- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- iPad topik
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #138250 üzenetére
Plusz inkabb az elso gumin erdekes ez szerintem nem?
Hatul en is peremig egetem a gumit, de megis lent a labtarto es erzesre menne lentebb meg. Ekozben az elso gumin a rosso eppen hogy meg van csipve picit, szoval boven van ott meg benne.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #138249 üzenetére
Utcai hasznalatnal minden motor jo. Palyahasznalatnal nem. Hamar eleri az ember egy motor hatarait. Meg akkor is, ha te utcan ezt nem tapasztalod. Minel magasabban van a labtarto, annal kenyelmetlenebb egy motor, ez vilagos. Epp ezert rakjak tulsagosan le. forszirozott tempohoz viszonyitva persze.
Attol, hogy leszarod, ezek a dolgok problemat tudnak okozni. Valoszinuleg nagyobb dolesszogre van szuksege vkinek, mint neked kozuton. Attol ez a problema a legtobb motornal letezik.
De peldaul nemelyik sportmotorhoz kulon verseny generatorfedelet kell vegyel palyahasznalathoz, kulonben leer az is. Ha amator vagy, sosem er le. Ha normalis koridod van, akkor viszont ez megint problema. Ez egy ilyen dolog. Egy artatlan velemeny, nem a marka vagy a valasztasod elleni tamadas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #138243 üzenetére
Köszi
Az a baj ezek sisak felvételek ahogy a YT-n láttam nála, nekünk fixen rögzített onboard kéne és a legjobb lenne ha esetleg villahídról lenne lőve, hogy csak a motor előtti útszakasz látszódjon.
A sisak felvételek rendszeresen beszívatnak minket.
Annyival megemelik a betekintési szöget, hogy általában szépen csak az egyik sávot kapja el az algo de ami ettől rosszabb mivel magasra kerül a kamera ezért ha transzformáljuk a képet, hogy kapjunk egy "birdview"-ra hajazó erősen torzított de jelleg helyeset akkor hajlamos szétesni a kép mert annyira utána kell menjünk mikor helyreállítjuk az eredeti arányokat... (arról nem beszélve, hogy ez durván leköti futásidő tekintetében az erőforrást és végső soron ez valami TinkerBoard vagy ha nagyon biliben a kezünk egy Jetson Nano-ra menne)Ezért kérdeztem csak be, hogy hátha valaki csinált már onboard videót akár kakucs akár euroring etc helyeken és nem sisakon volt a kamera... mert ha belóg a műszerfal még csak csak azt le lehet vágni / kizárni a roi-ból.
És sürgősen kell valami tesztanyag mert nyakunkon a nyüves TDK.
edit.:
Ilyesmi stílusban felvett lenne a legnyerőbb lehetőség szerint valami hazai hellyel ahol később lehet rekonstruálni a dolgot ha fizikailag is van min fusson a történet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #138253 üzenetére
Dehogy vettem tamadasnak. De kicsit tul lett porogve a tema. Feltettem egy kerdest…
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #138254 üzenetére
Ennyi feltételt... Bár ami tuti, hogy a videón (ha végig nézted), mikor ott kergetőzik a két profi, akkor az nem sisak kamera, hanem a motorra szerelt kamera. Ettől még lehet neked rossz. Viszont, ki tudja milyen felvételei vannak még, amit nem vágott bele a videóba, mert nem elég látványos.. (pl nem látszik a km óra, amitől aztán olybá tűnik alig mennek, miközben 200-al hasítanak, bezzeg ha látod az órát )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #138256 üzenetére
Dobsz majd Pü-ben egy telszámot pls? Lehet ráírok hátha tudna valamit adni.
Nem sok a feltétel csak tipikusan nem mindegyek a körülmények egy kamera pozíciónálás több lehetőségre feleslegesen vinné az erőforrást
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
Egy ujabb csoda.
Freccia, 250 es virago blokkal, mert az a legmegbizhatobb.
"Az előző műszakin is már a 4t blokkal ment át"
MI a FHSZ VAN AZ EMBEREKKEL??
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #138259 üzenetére
ha megbizhato miert kell egy tartalek blokk?
fel eves aksi ami a telen lakasba volt? wtf 2honap alatt lekokszosodik a karbi? minding tudtam, vannak emberek akik mas dimenzioban elnek.ha keresztbe lenne benne a blokk, mint egy guzziban esku megvennem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #138259 üzenetére
Hát ez a híres magyar "megoldjuk okosba"-tempó.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138259 üzenetére
Amelyik hirdetés úgy indul, hogy "szeretett", azt már szkippelem is. Mert vagy szar lesz vagy túlárazott.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #138260 üzenetére
Tulajdonkepp csinaltak egy moto morini dart 250 et.
A 350 esben is levegos v2 volt freccia ruhaban.
De a terv mi volt? Beleraksz egy 2T 125 sportmotorba egy csopper v2 ot, es azzal turazgatsz? Hogy meg jobban tokon szurd magad, igy kenyelmetlen is lett, meg gyenge is.
Nem ertem... Nem ertem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz #14787072 #138263 üzenetére
Én anno úgy írtam, az Pegaso-nál, hogy idén nem sikerül a jogosítvánYt megcsinálni hozzá, ezért inkább eladom, mint hogy a műhelyben álljon.
Varadero-nál meg hát nyilván kategória váltás miatt eladó, az utód megvan már, csere nem érdekel.
Ez is sablon duma, de ha ez az igazság...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #138245 üzenetére
megmértem, ujjal a rinya szélességét A valóságban, nem fotoról. nekem a kisujjam szélesebb tőle. Valszeg ami a képen akkor látszott, az utolsó hétvégi túra volt.
persuader: ez amikor divatos volt, is ronda gép volt...
és valóban, a szerettet járműs hirdetésből nekem még sose lett biznisz.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
#14787072
törölt tag
Más. Vasárnap voltam a 17. kerületben a "retro sportmotorok" találkozóján. Ahhoz képest, hogy nem volt túlreklámozva, elég sokan összejöttek.
Én nem vagyok egy sportmotor-fan, de nagyon jó volt látni abból a korszakból származó motorokat, amikor még gyerekként/kamaszként a Motorrevüre folyt a nyálam.[ Szerkesztve ]
-
palfitom
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #138266 üzenetére
Ez 90 ben volt divatos. Akkor egyaltalan nem hatott rondanak, ez a ducati pasoval egy ívású, de izlesekrol ugye nem vitatkozunk. Nem mintha tetszene nekem. Bar elegge erteke van manapsag, es az a 2T blokk 30 feletti loval, a mai napig finom.
En vettem mar par motort, a lenyeg sosem a szovegen van, csupan annyit figyeltem meg, hogy aki nagyon sokat ir a hirdetesbe, az altalaban nem konnyu eset. Ha regi, olcso es szarul nez ki, en megveszem es hasznalom nagy orommel, amennyiben muszakilag jo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #138266 üzenetére
Látom szíven talált ez a majrécsíkos csipkelődés, de ennyire azért ne vedd komolyan.
A hozzászólásom lényege mindössze annyi lett volna, hogy amíg egyáltalán a hátsó gumidon van bármennyi majré is, addig irreleváns azt mondanod, hogy elég magasan van a lábtartó. Mert valójában nincs.
Ha kimész pályára, akkor relatíve hamar leér, és amíg csak kicsit érinted le addig ez nem nagy gond, de ha nagyon erőlteted és ráterhelsz akkor megdobja a hátsó kereket és könnyen esés lehet belőle.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Somatom
veterán
Bacus:
Ez egy igazán kellemes nap és gurulás volt! Köszönöm!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #138274 üzenetére
Tultargyaltuk. Ma tok jó volt a Mátra. Olyan szakaszokon mentünk, ahol meg sose jártam.
Előttem egy gs meg egy r6 ment. Azonos tempónál brutal nagy volt h melyiket mennyire ke dönteni. Az r6 olyan volt,mintha lapon menne,a gs meg mintha gyenge 50. Szögben egyik 15 fok másik meg vagy 30.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138275 üzenetére
Mi is jól éreztük magunkat, ez a Bableves csárda jó kis helynek bizonyult. Asszonykám csak nem tudta kiszedni a bablevesük titkát a főnökből.., mitől volt az olyan sűrű maga a lé is.
Legközelebb meghirdetjük itt, hátha egy kis fórum tali is lehet belőle. Ez most nagyon gyorsan alakult. Remélem lesz még jó idő, voltam én már novemberben is szlovákoknál.
(Ja, és abszolút vállalható hangerejű a motorod, de legközelebb viszek db mérőt, meg mérőszalagot és lemérjük ahogy a hatóság szokta )Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz fattyu #138281 üzenetére
Így így, házon belül, de nem azon az emeleten. A motor lent a fsz-en, én meg a negyediken lakom..
Szerintem aki a motorját a hálószobában tartja, ráadásnak az ágy mellett, azért ott van baj. De hátha megtalálja álmai asszonyát, aki meg lovagol, végül is kinek kinek a saját "lova" az ágya mellett..
Már csak ezt a telelést kéne értelmezni, ez azt jelenti, hogy hónapokig nem megy vele?
Mondom, hogy van baj..[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
Ma tényleg nagy motoros nap volt!
barátnőmmel kimentünk Rohonc-Léka (Rechnitz-Lockenhaus) közé. Ez egy 15 km-es szerpentin. Szerintem elég jó tempót mentünk. Megnéztük a Margit kilátót is, és az Írottkő-t.
Ezután őt hazavittem.
Majd egy ismerőssel, vagyis az egyetemi elektro tanárommal tereptúrázni indultunk. Elég sok TET útvonalat csinált ő már meg, mármint hozott létre, egy olyan úton vitt el ma, ami még nincs bent, de tervben van, a GPX már kész van. Ott azért kicsit küzdöttem, leginkább mint malac a jégen
Kétszer fordultam keresztbe, akkor sikerült is lefektetni a motort.
Az elsőnél csak sáros lett, a másodiknál sikerült eltörni a kéztartót, fékkart és a jobb indexet -
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #138283 üzenetére
Ha legközelebb találkozol vele, kérdezd már meg légyszi, hogy ha a TET útvonal mindenhol egy útvonal, és 1 országban 1 nyomvonalat jelent, akkor miért kell nekünk megint mindent jobban tudni, és minden földutat feltenni TET útvonal címszóval? A pók hálójának kevesebb szála van, mint ahány nyomvonal a magyar TET-ben szerepel...
De vigyázz, jó kedvében kérdezd ám meg, mert mikor ezt a kérdést feltettem a megfelelő FB csoportban, akkor (is) én lettem a közellenség, hogy mekkora bunkó vagyok, hogy nem tudok örülni semminek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #138283 üzenetére
* kéz védőt
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #138285 üzenetére
De a TET lényege nem az, hogy minden városból eljuss terepen minden városba, hanem, hogy legyen egy útvonal keresztül Európán.
Persze leht azt mondani, hogy mi csináljuk meg, hogy nálunk kersztezik egymást az útvonalak, és mi leszünk a kiváltságosak, mert itt lehet menni pl. É-D és K-NY irányba is, de sajnos nem ez történik, hanem az, hogy hobbit csinálnak abból, hogy két város(!) között már van 2 nyomvonal, nosza, keressünk még egyet!
Amúgy a TET fundamentuma pont az volt, hogy egész Európán keresztül 1 nyomvonal legyen, de az legyen mindig naprakész, ne legyen lezárva, ne vigyen keresztül ott, ahol tilos motorozni, ne menjen át magánterületen, stb...
És bizony, ha megnézed, sok országban több száz km-t kell motorozni csak azért, hogy odajuss:
De mi olyan kényelmesek vagyun, hogy ha nem a kertkapuból nyílik a nyomvonal, akkor az komoly probléma...
Ehhez képest a Magyar hivatalos térkép jelenleg így néz ki:
A fejlesztés alatt álló GPX pedig még ezeken túl is egy rakás útvonalat tartalmaz. Azt hiszem látszik a különbség a két kép között...Ne is haragudj, de ez nem TET útvonal.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #138285 üzenetére
Nem kell 200 km-t motorozni csak azért, hogy egy jó, kipróbált útvonalra felkerülj
huzd már fel nekem a kertbe laguna seca-t kipróbálnám azt a híres dugohuzot, fnak sincs kedve átrepülni a fél világat, nah meg igy mehetnek saját mocival iseladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
veterán
A hiba szeritnem akkor is a ti készüléketekben van. Senki nem kötelez arra, hogy menj végig mindegyik útvonalon. Azon mész, amelyiken akarsz. Ha át akarod szelni európát akkor azon az útvonalon mész, amelyik csatlakozik a meglévő külföldi vonalakhoz. Nem értem a felháborodást. Úgy viselkedtek, mintha a TET valami úristentől való szent dolog lenne, amihez ha bárki is hozzárak egy redundáns km-t, ő már szentségtör.
Én örülök ennek, ahogy van, és pont. Ha nem lenne relatív közel TET hozzám, akkor mégis honnan szedjek össze kipróbált, jó útvonalakat? Milyen más app van ami offroad GPX-el kecsegtet?
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #138289 üzenetére
Azt hiszem felháborodva Te vagy valamiért, pedig itt senki nem támadt rág. Valószínűleg rossz hangsúllyal olvastad a kommenteket.
A TET pedig olyan, mint idehaza a "Kék túra". Egy útvonal körbe az országban.
Ezen kívül avn még 1000 túraútvonal, de azok nem a kék részei, hanem mások. Mindenki örül a sok lehetőségnek, de nem hívjuk őket kék túrista útvonalnak, mert nem azok.Ha valaki kitalálja, hogy legyen 1(!) útvonal, ami európát átszeli, és ezzel minden ország tagjai tisztában vannak, de jövünk mi, és mi megcsináljuk a komplett túristatérképet, és azt nevezzük kék túrának, akkor szerintem igenis mi ülünk fordítva a lovon.
Ha a TET honlapját megnézed, az nem csak egy GPX térkép! Minden országhoz tartozik egy leírás is, ajánlásokkal, paraméterekkel, figyelmeztetésekkel, érdekességekkel. A Magyar TET-nél hogy írod oda, hogy milyen hosszú? Hogy írod oda, hogy hol lépsz be, és hol lépsz ki az országból?
A TET egyszerűen nem erre lett kitalálva. Lehet játszani a durcás óvodást (nem Rád gondolok, hanem a készítőkre), de attól még ez így lesz!
Egyszerűen ezt a platformot használják, hogy a saját igéjüket terjesszék. Nekem ez nem tetszik. Lehet az a baj, hogy én már akkor tisztában voltam a TET fogalmával, amikor a nyugdíjas terepezőknél még internet sem volt. És nem, nem vagyok féltékeny, hogy ők megcsinálták, mert én soha neki sem tudtam (akartam?) volna állni ennek.Szóval hálás vagyok azért, hogy van magyar TET, de attól még had engedjem meg magamnak, hogy ne tetszen az, hogy megerőszakolják az eredeti szellemét az egésznek. Ennek egy útvonalnak kellene lennie, és ha többet akarnak, akkor nevezzék el THUT-nak! Vagy legyen tényleg egy É-D+K-NY útvonal, hogy megmutassuk, mi mások vagyunk! De ez...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #138290 üzenetére
Ebben teljesen igazad van. Gondolom, ha lenne alternatíva, ami egy teljes tereptúra hálózat, olyanoknak, mint inkább én, akkor teljesen szó nélkül hagytam volna, amit mondasz. Csak egyelőre nem tudok olyan tereptúra appról, amibe bárki bármit berakhat, mondjuk nehézségi szinttel, és amit mondjuk 3 törlési kérés után ki lehet dobatni szakaszt mert mondjuk túl durva, vagy le van zárva, stb.
Lehet le kéne fejleszteni egy ilyet?
Nem, nem én vagyok erre az ember, de az igény szerintem akkor meglenne rá. Egyre nagyobb divat az ADV, muszáj, hogy legyen egy ilyen. -
goofy85
kezdő
válasz norbert1998 #138291 üzenetére
Érdemes lenne megnézni a turistautak.hu oldalt. Ott hobbisták egy alaptérképre elkezdték felrajzolgatni a létező túraútvonalakat és lett belőle egy térkép, amit le lehet tölteni és követni a nyomvonalakat. Ilyet, vagy velük együttműködve lehetne motoros nyomvonalakat is felvinni.
Persze mellékszál, hogy itt is volt egy szakadás és lenyúlás az adatbázis kapcsán, amolyan jó magyarosan... -
Micsurin
nagyúr
Köszi szépen a sok helpet a videókkal
Ha egyszer megvalósul egész hasznos kis eszköz is lehet még belőle.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #138294 üzenetére
Benzin tank túlfolyó cső gyanúsabb nekem
-
veterán
válasz norbert1998 #138295 üzenetére
Na ezt már inkább reálisnak tartom, hamarosan kiderül 😃
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
-
veterán
Leirom, mert furan elkezdtem mosolyogni tole.
Csinalom a rutint, egesz ugyesen megy, mar a vizsgamotorral is szepen csinalom a palyakat. Szoba kerult a vizsga, erre mai napon, oktober 17 szep napsutotte delelottjen kiderult, hogy a kovetkezo vizsgaidopont, amire TALAN bekerulok, az november huszonvalamennyi.
Az, hogy bekerulok-e majd november elejen kiderul valamikor.
Nyilvan forgalmi mar elfelejtve iden, de azert a sóhivatalban remélem csuklanak rendesen...
Everybody lies.
-
3800+
őstag
válasz Pttypang #138298 üzenetére
Én különbözetit csinálok csak és az összesen 5 alkalomnyi tanulásomért 2 hónapja küzdök és nekem is november első hete lesz a forgalmi. Miközben 20 fokok vannak még, ha az oktató nem felejt el lejelentgetni már rég nagymotoron járnék melóba. Agyvérzéshez közel vagyok.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen