- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok!
Alin nem mindegyik termék vehető PP-vel, ugye?
Régen volt Alipayem, azzal fizettem. De most akartunk regelni páromnak is accountot, és neki nem engedi már az Alipayt.De most visszaemlékezve, már nekem sem azzal fizet egy ideje.
De az új accountnál hol az istenbe lehet beállítani a kártyát? Vagy most akkor a PP hol működik, hol nem?
Összefoglaló nem a barátom.
-
Atomgeszi
veterán
Appot próbáltuk, ott bejött az Alipay üzenet, rámentünk, hogy Activate now, és azt írta ki, hogy az országunk nincs támogatva. Ezért is, hogy akkor megszűnt nekem is, mert egy ideje már nem írja ki, hogy Alipay meg hasonló dolgok, vagy csak figyelmetlen voltam.
Értem köszi, így világos.
-
Atomgeszi
veterán
Hali.
Ti mit írnátok annak az eladónak, aki hirdetett 100% emberi haj fodrász gyakorlófejet. Megjött.. és lerí róla, hogy művel van tele.
A rendelésben még 100% human hairt ír(ez az ordernél látszik is), de, ha onnan megyek az adott hirdetés termékre, azóta már átírta a hirdetés címét 70%-ra. -
Atomgeszi
veterán
válasz Flashget #49046 üzenetére
Nekem meg gondom volt egy másik termékkel. Nagynehezen megegyeztünk hogy full refund, mert használhatatan a cucc.. Kérte, hogy PP-re utal vissza. El is küldte. Persze a fee, az én költségem volt, írtam is neki,hogy 25 dollárt kellett volna kapjak, helyette kaptam 23-at. JA bocs, adok coupont a következő vásárlásodhoz... Azóta is küldi.
Az ember jót akar nekik, hogy nem disputel egy 100%-osan szar termékre, és akkor még így rafináltkodik is.
-
Atomgeszi
veterán
"You can place an order and we will adjust the price for you"
Ezt most hogy értsem? Arról volt szó, hogy ad discountot.
De, ha leadom a rendelést, ott mindenképp fizetnem kell. Nem?
-
Atomgeszi
veterán
FU ez az idióta kínai.
Volt ugye, hogy rendeltünk 100% emberi hajból készült gyakorlófejet.
Elküldte, látszik rajta, hogy nem 100%-os. Közben a hirdetés címét is átjavította 70%-ra, miközben az ordersnél még 100% human hair van írva, ha rákattintok onnan a hirdetésre, ott már csak 70%
Írtam neki, ha ezt tudjuk, akkor meg se vesszük, mivel 100% emberi hajat akartunk, nem valami vackot 70%-ossal. És, hogy szeretnék 100% refundot, amit levásárolok a webshopjában, erre először azt írta, hogy sajnálja, hogy hibáztak, mit szólnék egy kuponhoz.
Erre leírtam ugyanezt, meg, hogy van egy drágább fej, amibe számítsa be. Utána meg már ezt írja:Hi, we are not able 100% refund , item we sent you follow your bought , not send wrong and no any item quality issue . If you do not want it , may be you can try to resell in your local ?You will not get any lost .
Most erre mit írjak? Hogy akkor megy a dispute meg az 1 cillagos értékelés?
Eleve az ali megadja erre az igazat, hogy közben ő már átírta a termék nevét 70%-ra, mivel már más is adott neki közben 1 csillagot?
Hogy fogalmazzam meg ezt szépen, hogy megértse, mert látszólag nem érti meg. -
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
Thanks for your understand , we checked that your order confirmed time is April 20th, we only can proceed refund after order confirmed 15 days , it mean that we only can proceed refund 14.65USD to you until May 5th . Could you mind to wait ?
Ez valid? Csak így lehet a pénzhez jutni?
-
Atomgeszi
veterán
Nem lett leigazolva, hogy megérkezett. Most már csak feedback meg dispute van.
Ő az az eladó, aki a 100% human hair helyett 70%ot küldött
Próbáltam vele egyezkedni, hogy adjon discountot, teljes áron(29.30$), féláron, mert úgyis nála akarunk venni egy jobb értékeléses fejet
Ő csak azt hajtogatta, hogy először ad 5 usd discountot, majd utána már csak 3 usd.. vagy pedig visszafizeti a felét directly as I paid.
És akkor erre okéztam ,hogy oké, akkor fizesd vissza a felét.
(Alis dispute esetén nem tudom, hogy mennyire ítélték volna meg 100%-osan a refundot így lett ez, de hát ez is még 2 hét akkor, mire bármi is lenne belőle) -
Atomgeszi
veterán
Köszi, ez lesz szerintem akkor a legjobb. Nem bízok én annyira a kínaiban, hogy 15 nap múlva refundolja a felét. Eleve már azt nem értem, hogy miért 5 meg 3 usd discountot akart csak adni, amit elköltök nála a boltjában, helyette meg inkább visszafizeti a felét. Ez is gyanús.
-
Atomgeszi
veterán
válasz azbest #49423 üzenetére
"A közös vállalattal lehetőség nyílik arra, hogy a Kínából érkező küldemények gyorsabban érjenek célba Európában és Magyarországon."
Marha gyors ja.
Már írtam(lehet nem ebben a topikban), de vicc, hogy a hanyatló Németországban még szombaton is kiviszik a kínai ingyenes csomagot, akármekkora! A legutolsó kis faluba is. És ráadásul 2x olyan gyorsan megérkezik. (rendeltem itthonra is, meg oda is, ugyanazt a terméket, csak a németbe 2 héttel később és előbb meg is érkezett oda, mint ide a 2 héttel előbb rendelt csomag. Vicc az egész...)
Biztos ők is kötöttek valami szuper megállapodást emiatt. -
Atomgeszi
veterán
Én szerintem leszerelem a postaládát lassan. Úgyse dobnak már bele semmit.
Röhej az egész.
Rendelsz valamit házig, azt menj be érte..
Még jó, hogy kötetlen munkaidőben vagyok, mert nálunk a posta déltől bezár ebédelni, és még csak 5 ig sincs nyitva.Tehát, aki mondjuk ebédidőben menne érte az cseszheti, aki meg 5 után , az megint szopóroller.
-
Atomgeszi
veterán
Amúgy, ha az eladó hirdet mondjuk 1-2-3 év garanciát. Azt utána már csak chaten a jóindulatán lehet csak érvényesíteni?
-
Atomgeszi
veterán
Alis rendelésre, ahol automatikusan az Ali kiszámlázza az ÁFA-t, és kifizetem, arra az összefoglaló szerinti 8-as pont érvényes?
Tehát mivel én kifizettem az Ali felé, de a posta mégis beszedné a 400 Ft-on felül, akkor él a 8-as pont?Egyébként mi a ráció abban, amit az Ali írt, hogy EU-n belülről szállító eladó, de EU-n kívül lévő eladónál ugyanúgy beszedi az Áfát?
-
Atomgeszi
veterán
Németbe szeretnék rendelni Aliról karácsonyi ajándékot, szóval van olyan szállítási mód esetleg, ami sarcmentes, csak simán megkapja a delikvens a csomagot, mint 1 évvel ezelőtt?
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok
Március 17-én rendeltem egy napszemüveget Aliról, aminek kaptam akkor egy RVxyxyxyxyxyCN TN-t... ami a mai napig semmit nem ír a csomag állapotáról.
Mi lehet vajon ezzel? Készüljek arra, hogy duplán sarcolnak és fizethetek ki mindent?
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #60863 üzenetére
Mivel égetős a dolog, mert kellene a napszemüveg, rendeltem még.. persze a március 17-ei rendelésem 3800-ból megvolt, ez már 6800 lett aliexpress shippinggel kérve..
Írtam az eladónak, hogy az első rendelésem TN-je nem él..
Azt írta vissza, hogy "For this order, please apply for a dispute refund and re-purchase"
Jó nagy disznó volt, hogy 3800-ért fel sem adta, és akkor rendeljem meg újra még megint 6800-ért.
-
Atomgeszi
veterán
Itt lehet kérni USB - Type C kábel ajánlást is? Mármint, ami biztosan megjön tréfamentesen, és nem valami gagyi kábel, amivel megy is a gyorstöltés.
-
-
Atomgeszi
veterán
Vak vagyok, vagy nem lehet írni termékkel kapcsolatban chaten az alis eladónak? Régen volt egy Chat Now gomb, de most, ha nemet váltok sem látom.
-
Atomgeszi
veterán
De ez tök gáz. Még QA részlege sincs. A kínaiak termékleírásai meg hagynak kívánnivalót maguk után. De kérdéseket mindenképpen vetnek fel.
Múltkor is csak azért tudtam írni az egyiknek, mert már vettem tőle, és megtaláltam a message centerben, egyből válaszolt, segített.. Ezért nem értem, hogy ezzel a lehetőséggel miért nem élnek.
-
Atomgeszi
veterán
Utólag hol tudom megnézni, hogy mi volt a nyomkovetesi szám egy volt rendeléshez? Alin a terméknél még a lezajlott nyomkovetesi bejegyzéseket se tudom megnézni.
-
Atomgeszi
veterán
Ha Free Shipping From China to Hungary via Cainiao Standard For Special Goods -al rendeltem, akkor eddig az express one hozta.
Most meg kaptam egy NL-es nyomkövetést.. mire számíthatok?
-
Atomgeszi
veterán
LS
Kínából rendeltem. Megmondom őszintén, hogy hirtelen nem is figyeltem, hogy milyen szállítás van, Cainiao eddig mindig bejött..
Aztán gondoltam, hogy pár nap után ránézek a nyomkövetésre, erre látom, hogy LSxxxNL számú..
150euró alatti bőven. 8 eurós vacak.
Köszi, bízom én is akkor benne, hogy minden rendben lesz. Nem szívesen áfáznék kétszer, meg ügyintézési díj meg anyámkínja. A legutolsó ilyen 1,5 hét plusz volt, mire mindent elintéztek. Plusz ugye VAT-oltam már Alin keresztül, akkor még az is..
-
Atomgeszi
veterán
Köszi, akkor ez hosszú út lesz. Legközelebb biztos, hogy jobban oda figyelek, mert ez így szívás, heteket hónapokat várni megint
-
Atomgeszi
veterán
Pár hete bejelentettem egy terméknél chat agent now-val, hogy hibás. Kértek videót. Levideóztam. Elküldtem. Azt mondták 24-48 óra, de mivel már lejárt a 15 napos elállás, majd emailben értesítenek.
Azóta még 2x beszéltem velük, hogy mivan, azt mondták, hogy 24-48 a refund process.. hát már igen csak 1,5 hétnél járunk az utolsó 24-48 óra óta, és még mindig semmi.Se a refund nem jött meg, se üzenet, sem semmi.
Mi a fenét csináljak?
Ha refund/return menüpont él, akkor 48 órán belül mindig megjött a refund, de így, hogy már nem volt az a menüpont, csak a chat, így nem történik semmi.
-
Atomgeszi
veterán
Igen. Refund/return már nem nyitható.
Contact seller menüpontra mentem, ott chat agent now.. ott kértek videót. Először nem jól lett feltöltve, mert korhatárosnak lett állítva véletlenül, erről küldtek üzenetet is. Újra chat agent now.. elküldtem javítva. Aztán mondta, hogy megpróbálja meggyorsítani az ügymenetet, de hogy minden rendben van.. 24-48 órán belül emailben értesítenek, hogy megjött a pénz. Eltelt 72 óra, írtam megint. Megint utána nézett az akkori agent, mondta, hogy meggyorsítja.. várjak 24-48 órát.. ennek már egy hete.. most megint ígéretet kaptam a 3. vagy 4. agenttől, csomó szívecske emojival, hogy azért van itt, hogy segítsen, és hogy minden renben lesz.. megint elkérték az email címet, hogy várjak türelmesen. Úgyhogy nem tudom, hogy most szívatnak vagy tényleg ennyire lassú az ügymenet, ha nem az Ali refundol 15 napon belüli időszakban.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós kamerák
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Motoros topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs