- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Állvány topic
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz queens #137496 üzenetére
Decathlonos 20 liter körüli túra vagy biciklis hátizsákok jók erre simán.
Az enyém már 10 éves Decathlonos biciklis hátizsák, van benne külön rekesz ahova befér a laptop, mellkasnál és deréknál is összecsatolható, enyhe esőhöz vízálló, afölött belevarrva van egy esőhuzat. A 10 év a fakult színén kívül nem igazán látszik meg rajta, minden zipzár ép, nem lóg ki semmilyen varrás, pedig használva van és volt napi szinten.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Steven
addikt
válasz queens #137496 üzenetére
Hát én egy céges 1 misi körüli laptoppal rohangálok ... ha jártál már bp-n tudod mit kap az utak miatt. Oszt soha nem volt baja nyilván laptop táskába van amivel valamennyire ki van párnázva.
bacus:
hát én tuti nem vennék semmit, Bp-n még akár nagyobb tempóval kisebb ugratások sem lehetetlenek pl Kerepesi út népstadion után ... oszt az évek alatt sose volt bajom egy ssd-s notival sem. Pedig kaptak rendesen
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Mentolka
senior tag
válasz Steven #137495 üzenetére
Szia,
Ezt ajánlom: [link]
Amúgy, a különbségek fejből: nagyobb plexi, más műszerfal, markolatfűtés, menetprogramok, kanyar fényszóró, asszem csomagtartó, elektronikus futómű (6tengelyesIMU), kanyar ABS, tempomat, gyorsváltó fel-le.
Ha jól emléxem, ezek vannak az SE árában, amit a nemSE-re külön lehet felrakatni. -
Steven
addikt
válasz Mentolka #137506 üzenetére
Ja ezt én is meg találtam csak idén van már S is ami olcsóbb mint az SE .. és az nem derült ki... no meg azt sem ,hogy változott e a felszereltség 2019 óta az se-n vagy az s mivel tud többet /kevesebbet a 2019 se hez képest ... ilyenek.
No meg vannak csomagok GT , GT+ pl.400km után már fájt a seggem a v-stormon tavaly is most is és most behülyítettek erre... kíváncsi lennék rá.
Fazeren sose volt ez hogy fel kell állnom óránként mert már nem bírom. Egyedül még hagyján ,de párom most hátul a 4 napba hát nem volt boldog ,hogy állva motorozom .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Mentolka
senior tag
válasz Steven #137507 üzenetére
Az enyém 2020-as. Szerintem, nem sokat változott felszereltség - a GT, GT+ ha jól tudom a dobozokat, meg a kiegészítő ködlámpákat takarja talán.
Általában utassal megyek, soha nem panaszkodott. Én 177cm-el épp felértem, de a gyári alacsonyabb nyereggel már faxa, és nem fáradok el - bár 250km volt eddig a leghosszabb út. Az ülés széles, és eléggé párnázott. -
Micsurin
nagyúr
Köszi
E460 10,4kg lett magában ez közel a SHAD platni limitje, a csavar-kulcskészlet etc ment párom hátára meg a láncolaj, így 20kg ruha és gyorskaja ment a dobozba, nem is éreztem, hogy ott van az a kb 30kg a moci végén.
Határig meg sem álltunk, egész szépen jön rajtam kívül +90kg-al (utas + csomag) a CB 140-150 körül GPS szerint. Csak, hogy borzoljam a kedélyeket 7500 körül forog had forogjon, egy liter 7100 ott van a hátizsákban szintén ha bekérne egy 2-2,5dl-t 1000-re a pörgetés miatt.persu és jogos, valamennyire érezni de ez a szar futómű inkább. Kegyetlenül puha, a teljesítmény adott lenne ínségesen de adott, ellenben az 500as futóműje.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Szétdörzsöli a mocis farmerem a seggem a motoron.
Azt meg kell hagyni hogy kicsit nagy rám, de főleg hosszban, seggben, combnál jó. Mennyire normális jelenség ez? Meg kell szokni, mert minden gatyában ez lesz és inkább hintőporozzam magam, vagy találni kéne csoda folytán egy jobb méretet / márkát?Insportlineban vettem 40k körül.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
esetleg popsikenocs?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz dellfanboy #137513 üzenetére
Azt az aranyérre használom 😎
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
Húzz alá alsógatyát!
Nekem a motoros farmeremmel semmi ilyen kidörzsölős tapasztalatom nincs, pedig vagy 20ekm óta használom.
Az utcai farmerom a vádlimról ledözsöli a szőrt, de az sem fáj, csak nincs ott...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
Ilyenben letoltam ~3000km-t egy het alatt. Semmi problema nem volt a farmerral.
-
veterán
-
d@vee
őstag
válasz queens #137496 üzenetére
Hali.
Nekem egy Acer Predator hátizsákom van, vagy 2 éve vettem munkába mert jó kis akció volt rá. A hátsó részen ahova a noti megy, van egy vastagabb szivacsréteg a noti és a hátad között, valamennyire véd. Nem épp motoros táska, de a mellkasodnál összecsatolható, kényelmetlennek sem mondanám és elég nagy a bele. Gép+2-3 napi ruha belefér ha asszonypajtásékhoz átugrok.Szerk: Elvileg vízlepergetős, de sosem figyeltem. Mondjuk így belegondolva eső után nem volt még vizes a belülje.
[link][ Szerkesztve ]
Ja
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #137517 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
-
veterán
-
norbert1998
veterán
Tegnap felpakoltam a hétvégi kempingre a motort. Hát basszus, kell oldaldoboz. Ez az oldaltáskás megoldás semmi másra nem jó, mint szétcseszni az idegeimet és az idomokat. Hol egy csat veri az idomot, hol egy gumipók... Ahhh. Őrület. Aztán csak 3 napi ruha kemping módban szelektálva, két hálózsák, felfujható kétszemélyes matrac van elrakva. A sátor az oldaltáska tetejére van gumipókozva.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137522 üzenetére
Hmm, a konzol legyen jó, a többi megoldódik.
Sw-motech tartóhoz lehet kapni rá való platnit, amit pont mint a dobozt rögzítesz. Ezt felcsavarozód az oldaltáskára, utána pont olyan könnyű feltenni a táskát, mint a dobozt.
Mióta megvan 1x sem használtam az alu dobozaim, mert a puha táskák sokkal jobbak.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Harcipocok84
junior tag
Sziasztok!
Nemrég hazahoztam a motort a szerelőtől. Átnézésen volt, illetve kértem tőle a karburátor tisztítást és beállítást.
Sajna azóta a motor kuplungot behúzva lényegsebben lassabban ejti vissza a fordulatot. Pl. ha köszönni akarok egy pór jó nőnek az utcán, akkor eddig odaszúrtam egy gázfröccsöt, majd 1 sec alatt vissza is esett, most meg egy béna elnyújtott 2-3 másodperces lassan elhalkuló gázfröccs van, ami elég ciki
Mit szúrhatott el a szerelő? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137524 üzenetére
Karburatort nem kell es nem szabad tisztitani, amig nincs baja a keverekkepzesnek, ez tisztan penzkidobas. Nem lesz tisztabb semmi.
Ha lassan ejti a fordulatot az vagy szegeny keverek, vagy tul nagy fojtoszelep szogtol lehet. Vagy a tisztitas soran, ha darabokra szedte a karbit, valamelyik o-gyuru nem tomit. Csupan szetszedesnel a regi o-gyuruket ujra kell cserelni, ami egy vagyon. Ezert szetszedni akkor, ha jol mukodik a karburator, pazarlas, es ertelmetlen dolog. Vidd vissza, hogy allitsa vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Karbi szinkronhoz is szét kell szedni a karburátort? Ott mit állítanak pontosan?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #137526 üzenetére
Nem, ott csak a fojtoszelep szoget allitjak, vagy bypass csavart nyitnak-zarnak.
Ez is elegge ertelmetlen dolog, semmi nem karosodik, ha nincs beallitva, csak es kizarolag alapjaraton van szerepe, gazreakcioba nem szol bele, csak az alapjarat lesz tole szep.Tulajdonkepp en egyik tobbhengeres motoromon sem allitottam soha, pedig nagyon haklis vagyok sajat motorjaim muszaki allapotara.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137486 üzenetére
Szerintem ezt azutan, hogy leirtak: az a nehany fonok fejleszti es teszteli a termekeket- nem lehet, mivel nem jarnak versenypalyan. Egyebkent a legelso hiba, amit ilyenkor vétenek az ilyen pozicioban levo emberek, ha mindent a kezukbe vesznek, az elite projection. Tehat egy olyan termekpalettat kezdenek el fejleszteni, olyan igenyekkel, amire nagyon keves embernek van szuksege pl. Csak a sajat buborekukon belul kepesek ellatni.
A biztonsagot sem tudom, igy hogyan lehet novelni, hiszen adatot abbol kapsz, ha valamilyen versenyzot, aki a te ruhadban pürére töri magát, megvizsgal egy orvos, es az alapjan fejleszted tovabb a ruhaidat, szoval... mint mondtam korabban, olyan nagyot dobni igy nem lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Harcipocok84
junior tag
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Huhhh... hát nekem nem rémlik, hogy a számlán szerepelt volna "O" gyűrű, ezek szerint a régi lett visszarakva. Maga a motor szépen megy, jól húz, sőt sokkal simább is lett a járása. Egy V2-es 1100-as DragSTar-ról van szó, eddig kemény vaddisznó hangja volt nyitott dobbal, most meg olyan kis halk kerti traktor, nem szép, túl csöndes, szolid Repedt volt mindkét karbi csonk. Kérdés hogy a csonkcsere miatt (nem szív már falsot) vagy a karbi állítgatás/fojtószelep szögének piszkálása miatt lett ilyen szelíd a hangja. Akárhogy is , nem tetszik.
-
csongi
veterán
válasz Harcipocok84 #137529 üzenetére
Ajjaj.
Vidd vissza és csinálják meg olyanra mint volt. Ha neked az volt a tetszetős. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137529 üzenetére
Nem csak o gyuru, az egesz tomitesszett ilyenkor cseres, kulonben megszopatja magat az embert, kb igy, ahogy most nalad. Alapszabaly: ami nem romlott el, azt ne javitsd meg.
Nem feltetlen ez a baja, tehat lehet nem baj, hogy visszarakta a regit, bar egy minimum 15 eves akarmilyen alkatreszt, ha megbontasz, egyszeruen a regi szarral nem rakod ossze, mert minden el van mar deformalodva.
A karburatortol nem fog elhalkulni.
A karbi csonk, ha kivulrol repedt, az nem azt jelenti, hogy falsot sziv, eleg vastag szokott lenni, az altalaban csak feluleti repedes.
A lassu fordulatejtes az szegeny keverek, tehat a fals szivas megszuntetesetol nem lehet.
Inkabb belenyult az alapjarati keverekcsavarokba is szerintem. Azokat kellene visszaallitani gyarira.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
Drivingcamp 1 napos motoros trainingjét próbálta valaki? Jó? Mit ajánlotok még? Friss jogsi után kéne egy kis képzés, tapasztalatgyűjtés.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
palfitom
félisten
válasz Oppenheimer #137532 üzenetére
"Mit ajánlotok még?" - Mondjuk a topik Összefoglaló elolvasását!
"Vezetéstechnikai tréningek (a teljesség igénye nélkül, közútra, pályázásra, terepre vegyesen):
BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning (nem csak BMW-seknek)
Chrobák pályamotorozás tréning
Driving Camp
Fullcontrol
Hungaroring motoros akadémia
Motomarvel Motocross Iskola
Riliclub
Safety-Hungary
Vezetéstechnikai centrum
Wild riders akadémia
+1 Onroad motorozási technikák (videósorozat)"Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137532 üzenetére
http://drivex.hu/
Az összes tréningjük Kakucson van (kivéve a közúti Mátra természetesen)!Videó a tréningekről:
Alap tréning
Intenzív kanyarképzés
Középhaladó
Bajna-Héreg tréning már nincs
MÁTRA közúti tréning
Haladó tréningA kivastagítottakat így, ebben a sorrendben javaslom!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
-
veterán
-
Horvi
őstag
-
veterán
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137538 üzenetére
Nincs tépőzár, azt le is vághatod.
A platni egyik oldala sima, a másikon rajta van azon szerelék ami a doboz hátulján. Így ez a platni felrakható a konzolra.
Na most érre a platnira azt szerelsz amit te akarsz, lehet barmi, pl műanyag doboz is, merev falu bőrönd vagy akár a puha táska is.
Ha igényled csinálok pár fotót a saját táskámról .. suzuki gyári konzolja is sw-motech (2016-tol biztosan), de nagyjából minden motorra készítettek konzolt. A platnit louis.eu webshopban megveheted 50 eur/db.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz doddencs #137542 üzenetére
Képek
A táska belsejébe vágtam egy egy 2mm alulemezt teher elosztó alátét gyanánt. Erről nincs kép, de pár fakötésű alátét is elég lett volna. Ez atom biztos.Már 2 barátom ugyanezt megcsinálta, ugyanilyen táskával, az egyik csak sima alátétet tett belülre, terepezik vele.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
3800+
őstag
Sziasztok! CBR650F mennyire ajánlott típus? Ha jól tudom azt indiaban rakják össze, számít ez megbízhatóság szempontjából? Vagy pár 10.000 km-rel bátran vehető? Csak mert egész jó áron mennek használtan a többi pár éves 600ashoz képest.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz martonx #137545 üzenetére
Köszi a választ! Megkérdezhetem hogy mennyit fogyaszt? Alapvetően mindennapos használatra szeretnék motort venni és ezért szempont a szomjúság. Az elsődleges kiszemelt a CBR500R lenne, viszont a kollégák akikkel esetlegesen néha beesne egy kis túra mind 80-90 lovas túragépekkel közlekednek. Emiatt kicsit hajlok egy erősebb gép felé, főleg úgy, hogy kb. ugyanaz az árkategória.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #137547 üzenetére
De legalább szép lassan csúszott ki a hátulja.
-
martonx
veterán
válasz 3800+ #137546 üzenetére
Ez nyilván vezetés függő. Nálam 5,2-5,3 a fogyasztása, de én elég papásan vezetek. De volt, hogy egy óra alatt megtettem a Szeged - Gyula távot utassal, akkor 5,8 volt. És volt, hogy túra bmw-sen közlekedtem egy motoros kolléga miatt, akkor visszaesett 4,7-re.
Én kérek elnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen