- Milyen videókártyát?
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Hamarosan Mazda tulaj leszek újra (régebben volt egy Milleniám, nagyon szerettem). Egy benzines 6-os lesz. Németországból imerősön keresztül (rendszeresn hoz be autókat, van kinn kapcsolata). Motor kb. mindegy, ahogy néztem a 2,3-asok a legolcsóbbak, mert attól fél mindenki (én bátor vagyok ), de az 1,8-as is elég nekem, nyilván a 2,0-es lenne az ideális.
Kb 1 millió van rá mindennel, tehát hazahozás, regadó, átíratás, vezérlés csere stb., ami ilyenkor kell.
Ennyi pénzért mindegyik rohad kisebb-nagyobb mértékben. Kérdés, hogy mivel járok jobban? Egy lepusztultabb olcsóbban és itthon normálisan kilakatolni, vagy egy jobb állapotú drágábban? Attól félek, hogy a jobbakról is hamar kiderülne, hogy nem is annyira jobbak, és mehet lakatoshoz...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz SzaboZE #1103 üzenetére
Már kasztni szempontjából értettem a pukkantat. Merthogy valamilyen mértékben mind az, csak kérdés, hogy azzal járok-e jobban, amin egyértelműen látszik, hogy sárvédőívek cserések, vagy azzal, ami talán kihúzza még egy évet, és utána a sárvédőívek cserések
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Csabee. #1105 üzenetére
Nincs már idő gyűjteni, hamar kell az új verda.
Ráadásul ahogy néztem, sokat kellene gyűjteni, hogy tényleg jobb legyen. Végignézve a kínálatot, mindegyik rozsdál ennyi pénzért, amit hirdetnek. 2008-tól vannak olyanok, ami képen nem látszik, hogy rohad (aztán személyesen megnézve, lehet, hogy az is). De azok már jóval drágábbak.Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Csabee. #1107 üzenetére
Itthon sajnos jóval drágábbak ugyanazok. Nyilván, hiszen ugyanonnan hozzák, csak rárakják a saját hasznukat is.
Tudom, hogy sokkal jobban járnék egy fiatalabbal, nekem is az a vágyam, de anyagilag most ez van. 4-5 évet kell kibírnia.
De majd nézegetem azért az ígéretes példányokat, hátha sikerül lecsapni valami jó vételre...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
nagyúr
Üdv!
Vettem egy 2006-os faceliftes kombit. Olyan kérdésem lenne, hogy a faceliftesnek világosabb vagy sötétebb a fényszóróbúrája?
Csak mert az enyémen egyik ilyen, másik olyan
Jobb szeretnék egyformát, és akkor már legyen autentikusAki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Sziasztok!
Mennyire lopják a GY 6-osokat?
Érdemes Casco-t kötni rá?
2006-os az autó, sokat nem ér, de nem esne jól, ha elvinnék (utcán tudok parkolni).
A casco évi 22k (lopás és üvegkár), nem egy ökör ára, de ha nem kurrens a tolvajoknál, akkor nem vergődök vele...[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
DPF szűrővel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
jelzi valahogy, amikor regenerálja, vagy csak a fogyasztásnövekedésből lehet rá következtetni? Például tegnap mentem autópályán 7,9-es fogyasztást mutatott folyamatosan, aztán hirtelen felment 10,5 literre kb. 5 percig. Az út sima volt, nem emelkedő vagy ilyesmi. 2006-os GY, 2.0 dízel 121 Le.Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Pistu77 #1646 üzenetére
Köszi!
Olyankor érdemes esetleg visszaváltani 5-be, hogy jobban pörögjön és hatékonyabb legyen a tisztítás, vagy hagyni kell, had csinálja, ahogy akarja? Mennyi időnként vagy távonként csinálja egyébként? Nem volt még diesel autóm, főleg nem DPF-es...
h1mpi : A valós fogyasztás biztos kevesebb volt, mert a konkrét teletanktól-teletankig pont 7 litert hozott, és azért volt benne Hungária körúti dugó is. 130-al mentem (GPS szerint, óra 139-en állt). Nem tudom, miért mutat többet a fogyasztásmérő, állítólag lehet állítani, majd párezer km. után, ha már lesz több tapasztalatom, akkor beállítom.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Esetleg ha van valakinek konkrét fogyasztási adata GY 2.0 121 Le 6 sebességes autóról valós 130-as tempónál, az beírná?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Továbbra sem hagy nyugodni ez a DPF dolog. Bocsi, még sose volt részecskeszűrős autóm, most tanulom
Szóval Szeged-Pest-Szeged útvonalon autópályán, ami kb. 360 km mindennel, 5-6 alkalommal látom, hogy hirtelen minden átmenet nélkül megnő a fogyasztás pár percre. Nyilván ilyenkor csinálja a regenerálást.
Ez normális dolog? Mármint, hogy ilyen gyakran csinálja? Üzemszerű ez, vagy érdemes tisztíttatni sok pénzért?Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Tegnap nem volt időm Pesten tankolni, az infokijelző azt írta, még 160 km-re elég az üzemanyag, gondoltam az épp belefér Szegedig. Bele is fért, bár elég hamar jelzett a tartalékled. Szóval tartalékon mentem kb. 25-30 km-t, mire beértem a városba a benzinkútig, a kijelző már egy ideje 0-t mutatott. Erre 53 litert tudtam bele tankoli, vagyis kb. 50 liter elfogyasztása után gyullad ki a tartalék jelző a műszerfalon. Elvileg 64 literes a tank (GY F/L, 2.0 dízel). Létezhet, hogy még 14 liter van benne? Az több, mint 200 km-re elég lenne...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Márkaszervizben elvileg ingyen megcsinálnak valamit, amire hivatalos visszahívás volt (pl. légzsák), vagy fizetős, ha nem itthon vették eredetileg? Alvázszám alapján meg tudják nézni, hogy megvoltak-e a visszahívásos cserék? Gondolok itt arra, hogy egy szegedi márkaszerviz tudja, hogy mondjuk egy bécsi szerviz már megcsinálta?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Pistu77 #1862 üzenetére
Nekem még sose volt olyan, hogy ne tartottam volna be. Még autópályán is ha szól az asszony, hogy áljunk meg a következő pisildénél, akkor is előtte szépen lassítok, hogy legyen ideje hűlni. Nem nagy dolog, semmibe nem kerül, de nagyon sokat megspórol...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
nagyúr
Először is azt kell megnézni, hogy milyen motor van benne
Dízelből 2.0 vagy 2.2 van, a benzinesből van csak 1.8-as.
Amúgy ha benzines, akkor az általános dolgokon kívül, hogy eszi-e az olajat, meg hogy rozsdával hogy áll, ha dízel, akkor ehhez a kettöstömegű még hozzájön.
Szerintem.
A valósat úgy érted, hogy személyesen ismered a tulajt, vagy a nepper állítja, hogy valós? Mert ha az utóbbi, akkor szorozd nyugodtan kettővel legalább azt a kilométert...
Ha tényleg valós, akkor azonnal meg kell venni, mert nagyon jó autó ez, 110k-val még új.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Biztos akkor lehet benne, ha ő vette a szalonból, vagy ha végig márkaszervizben volt szervizelve és vezetve van az aelektronikus szervizkönyv az utolsó napig.
Ha neppertől vette, akkor szinte biztos a tekerés. Nagyon nem látszik egy mai autón, hogy mennyi kilométer van benne, simán tűnik újszerűnek 200k-val, ha vigyáztak rá...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz androidkeres #1939 üzenetére
Ennyiért szerintem dízelt kapsz normálisat. Ha benzinest ennyiért adnak, akkor az bontószökevény lesz, Legalábbis én nem láttam normális állapotú benzines faceliftest 1,5 alatt...
Nekem bevált a dízel eddig. Szerintem ugyanúgy kell választani, mint más márkáknál: ha sokat mész, főleg pályán, akkor dízel, ha kicsiket mész városban, akkor benzin.
Rohadni biztos fog, kell neki egy kis lakatolás meg egy alapos alvázvédelem és rendben lesz.
A külföld szerintem nem kizáró ok, általában egy német gazda gondosabb a szervizeket tekintve, mint egy magyar, de ez csak általában igaz. Állapotot vegyél, a km úgyse igaz...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Olyan dolog történt, amit nem tudok hová tenni. Ma reggel megyek le, és látom, hogy le vannak engedve az ablakok. A vezetőoldali volt csak fenn. Este, amikor bezártam, még tuti fenn voltak, soha nem engedek le ablakot, mindig megy a klíma, minek. Még szerencse, hogy nem volt eső az éjjel. Meg hogy nem vittek el belőle semmit.
Találkoztatok már ilyennel? (GY, FL)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz muveszur #2255 üzenetére
Megoldás: jó lakatost kell keresni
Sajnos rohadnak, de nem kell annyira megijedni, ki kell lakatolni rendesen és utána kell a jó alvázvédelem. Akkor évekig nem lesz gond utána.
Kereshetsz kevésbé rohadtat, de az elég ritka és annak meg is kérik az árát...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Viszont többet is fogyaszt. Az a kérdés, mennyit megy vele és hol? Ha hosszúkat és sokat pályán, akkor dízel, ha rövideket és városban, akkor benzin. Szerintem...
Én sokat megyek pályán, nekem például nagyon megéri a dízel. Még ha minden elromlik benne, ami dízelspecifikus, akkor is olcsóbban vagyok, mint egy benzinessel, de minden azért csak nem romlik el (eddig 40k km alatt semmi szerencsére...)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Krix CS 1.6 #2274 üzenetére
Akkor nem kérdés, neked benzines kell.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
nagyúr
Olyan gondom van (Mazda6 GY, FL, 121 Le, diesel), hogy mostanában néha előfordul, hogy nem indul, csak teker az önindító. Ilyenkor az autó hátuljából búgó hang hallatszik, mintha valami szivattyú üresen járna. Amikor nincs ez a hang, akkor pöccre indul. Van ott valami gázolajszivattyú, ami nem tudja felvenni az üzemanyagot? Mindegy neki, hogy tele a tank, vagy negyedig van (annál lejjebb nem szoktam hagyni lefogyni).
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
RF5C-s motorban a turbó megegyezik a facelift előtti és utáni?
Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs