canniball #36957 üzenetére
Megvettem en is ezt a kabatot. Gondoltam ugyis jo ido van,hat felmotorozok Pöstre.
50-rol van egyebkent leertekelve,ugyhogy szar mar nem lehetMindenesetre en faztam benne hazafele jovet,pedig volt vagy 20 fok. Rajtam pedig egy alaoltozo,es egy vekonyabb fajta pulover. Jo lesz ez majd a kanikulaban,mert tenyleg olyan erzese van az embernek,mintha rovidujjuban motorozna. Kar,hogy kelleni fog melle egy vastagabb kabat.Give me your cum,bull!
-
-Mosquito-
őstag
Valaki keresett ilyet Honda CB 1300 SA Tavaly megnéztem ezt,gyönyörű vas. Igaz akkor 2M is oda adta volna már,de a Varát választottam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #37036 üzenetére
Ide nekem. De egy kicsit még gyűjtögetnem kell.
-
yodamastah
őstag
Nos amikor motorral esel, általában a könyök és a térd ér le először aztán koppan a sisak (nem mindíg) majd csúszol a földön reménykedve hogy nem akadsz fent semmiben. Ha esetleg repülsz (pölö highside) azt sem tudod hol vagy a térben, mikor hogy érkezel. Az ilyen repülésnél lehet jól jöhet ha megtanultál védeni a csuklód, de 2 méter magasról a földre érkezve ismeretlen pózban (azt sem tudod merre van az ég meg a föld) nem tudom mennyit segít.
Amikor megmondjuk beleszállsz egy autóba ami nem adott elsőbbséget, mire felfogod hogy baj lesz már csattantál is.
Sajnos a fentiek mind saját tapasztalat. Csuklóm soha nem tört el, legtöbbet lowsideoltam, és általában az segített ha arra figyeltem hogy ne pörögjek be csúszás közben. Amikor hagytam bepörögni magam, vittek is a műtőasztalra majd 2 hónap fekvés
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #37038 üzenetére
Tehát akkor kizárt dolog hogy ennek a tudásnak hasznát vennéd, hiszen motorral elesni csak úgy lehet hogy olyan gyorsan mész hogy azt sem tudod mi történik.
Amit Integra említett, hogy tört el a keze? És ennek?
Nem csak a versenypályán lehet elesni, van városi forgalom is, és 20-40-es tempó is.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
citkar
addikt
Hát a jó időre tekintettel elővettem a tavaly decemberben a Triumphnál (50%os akció keretében) vásárolt nyári dzsekim és azt hiszem jó lesz, mert még 30-cal se mentem, de már fázott a karom a széltől (rövid ujjú póló volt rajtam), délután jól jön majd a szellőzés
-
Backspace
tag
Van valakinek Ducati ST4-e vagy esetleg Triumph Sprint ST-je? Van a hahu-n egy-egy nagyon szép darab mindegyikből. Utánuk olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorokról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen a két alternatíván is. -
mocsanisi
senior tag
válasz PoLizei #37040 üzenetére
De, osztottunk, szoroztunk minden lehetőséget megnéztünk, és javítva lesznek az idomok. Utána valószínűleg az egész motor kap egy hófehér fényezést, fekete(vagy fekete körvonalas) suzuki meg GSXR matricákkal. Még van 1-2 ötletem de az még arrébb van. Az idomszettel az a baj hogy ugyan annyi a szállítás mint amennyibe kerül. Viszont most darabjaira lesz szedve, minden meg lesz csinálva rajta, és akkor fogok ráülni ha patika.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #37044 üzenetére
Mert nekem számít az esztétika is, nem csak használati tárgy :S Ha egyszer lesz annyi pénzem hogy egy ütős-verős-eldobós motort tartsak akkor majd hagyom. Amúgy azért mert a fejidomot tuti kell festeni, és ha már kikevernek valamilyen színt, fújnak stb., maximum 20ezerrel drágább ha az egészet telibefujatom...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz yodamastah #37047 üzenetére
De jó lenne 3 évig ez marad az tuti, utána meglátjuk mi lesz. Ami rohadtul idegesít hogy most hétvégén lett volna a szezon első pályázása....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
bevallom, nekem sosem segített, sosem volt időm ilyenre figyelni esésekkor, pedig gyerekkorom óta verekszem és nem vagyok teljesen ügyetlen benne motoros esés meg... puff, csatt, reccs, mire felfogtam, már vége is volt, kb ennyi a történet.
szegény amúgy minimális sebességnél esett, bedőlt motorral és megijedt, nem engedte magát leesni a motorról, hanem motorral együtt eldőlt, megakarta támasztani magát, oszt ennyi, az egész súllyal csuklóra terhelt szegény és csak utána dőlt el pedig a motoron ott volt az extrém méretű bukócső, annak meg se kottyan.
mocsanisi:
nem fog tetszeni amit mondok, de most kaptál az élettől egy lehetőséget arra, hogy rendesen motorozz javítsd meg a műszaki dolgokat szakszerűen, a műanyagot a hüllőnél gyönyörűen meghegesztik, ezek jó minőségű gyári műanyagok, könnyű vele dolgozni. visszakapod, fújd le egyszerű, legolcsóbb fehérre és kész. motorozz ne kávézózz. ha most megint pénzt ölsz patika motorra, akkor megint abba a csapdába fogsz esni, hogy jajj, csak el ne ess, mert megint mennyibe fog kerülni rendbehozni.. amíg nem szabadulsz ebből az ördögi körből, nem fogsz egyről a kettőre lépni. mi lesz így legközelebb a kocsisorok között a hungárián? csak még jobban fogod rángatni a motort idegességedben, vagy be se mész oda többet. ez nem megoldás.
de ha rám nem hallgatsz (ami evindens), halgass yodára, legolcsóbb, legszarabb gyorszáras idomszett, ami könnyen és gyorsan javítható és kész. összehasonlíthatatlanul jobb így motorozni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz mocsanisi #37048 üzenetére
Hát ha még pályán is próbálgatod magad, akkor főleg ne az esztétikum meg a gyári állapot legyen a szempont. Alapszabály, hogy versenypályára csak olyan motorral menj fel amit hajlandó vagy bármikor a kukába dobni. Bár ez extrémnek hangzik, de ha egy sima elcsúszástól is félted a vasat akkor fosni fogsz, és ez megnöveli az esélyét hogy elesel. Na meg élvezni is kevésbé fogod a motorozást.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen