- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Apple asztali gépek
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Billentyűzet gondom van
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Jester01 #26042 üzenetére
Mert nem írják rá a kintiek és nálunk is külön szolgáltatás, nem alap kézbesítési mód. Külföldre történő küldés esetén nem vehető igénybe.
Az hogy beírod a regisztrációkor megadott címhez az nem egészen jó ötlet, mert a kínai posta nem ezzel a jelzéssel továbbítja és náluk is külön szolgáltatás országon belül.
Honnan fogod tudni hogy megérkezett, mert még az országon belüli ajánlott, postán maradó megérkezésről is a feladó értesíti a címzettet nem a posta.
A nem ajánlott esetén hogy működne a dolog?
Ha 24 mm-nél vastagabb egyébként is "postán maradó", az ajánlott (registered) meg nem lehet postán maradó, az kézbesíteni kell címen, ez külföldről érkező küldemény, mások a szabályok, mint az országon belüliek esetén.Külföldi webshopok esetén van amelyik még postafiókra sem küldi.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jester01 #26044 üzenetére
Akkor hogy volt tudatva hogy ne vigyék ki? Te nézegetted a nyomkövetést hogy mikor mehetsz érte?
Az az ajánlott küldemény címen kézbesítendő, ami külföldről jön. A posta Kápolnásnyéken nem tartja be az üzletszabályzatukat? Más városban felelősségre vonják őket, sőt én magam kezdeményezném, ha fizettem a regisztrált küldeményért, ezt hogy kihozzák lett kifizetve.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Jester01 #26048 üzenetére
Azt az előbb elfelejtettem, hogy akkor is probléma lehet a postán maradónál a Posta címe cím, ha itt, vagy valahol a bankkártya tulajdonlást kérik igazolni, a banki kivonaton lévő címnek egyezni kell a regisztrációkor megadott és az adott fiókhoz eltárolt lakcímmel amit pl az Aliexpress a Member Profile-ban Contact Address-ként tárol. Nem biztos hogy elfogadják.
Én tényleg nem látom különösebb hasznát annak, hogy meg se kíséreljék kihozni, a nem könyvelt küldemény esetén a postán maradás értelmetlen és azért vannak gondok a nemzetközi postai adatbázisba történő adat beírásokkal is a könyveltek esetén. -
Topikgazda
válasz Jester01 #26054 üzenetére
A Contact Address nem egyenlő egy Shipping address-el attól függetlenül hogy arra is lehet szállítani. Valójában kelleni szokott egy fix cím ahol esetleg elérhetnek, mivel a szállítási cím az változtatható.
Itt az Aliexpress-en akkor kerülhet elő ha esetleg nem te vásároltál azzal a bankkártyával ami hozzád köthető és szeretnéd a pénzed visszakapni. De jelen esetben ez nem érdekes. Ha te úgy gondolod hogy a postán nem tűnik el a csomagod akkor oké.
De még egyszer le írom, még könyvelt küldemény esetén is lehet meglepetés, de nem könyvelt küldeményt postán maradó-ként címezni még akkor sem célszerű ha van beépített ember a postahivatalba aki rá tud figyelni és jelez a küldemény megérkezésről, mert hivatalosan nekik nem kell a címzettet értesíteni. -
Topikgazda
válasz Jester01 #26062 üzenetére
Az a probléma,hogy szétválasztották az Alibaba és az Aliexpress regisztrációt. Aki 2017 előtt regisztrált az valójában az Alibaba felhasználói rendszerébe került be (ezért is van néhányuknak lehetősége az Alibabát is használni az AliExpres azonosítóval) ott kellett kapcsolattartási és szállítási cím is.
A mostani Aliexpressnél csak szállítási címet kér regisztrációkor elsőként, viszont ha szeretnénk az Alipay-t is használni akkor célszerű ezt is kitölteni.
Találkoztam olyannal, hogy cím nélküli rendelés történt, mert valamiért bekattant az AliExpress motor és innen vett volna címet, ami persze nem volt kitöltve, nem pedig a hipping adatokat szedte elő.
Szóval nem egészen kerek a dolog. te is tudtál vásárolni így is és ez elegendőnek tűnik az AliExpressnek, aztán a számítógépes rendszerük meg néha máshogy gondolja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jester01 #31650 üzenetére
Egyes kérdés 2 napot várok maximum.
Kettes kérdés: Többször írtam már itt hogy mit kell tenni ilyenkor.
Mondjuk ezt idézem:
Az nem te küldeményed volt, rossz nyomkövetési számot adtak meg neked. Jelzed neki, és hogy akkor mégis milyen számon küldte el. Ha elküldte az még akkor megjöhet. Ezen az oldalon megnézve a nyomkövetési számot van amikor a címzett neve is látható, ha egyezik a te neveddel, akkor előfordulhat hogy tényleg más városba kerül, de akkor sikertelen kézbesítés lenne a bejegyzés. Persze van amikor rájönnek hogy nem jó helyen van és elküldik a megfelelő helyre, de akkor meg az olvasható.Ha nem reagál vagy nem ad épkézláb magyarázatot, akkor dispute.
Semmiféle újraküldés nem ajánlott.
Ahogy az Összefoglalóban is írom a meg nem érkezett dispute-nál ez kamu nyomkövetési számnak tekintendő, az angol nyelvű Magyar Posta nyomkövetési oldalt mellékelve amelyen látszik a máshol történt kézbesítés, azzal a szöveggel, hogy a cím ahol laksz és ahova szállítani kellett volna az Budapest és nem Dunaföldvár, így ez számodra nem lett kézbesítve, hamis számot adott meg, kéred vissza a pénzed. -
Topikgazda
válasz Jester01 #31689 üzenetére
Mindegy, mert ez tényleg hiba, szállítási költség az nem egész számos, az értékek meg azok, ami nyilvánvalóan téves megközelítés, még forint esetén az elektronikus elszámolások (számvitel, adózás) esetén sem kerekítenek, két tizedes van előírva. Itt is mivel vámértéket kell számolni. Ha kártyával fizetünk akkor sem kerekít 3 Ft-tól felfelé. Én elküldtem ezt az észrevételt, mivel ez egy béta verzió akkor használom ha megfelelően tudom az adatokat megadni.
A hagyományos beküldési verziót lehet használni, a papíron számolgatjuk és nem kell kerekíteni.
Viszont ettől függetlenül ők még kerekített értékkel küldhetik át a vámosoknak és akkor hibás határozat fog születni, vagy az ügyfél fizet többet, vagy az Állam kap kevesebbet. Persze a végösszeg egész forintra kerekítve fizetendő, de belső számolások azok 2 tizedesjeggyel számolandók.
Remélem felfogják hogy miről van szó. Ha nem, akkor írok a megfelelő NAV szervnek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Jester01 #31899 üzenetére
Korai lenne, várj nyugodtan.
Itt csak ha 45 percen belüli kéred a vásárlás törlését akkor automatikus az elfogadás és a pénz vissza.
Ha letelik a szállítási védelmi idő azután 15 napon belül dispute-t kell indítani azzal az okkal hogy nem érkezett meg.
Amíg ketyeg a szállítási védelmi idő, te mérlegelhetsz hogy kéred-e annak kiterjesztését az eladótól, mert mondjuk már megérkezett az országba, de a Magyar Posta még nem kézbesítette neked.
Át is írom az Összefoglalóban, mert az utóbbi időben 7-14 napig is a MP Nemzetközi kicserélő központban vesztegelhetnek a csomagok és akkor nem érdemes a dispute-ra gondolni. -
-
Topikgazda
válasz Jester01 #32328 üzenetére
A kérdés az volt hogy melyiktől vásárolnék én, arra válaszoltam, de szerintem a 60 nap több mint 45 nap. A 1747 mellett a 34 negatív 98.1% vagy a 375 mellett a 9 negatív 97.7% sem győz meg. Te másként látod.
Megnéztem, mind a három képen 5200 van, a szöveg 4400 az elírás is lehet, találkoztam már ilyennel. Nem érzem átverésnek, 5200-as kaptam akkor én is, bár a leírás az nem egyezett, de nem nézegettem a teljesítményt, beleraktam és használom. Sosem szoktam a végletekig lemeríteni stopperrel mérve hogy tényleg annyit tud-e
És igaz az ingyenes szállítás is, összhangban a képpel..[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Jester01 #32337 üzenetére
Na de várj, mert én nem akarom visszakapni a pénzem, nekem azok a szarok kellenek amiket rendeltem. Ha hibás a tracking, attól még a csomag fel lett adva nem? Előbb utóbb csak meg kellene kapjam, v tévedek?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz Jester01 #32362 üzenetére
Esetleg ha valaki aki kapott így vagy majd kap ilyen csomagot és megosztja a nyomkövetési információkat az átvétel után, ki tudjuk találni hogy miként tudunk védekezni az esetleges elutasítás ellen ha valamiért még sem kapjuk meg.
Gondoltam én is arra, hogy esetleg jó lenne egy konkurencia Magyar Postának, no de nem ilyen áron.
A Posta mellett lakom de menjek egy 8 km-re lévő PP pontra?[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Jester01 #33388 üzenetére
"Az megvan, hogy az átvevőpont esetenként több 10km-re van? "
ezt érdemes lekommunkálni a céggel. mikor jön a csomagom pár napon belül biztos kifaggatom őket.
ám ahogy nézem ez egy új útvonal lesz és nem lepődnek meg ha nemsoká jönne egy Meest-Alibaba együttműködésről egy hír."Címre, házhozszállítással rendelünk és ez eddig működött is. "
ez már évek óta nem így van, ha levélküldemény méret feletti akkor postán lehet csak átvenni és értesítőt hagynak. Innentől hogy magáncéghez adják nem változtat, Meest is hozhatja futárral. -
ecaddsell
aktív tag
válasz Jester01 #33388 üzenetére
Az megvan, hogy az átvevőpont esetenként több 10km-re van? Ne csak Budapestben gondolkozz.
Inkább ez mint a két hónapra meg esetenként soha meg nem érkező csomagok. Nem mellékesen a csomagok többségét a posta se hozza ki, ui. csak azt hozzák ki ami befér a szabvány postaládába ami nem tudom pontosan mennyi de kb. 3.5 cm vastagságot jelent. A legtöbb küldemény ennél sokkal vastagabb mert nagyon be szokták csomagolni. Egyébként én is a postát preferálnám mert nekem is közelebb van. Sőt még mindig reménykedek, hogy idővel meg tudják oldani ami most nem működik. Igazából vsz. csak a NPKK környéken vannak gondok.Most tájékoztatás nélkül bizonyos csomagok véletlenszerű átvevőpontra érkeznek. Igen, én is fennakadnék ezen.
Kaptam e-mailt amikor megérkezett az országba:
"A csomagja Kínából ROXXXXXXXXXEE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."Ismét kaptam e-mailt amikor átvehetővé vált: "Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről".
+Kaptam SMS-t is: "T.Címzett MSTXXXXXXXX csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!"Ja és nem mellékesen nem véletlenszerű helyre jött, hanem a megadott címhez legközelebb eső átvevőhelyre.
Gondolom nem jókedvükből találták ki ezt a megoldást, hanem mert a panaszok alapján rájöttek a posta nem tudja időben kézbesíteni a csomagokat. Simán felvehették volna még alternatívaként az országot azon országok közzé ahova nem szállítanak. <1% bevételkiesés nekik.
-
Topikgazda
válasz Jester01 #46478 üzenetére
Nem igazán tudjuk elkerülni, ha szerencsék van akkor nem jelölik szállítottra és akkor vissza lehet mondani. Az hogy olcsóbb lenen Kínából a szállítás nem valószínű, de szerintem is jogos lenen ha olcsóbb hogy azt az különbözetet visszaadják. Én még fizetés előtt rákérdezek ha EU-s a raktár hogy van-e és garantálja az onnan való küldést a COVID, a hóesés, földrengés vagy akármi ellenére.
-
Topikgazda
válasz Jester01 #46509 üzenetére
Többször írtam már nem ezt az idővonalat kell nézni, ez nem szokott pontos lenni. Az Orders,
Refund & Disputes és ott az adott tételnél a Status oszlopban a View details ha ilyesmi látszik akkor visszakaptad a pénzed: -
válasz Jester01 #47067 üzenetére
Köszi, megfogadtam a tanácsodat, csak simán küldtem neki egy üzit.
Amúgy nonszensznek tartom, hogy videót csatoljak arról, hogy nem szól a fülhallgató. nem is tudom, hogy csinálnám. Ha komolyan veszem akkor a TV beállításáról is kellene felvétel, plusz odatartani a mikrofont a füleshez, hogy "nem szól"....!?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Topikgazda
válasz Jester01 #47843 üzenetére
Különleges jel ami hibát okoz ha vágólapon keresztül van beemelve a szöveg. De több hibát okozható dolog is volt a szövegben.
Az ékezetes és kínai betűkkel is gondja van és azokkal a karakter sorokkal amelyek emotikont eredményeznek.
Mert szerinted is elolvassa az AliExpress üzenet kezelő programja és ha negatívan van valami értékelve akkor kiírja ezt a hibaüzenetet? -
Topikgazda
válasz Jester01 #49066 üzenetére
Vigasztaljon az a tudat hogy onnan bizony nem 5 $ a futár díj, de most az utóbbi 1 hétben DPD-nek is gondja akadt az erőforrássokkal és 2-3 napok rakodtak a külföldi szállításokra.
Ja egyébként levelezek velük mert a francia részlegük azt a csomagomat amit az angol és a francia vámosok le tudtak vámolni (kellenek a címzett adatai) összevissza szállítják Franciaországban mert Címzett adatok hiányoznak. De az elektronikus szállítólevélen bizony rajta vagyok, annak a vonalkódja is a csomagon, csak rá kellene nézni a képernyőre amikor leolvastatja.
-
Topikgazda
válasz Jester01 #50209 üzenetére
Jelen esetben nem egészen így van, mert átvételkor nem készült jegyzőkönyv a felbontott csomagról, így nem tud mit kezdeni az eladó a szállítói felelősséggel, ugyanis a csomag probléma jelzése nélkül át lett véve.
A DPD ezt írja és ha nem történik meg az eladó nem tud mit lépni, mert az ő 21 napos reklamációjának ez az előfeltétele:
11. Igényérvényesítés, panaszkezelés
11.1 Az Ügyfél köteles felismerhető/nyilvánvaló elvesztés vagy sérülés esetén értesíteni a Szolgáltatót legkésőbb a Kézbesítéskor.
Ha a sérülés, elvesztés nem ismerhető fel, e tény önmagában arra bizonyíték, hogy a Címzett a Küldeményt a szállítási okmánynak megfelelő állapotban vette át.
A fel nem ismerhető elvesztés vagy sérülés esetén a Címzett köteles írásban megtenni az ezzel kapcsolatos igényeit a Szolgáltató felé a Kézbesítéstől számított hét (7) napon belül (a vasárnapokat és ünnepnapokat bele nem számítva).
A fel nem ismerhető elvesztés vagy sérülés esetén az Ügyfél köteles írásban (részletes és pontos adatokkal, keltezéssel és aláírással) megtenni az ezzel kapcsolatos igényeit a DPD felé.[ Szerkesztve ]
-
-
veze
őstag
válasz Jester01 #50342 üzenetére
kamu..
egyszer kimértem liitokala töltövel ilyen egy- két dolláros 5000mAh es 18650-est, kb 600mAh volt
Írtam az eladónak , azonnal visszatérítette az egészet .
Egyébként valahol korábban olvastam hogy ennek a technoligiának ebben a formában (1860) ugy 3000mAh körül van a vége. több nem lehet. ha ilyen 4-5 6ezer van rárva az már biztosan nem igaz
Később aztán találtam olyan forrást ami bugyirózsaszín samsungokat árult, 2800mAh névleges kapacitással.. és ha azt kimértem akkor az 2780 volt.. egy ilyet tettem a meghalt nicd akkus kézi csavarbehajtóba rúdba , heti rendszerességgel használom és kb 3 havonta kell talán tölteni
(annyira rászoktam már hogy ha egy csavart 3 fordulatnál több forgatással lehet kihajtani vagy be, akkor már nem tekergetem kézzel.. -
válasz Jester01 #53391 üzenetére
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs