- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz herion #65842 üzenetére
Ezek nem nyilvántartott levelek, a Magyar Posta nem tud információt adni róla az általad ismert azonosító alapján, az Összefoglaló tartalmazza az ezzel kapcsolatos információkat.
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz herion #65840 üzenetére
nekem is 100% pontosan ezt a 02.28.ai időpontot írta (percre pontosan) ezzel a státusszal az egyik csomagra... a csomag most múlt hét csütörtökön (tehát 03.16.án) került a postaládánkba... Szóval türelem, csomagot terem
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
herion
tag
válasz herion #65859 üzenetére
Sajnos még mindig semmi hír a csomagról, több mint egy hónap után. Az eladó azóta visszaírt, először belinkelt valami kínai posta weboldalt, utána a magyar posta csomagkövetési oldalát. Nem igazán akarta megérteni, hogy az ECSCCA szám beírása ezekbe a keresőkbe nem fog semmit kiadni.
Úgy hogy vlsz. elengedem a dolgot.Off téma:
December 23-án nyertem az USA-ból twitch streamben egy 75 dolláros egérpadot. Egyedi készítésű, úgy nyomtatják rá a kívánt képet. Ebből és egyéb okokból kifolyólag csak február elején kezdtek bele a gyártásba. A héten megkaptam, és fizethettem érte 999ft vámkezelési költséget, meg 4773ft-os vámtehert. Így végülis lett egy ingyen 5772ft-os egérpadom Az év üzlete volt ez is.Who Let The Dogs Out?
-
Topikgazda
válasz herion #66911 üzenetére
Valójában én mind megkaptam az ilyen fajtákat és átlag 5 napon belül.
Az NPKK-ban veszik át belföldi üzleti levélként, lényegében kilóra, csinálnak azért egy listát és ahány darab ESC000-ás küldemény van, annak a bérmentesítési díját leszámlázzák a feladó Cainiao-nak, de semmi más nyilvántartás nincs.
Aztán a logisztika valamikor, mert nem idő garantált leviszi a kézbesítő postára, aztán az ottaniak mivel nem idő garantált, valamikor kiosztják a postásnak vagy a nagyobb méretűeket a hivatali kézbesítésre. A helyiek legfeljebb a saját nyilvántartású hivatalban kézbesítésűekről tudnak információt adni, miután kreáltak értesítőt.
Lehetőleg kerülöm az AliExpress Saver szállítást, vagy ha nem lehet akkor a 15 napos kézbesítésűeket szedem össze és akkor nem ESC000 lesz. Most azért az Express One kézbesítésűek is késnek.
Nem biztos hogy van összefüggés, de a Foxpost is büszkén hirdeti hogy már kínai csomagokat is átvesz kézbesítésre (ezt mi nem tudjuk választani) így szerintem van valami kavarás az itteni kézbesítéseknél.
És tényleg a májusi érkezésűeknél jelentek meg nagyobb mennyiségben a problémák.
Érdeklődtem, de senkitől nem kaptam értelmes választ az esetleges okokra.Egyébként a Postánál tudják ezekről hogy Kínából érkezőek, csak mivel belföldi levélként kapják meg ezért nem tudják a 399 Ft-ot rólunk lehúzni és ez a pénz több mint amit a Cainiao-tól beszednek az üzleti levélként érte.
-
Topikgazda
válasz herion #66915 üzenetére
Az e-cigi cuccait azt nem biztos hogy megkapja, mindegy hogy milyen szállítási útvonalon és módon jön, egyrészt azok nem egyszerűen importálhatóak, legfeljebb a technika, a többi hozzávaló jövedéki termék kategória, nem vámmentes és épp nem igazán engedik be a magánforgalomba.
-
Topikgazda
válasz herion #67447 üzenetére
Nyomkövetési azonosító van (16407435706962) mert egyébként visszakaptad volna pénzed, ha nem kerül szállítás folyamatba állapotba, viszont nem adta át a csomagot szállításra.
De milyen értékelések voltak ennél az eladónál, mert sok csaló francia céges adatokkal próbálkozik.
A a szállított állapot dátuma után a 11. napon lehet legkorábban reklamálni és van még a várható kézbesítés dátuma, aminek semmi köze a 6 napos szállítási időhöz, az mindig több ennél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herion #67449 üzenetére
Nagyon sokszor írtam már minimum 94% minősítésűtől és úgy hogy az utolsó hónap nem lehet 90% alatti vásároljon mindenki, ennél 75% és a 6 hónapos időszakra csak 80,3%, ha rákérdeztél volna vásárlás előtt kapásból nem javasoltam volna hogy innen bármit is vegyél. A pár hetes, hónapos regisztrációjú 100% értékelésű sem ajánlott.
És ez egyértelmű ennél: mert sok csaló francia céges adatokkal próbálkozik.
Más országos regisztrációnál kevésbé jellemző a csalók megjelenése.
A cég neve CEZEN, a címe 40 RUE ALEXANDRE DUMAS 75011 PARIS 11 (Google Street View ) a tulajdonos Erzhong Jiang vagy Yong JIANG. Telefonszám nem ismert. DE nekem nem igazán tűnik komolyan vehetőnek, annak elenére hogy a 100 € tőkével be lett jegyezve.Félreérted, ha van nyomkövetési azonosító akkor ez már szállítás alattinak tekintendő és erre a 10 nap utáni dispute indítás vonatkozik. Nehogy igazolj bármit is, várd meg a 11 napot.
[ Szerkesztve ]
-
herion
tag
válasz herion #67451 üzenetére
Úgy látszik valami szférák együtt állása volt ma, mert ahogy nyitottam volna a vitát pár órája, megcsörrent a telefon és a Fáma futár hozta a francia raktárból rendelt csomagot. Semmi sms értesítés reggel, egyszer csak megjelent.
Közben az eladó is írt, miután átvettem a csomagot:Dear, we just shipped the goods to you a few days ago, the logistics has not been updated, you can ask me again in a few days, thank you
Mondjuk nem értem erre miért kellett 12 napot várni. Mindegy, lényeg hogy megjött a fejegység. Mindenesetre következőnél már körültekintőbb leszek, hogy elkerüljem az ilyen amatőr eladókat.Who Let The Dogs Out?
-
pn4hvq
senior tag
válasz herion #67891 üzenetére
Nekem kiskínaikacatoknál stimmelni szokott a súly. De amit ott látsz, azt még nem az EO mérlegelte (még nem is kapták meg), hanem a feladó adott meg súlyt.
Jelenleg két Aliexpresses csomagomat hozzák, még nem érkezett meg az EO-hoz, de nem egyforma súlyúnak vannak írva és valószínűleg jók is a megadott értékek (gyereknek vizibomba, m.2 ssd csavar+bak, kiskacatok, így nálam a 0,13 és 0,12kg súlyok helytállónak tűnnek). -
Topikgazda
válasz herion #68008 üzenetére
Ez mostanában Foxpost-os lett, majd valamikor 5-7 nap múlva ha elindítják látsz ilyen szöveget: Departed Sunyou Facility, Last mile number CLFOX16.............. ami egy Foxpost azonosító
Előtte meg Pick Pack Pont volt, ha később Meest számot kapott a SYRM.... ami MST99999999999 forma.[ Szerkesztve ]
-
atos30
aktív tag
válasz herion #68274 üzenetére
Van olyan, hogy ha nagyon olcsó a termék, akkor az azért van, mert felcserélik az árazást.: - a termék ára a postai díj és a postai díj a termék valós ára. (régebben én is csináltam hasonlót : 1 GBP volt a termék, de a postai díj meg 30 GBP. Kevesebb jutalékot kellett fizetni az eladott termék után, mert a postai díjjat nem számolták a jutalékba)
[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
Topikgazda
válasz herion #69175 üzenetére
El sem indult Kínából, így nincs mire várni. Van amikor ide benyomnak egy új azonosítót, de nálad tényleg semmi.
Btw 3 hete már eljátszották velem ugyan ezt, hogy 15 day delivery - tracking available aztán kaptam 2db ECS TN-t. Szerencsére pár nap után összevonták 3 másik rendeléssel, így lett belőle EO TN.
Ez egyébként nem szerencse, mert így működik a 15 nap, főleg ahol van még összeghatár is, az a 15 nap kézbesítés vállalás az AliExpress-től (nem az eladó biztosítja, mert az aztán nem tartja számon a másnál történt vásárlásaidat) csak akkor működik és vált a mondjuk AliExpress saver (az "ECS ") a gyorsabb módra ha eléri az össz rendelés az adott összeget (csak a termék ár számít)
Arra is figyelni kell hogy a 15 napos és 15 nap valamennyi összeg után nem azonos kategória, nem mindig lesz belőle összevont csomag ha keverve van.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz herion #69175 üzenetére
jojoando - ügyfélszolgálattal, vagyis a bot-tal nem igazán akarok beszélgetni.
Sokan türelmetlenek, illetve telefonnal akarják a problémát kezelni. Én azzal sosem éltem csak PC vel megyek fel az oldalra ott a csetnél 3 klikk után beadja az élő ügyfelest, nem robotot, de ha 3x beteszed a terméket refundra alól kiadja "ÉVA" -t hogy beszélgetsz-e inkább vele a cseten, kapcsolja 1 percen belül és a beszédjéből kiszűrheted ha esetleg alkalmatlan a probléma megoldására, általában alkamasok rá, és sokat segítenek, főleg ha a 14. napba voltál ma a csomagküldésben és még nincs a kezedben.
Légy türelmesebb és az alsó menüsorban a disput refund mezőben beadja az ikont hogy kéred -e az ügyintézőt. Ő a vásárlási számot kéri és hogy mi a problémád, ennyi, személy szerint az vásárlást követően is akár disputot nyittatok vele, hiába magamtól nem tudnám megtenni, ennyi.cof Jött már úgy csomagom 5g volt de 1 kiló volt ráírva az EO-ra
[ Szerkesztve ]
-
Wolfram
aktív tag
válasz herion #69641 üzenetére
Dear Customer,
thank you for contacting our customer service.
We wish to inform you that the item starting with ID number ECSCCA is not registered by the Hungarian Post, so we do not have any information about its whereabouts.
When such mail is forwarded to the Hungarian Post, we deliver it to the letterbox of the addressee without registry. If the size of the mail does not fit the letterbox, we provide the addressee to pick it up at a post office.
In our postal register, we register only mailed items with international identifiers conforming to the ISO standard. We are not in a position to conduct a detailed investigation of such shipments.
We only record registered items with international identifier according to ISO standards, therefore we cannot make investigation of such items.
If you have not received your item, please contact the sender.
Thank you for your understanding.
Yours faithfully,
<név kihagyva>
contact center operator
Hungarian Post
Customer Service
Contact us:https://posta.hu/customer_service -
Topikgazda
válasz herion #69797 üzenetére
Vagy megvárod hogy leteljen a még hátralévő idő a szállítási védelemből vagy leigazolod és ott is választhatod azután hogy nem érkezett meg vagy más indok, aminek nem visszaküldés az eredménye.Ha az eldó elfogadja a visszatérítést akkor nem lesz gond, az AliEXpress nem szól közbe.
Az enyém ami augusztus 28-óta semmi mozgású 15-én jár le, azután indítom, mert nekem is ezt írja, azt nem érzékeli a rendszerük hogy semmi mozgás nincs azóta -
jojoando
senior tag
válasz herion #69797 üzenetére
Az ügyfeles Évát kellett volna megkérni indítsa el a refundot, ők bármikor megindíthatják, a vásárlás utáni második napon is. Nekem meg van indítva amióta a szállítás megindult, de utána 6 napig nem mozdult, jelenleg is szeptember 23 óta nem mozgott semmit sem, pár naponta ellenőrzik a szállításokat jön róla email is, aztán ha elfogy a türelmi idő, visszafizetik a teljes árát.
-
herion
tag
válasz herion #69797 üzenetére
Ugye október 4-én leigazoltam, hogy átvettem a csomagot, hogy tudjak vitát nyitni. Leírtam a megjegyzésben, hogy az ügyfélszolgálattal való beszélgetésünkben is azt javasolták (az eladón után) indítsak vitát majd visszatérítést, képernyőképet is küldtem az eladóval és az ügyfélszolgálattal való levelezésünkről, de ez nem volt elég.
Az sem, hogy lassan már 2 hónapja nem mozdult a csomag.
Fél óra után az Ali elutasította a kérelmet, mivel a csomagot az eladó feladta, és még szállítás alatt van.
10 nap türelmi időt kért a vita indítása után, ami október 14-én járt le.
Miután lejárt a 10 nap szombat délután, kaptam az emailt, hogy újabb 10 nappal meghosszabbították:
Mivel csütörtökön lejár az átvételtől számított 15 nap, így megint leveleztem az ügyfélszolgálattal, hogy most akkor mi legyen mert ebben az esetben fingom sincs mi fog történni. Egyébként a 15. nap után mi fog történni? Vagy itt nincs jelentősége ennek a 15 napos dolognak?
Ugye normál esetben a 15. nap után már buktam a pénzem ha nem csinálok valamit. Mivel a vita nyitva van, lezárni meg nem fogom, így másik vitát nem tudok meg nincs is értelme nyitni ebben a 2 napban.
Az ügyfélszolgálat azt mondta, ők nem tudnak semmit tenni mert ez nem az ő hatáskörük, várjam meg mit mond az Ali október 24-én.
Gondolom látja, hogy november 17-én jár le a 90 napos szállítási védelem, és addig mossák kezeiket. 24-én meg úgyis megint 10 nappal kitolják majd az időt, ez szinte 100%.
Szerintem ezt a vitát ember nem is nézte meg, csak egy program ami látta hogy szállítás alatt van és instant az Ali javára döntött.Who Let The Dogs Out?
-
Topikgazda
válasz herion #70187 üzenetére
Nem egészen értem, de akkor leírom az én esetemet. Augusztus 28 az utolsó bejegyzés a PNLUC...kezdetű csomagnál: 28 Aug 2023 09:07 Import customs clearance complete
Eltelt egy hónap indítom a megnemérkezett dispute-ot azt írják hogy szállítás alatt várjak október 15-ig.
Ma mind a 4 tételre ( mert egyenként kell) dispute hogy nem érkezett meg és kapom vissza a pénzem.
Ez a döntés mindegyiknél, persze az összeg eltérő: Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid
Solution1: Full refund 7.00 USD
A dispute döntés után lezárták a rendelést.Szerintem várd meg azt a 10 napot amit írnak, a dispute indításra van 15 nap, maga a dispute lehet 90 nap is ha már elindult, és már elindítottad, nincs itt semmi 15 nap.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herion #70191 üzenetére
Nem időhúzás az hogy 10 napot várjál, hiszen a szállítási védelmi idő lényege hogy addig megkaphatod, így annak letelte előtt nincs értelme elfogadni a meg nem érkezett dispute okot. Tévesen értelmezik a Reddit-en.
Azzal sincs tisztában hogy nem lehet már képet feltölteni a dispute indításakor ennél a dispute-nál.
Hiába tudjuk hogy biztosan elveszett, sajnos várni kell. -
Topikgazda
válasz herion #70281 üzenetére
Mégis azt az üzenetet kaptad hogy dupla valami, több mint amit még lehet venni az első mondatod a képen.
A második meg korlátozásra utal vásárlás témában. Mindkettő külön is okozhatja hogy nem tudsz most már fizetni. A korlátozás egyszerűen kiderül ha más, nem ilyen tételt sem tudsz kifizetni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herion #70293 üzenetére
Miért EUR? De az is több ha az adott terméknél nem egy darab van beírva hanem az 1 helyett 2 db, itt mindig csak 1 db vehető meg, az limitált.
De akkor ha nincs a fiókod korlátozás alatt töröld az app gyorsítótárat és frissitsd az app-ot, böngésző esetén az Ali kezdetű sütiket és a böngésző gyorsítótárat ezután ne 10-el próbálkozz, mert nem mindig annyi van engedélyezve. Egyébként is jobb ha nem egyszerre jönne, elegendő ha csak 5 veszik el szállítás közben és az esetleges összecsomagolás fizikai korlátja sem kerül elő. -
Rodzser Mór
senior tag
válasz herion #70348 üzenetére
Érdekes az ügymenet. Mert tegnap 26-án reggel kaptam egy újabb emailt az ExpressOne-tól. Az EO-tól legelőször beígért 25-re nem szállították ki, a nyomkövetésoldalon ez látszott is, "kapacitáshiány" miatt vagy valami ilyesmi megneveszéssel 26-ra módosították 25-ről. Ebben a 26-i reggeli emailben a Módosítás gomb, már egy olyan oldalra vitt, ahol lehetett kérni a csomagpontra szállítást. Be is jelöltem. És ki is vitték oda, dél körül kaptam SMS-t az átvevő kóddal. Ma fogom átvenni.
----
#70353 Jester01
Egyetértek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herion #70684 üzenetére
És dethroner-nek (Bár a minősítésed a szállításról nem jól néz ki.)
EO és MPL futár is lehet már júniustól ezeknél a fajta csomagoknál a kézbesítő cég, ezeket a nyomkövetési azonosítókat is a kínaiak adják a csomagoknak. Országon belüli üzleti csomagokként vannak kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
-
-
cof
veterán
válasz herion #70841 üzenetére
Eleve bugos is, mert nem látszanak a kategóriák.
Én csak mobil app-ban használom, vagy Android emulátorral PC-n. Ismétlődik csak egy idő után, az ajánló rendszer nem működik mint az app-ban, ha megnézel valamit akkor hasonlókat listáz ott.
Viszont azt már sikerült javítaniuk, hogy új fiókkal itt sem akciós semmi mobil nézetben böngészőben, hanem teljes áras (már csak az app-ban). Tesóm behúzott pár tételt új fiókkal 0.33$-ért.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs