- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #56661 üzenetére
Az eladónak be kell írni az újat ekkor a régi áthúzva látszik, a számláló nem indul újból hanem az eladó dobhat rá néhány napot, hetet. 30 napon belül még most is itt lehet.
Azért nem tud mit mondani mert átadta egy logisztikai cégnek szállításra, azután a folyamatot az a cég csinálja, de persze jelezni szokták az eladnak ha van valami gond, legfeljebb nem olvassa el.[ Szerkesztve ]
-
csuhi17
tag
válasz csuhi17 #56639 üzenetére
Hali.
Az ali-s levelező másoknál sem 100-as?
Van egy rendelésem, ami cancelled-lett, majd több üzenetváltás után az eladó hajlandó volt újra küldeni a csomagot.
Az előzményekben minden kifogást kitalált, rossz a rendszer, de már elküldte, majd később még nem áll készen az elküldésre, majd küldik. Végül szerencsére felajánlott, hogy válasszak mit szeretnék, az újraküldés kértem.
Majdnem egy hét múlva akartam refundolni, mert semmi sem változott, nem kaptam semmi új nyomkövetőt, aznap valami defektem miatt átváltottam a szgépen a böngészőben a mobilos nézetre, nem tudom miért ne is kérdezzétek. és ott találtam meg az eladó üzenetét az új követéssel.
Ezt az üzenetet azóta sem találom se a telefonon sem a böngészőben, ill most a böngészőben ha átváltok mobil nézetre akkor az oldal Oops!-ol nekem, vagyis összeomlik...Annál a résznél az üzenetek mások voltak mint amit a telefonon ill böngészőben látok.
A csomagot a Cainiao St.F.S.Goods- al rendeltem az értéke US $ 69.40 ez szállíttással mindennel együtt, illetve a vat includ is rá van írva. kövszám: LT921519728NL
Még nem futottam bele most ebbe az új rendszerbe, ez lesz az első.Az eddigi hozzászólásokból azt szűrtem le, hogy "Azin"-keresztül jön, amire rájöttem hogy ez mi és fizetnem kell majd érte. Vagyis ez már egy nagyon nemjó rendelési mód.
Mivel a vat include szerepel a rendelésben ez azt jelenti hogy az új rendszerben jön, vagyis már fizettem áfát, csak valami kezelési költséget kell majd csak fizetnem, ami ha neten betudom fizetni akkor 900Ft ha nem akkor a postásnak 1400Ft.Ha jól láttam volt aki online fizetett, viszont csomagot nem kapott. A két lehetőség közül lehet választani? ha jön az emil hogy fizess online akkor kérhetem hogy a f.nem, csak személyesen?
-
cof
veterán
válasz csuhi17 #61388 üzenetére
Ha a PayPal vált az mindig drágább. Be kell jelölni minden fizetésnél hogy a bankod váltson ezt régebben csak egyszer kellett beállítani. Ha Ft számlád van akkor USD-ben célszerű fizetni mert ha Ft-ban fizetsz úgy drágábbra jössz ki mert az Aliexpress elszámolási devizája az USD. Ha EUR számlád van akkor abban érdemes fizetni és akkor nincs plusz konverzió.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #61390 üzenetére
Jól érted amit írt, de két lehetőség van.
1. fizetés előtt USD legyen az alap devizája a kártyának és USD-ben legyen az ár az AliExpress-en. ekkor szóba sem kerül hogy a PayPal váltson, arra figyel hogy ez ugyan variálható, de egy hónapban korlátozott az átállítás 10 alkalom alatti.
2. közvetlen fizetéskor átállítod a devizaváltást a PayPal-on a kártyakibocsájtói váltásra és az AliExpress-en USD a deviza. Ez utóbbi benne az Összefoglalóban is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #61393 üzenetére
Azt már tavalyelőtt kivezették és helyette jött az hogy te adod meg a bankkártya elszámolási devizáját függetlenül attól hogy milyen a háttér bankszámlájának a devizája.
Nálam 3 kártya van megadva 2 Wise digitális az egyik USD a másik EUR és az Erste virtuális HUF-ra állítva, alap a Wise EUR mert abban vásárolok többet, ha másik két deviza jön szóba akkor meg a fizetéskor választom azt a kártyát.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #61588 üzenetére
Van aki a személyes adatait félti. Nem igazán lehet visszaélni a nyomkövetési azonosítóval és azért itt egy kicsit zárt közösség vagyunk. A legtöbb esetben pontosabb választ lehet adni ha a nyomkövetési azonosító van megadva mint egy kép, szöveg egy lehet hogy pontatlan oldalról. Ezért is kérem hogy legyen megadva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62135 üzenetére
Be kell írnia valami nyomkövetési azonosítót ha feladja, ha az meg van akkor majd kiderül a szállító, de mivel nettó áron lett kifizetve a küldeménynél jelölik hogy ez teljes vámolásosnak kell lenni és áfa és lehet hogy vám is, nincs már lubickolás. A szállító kérni fogja.
[ Szerkesztve ]
-
csuhi17
tag
válasz csuhi17 #62135 üzenetére
A rendelt elemekre ezt a nyomonkövetési számot kaptam, LS199909715NL akkor ezt majd a posta fogja vámolni.
Rég volt már vámos témám, majd kapok egy mailt hogy írjam meg mi van a csomagban, mennyit fizettem érte és majd küldik mit hova utaljak?
Itt számolhatok a 4+ hetes kiszállításra? -
Topikgazda
válasz csuhi17 #62154 üzenetére
Oké, akkor ezt egy teljes vámolásos dolog lesz mert a holland posta jelezni fogja hogy nem volt vámolva, áfa beszedve
Kapsz egy értesítőt ha megérkezik. A vámolási oldalukon ezt a részt kell választanod:Itt le kell töltened ez Import vámkezelési megbízás magánszemély részére és kitölteni, kinyomtatni, aláírni és kép vagy szkennelés.
A felületen meg kell adnod az adatokat.
Csatolnod kell az alábbiakat a megbízás mellé:
Rendelt küldemény esetén csatolandó a Posta szerint:
• Rendelés-visszaigazolás, mely tartalmazza a rendelt termék megnevezését és értékét.
• Amennyiben utóbbiakat a rendelés visszaigazolás nem tartalmazza, ezen felül kérjük, csatoljon számlát vagy fizetést visszaigazoló dokumentumot is.Az AliExpress-es vásárlás számlája, az Orders listában az adott vásárlás Order Details-ra kattintás után megjelenő oldal képe, úgy hogy látszódjon a szállítási költség ezért a Subtotal melletti V-re legyen rákattintva és olyan minőségben hogy olvasható legyen, a bankkártyás fizetés tranzakciója vagy a PayPal fizetési igazolás, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek.
Ez a vámeljárás 4000 Ft díjas (nincs online kedvezmény) az áfán felül, ha tudnak elektronikusan küldeni dolgokat akkor lehet online is fizetni, akkor mindent fizetsz bankkártyával, ha nem tudnak akkor majd viszi a postás és akkor neki fizetsz készpénzben.
Nem tudom pontosan miket rendeltél de ezekre már van vám és a kialakítástól és teljesítménytől függően változik, eg ykommersz ilyte vetetm alapul annál
ez még áfa alap lesz:
Harmadik ország vámtétele (01-07-2012 - ) 2.70 % Autonóm vámfelfüggesztés (01-01-2022 - ) 1.30 %
Tehát 4%.
Az áfa az akkor úgy lesz hogy ha megjön augusztusban, hogy a 184.2 $ az 71519,33 Ft ennek a 4%-a 2861 Ft, az áfa alap 74380 Ft az áfa 20083 Ft. A 4000 Ft-al együtt, 24083 Ft amit fizetni kell. Ha szeptemberben jön meg akkor több lesz mert a vámárfolyam szerinte több lesz, jövő héten szerdán meg tudom mondani. A vám is változhat a akksiktól függően én a 8507600065 vámtarifa kódúval számoltam most.Megállhattál volna 190 $ bruttóárnál és akkor lényegesen kevesebb fizetni valód lenne, mert az még IOSS-os vásárlás lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62320 üzenetére
Én az látom hogy ma volt egy sikertelen kézbesítés, hogy holnap mi lesz arról nincs információ. Ez a 185 USD az szállítási költséggel vagy anélküli és lehet hogy a hollandok nem jelezték hogy csak tranzitos. De az is előfordulhat hogy visszaküldik az NPKK-ra vámolásra, még nem egyértelmű a helyzete.
A megérkezés leigazolása után van 15 napod a dispute indításra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62416 üzenetére
Pick Pack Pont kereső, általában a lakcímed közeli, ha nem akkor majd átirányítod. De majd értesítenek, most itt tart.
-
csuhi17
tag
válasz csuhi17 #62333 üzenetére
Na végre kaptam vissza valami másikfajta nyomköv számot.
A GLS_FR_EU-s szállításra kaptam egy ilyet LY272827255DE.
Ez az eladó most szivathat engem?
Az első AG511529945 nyomkövszámnál ráírtam hogy nem mükszik kéne egy valós.
Az volt a válasza hogy majd küld ha megkapták a szállítótól, majd pár napra rá az LY***DE számot adta meg. Ez postás lehet?1 hetes Eu-s szállítást ígért.
Szeptember 3.-án rendeltem, ahogy látom Mivel EU-s szállításnak írta ezért kevesebb, még 33 napom van az automatikus zárásig.Ennél a rendelésnél érdemes jobban odafigyelnem nehogy kipörgessen az időből, vagy csak simán lehet hogy benézte az eladó és Kínából rendelte be a címemre?
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62449 üzenetére
Kínából nem jön német postai azonosítóval. De ennél a számnál sem lehet látni hogy mozogna, ahogy az elsőnél sem. De honnan jött az ötlet hogy egy 81,3 %-os (átlag 86,4 %)minősítésű eladótól vásárolsz? 94 % a minimum akivel érdemes próbálkozni.
Nagyon nem ajánlott ahol csak piros sávok vannak a zöld helyett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62451 üzenetére
Ha GLS-t van és azt választod akkor azzal kell küldeni. De ez inkább egy csaló. Neked új, hogy sok ilyen van, kamu az eladó csak francia cégbázis adatokkal regisztrál, de az nem az övé.
Ennek cégnek ezek az adatai ami
ZHENZHEN
6B Boulevard Berthelot 34000 Montpellier 34000 Hérault Occitanie
FR90905023024
Ez a cím 6B Boulevard Berthelot 34000 Montpellier egy apartman hotel címe.
És itt az adatnyilvántartás
Ettől bne számolj semivel ha kapnál is valamit az nem az lesz amit megvásároltál. Ez egyébként nem kevés százalék, nagyon sok amely cég évek óta működik az 95-98 % mert azért mindig van elégedetlen vásárló, de nem egy hónap alatt 226-ból 52. -
Topikgazda
válasz csuhi17 #62544 üzenetére
Igen. Az eladó nem akarja a hirdetés szállítási költség részéhez beírni valós szállítási költséget, hanem így kéri azt kiegészíteni. A 4 USD az tényleg megfelel a China Post Registered Air Mail díjának, persze mi áfával megemelt áron fizetjük.
Én sem tartom ezt korrekt hozzáállásnak az eladó részéről, de azért van egy olyan realitása (amikor nem volt még az IOSS rendszer nem is volt ezzel gond) hogy ingyenes szállítással meghirdet valamit, de valaki abból olyan mennyiségben rendel hogy a szállítási költség meghaladja azt a határt amit ingyenesség fejében beépített az eladási árba.
Vagy megad egy minimális szállítási költséget hogy a hirdetés ne hátul legyen az AliExpress keresőjében, de ezzel van "felturbózva" a szállítás díja.
Esetleg még az hogy a megadott szállítási módok esetén ha kéri a vevő tudja futárral is küldeni, de annak díja több és ez a kiegészítő összeg.
Halálom amikor az ilyen tételt a COVID miatti költség növekedéssel indokolja, hiszen az mindegyik tételére igaz és akkor egységesen emelhetné a megadott szállítási költséget, de inkább sumákol.A számlákon a pénzforgalom könyvelése és az hogy az ügyfél mit lát az nem egységes, bankonként változó és adott esetben a böngészős és a mobil app-os felület is eltérően mutatja. Tudtommal náluk is meg van különböztetve, de március végén cserélték az egész rendszert, szóval most nem tudom hogy mi a helyzet.
De ilyet olvasok: A bankkártyával végzett tranzakciók pedig 1-2 napos késéssel jelennek meg a számlatörténetben. Biztos van még egyéb változás is, esetleg úgy gondolják hogy a kedves ügyfeleket megzavarná hogy olyat látnak hogy zárolás és inkább azt mutatják hogy ki van fizetve, az hogy a háttér micsoda az nem tartozik az ügyfélre. Nagyon dedós szintre is le tudnak menni, élő példa az Erste bank George ügyfélfelülete.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #62575 üzenetére
A csomag visszaküldés folyamatban van a Feladó részére.További információért, kérjük keresse az ügyfélszolgálatot. Szóval ha nem ő intézte akkor hívja fel az ügyfélszolgálatot.
A tied nincs itt, szóval igaz hogy még nem érkezett meg, majd lesz neked is egy MST-vel kezdődő itteni nyomkövetési azonosító. Hong Kong-ból előbb Frankfurtba érkezik és onnan szállítják ide, az van folyamatban.
-
cof
veterán
válasz csuhi17 #62642 üzenetére
Pick Pack Pont és a Packeta két külön szolgáltatás. Régen volt már ilyen csomagom de ott nem volt kód, legalábbis nem rémlik. Packeta használ kódot az biztos.
Aliexpressen ki van töltve a profilodban az e-mail cím? Én nem kaptam semmilyen értesítőt sehonnan amíg nem volt.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
válasz csuhi17 #62644 üzenetére
Igen megnéztem parcelsappon. Amúgy erről már nem fogsz kapni értesítőt mert átvetted. Szerintem nem került át az elektronikus rendszerben az e-mail címed továbbításra. Ugye 3 szolgáltatón ment keresztül a csomagod, SunYou, Meest, Packeta. Valemelyiknél "elveszett".
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #63965 üzenetére
Én értelek és igazad is van, mert az hogy miért kerül többe a szállítási költség arra van egy valóságos indok és lett egy kitalált.
A kérdés az hogy ha felmerül egy téma akkor utalni kell-e az igazságra vagy hagyjuk vakhomályban az olvasókat? A valóságot nem lehet kizárni a topikokból, szóval ez mindig nehéz dilemma a hozzászólások kiértékelése során.
De akkor megoldom rugalmasan és nem visszük tovább ezt a szálat.
De nem mindegy hogy mit kifogásolunk a hozzászólás témája vagy hozzászólások száma azért nem mindegy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #64437 üzenetére
Nem kapja meg ezeket az adatokat egyik kereskedő sem ha kártyával fizetsz, csak annyit hogy ki van fizetve.
Múlt héten is írtam példával hogy az AliExpress vagy 20 Ftal többé váltja $-ról a forintot szóval $-ban kell fizetni.
AliExpress-en töröktől? Bátor vagy.
Nem a neked kiállított számla számít, hanem az hogy a szállítólevélen jelezve van hogy AlIExpress IOSS vásárlás volt, ha ez nincs akkor a szállító jogszerűen kérheti az áfát.
A szállító onnan a PTS Express, a GLS a belföldi kézbesítő, hogy a kettő közt ki vámol azt nem tudom, de ha a GLS itt kapja meg akkor ők elméletben nem vámolnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #64905 üzenetére
esetleg bele lehetne írni, hogy ha a rendelés értéke elérte a vámos határt, akkor az Ali standard átválthat "Seller's Shipping Method"-ra
Nem írom be az Összefoglalóba mert az hogy az eladó nem azzal küldi mint amivel meg lett rendelve nem az értékhatártól függ.
Ha az van kiírva hogy AliExpress standard és ehhez kaptad a YT2302821901000349 azonosítót, az nem változott másik szállítási módra, hanem olyan szállítással jön ahol biztosítva van a vámolás és áfa fizetés a megérkezéskor, ha EU-n kívüli az indulási hely.
Küldheti AliExpress Standard-el, de akkor ne számíts arra hogy azt az áfát amit price adjustment-el leszedtek nem fogod megfizetni itt.
Az Express One már belföldi szállítást végez egy vámoláson átesett csomaggal így értelemszerű hogy valakinek itt a 150 € feletti küldeményt vámoltatni áfáztatni kell.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #64909 üzenetére
A kép alapján akkor egyértelmű ha te az AliExpress Standard-et jelölted, hogy megváltoztatta a szállítási módot, de ezt nem az értékhatár miatt tette. Nem tudok olyanról hogy lenne ilyen korlátozás.
Akárki is lesz az itteni kézbesítő max 30 napban kell gondolkodnod, 15-25 nap közti időre saccolom, főleg úgy hogy tegnap és ma is náluk munkanap szóval szabad az út.[ Szerkesztve ]
-
SunMount3r
nagyúr
válasz csuhi17 #65021 üzenetére
Az újévi buli elvileg Jan 28.-áig tartott náluk, de olvastam már egy webshop-ban olyasmit, hogy erre még rá lehet hagyni egy hetet, mire visszatérnek a kerékvágásba. No meg most volt a Covid feloldás is náluk, amiről szintén azt írta valaki, hogy elég nagy felkavarodást okozott.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz csuhi17 #65290 üzenetére
No törököt fogtál. Nem vagy egyedül egyébként.
Azt is többször írtam hogy a dispute elsőként az eladónak jelenik meg, ő fog reagálni valamit amit vagy elfogadsz, vagy elutasítasz majd ezután lép be a folyamatba az AliExpress. Akkor borúl a sorrend ha közben az eladó befejezte a tevékenységét, akkor rögtön az AliExpress reagál. Egy megkötés van hogy az elküldéstől számolt 10 napon belül nem lehet indítani dispute-t, de a 11. napon már lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs