Hirdetés
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
nascarban qrta könnyű ám kicsúszni azzal a sebességgel. kicsit fordítasz a kormányon, lecsúszol az ívről, ami annál az enyhén döntött útnál azonnali kipörgést jelent. próbáltam egy elég komoly nascar szimet, hát vért izzadtam hogy a pályán tudjak maradni legalább egy darabig, főleg ha még lökdösnek is, ha mentem egy kört már örültem. sokkal nehezebb mint amilyennek kinéz, nem gondoltam volna.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #10704 üzenetére
ki volt állítva a millenárisban régebben, pár éve, talán 3-4 éve, ott próbáltam, elég komolyan meg volt csinálva, meg egész élethűnek tűnt. el tudom képzelni hogy a valóságban is olyasmi lehet, megizzadtam az alatt a 15 perc alatt
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
remélem mindenki olvasta az új vizsgáztatási rendszert, amely a törvényhozás előtt vár elfogadásra és örül és boldog
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10707 üzenetére
linket!
szerk: egyébként én nem hiszem hogy durva lesz.. Magyarországon vagyunk, csak pénz kérdése és megoldanak mindent ahogy eddig.. max a több pénz miatt lesz okunk anyázni, de szerintem nincsenek csodák, a dolgok nem változnak meg csak úgy egy csettintésre...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
A képeken videókon is látszik, hogy a színe alapján az már majdnem inkább beton, mint aszfalt, az pedig tud nagyon érdekes dolgokat művelni. Szlovákiában láttam hasonló aszfaltot, például az 50-es út, ami Kassa-Rozsnyó között van, azon ilyesmi burkolat van. Tényleg nem a legjobb. Főleg vizesen.
-
vlevi
nagyúr
válasz Djuree #10705 üzenetére
Ráadásul a Nascarban szándékosan olyan technikai nulla szint van, hogy az már külön történet. Az egész autó folyamatosan csúszkál, közel sem az a fajta tapadás, mint amit Európában megszoktunk a legalja suzuki kupától a GT versenyekig. De az direkt ilyen, és nem azért, mert nem tudna jobb lenne. Tudna, ha akarnának, lásd, a GT1-es Dodge Viper, Corvette, Saleen, satöbbi.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10711 üzenetére
hát pedig én is úgy gondolom, hogy rendszámot minden robogóra, hulljon a férgese..
az évenkénti vizsgáztatás mondjuk elég szopó.. de van szlovák rokon, majd megoldjuk, vagy kivonatom a picsába a forgalomból és akkor se súlyadó, se biztosítás, se műszaki vizsga.. addig feszítik a húrt amíg lehet, én benne vagyok!
a rendszámom olvashatatlanná tételén már így is erősen elgondolkodtam, nem fogom megvárni az első csekket sokszázezerről a semmiért...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10711 üzenetére
Basszak meg az evente vizsgat telibe.
Amugy en hulye elkovettem azt a hibat hogy elvittem vizsgazni az elozo motorom muszerfalaval a 750est. Azert hasznalom ezzel, mert ez kicsit ossze van torve, a jo allapotu meg otthon figyel a polcon. Most faszan ott van a viszga lapon hogy 65e km van benne Soha nem fogom senkivel elhitetni hogy 40ezerrel kevesebb van benne...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10715 üzenetére
lehúzás, ez semmi más.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zenwalk
senior tag
Még a jogsim sincs meg, de azért elkezdtem nézegetni a motorokat Valahol olvastam hogy Korlátozott A-s jogsival többek közt olyan motort vezethető amivel max 100-zal lehet menni. Ezt azt hiszem, csak 1 oldalon olvastam, de ti tudtok erről valamit? Illetve nézegetem a 250-es motorokat is. Első motor lenne, még robogót se vezettem, de nem is akarok mert nem tetszenek. Nekem a gyorsasági/sport motorok tetszenek. 125-ösök között csak aprilia rs-t találtam, amihez én túl magas és vékony vagyok. Mondjuk a 250-esek se sokkal testesebbek. A kérdés az, hogy először inkább egy 125-össel kezdjek, vagy lehet 250-es is? Egyáltalán mit jelent, ha 125 helyett 250 köbcentis? Sok különbség van a kettő között?
[ Szerkesztve ]
-
csoki46
senior tag
Sziasztok, most találtam csak meg ezt a topicot, örülök, hogy itt is akad 1-2 motoros
-
KubanitoS
veterán
válasz zenwalk #10717 üzenetére
Az első kérdésedre, miszerint Ak-val csak max 100-zal lehet menni, nos ez egy oltári nagy baromság.
Véleményem szerint a 125 és 250-esek között olyan hatalmas nagy különbségek nincsenek, kivéve, hogy az egyik kétszer olyan erős, mint a másik. Komolyra fordítva a szót: még a z AK-s tanulómotor is 250-es volt annó ott, ahol én tanultam vezetni, szóval nem hinném, hogy probléma lenne a nagyobb lökettérfogat. A 125-öst sokkal hamarabb ki fogod nőni.
Amiket nézegettél: Kawa Ninja 250 szerintem kitűnő választás lehet, de van a Hondának is 250-ese. Szerintem jó helyen tapogatózol árban is. Ennyi pénzért, mint amennyibe a linkelt Kawa került, már lehet jó gépeket venni. Szóval, ha rá keret, mindenképpen valami hasonló motort nézegetnék.
Az Aprilia RS 125 kétütemű a 250-es Kawával szemben, ezt azért vedd figyelembe. Pörögnek, mint az állat és ha emellett nem foglalkoznak a géppel, akkor ott csak a baj lesz...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zenwalk
senior tag
válasz KubanitoS #10719 üzenetére
Nem tudom hol olvastam azt a 100-as keretet, mert elég sok autósiskolát néztem már. A 125-ös és 250-es motorok utazó sebessége között van különbség? Miért baj az, hogy 2 ütemű és nem 4? Vagy fordítva? Igazából a 800k már nagyon a maximum. Ahhoz is még több mint fél évet dolgoznom kell
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz zenwalk #10720 üzenetére
A motorjogsi kategóriákat a motor hengerűrtartalma és teljesítménye alapján határolják be, nem a végsebesség alapján. Nyugodtan elhiheted.
Négyütem vs kétütem. A kétütemű technológia az elavultabb és az egyszerűbb kategória. A kétütemű motoroknak más a működési elvük, nagy fordulatszámon pörögnek, nagy igénybevételnek vannak kitéve az alkatrészek és ezáltal könnyebben meghibásodhatnak, ha nincsenek normálisan karbantartva. A különbségeket inkább nem írnám le, nézz utána a dolognak, ha érdekel. Csak egy egyszerű példa: a régi Trabantok kétüteműek voltak, szemben bármelyik mai, modern autóval, amelyek kivétel nélkül mind négyüteműek.
Főleg robogókban és kis hengerűrtartalmú motorokban, azt hiszem maximum 125 köbcentiben (pl Aprilia RS 125) gyártanak még ma is kétütemű motorokat, mivel a pörgős motor miatt jobban mennek, mint a négyütemű társaik. A négyüteműek cserébe sokkal megbízhatóbb és modern motorok.
A 125-ös motorok inkább városi szaladgálásra valók, szerintem 90-100 körül mehetnek, ha van lehetőség (nagy táv) a gyorsulásra. Egy 250-es motorral viszont bátran ki mernék menni közútra is. Utóbbiaknak az utazójuk szerintem simán 90-100 km/h, végsebességük változó, de szerintem olyan 160-170-et mennek. Nézz Youtube videókat különféle motorokról és látni fogod a különbséget!
Kawa 250 Youtube Aprilia RS 125 Youtube
Ég és föld a kettő szerintem!
csoki46: Persze, kétütem vs négyütem. Én RS 125-tel nem mernék elindulni nagyobb távra, a Kawával a világból kimotoroznék.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
stifi
senior tag
válasz zenwalk #10717 üzenetére
én ezt a kawát vettem volna ha nem mérik annyiért, amennyibe akkor került amikor néztem...
1 millió felett mentek ezek a vasak akkor, azért meg gyönyörű hatszázasokat lehetett kapni, így végül inkább váltottam felfelé.első motornak viszont tökéletes választás. nem csak szebb mint a honda cbr 250, megbízhatóbb mint a hyosung gtr 250 (annál azért nem szebb), de karakteresebb is a sor2, kiváló motor. simán rábeszélnélek egy ilyen motorra.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zenwalk
senior tag
Én se csak városban használnám majd. Nekem is nagyon megtetszett ez a kawa. Ma délután láttam egyet a városban. Még csak a jogsinál tartok, de ez a motor nagyon tetszik nekem.
KubanitoS én is pont azt akartam írni, hogy olyan kávédarálós hangja van mint az 50-es robogóknak. Amikor délután láttam és hallottam a kawát, nem gondoltam volna, hogy csak 250-es a hangja alapján.
[ Szerkesztve ]
-
csoki46
senior tag
A kawába egyedüli kivetnivaló nekem a műszerfala. Már mióta kiadták a motort azóta gondolkodom rajta, hogy miért kellett ilyen ronda műszereket rakni rá. Volt belőle raktáron elfekvőbe egy pár tízezer darab vagy, mi?!
-
KubanitoS
veterán
válasz zenwalk #10725 üzenetére
Sajna a kávédarálós hang a kétütem egyik velejárója. Jól mennek ezek az RS 125-ösök, de szerintem maximum arra valók, hogy a városban, vagy környékén tökéletlenkedjetek kicsit haverokkal.
Én mindenképpen négyütemű gépet javasolnék. A kettőötvenes kategóriában ott van ugye az általad is kinézett Kawa, ami szerintem egy kiváló gép. Ha csak a 125-ös kategória felé kacsintgatsz később, akkor érdemes lenne megnézni pl egy Yamaha YBR 125-öst, vagy egy Honda CBR 125-öst. Ugyan egyik sem erősebb egy Aprilia RS 125-ösnél, de ezek az életben nem fognak otthagyni az út mellett.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
csoki46
senior tag
válasz KubanitoS #10727 üzenetére
125-ös 4 ütemű.. hát Mint egy 50-es 2 ütemű. De tényleg, maximum nyomatékosabb. Az a kawa 250-es jó választás tényleg. Mondjuk én ezt venném de kinek a pap kinek a paplan..
-
KubanitoS
veterán
válasz csoki46 #10728 üzenetére
Nos hát... De igazad van, ezt embere válogatja. Számomra sokkal fontosabb a megbízhatóság, mint a nagyobb teljesítmény, de ez csak én vagyok. Igazából én az általad linkelt gépet sem venném meg, tizenegy éves korához képest elég sok pénzt elkérnek érte, de hangsúlyozom, ez is csak az én véleményem és ne vegye magára senki.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz zenwalk #10725 üzenetére
Itt van egy CBR 125-ös videó. Itt látni lehet azért a különbséget a 250-es Kawához képest, de az RS 125-höz képest is. A lényeg: a csávó húzza, húzza a gázt és 8000-en pörgetve százzal tud előzni egyet.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
csoki46
senior tag
válasz KubanitoS #10729 üzenetére
Ezek a DRZ-k minimális karbantartás mellett is szinte örök életűek én is csak azért vennék. Amúgy is a kor a legkevesebb általában. Apumnak K3-as 600 GSX-R-e van, nem mondanád meg, hogy mikor. Meglátszik rajta, hogy vigyázva van rá, Minden féle efogultság nélkül írom ezt. De tényleg, kinek mi..
-
zenwalk
senior tag
válasz KubanitoS #10730 üzenetére
Igazából csak azért kérdeztem rá, mert ma délután láttam egyet és nagyon megtetszett. Még ráérek motorokat nézegetni. Szerintem 250-es motort fogok venni. Nem is kerülnek sokkal többe a 125ösöknél.csoki46: Nekem igazából gyorsasági/sport motor kellene.
Ezek a 250-esek testesebbek mint egy 125ös? Az a gondom hogy nagyon magas vagyok és vékony, (ˇ~190cm, de inkább több és 60kg) nem tudom, hogy néznék ki rajtuk
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz zenwalk #10732 üzenetére
Nyugi, én februárban jöttem ide először érdeklődni, a motoromat a jövő héten kapom kézhez végre.
A 125-ösek igazából eléggé biciklik, a kettőötvenesek azért testesebbek. Ha van lehetőséged mindenképpen ülj rá egyre és feltehetőleg ott helyben el tudod majd dönteni, hogy kényelmesnek találod-e. Szerintem egy kicsit valóban magas vagy ezekre a gépekre, de ha te megfelelőnek / kényelmesnek találod a majdani kiválasztottat, akkor szerintem csak magaddal foglalkozz, ne azzal, hogy ki mit gondol.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
Voltam louisba a hibás exo1000-el. Egyből látták, hogy selejt és mondták, hogy levásárolhatom. Majdnem shoei qwest-et vettem, brutál az a sisak. Egy baj van vele, hogy nem éppen túrázásra való. Végülis megint csak az exo1000-nél tettem le a voksom, de sajna csak a golyó ütötte mintás volt. Brutál jó ez az exo. Pumpálás nélkül is frankó, de ha rápumpálok akkor hihetetlenül tart, és halk. Vettem aláöltöző ruhát is, na meg egy fejmaszkot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10722 üzenetére
a kétütemnél szeretném ezt a pörgés vagy nemtommi dolgot tisztázni.
annyira nem pörgős. a 250 es ninja szerintem tud ugyanannyit pörögni, lusta vagyok utánnézni, d eha van különbség az nem olyan hatalmas nagy.
nem azért erősebb, a 2t mert pörgőssebb. azért mert minden egyes főtengelyfordulatra jut egy durranás a 4 t vel szemben, ahol minden másodikra.4 üteműek megbíhatóbbak... visszafelé fejtegetjük a dolgot sztm.
az alu 2t 125 ösök sportmotorok. több gondozást igényelnek, ez költségben jelenik meg leginkább, nem a megbízhatóságban, de a vashengeres 125 ösök 12-18 lóerővel 50 000 km ert is elmennek nagyobb felújítás nélkül, tehát igazából a kiviteltől függ a dolog, nem az ütemtől.mod az RS 13 ig van kottázva, a kawa meg 12 től pirosodik
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
válasz TayRol #10740 üzenetére
Se beépített szemüveg nincs, de még egy napszemcsit se tudtam felvenni benne. A sötétített plexi 60euro, ráadásul macera mindig pót plexit vinni, meg cserélgetni, pedig kegytlen jó. Ennyire kényelmes sisakkal még nem találkoztam, ráadásul még akciós is volt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #10741 üzenetére
Ez rendben is van, én nem azt állítottam, hogy a kétütemű technológia úgy, ahogy van rossz lenne, viszont az tény, hogy a négyütemű motorok sokkal inkább megbízhatóak és modernebbek, ezért próbáltam a kérdezőt feléjük terelni. Persze használt motorok esetében minden relatív. Egy széthajtott négyütemű ugyanúgy tönkre fog menni, mint egy kétütemű.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10744 üzenetére
Tovabbra is 2 es 4 utemrol beszelsz, nem pedig sport es postasmotor kivitel miatti kulonbsegrol. Erre akartam kilyukadni
Pl nezzuk a 250 es sornegy 4t belpiacos motorokat. 45 loero. Eleg sok kifekudt 30 e km utan.
Hasznalt motornal erzekenyebbek, persze, mivel a kutya nem koltott rajuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen