Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #47739 üzenetére
Amikor fizetsz akkor kell a kártyáról átváltani PayPal-ra, de természetesen van olyan eladó akinél nem lehet fizetni, csak továbbra is a megszokott módon.
Írtam is amikor előkerült a PP lehetőség, hogy ez eladónak is "fogadókésznek" kell lenni rá. Ha nincs regisztrációja akkor nem lehet fizetni PP-vel neki. -
Topikgazda
válasz Atomgeszi #47742 üzenetére
Amúgy van AliPay és hozzáadhatsz kártyát, de nincs jelentősége, mert amikor fizetéskor megjegyezteted a bankkártyát akkor azt az AliPay jegyzi meg regisztrálás nélkül.
Van kártyaszám ellenőrzés 1 $-nyi összeg próbaterheléssel (nem szedik le a pénzt), de azt sztornózzák rögtön, csak néhány bank könyvelgeti értelmetlenül. -
FerNandor
őstag
válasz Atomgeszi #49097 üzenetére
Nekem legutóbb ez úgy ment (1x), hogy paypalos fizetésre mentem és azt megszakítottam. Így bekerült egy olyan státuszba a termék, hogy megrendeltem, de fizetésre vár. Ekkor tudta módosítani az eladó az árat, amit utána kifizettem.
Én most átfutottam, de nem találtam az összefoglalóban. De volt akkor többször is erről szó. Talán november körül. Majd valaki megerősít, vagy megcáfol."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #49329 üzenetére
Nem tudni. Ha te nem igazoltad le akkor mikor fog lejárni a szállítási védelmi idő, mert ami nem lett lezárva annál számol tovább és majd annak végétől lehetne dispute, persze ha te már indítottál az megkavarja a dolgokat, mert előfeltétel az lenn hogy megérkezett és leigazoltad.
Ha van neked Accept vagy Reject gomb a dispute-nál és nem akarsz várni akkor a Reject-el elutasítod és majd az AliExpress belép a elrendezésbe. -
Topikgazda
válasz Atomgeszi #49335 üzenetére
Ha van idő hátra annyi amit írt a számlálóból (15 nap) akkor várhatzs a valmire, mert a záródás után van 15 nap a dispute indításra.
Lehet indítani dispute-t, de ha a termékkel van gond lenne az indok akkor azt aminél nem jelezted hogy megérkezett a logika alapján nem lehet megreklamálni. És nem tudni hogy neme-e azt írja ki neked a rendszer hogy hoppá, még szállítás alatt van.
Másik az hogy lehet hogy az lesz a reakció hogy küldd vissza. Viszont Kínába tudtommal nem lehet emberi hajat vagy annak látszó dolgot küldeni.
Nem igazán lehet tanácsot adni arra hogy ha csak 70%-os emberi hajú fejet kaptál arra mi lenen a jobb elintézés mert ha ad is vissza valamennyi pénzt azzal nem oldódik meg az a gond hogy nem lehet normálisan gyakorolni. -
Topikgazda
válasz Atomgeszi #49340 üzenetére
Az átvétel igazolás és az értékelés annak ellenére hogy egy lapon vannak nem jelenti azt hogy egyszerre kell megtenni, az értékelés kihagyható későbbre.
Az AliExpress csak azt írja hogy az átvételt kell a vevőnek igazolni.
Akkor most vásárlás Order Status oszlopában a Finished vagy Closed olvasható? Ha igen akkor a 15 napod ketyeg a dispute indításra, szóval gondold át aztán rendeztesd.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #54040 üzenetére
Igen, ha hibásan kérnék az áfát. Egyenlőre úgy lehet visszakérni ahogy ott van írva. Ha változna akkor pontosítom.
EU-n belül is kell az áfát fizetni, ez is változott július 1-tól, itt a fizetésnél van egyben megoldva az importos áfa fizetéssel együtt. Valamelyik áfát fizetned kell.
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #54042 üzenetére
Az az egyik fő változás hogy vevő országa szerinti áfa számolandó, szóval nettó árból indulnak ki és az a vevő országában lévő áfa van felszámítva, de lehet is látni. Pont erről beszélgettünk hogy nem az ottani bruttó árra teszik rá a magyar áfa mértéket, mert az már nem jogszerű.
Van ahol eleve benne van az árban, de ezt jelzik és írják, pl. BG.-nél az árnál ez olvasható Inclusive of VAT[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #60863 üzenetére
Mivel égetős a dolog, mert kellene a napszemüveg, rendeltem még.. persze a március 17-ei rendelésem 3800-ból megvolt, ez már 6800 lett aliexpress shippinggel kérve..
Írtam az eladónak, hogy az első rendelésem TN-je nem él..
Azt írta vissza, hogy "For this order, please apply for a dispute refund and re-purchase"
Jó nagy disznó volt, hogy 3800-ért fel sem adta, és akkor rendeljem meg újra még megint 6800-ért.
-
LouiS22
veterán
válasz Atomgeszi #60935 üzenetére
Teljesen off és nem a topic témája, de nem a "márkás" napszemüvegnél nem kizárólag a márkát fizeted meg, hanem a szemed védelmét is (meg azt a pár évtizedet, amit beleöltek ebbe ).
Ha a cikket netán azon a bizonyos kínai rendelős oldalon ( ) olvastad... Nos, őket érdemes kellően erős fenntartásokkal kezelni (értsd: szponzorált tartalom).[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #62807 üzenetére
Olyan szállítást válassz ahol nincs Magyar Posta vámolási kezelési díj, mert ilyen terméknél csak a 399/799 Ft díj jönne szóba mint tréfa.
Essager 5A és 6A tesztelve szerintem nagyon jók pl itt a második kis kép balról, első 6A-es, ezzel a szállítással jött elég gyorsan, From China to Hungary via Aliexpress Selection Standard
Az Anneaux 5A-es is volt nálam az is jó, ezt több eladó árusítja.[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
-
cof
veterán
válasz Atomgeszi #62813 üzenetére
Jól felment mindennek az ára.
USD-ben annyira nem drágultak azért. A minőségi kábelek Ugreen, Baseus stb... ilyen 3-5$-nál kezdődtek minimum.
Inkább a HUF teljesítménye ami páratlan, tavalyhoz képest már majd 50%-kal többet ér egy USD, én nem tudom mi a sz.rt csinálnak ezek a parlamentben...
Itthon is drágulni fog minden mégjobban amint kifogynak a raktárkészletek importcikkekből.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
lacoka55
aktív tag
válasz Atomgeszi #66196 üzenetére
Bal oldalt ott van a Message Center ott kiválasztható a megvásárolt termék és ott lehet írni az eladónak képet is lehet küldeni neki
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66208 üzenetére
Én meg rengetegnél találtam, de persze ahogy írtam nem mindenkinél van. Ha megnézed csak azonnali fizetés van, naincs ezeknél aktiválva a Kosár funkció sem a böngészős oldlaon, a mobil app-ban legaklább a Kosár előjön, valami hibás lehet a fiókjuknál, ahogy írod nemjelölte hogy legyen látható az elérhetősége.
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66504 üzenetére
Csomagra. Milyen betűvel kezdődik? Az értéke gondolom 150 € alatti? Ha már ezzel kijött a logisztikai központból akkor Posta fogja kézbesíteni, ha levél akkor a normál kézbesítő, ha csomag akkor még az MPL. Mivel EU-s nincs vámolás, ahogy az Összefoglaló 2. pontban említett.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz Atomgeszi #66560 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nem nagyon rendelek már Aliról, V/ naprakész.
Régen azt hiszem az order page-en a problémás terméknél lent volt az előzmény, refund kérés, az eladó válasza stb. és a refund process amin látszott hogy hol tart az ügy. Elindítva, elfogadva, elutalva.
Nincs olyanod?De mint írtam fent, V/ a naprakész az ilyen ügyekben, nekem szerencsére régen volt ilyen problémám.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66557 üzenetére
Az AliExpress az említett 15 napon belül biztosít probléma rendezési lehetőséget. Itt AliExpress közreműködéssel ténylegesen nincs elállási jog, bármit is sugallnak, ha az eladó biztosít ilyet akkor persze az igénybe vehető.
A 15 napos probléma rendezési dispute után csak az eladóval lehet egyezkedni az által vállalt reklamációs időszakban. Ebbe az AliExpress már nem közreműködik, az hogy a felületükön keresztül történik üzenetváltás az nem közreműködés.Nálad is ha az AliExpress részéről igértek volna ilyet, azzal nem mész semmire, hiszen nem tudják az eladót kényszeríteni arra hogy megoldja a problémát ha az nem lenne rá hajlandó. Igérnek refund-ot de nincs jogalapjuk az eladótól behajtani, mert csak 15 nap az általuk vállalt reklamációs időszak, ami azután van ahhoz semmi közük.
Csak az eladóval tudod ezt lerendezni. Itt azért lényeges az hogy elméletben a garanciális probléma esetén vissza kell küldeni a hibás terméket és elsődlegesen csere, javítás és csak a végső esetben pénz visszaadás jön szóba.
A gond az szokott lenni hogy ki fogja fizetni a visszaszállítás költségét, ha van garancia akkor az eladónak kellene valahogy , de még az EU raktáras AliExpress eladó esetén is problémás szokott lenni és tőlünk minden irányba (EU vagy EU-n kívüli) nagyon drága. -
Topikgazda
válasz Atomgeszi #66591 üzenetére
Mindig így működött amióta az AliExpress használható, nincs garanciális reklamációs intézés, csak a kézhezvételtől 15 napon belüli reklamáció, vagy ha nem kapod kézhez akkor 15 napon belül a pénz visszakérése, miután lezárul a szállítási védelmi idő.
Az eBay-n 30 nap a max idő és azután a garancia szintén az eladóval rendezendő.
Az hogy új termékek esetén kell-e biztosítani garanciát az a eldóra vonatkozik, aztán vagy lesz belőle valami vagy nem. Én az AliExpressről annak tudatában vásárolok hogy ha 15 napon túl tönkremegy az kuka nem foglalkozom vele. Ha tényleg működne a garanciázás akkor ugye visszaküldeni is pénz, azt fizeti vagy nem fizeti az eladó kiszámíthattalan és ha nem telehjhesít ez ügyben semmit akkor nincs kényszerítő eszközöd, nem hiszem hogy a Kínai Fogyasztóvédelmi Hivatalnál tudok bármit is kezdeményezni, még az EU raktárasok esetén az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok működését sem látom biztosítottnak. -
ACE-
addikt
válasz Atomgeszi #66597 üzenetére
Nekem is volt már garis ügyintézésem, egy robotporszívó cirka 20 USD-os alkatrésze ment tönkre. Természetesen az alkatrész ingyen volt de a postázásért fizetni kellett mert az nagyon sokba került... 25 USD-ba... Persze le tudtam alkudni hogy legalább drágább ne legyen mintha magamtól vettem volna. Szóval az Alis rendeléseknél a garancia az tulajdonképpen nincs. A gyártói garanciát lehet esetleg érvényesíteni, ha van rendes support-ja a cuccnak.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs