- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
voci
tag
Azt valaki meg tudná nekem mondani, hogy erre miért volt szükség?
1db rendelést összekombinálta önmagával + Cainiao Super Economy-t változtatta Cainiao Super Economy Global-ra ami nekem ugye postai díjas lesz. -
World-Soft
senior tag
Sziasztok!
Mit tudok tenni, hogy a kuponomat ne veszítsem el?
Írtam egy gyártónak, hogy szeretnék egy custom világító táblát tőle. Leírtam, hogy RGB verzióban. Ő nem, az RGB-set küldte, de mivel lejárt volna a kupon megrendeltem, és ismét írtam, hogy ugye az RGB-s kell. Gondoltam mint mások csinál egy fiktív terméket majd a különbözetről. Hát nem. azt mondja vonjam vissza és rendeljen meg egy másik linken. Ekkor viszont elvesztem a kuponomat amiért órákat játszottam most a aliexpress játékben. Ezt nem szeretném természetesen. Én úgy tudom, hogy ha én vissza lépek, akkor ezt elvesztem. (ugye jól tudom?)A kereskedő sem akar annak megfelelő kedvezményt adni, csak közölte, hogy akkor leszállítja azt amire nincs szükségem.
Igazából én azt csináltam amit a gyártó mondott, tehát én az ő instrukcióit követtem, és így kicsit szarul esik, hogy ezért veszem el a befektetett időmet és kedvezményemet akármennyi is.
Azon kívül, hogy bevonom az aliexpresst mit tudok csinálni?
Előre is köszi.
Zoli[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mennyire szokott pontos lenni az előrejelzés Cainaio Special Goods-hoz? Csak ez a szállítás van és azt mondja dec30-jan3. Ami pont nem lenne jó. Ha előbb megjönne (nem tudom van-e erre esély, akkor még oké lenne, vagy ha úgy 8.-ától.
Szóval mennyire szokott ez az előrejelzés sikerülni? Előbb/később? Mi a tapasztalat?
Köszi szépenSzerk: $20, alacsony érték, ha ez számít a vámolási sebességnél
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Kérdezném a Reptéri vámnak mennyi raktára lehet arra, hogy az egy hete vámkezelt termékek konténere még ott lehet?
Csa úgy kérdezném 1 havi konténert is el képesek tárolni? -
Topikgazda
válasz jojoando #71358 üzenetére
Ez off topik téma!!!
Nincs ilyen hogy reptéri vámnak raktára, nem tároltunk semmit, ott vannak a logisztikai cégek, a nemzetközi futárcégek és a Magyar Posta raktárai, ők tárolnak..De aki a Cainiao-nak vámkezeltet az nem csak magyarországi irányba dolgozik. Közép- és Kelet-Európa.
Azt is írtam már hogy hiába történik meg az elektronikus vámkezelés csak azt tudják át adni továbbszállításra ami meg is érkezett, az pedig átadáskor derül ki.
Azt is írtuk hogy a 2009 óta létező 11.11 akció (Black Friday, Cyber monday is) olyan terhelést ró a kínai logisztikai cégekre, postára, a kínai vámra ami csak megnövelt szállítási idővel működik annak ellenére hogy ők sokan vannak, amikor a csomagok megérkeznek Európába akkor itt sincs rá kapacitás hogy normál időben feldolgozzák főleg hogy kevesebb ember áll rendelkezésre.
14 éve mindig ez van amit most tapasztalsz, 500000 millió csomag nem dolgozható fel 2 nap alatt. Lehetetlen dolog.
Türelmesnek kell lenni.
Elszomorítalak, mert nemsokára itt a karácsonyi roham külföldön és belföldön is és az megint csak problémás lesz. -
Topikgazda
Alapvetően türelmes és megértő ember vagyok, de kezd elfogyni az én türelmem a miért nem kapom már meg az itt lévő csomagomat témában. Lassan már csak erről szól a topik.
Ezt innen mi nem tudjuk befolyásolni, hiába írja le ezt valaki naponta többször is, véleményem szerint olyan témán agyalni amire semmi ráhatásunk nincs, az értelmetlen időtöltés.
Tudomásul kell venni hogy amit külföldről szállítással veszünk meg, hogy megkapjuk időbe fog telni. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz zeon.hu #71363 üzenetére
De naponta amikor már egy héttel ezelőtt meg lett válaszolva és folyamatosan? De a pontos választ nem tudja itt senki, hogy hol a csomagod, szállítás alatt áll meg kell várni hogy kézbesítsék.
Túl jó dolgunk van hogy most már nem 25-60 napokat kell várni a kézbesítésre, ha vissza mennél a topikban akkor látnád hogy ennyi panaszkodás nagyon nem volt.
Most ott tartunk ha 15 napon belül nem kapja meg, akkor már óriási a baj.
A panaszkodás miként viszi előre a dolgokat?
A pszichiáter vagy a pap mit mondana szerinted? Ez utóbbit tudom, az Úr útjai kifürkészhetetlenek.[ Szerkesztve ]
-
Alpachino
veterán
A 11.11-én rendelt csomagom pont 15 napra érkezett, meg ( hétvégek nélkül), a 13-án rendelt, pedig hétfőn vagy is 4.-én szintén pont 15. nap úgy hogy pörög itt a dolod, és tényleg küzdenek, de még így is tudják tartani a 15 napot amit válaltak....persze 11.11 és az utána lévő Black F előtt szinte minden csomagom 10-12 napra megjött, de ehez is nagyon hozzászoktunk Két karórám még úton van, de 14.-ig az is megjön
[ Szerkesztve ]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Topikgazda
Én meg azt látom hogy a 15-13 napos (15 vagy 13 day delivery) küldemények nem kerülnek összevonásra.
Meg tudom erősíteni voci észrevételét hogy Cainiao Super Economy Global-ra váltották az egyébként AliExpress Standard Shipping szállítást.
Sajnos több csomagnál is ez van, szóval ez rendszerszintű probléma.
De ha sajnálom is az eladót hogy nem tehet róla, jelzem neki hogy ezt én így nem fogadom el és egyezkedjen a szállító céggel a kárpótlás finanszírozása tekintetében. Nem az 1 USD-s kuponra gondolok.
Ez még nálam is a pofátlanság netovábbja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #71370 üzenetére
Nem tudom megérteni hogy milyen jogon bírálja felül bárki az alap szállítást ami a terméknél biztosítva volt és az került kifizetésre.
Ha félreérthető voltam, nem az idő a probléma, de persze az is növekedni fog emiatt, az beletartozna abba hogy türelmes legyek, de nem, a változtatás miatt nőtt meg az idő és ez nem azonos kategória. Ez nem a 11.11-es dömping szállítási téma, így nincs észszerű indoka. -
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Régen volt refund gondom, így megkérdezem a biztonság kedvéért.
3/1 rendelés volt amiből az egyik termék hiányosan jött.Ha leigazolom a megérkezést, arra az 1 termékre tudok külön refundot indítani.
Digital store, nekik még üzenetet sem lehet küldeni. -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #71372 üzenetére
Úgy van, de lehet nekik üzenni is.
De van elérhetősége a Digitaling Store-nak is az alap felületen a Message részés a vásárlásnál is, a neve után a Contact seller ha ráállsz a 3 pontos buborékra
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #71374 üzenetére
Én azt válaszoltam hogy lehet. Onnan van fekete alapú kép. De a te kérdésed még 2023-09-12-i volt akkor még nem volt látható, a vásárlást meg elfelejtetem említeni, bár az vásárlás előttinek tűnő érdeklődésre emlékeztem.
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
válasz gyulazsolti #71374 üzenetére
Mobil alkalmazásban az "order details" alján ott a "contact seller".
Jut eszembe:
Korábbi beszélgetéseket hol lehet visszanézni?
Nem találom, de mintha korábban lett volna rá lehetőség.#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
válasz gyulazsolti #71377 üzenetére
2 (akár 3 pl nálam) ablakos mód, de alkalmazás váltással is megoldható.
(Nincs asztali gépem, így minden mobilon/tabon kell menjen)[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
lacoka55
aktív tag
Ma kellett volna 2 csomagot is kapni de írták hogy hétfőre lett átrakva EO
A kézbesítés sikertelenségének oka:
HUB szortírozási hiba -
[w]
őstag
válasz gyulazsolti #71377 üzenetére
a keresősáv alatti fekete területen nálad nincs ott a bolt neve stb?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz gyulazsolti #71382 üzenetére
jahogy choice-os eladó... hát annak ne akarjál írni
szerk.: eldugták a piszkok, de megtaláltam
előbb kattints a Feedback-re
azután ha a bolt adatai felé viszed a kurzort, akkor a popup alján lesz egy contact now
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
peestike
senior tag
Lassúság van így december elején, vagy lassan kezdjek aggódni szerintetek? ennek: 158271900217862363603700 nem kellett volna már továbbjönni?
Volt olyan, ami később jött az országba, aztán már 2 napja kézbesítette az express one. Köszönöm, ha ránéztek!42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
zeon.hu
nagyúr
Újra kérdezem, hátha:
Korábbi beszélgetéseket, üzenet változásokat hol lehet visszanézni?
Nem találom, de mintha korábban lett volna rá lehetőség.
(Mobil app)[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
Jar
tag
válasz peestike #71385 üzenetére
Ránéztem, tényleg késik.
Borzasztó, ami itt most történik, szinte már kibírhatatlan (irónia).
Igencsak unalmas a sok "hol a csomagom" poszt. Nem tisztelitek azokat a fórumtársakat, akiknek ugyanúgy késhet a csomagjuk, csak épp nem teszik közzé. Hagyjuk már ezt a tömeges rinyálást, ezt már több fórumtag is kifejezésre juttatta. Mérgezi a közösséget.
Ha már megérkezett csomagról ír valaki tapasztalatot, azt személy szerint én helyénvalónak tartom. A kézbesítésre váró pakkokat meg engedjük el, nem kell a hangulat átvitel.
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
erdey_a
őstag
ez egy fórum. aktuális témákat lehet megbeszélni. most az az aktuális, hogy késnek a csomagok. az időgarantált csomagjaim mind többnapos késésben vannak.
tavaly is volt év vége és azelőtt is. ilyen sok késésre én nem emlékszem.
valami - szokás szerint - nem jól működik idehaza.Vérboci
-
gyulazsolti
senior tag
válasz gyulazsolti #71379 üzenetére
Ez gyors volt. Elfogadták, jön a visszatérítés.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #71392 üzenetére
Náluk nem variálnak, még akkor is visszaadták a pénzt amikor vissza akartam küldeni,mert az is megoldás lett volna.
-
Topikgazda
válasz erdey_a #71391 üzenetére
Persze meg lehet beszélni, mindent aminek van értelme, de ha valaki panaszkodik hogy hol a csomagja megírjuk hogy mi van, várjon türelemmel, némi idő eltelik, pár hozzászólás és jön valaki megint panaszkodik, megírjuk hogy mi van, várjon türelemmel.
Amit előtte írtunk az igaz továbbra is, ha elolvasta volna akkor úgy gondolom nem kell leírnia ugyanazt a problémát amire van válasz. Csak nézd meg fent a Téma tudnivalók második pöttyöt, az lenne az elvárt.
Azért nem emlékszel ilyen sokra, mert volt ugyanennyi, de türelem is volt.[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
Úgy vettem észre, hogy a "Cainiao Super Economy Global" - ra váltás csak ideiglenes, mert később kap egy PNLUC - os azonosítót. Nálam legalábbis ez történt.
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
peestike
senior tag
bocs már, ha egy fórumon merek kérdezni, még ha neked nem is tesztik, meg lehet egyesek szerint hülyeséget...
tessék tapasztalat:
3 11.11 heti rendelés volt, egy szombaton, egy hétfőn, egy szerdán, 2 express one, egy pnluc. utolsó, szerdai EO már megjött, a 2 korábbi, ami hamarabb elindult még nincs itt.
magyar postás pnluc miatt annyira nem is csodálkozom a remek postánk miatt.[ Szerkesztve ]
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Topikgazda
válasz peestike #71397 üzenetére
Akkor hogy pontos legyen a dolog. Az MPL-nek (Postának) akkor lesz köze a PNLUC... azonosítós küldeményhez ha megrendelik tőlük a szállítást, azután ha átadják nekik 24 órán belül megpróbálja kézbesíteni, ami a legtöbbször sikeres is. Nálad közük nincs ahhoz hogy még nem kaptad meg, így nem rajtuk van a csodálkozás tárgya, nem rajtuk áll, hanem a vámolási és szállítást szervező logisztikai cégeken.
-
World-Soft
senior tag
Sziasztok!
Hogy lehet az Ügyfélszolgálattal beszélhetni ha még a csomagot nem nem kezdték el feldolgozni.
Ugye a kereskedővel nem tudok dűlőre jutni PM-ban, és szeretném bevonni az aliexpesst, mivel ő tudná megoldani.Sehol nem sikerül addig velük kapcsolatba lépnem. Tudnátok segíteni hol tudok ebben a fázisban?
(Ugye ha a kereskedő kérését teljesítem: vonjam vissza a megrendelés és egy másikat rendeljem meg, akkor elveszítem a használt kupon értékét. Ugye a kereskedő instrukciója alapján lett volt rosszul rendelve)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Hobby rádiós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Tippmix
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Linux kezdőknek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen