- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csuhi17
tag
EZ valami újítás az alinál?
rendeltem ezt
Illetve még mást is ettől az eladótól.
csak egy fajta szállítási mód van nála.
From China to Hungary via Cainiao Standard For Special GoodsMegrendeltem majd kaptam egy ilyen üzenetet.
Greetings from AliExpress Official Store
We would like to thank you for your continued partnership, and we need to bring something to your attention: The difference between standard and economic shipping methods lies in the availability of tracking information, the tracking information is not available means you can't track your parcel. We thought you'd like to know normally the package takes 25 to 35 workdays to reach your country by standard shipping method, while it will take 60 days to reach your country by economic shipping method.
1. The standard shipping method includes "AliExpress Standard Shipping", "Cainiao Standard For Special Goods" and etc. 2. The economic shipping method includes "Cainiao Super Economy Global", "Cainiao Super Economy for Special Goods" and etc.
There's one more thing we'd like to discuss with you. For standard shipping method, sometimes you still need to contact your local post office and pick your parcel up, because they maybe won't deliver the parcel to your address. For economic shipping method, after the package arrives at your country, the tracking information will not update anymore, you can only wait.
This is a message from AliExpress Official Store may contain confidential or our company-internal information. It is intended exclusively for the recipients addressed above. If you are not the intended recipient, please inform the sender and delete the message and its attachments. Illegal publication, use, distribution, transmission or copying of this e-mail and its linked attachments is strictly prohibited!
Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail! This does not require any immediate response (no action is required from you at this time), but please keep an eye on the situation!
Thank you for buying on AliExpress. Best regards, Your sincere friend, William.
Ilyen üzenetet még nem kaptam.
Majd most nézem hogy elküldte. 158271900227224093602038Amit elfelejtettem kérdezni, miért lehet az hogy csak 1 darabot ad el egy embernek?
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
Van ilyen kulacsom ami egész korrekt [link] de elveszett egy szilikon tömítés, nincs itt egy profi kereső aki tudna találni? Kerestem ezerféleképpen de nemigen jártam sikerrel. Az a kis szilikontömítés hiányzik a levegőztetőhöz: [link]
Ezt a kicsit keresném: [link]
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
-
cof
veterán
-
Jar
tag
válasz peestike #71397 üzenetére
Mindketten elmondtuk a véleményünket. Egyáltalán nem mondtam olyat, hogy a véleményed nem tetszik, tiszteletben tartom. Nyugodtan kérdezhettél eddig is. Nem kell hozzá bátorság, nem kell merni, nem kell engedély, ez a fórumon belüli demokrácia.
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
sambenez
addikt
-
KeFer
tag
Tapasztalta már valaki, hogy a Choice termékeknél a rendszer nem fogad el rendelést, ha a deviza EUR, vagy USD? Azt írja, hogy az adott címre nem tudnak szállítani. Válasszak más terméket, vagy címet. HUF beállítása esetén viszont minden rendelhető. Más árunál nincs gond. Rendelhetők, és a csomagok rendben meg is érkeznek. Már az applikációt töröltem, és újra telepítettem, de a problémát nem oldotta meg. Van valakinek ötlete? [kép]
-
Jester01
veterán
Nem látni, hogy ez melyik bolt, de a kereső kidobott egy ilyen névtelent ami hasonlít. Ez, legalábbis asztali böngészőben, működni látszik.
Jester
-
cof
veterán
válasz sambenez #71415 üzenetére
Szerintem ez egy max. 70 Ft-os tétel, nem 459... Máskülönben meg 1390 Ft csak a szállítás innen, szóval inkább az illusztráció kedvéért tettem be a linket mit keresek.
Feltételezem, hogy lehet kapni az Alin ha itthon is árulják egyébként, csak kép alapján lehetetlen küldetés rákeresni, mert szinte nulla formája van.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Jester01
veterán
-
Topikgazda
Szeptemberben azt kérdezte hogy vásárlás elött hogy tud ezzel az eladóval üzenetet cserélni, akkor nem volt megjelenítve az elérhetőség és azzal indultunk hogy most van. Most pedig egy vásárolt termékel kapcsolatban akart üzenetet váltani erre írta a régi dolgot hogy nem volt elérhetőség és arról beszélgettünk hogy ha vásárolt miként tudja a kapcsolatot felvenni, így arról írtam.
[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
válasz Jester01 #71418 üzenetére
Ez nem boltfüggő. Minden Choice vásárlásra igaz. Tehát több ezer/tízezer termékre vonatkozik. Egyszer kipróbáltam egy termékre, amit több Eladó is forgalmazott. Mindegyiknél le voltam tiltva. Átállítva a devizát HUF-ra mindegyiknél megvásárolhattam volna. A csatolmány csak egy véletlenszerű példa volt, de azért köszönet a segítségedért.
Asztali böngészőben is ugyanez a hiba jelentkezett.
Arra is gondoltam, hogy a regisztrációmmal van a gond. De ennek ellentmond, hogy évekig nem volt probléma, és most is csak kizárólag a Choice szállításoknál jelentkezik. Pár hónappal ezelőtt még vígan vásároltam Choice terméket is EUR fizetéssel. A regisztrációs adatokon nem változtattam soha. Egyszerűen érthetetlen. -
Topikgazda
Nem lehetne ilyen, én bármely devizában bárkinél tudok vásárolni. Egy dolgot megtennék, frissíteném a cím adataimat csak egy átírással, törölném a bankkártyát és újból hozzáadnám.
Az app-ot is törölném újra telepíteném, a böngészőben az Ali kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat törölném, ha van oldal fordítás azt nem használnám és reklámblokkoló esetén az Aliexpresst nem blokkolnám VPN-t sem.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz sambenez #71421 üzenetére
Itt falun nincsen bolt. De amúgy is sokallom érte az összeget, ez elvi kérdés inkább nálam mert nem szeretem mikor 10x-es áron akarják eladni az árut amit beszereznek.
#71422 Jester01 Nem sajnos, de köszi a segítséget aki keresgélt. Azt hittem járt már más is hasonlóan, mert elég sokan vettek ilyen kulacsot. Még a kacatosba is van 2.99$-ért azt hiszem.
Egyébként már elég közel jártam, mert ilyen kell a fecskendő végére is, de méretben ez nem jó. [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
KeFer
tag
Egyértelmű, hogy nálam a hiba, csak azt nem tudom, hogy mi az.
Cím adataim évek óta változatlanok. Nem nyúltam hozzá. Kezdettől fogva tökéletesen működött a rendszer, csak egy-két hónapja bolondult meg. És kizárólag a Choice szállításoknál. Egyéb szállításoknál tökéletesen működik. A probléma jelentkezését követően sok nem Choice terméket vásároltam EUR devizával, és mindegyik problémamentesen meg is érkezett.
Nem hiszem, hogy a bankkártya befolyásolná, mert már a böngészéskor az alap képernyőn jelzi, hogy ne is próbálkozzak. A fizetésig el sem jutok.
Az Appot már töröltem, és ismételten letöltöttem. Semmi változás.
Fordítót és reklámblokkolót nem használok. Az angol nyelvű felületet használom kezdetektől fogva.
Amit lehet, már töröltem.
Nem vagyok számítógépes szakember. Nem tudom, hogy mi az a VPN. De biztos, hogy nem blokkolom, mert azt sem tudom, hogy kellene azt megtennem.
Nem tudsz valami kommunikációs csatornát, amin keresztül Ali felé tudnám jelezni a problémát?
Ha nincs megoldás, akkor végveszélyben HUF fizetéssel rendelem a Choice árukat. -
Topikgazda
Azért írtam a javaslataimat mert esetleg segítenek, arra alapult hogy másnak is volt fiók megkergülése és adat frissítéssel megjavult, az hogy évek óta változatlan, nem is jutsz el odáig az annyira nem lényeges mert a háttérfolyamatokat, hogy milyen náluk tárolt adat vagy hiánya, az adatbázis sérülést ami okozhat ilyet azt te nem látod.
A kommunikációt többször írtam, chat roboton keresztül (munkaidejükben, de azt kiírja ha nem tud kapcsolni) Agent felajánlásig eljutás vagy eleve annak kérése.
A lenti képen van egy e-mail címük is oda is lehet írni, de válaszolási reakció idő nem ismert számomra, mert az Agent eddig tudott segíteni
De nem tudnak segíteni, mert csak a technikai részleg tudna ránézni, de nem valószínű hogy foglalkoznak, az általános megoldási javaslat ha valaki be tud lépni, hogy törölje ha adott hozzá kártyát ésa regisztráció törlése majd újból regisztrálni.
"Teljes adatfrissítés" lényegében.Chat robot és vagy konkréten írod az agent-hez irányítást vagy addig beszélgetsz a robottal amíg fel nem ajánlja, vagy alul az ajánlott gombok közt meg nem jelenik. A képen jobb szélen vannak azok a szavak amiket beírtam, választottam és a 4. után előkerült lent a Chat with an agent now
-
dzf007
aktív tag
Nekem egy hete áll a csomag valahol? Ilyenkor hol van? ExpressONE csak elektronikus adat érkezett. Vámkezelés meg volt.. [kép] ?
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71430 üzenetére
Amiről beszélgettünk 30-án és 1-én még mindig az van ma 3-án is, nem változott.
A vámkezelés csak egy elektronikus kista feldolgozása, azután ha a logisztikai cég megtalálja a csomagot átadja szállításra az EXpress One-nak, de a sok csomag miatt ez még mindig késve történik.
A képen láthatóan 24-én történt, nem fogják vasárnap átadni az Express One-nak amikor sem a logisztikai cég, sem az Express One emberei nem dolgoznak, minimum 1 munkanap kell, de lehet hogy egy hétbe fog telni.
Türelem
Még mindig.[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Köszönöm a gyors válaszodat. Még 2 szállítmányom van úton. Várhatóan egy héten belül megérkeznek, és azt követően frissítem a címadatokat (gyakorlatilag törlöm, és ugyanazt újból beírom). A csomagok megérkezéséig nem akarok belepiszkálni, nehogy esetleg bezavarjon a kiszállításba.
Ha nem oldódik meg a probléma, akkor az általad bemásolt E-mail címen megpróbálom felvenni a kapcsolatot velük. -
Topikgazda
Amit már elküldtek annak elkészült az elektronikus küldemény adata, "megy" a csomaggal, rá van nyomtatva, azt már semmi nem befolyásolja. Ha kitörlöd a címet te akkor is megkapod ezt.
De azzal hogy átírod azt ott lévő szöveget és elmented, a tartalma ugyanaz lesz, én erre gondoltam a frissítésnél, a bankkártya adatait viszont törléssel lehet frissíteni, mert akkor megcsinálja az ellenőrzést is amikor hozzáadod újból.[ Szerkesztve ]
-
dzf007
aktív tag
Én azt nem bánnám, hogyha a futárcégek ilyenkor szombaton is dolgoznának. Annyi csomag van, hogy nem győzik, de a csomagszállítás(nemzetközi) az ugyanúgy működik szombat vasárnap is illetve a szortírozás az is működik szombaton, vasárnap nem tudom. Bár a legtöbb helyen már automata rendszer végzi a válogatást.
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71435 üzenetére
Igen automata rendszer szortíroz, aztán automata robotok meg pakolják raklapra, hordják a szállító járművek platóira, mert azok emberi felügyelet nélkül is mindent meg csinálnak, 7*24 órában. Mert olyan jól fizetős tevékenység ez a cégeknek hogy megéri a folyamatos műszak fenntartását. Valahol biztos így működik, bár nem tudok a egyetlen országot sem ahol ilyen lenne. Még.
Azért maradjunk annyiba hogy ez nem egy olyan szolgáltatás ami igényel folyamatos működést, a hétvégén az emberek dolgoztatását. Gondolom te most is minden hétvégén dolgozol és így érhető lenen az igény arra hogy mások is.
Nem rég volt egy videó link hogy miként dolgoznak az Express One-nál, ez a csomagod még ugyan nem ott tart, de látod azt hogy nem mindent lehet automatizálni, azt is hogy az a futár aki naponta 150-250 csomagot kézbesít nagy városias környezetben az lehet hogy szombat, vasárnap mással foglalkozna, mint munkával és a cégeknek is a folyamatos 7 napos 24 órás üzem vagy a heti 5 munkanap teljesen más finanszírozási alapokon nyugszik. Nem biztos hogy költséghatékony a 7*24, ott ahol azért nem nagy pénzek a bevételek mostanában.De ahol a tiéd leakadt ez még nem szortírozás a kézbesítéshez. És ugyan eddig nem írtam, egy dolog az elektronikus vámolás a küldeményazonosító alapján és egy másik a dolog fizikailag átadni a szállítócégnek mert ez utóbbi esetén a csomagnak meg is kell lennie, ami nincs meg, azt egy hét után sem fogják átadni.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Szerintem néha félreérted az embereket. Türelmetlenek, kíváncsiak, de hallani olyat is hogy bizonyos csomagok eltűnnek. Nem azért írogatnak ide sokszor ugyanazt, hogy mi újság a csomaggal, hanem féltik hogy eltűnt, és kíváncsiak, most csak az övéké jön rosszul, vagy mindenkié. Hogy tudná meg máshonnét ha nem innen, hogy a csomagja pl VÁM után még 1-2 hétig pihen valahol, de nem mozog, és egy idő után rákérdez, egyedi a dolog ,vagy sok ilyen van.Most az a pár sor nem értem kit zavar! Nekem 24-től van valahol az ECS. csomi, ennyi!
-
Atomgeszi
veterán
15napos deliveryvel rendeltem egy cuccot.
Most elállnék a vásárlástól, nyitottam disputet. Aliexpress felajánlotta, hogy visszaküldhetem a cuccot és az eladó fizeti a visszapostát, vagy visszakapom a felét és tartsam meg a cuccot.
Inkább visszaküldeném.
Mi a tapasztalat, hogy mikor és milyen futár jön a cuccért, ha leokézom a visszaküldést?
-
KeFer
tag
Én is így gondolom, de biztos, ami biztos. Idén már nem tervezek újabb rendeléseket, tehát nem sürgős.
Annyi a változás a ma reggeli levelemhez képest, hogy már az USD beállítással is jól működik, nem csak a HUF-fal. Tehát kizárólag az EUR a problémás. Érthetetlen, mert hozzá sem nyúltam a beállításokhoz (természetesen a deviza beállítását kivéve). -
vandor01
őstag
vasarlasi tapasztalatot irnek le....
gondolom masok is hasznaljak de lehet vki meg nem hallott rola??minden akciozasnal vannak alap Ali kuponok legutobb sac/kb dollarban
15/150 (10%)
30/200 (15%)
40/250 (16%)
50/300 (17%)
100/500 (20%)a 20% os kedvezmeny sokkal vonzobb mint a 10%
persze megoldhato hogy a kinezett 100dollaros termekre is megkapjuk a 20%-os kedvezmenyt.... azt szoktam csinalni, hogy a kivant 100dezsos termekhez berakok a kosarba mas eladoktol 400dezsonyi dragasagot lehet akar csak 1db 400-ast de kisebbeket is... sot ha 300dollarert akarunk vasarolni? akkor csak 200nyit kell "alibibol" berakni a kosarba!
fizetesnel megszakitom a fizetest
igy a rendszer a 20%-os kedvezmenyt szamol minden rendelesre a 100dezsonyi kedvezmenyt aranyosan szetdobja es letrehozza eladokent a fizetesre varo teteleket.
A vegen ezekbol azt fizetem ki amit szeretnek megvenni... Az alibi rendeleseket hagyom kesobb a rendszer torli vagy megtehetem magam is..... vagy esetleg olyan tetelek is voltak amit meg nem dontottem ell kell-e? mert lehet 2 nap mulva megiscsak megveszem??aki nem ismeri az majd legkozelebb probalja ki....
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
válasz jojoando #71437 üzenetére
Nem értem félre az embereket.
De a félelmeitekkel itt nem tudunk mit kezdeni, nem vagyunk varázslók, druidák, jósok és pszichiáterek.
Régóta vagyok itt topikgazda, hidd el érzékelem azt hogy az elmúlt évekhez viszonyítva mikor sok egy olyan témában a hozzászólás amelyre nem lehet értelmes reakciót írni, hiszen itt azokat nem tudjuk befolyásolni.
Amikor 60 napig is kellet várni hogy megérkezzen, akkor még senki sem félt ennyire mint most.
Kiírod magadból a panaszkodási kérdésed ide, mi elolvassuk, reagálunk rá és így pszichológiai megnyugvásra lelsz, de ezen segítségen kívül itt más nem fog történni. Mert nem mi befolyásoljuk a csomagok szállítását és a vigasztaló szavakon kívül nem kapsz mást. Azért nem egészen ezzel az opcióval -lelki segítségnyújtása- indult a topik 2013.11.03-án -
vandor01
őstag
ez teljesen legalis!!
ne mond hogy te sem ismerted?
miert ne allhatnek el a vasarlastol?
meg fizetes utan is lemondhatom amig nem postazza el!
miota Alin vasarlok megy ez a jatek....CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Jar
tag
Szavazok: határeset. Szerintem sokan ismerik ezt a módszert, az Ali szinte tálcán kínálja hozzá a lehetőséget.
vandor01 - A vásárlás szerintem is legális, a közzétételben (a szabályzat útmutatása szerint) már nem vagyok olyan biztos. Másképp fogalmazva, én nem mertem itt kiposztolni.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen