- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Kedvező árú Huawei tablet érkezett
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a MechWarrior 5: Clans
gp Az óriásrobotok kedvelőinek egészen az őszi időszakig kell várniuk a sorozat új részére.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
Ez nem az új suzuki v-strom, hanem a TEREPKÉPESEBB v-strom DE változat. Emelt hasmagasság, nagy első kerék.
Ehhez képest a 208 kg nagyon sok !!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
Ezen a transalpon nem lett kicsit elb...va a kipufogo?
Illetve az oldal tamasz vege is olyan nem jo helyre nyulik ki. Vagy nem jol latom? -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138608 üzenetére
Hát igen.
Mostanában kénytelenek akkora brutál katalizátort rarakni valahova.
Az MT09 alatt is egy akkor fém doboz van, mint a légszűrő és a tank együtt. Csak egy adv. motoron nem opció az alul lévő kipuff.
Pedig annak idején a KTM 690 SM mennyivel szebben megoldották[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #138608 üzenetére
Nem a mérete, hanem az elhelyezkedése. Vagy csak nekem nem tetszik?
Honda-XL750-Transalp__LEAD-1.jpg (640×353) (egyszermarlattamautot.hu)Azért egy terepes endúróra ez valahogy nem jó sztem.
2 henger két dobbal, ment régen is. akkor lehet jobban fel lehetne húzni az ülés alá talán.
Nekem földutas endúrós.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Használt motor v. autó vásárlásnál átíráskor marad a régi rendszám?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #138616 üzenetére
Azt mondják rá.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #138616 üzenetére
Jajj, ne lovagoljunk már megint a szavakon!
Nem csak az EXC a terepmotor, és nem csak Erzbergben van terep. Igenis, az emberek túlnyomó többségének ha földesúton mész, akkor az már terep!
Különben is, ha már a szavakba kapaszkodunk, akkor az Alpok hibátlan aszfaltja is egyfajta terep!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138622 üzenetére
Igy van! Ne lovagoljunk a szavak jelentesen, gyorsan az egyik jelenteset az en szajam ize alapjan most tulajdonkepp kisse megvaltoztatom, az alpok aszfaltja igy lesz egyfajta terep. :DDD
ez megint olyan, mint amikor azokon a szavakon lovagoltunk, hogy a sportmotor az tulajdonkepp nem gyorsasagi motor, hanem feloleli azokat a motorokat, amivel sportolunk? :DDDAz emberek tulnyomo tobbsege hulye a motorokhoz. Most nem tulzok. Akik az uj motorokat veszik, azoknak tulnyomo tobbsege full hulye hozza. Az alapjan mondom, amivel talalkozok, uj motorok vasarlojanal. Ezert tud ennyire inflalodni az osszes iranyzat, ennyire gyorsan. Ahhoz kepest, hogy egy 30 evvel ezelott a brossurakban egy dugattyut fotoztak le, es leirtak annak az uj fejlesztesnek az eredmenyeit, hogy az miert jo neked, eleg tavol kerultunk a vasarlo felnottkent kezelesetol. Most azt se tudjak, hogy mi az a dugattyu. Es ne menjunk bele a marketingszovegekbe, hogy micsoda oriasi hulyesegeket es mar 40 eves evidenciakat irnak le extrakent ezeknek a hulyeknek.
ha egy sorkettes sportmotorra azt irjak, hogy verbeli sportmotor, azt is meg szoktam jegyezni. Mert nem az.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #138623 üzenetére
Igen, pár hónapja, mikor felhomályosítottatok, hogy a sportmotor tökre nem az, amiről én azt hiszem, akkor is felmerült már, hogy akkor most az EXC is sportmotor, mert azzal is szokás versenyszerűen sportolni?
Amúgy én is tök hülye vagyok a motorokhoz, de engem ez nem zavar. Nekem elég az, hogy a saját igényeimhez valót megtalálom, és azzal boldogan elvagyok!
Régen még érdekelt a szerelés (már nyolcadikos korormban haverommal ketten cseréltünk motort egy ladában összesen egy szerszámosládával), de mára ez teljesen kihalt belőlem. Egyszerűen nem érdekel, hogy mitől megy, csak az, hogy úgy megy-e, ahogy én szeretném. Nem érdekelnek az "igazán férfias" puritán motorok sem már, igenis arra vágyom, hogy komplett mérnökgárdák imátkozzanak a saját vallási vezetőjükhöz, és így az általuk készített elektronikai varázslatok megvédjenek a saját hülyeségemtől. Épp ezért vettem a 1190-et is, mert igényem van a kanyar-ABS-re, meg az összes többi ilyen biztonsági elektronikára. Nem azért, mert kanyarban akarom rángatni a féket, hanem azért, hogy ha egyszer kell (ne kelljen sose!), akkor ott legyen, és jobban reagáljon, mint én...
Gábor pl. pont az ellenkezője, neki az a régi Multistrada pl. pont azért jön be, mert ott ha hülye vagy, akkor jogodban áll kinyírni magad vele!Nem vagyunk egyformák, na! De én ezt legalább elfogadom, mégha néha nem is ez látszik
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #138620 üzenetére
Bocsi, kicsit fáradt voltam. Tegnap vettem egy autót, kötöttem rá biztosítást, megvettem rá a pest megyei matricát, most megvolt az eredet vizsgálat. Azért kérdeztem, hogy ugye marad a rendszám, mert a matricát rsz-ra kell venni, illetve a biztosítási kötvénynél is nehézkes lenne átvezetni.. nekem jó a régi típusú rsz az autón, ezt se tudom megjegyezni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138624 üzenetére
Kisse rosszul fogalmaztam.
Ha azt mondom, az emberek tobbsege hulye a motorokhoz, az nem pusztan szereles, vagy hogy mitol megy egy motor. Az egesz motorozashoz feluletesen all hozza. Tehat a motorozashoz is hulye, amin lehet javitani, nem ezzel van baj. Senki nem ugy szuletik, hogy motorozni tud. De nem is erdekli oket a dolog. Egyaltalan nem.
Szerintem a problema az, hogy emelle a feluletesseg melle a vasarlasukat is ez hatarozza meg.
Barmit megkajalnak, amit elejuk raknak.
Tehat neked egy ilyen 230 kilos szar akkor terepmotor, egy fos sorkettes akkor sportmotor ha az eddigi spektrumod a motorozasban | | ekkora. Amint tagitod ezt, es mondjuk | ...... | ekkora lesz a ralatasod, helyen tudod kezelni a marketingszoveget.
Nem arrol van szo, hogy tudnod kell mindent, amit egy motorszerelonek, vagy hogy szarokat hajts, hogy ferfias legyel. Teljes tevedes, egyaltalan nem.
hanem hogy vedd mar egy kicsit a faradsagot, es melyulj el abban, amit szeretsz, szerezz mar valami igazi tudast, ne ertelmetlen sztereotipiakat szedj magadra, kulonben barmivel megetethetnek.Ugye van ez a velemeny, miszerint: engem nem erdekel az egesz, csak motorozni akarok jol blabla.
De a helyzet az, hogy ha nem tagitod az ismereteidet, nem fogsz tudni jol motorozni sem. Ezek mind osszefuggnek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dong86
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni CBR 500r utódjának sport-túra motort keresek ilyen 200 kg menetkész tömeg környékén 70 lóerőtől felfelé sor3 sor4 vonalon, a keret rá max 3.5 millió, megbízható kis szervizigényű gépet keresek. Én 185 cm és 110 kg vagyok a vállasabb fajtából. Felhasználás: országon belüli túrák, mátra ilyesmi. Mivel 2 éve motorozok csak és nem vagyok egy Rossi, azért valami barátságos gép kellene. Tegnap ráültem egy CBR650R-re de elég alacsonyan van a kormány és a térdeim is elég hegyesek voltak nem tűnt valami kényelmesnek az 500r-hez képest. Van valakinek valamilyen ötlete a CBR650f-en túl? Előre is nagyon köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Szeretnek egy ujabb sztereotipiara ramutatni.
Ilyen 999 eshez volt szerencsem, teljesen szetszedett allapotban, tehat ehhez hozza tudok valamit szolni. Ami miatt az emberek fejeben mindig az van, hogy vmi csak az olajtol romolhat el, az azert is van, mert a szakemberek is gondolkodas nelkul ezt vagjak ra mindenre.
"A motor sokat állt és az előző tulajdonosnál az olajcsere hiány miatt hajtókarcsapágyas lett."Altalaban a motorok nem az olajcsere hiany miatt lesznek hajtorudasak, hanem a sok km vagy a nagy terheles miatt.
Legutolso elmenyem, az, hogy egy olyan olajszurot vett le a kollegam egy motorrol, aminek a tipusa mar akkor sem volt forgalomban, amikor ő kezdett dolgozni a ducatinal, ami ~18 eve volt. Tehat minimum 18 eve nem volt olaj cserelve ott. Vagy vki tobb mint egy evtizedig tartogatott egy olajszurot, hogy feltegye, de ennek kisebb az eselye. Tiszta sz.r volt az olajtekno, de a motor ment. Megsem teljesen jo pelda erre, mert ugye ki tudja? Lehet 4 evvel ezelott megis cserelt vki olajat, es rajtahagyta azt a regi olajszurot, stb.
De ami erdekes. amikor 999 est szedtunk szet, ami bantva volt, egyertelmu jele, hogy nem az olajtol tortenik, az az, hogy egy acelhuvelyben van a fotengelycsapagy. Az acelhuvely es a blokkontveny kozott nem megy olaj, megis kopasnyomok voltak ott. Leginkabb valahogy kiveri az acelhuvely azt az aluminium ágyat, inkabb igy fogalmaznek. Semmi koze az olajhoz. Hajtorudcsapagy is odavolt. Egyszeruen, ha valami bantva van nagyon, vagy mar sok a km benne az elkopik. Ezt nem akadalyozza meg az olaj. Szep vilag lenne, ha csak ezen mulna, de sajnoa nem ez van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Ezt érdemes megnézni, ha kicsit ráérősek vagytok
RevZilla kisfilm, Észak-Alaszkából Dél-Argentínába 4 darab KLR650-nel.
Meg kell mondjam, a Darién esőerdőben művelt szerencsétlenkedés egy kicsit fájt...
De izgalmas volt a videó. -
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #138628 üzenetére
sikeresen felujitottak eredeti ducati alkatreszekkel es akkor rajta hagytak ezeket az arany karokat ejj.
hirdetés se tul pontos, fent 2013-at irnak lent 2003-at. remélem a vételár kapcsán is ilyen pontosak.am most nezem ez az a brigad akik diesl autokat is javitgatnak, tegnap lattam egy usert fb- ekezte oket mert harmadszorra se sikerult megjavitani jol az adagolot, de az ilyen storyk vhogy nem kerulnek ki yt-ra
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz dong86 #138627 üzenetére
Sajnos nem a te mereted. 185ccm nem lesz baratja egyik sport tura motornak sem.
Nem cccm lesz a meret korlat, hanem a kialakitas.
Inkabb tura kategoriagba nezelodj, ha a terdszog kenyelmetlen.
Verrsys650. Egyheneresek, vagy KLE ha nem fontos a nyomatek.
80Le kornyeken TDM.
Ezeken lehet kenyelmesen ulni, Es nem lesz hegyes a terdszog.
Kinai feltorekvok. Voge, Benelli, 500 ezek CB 500 blokkos vagy annak licence.
Voge660, egyhenger talan Minarelli blokk, vagy licenc. 3.5,M full dobozolva, szalonbol.
A 200Kg behatarol, a japanok 70Le kornyeken mar 230Kg-al tarsulnak ebben az arsavban.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #138630 üzenetére
Azt azert hagytak rajta, mert az eredeti brembo karok 100€/darab. :D
Es ez az elso dolog, ami le van cserelve borulasnal. Foleg vmi arany szinu szrra. A hatso segedvaz fekete a gyari szurke helyett. Az 2005 tol fekete, a lengovilla viszont 2003 as verzio. Ez eredetileg nem monoposto volt, mert S nek kellene lennie, nem a lakossagi 999 nek.
az evjaraton kivul par dolog nem stimmel a hirdetesben es a jarmuvon sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #138636 üzenetére
még jó hogy olcsó.
jah nemeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
dong86
csendes tag
válasz tboy93 #138643 üzenetére
Egyrészt amikor próbáltam egy sor4-est, az sokkal jobban bejött pörgősség meg rezonancia szempontjából. Másrészt nem éreztem a megfelelő erőtartalékot a motorban főleg 100-120 felett. Kezelni, kanyarodni nagyon faszán lehetett vele azért is akarok valami hasonló tömegű másik motort. Amúgy meg már eladtam szóval muszáj másikat venni
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
Hagyjuk már ezt a kimotorozós szöveget. Az autókat sem azért cseréljük mert kiautóztuk, meg még ezernyi dolgot nem azért mert 100% kihasználtuk.
Újabbat v. mást szeretne, nem az én (vagy a te) pénzemből akarja, hát vegye meg és élvezze!Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #138643 üzenetére
Én se érzem azt, hogy kimotoroztam a Duke 390-et, de mégis nézegetem a túragépeket. Valamelyik hétvégén lementem Békés megyébe, és hát biztos nem tett jót neki az, hogy legalább másfél órán keresztül 8-9 ezres fordulaton kellett pörögnie, hogy tartsam a 130at. Viszont városba, melóba járáshoz meg tökéletes, nem is akarok megválni tőle.
Valamint párom is jönne velem néha, arra meg főleg nem való.Ahogy bacus is írja, mást is szeretnék, és arra másik gép jóval ideálisabb.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
veterán
En valoszinuleg sosem fogom "kimotorozni" egyik motorom sem a jovoben, megis lesznek kesobb mas motorjaim, lehet egyszerre tobb is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #138646 üzenetére
A kérdéssel az a baj, hogy előtte indoklod, hogy nem "szükséges", majd utána kérdezed, hogy akkor meg minek? (pedig ha nem szükséges, akkor már csak egyéb oka lehet )
A másik ok, hogy nem olyan régen volt szó arról, hogy még ez a "kimotoroztam" is mást jelent mindenkinek. Ha pl azt jelenti, hogy már le tudod dönteni bármikor lábtartóig, akkor a 125 ccm sincs kimotorozva annak, aki ilyet sosem csinál.., tehát nem "szükséges" feljebb lépni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Óra topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Futás, futópályák
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen