Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
szia,
nekem valaki egyszer azt mondta a natúr gyógyszertári testápoló az igazi, nem valami fancy drága bőrápoló cucc..
én 2 szezon óta azzal kenem a kétrészes fehér bőrruhámat (csak télen, amikor elrakom), mosni nem szoktam mert azt az esőre bízom, így egy kicsit vesztett már a fehérségből, de ez nem izgathja, és sziasztok, CBR600F4i (2003.04) tulaj vagyok, előtte Honda VT250F Xelvis motorom volt 3 évig, és a CBR is 2 szezon óta van meg
idén pályázni is szeretnék, egyébként egész szezonban mindenre használom a motort autó helyett..[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz .impulse. #3899 üzenetére
szerintem itt minden kérdésedre választ kapsz!
én össz. ennyit tudok a témáról, mivel A kategóriás jogsival és nagymotorral baromira nem érint, bár lehet az asszony szeretne robogózni és akkor nem fogom engedni hogy egy 50-es kávédarálóra üljön, akkor majd előveszem a tudnivalókat megint
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vakondvok #3904 üzenetére
kis megjegyzés, az "A korl." nem azt jelenti hogy "A korlátlan"
a sima "A" kategória a korlátlan, az "A korl." az pont, hogy korlátozottha tényleg 50-60-ra jön ki, akkor viszont jó nagy lehúzás, értem én hogy nem mindenki szeret motorozni és nem kell nekik 'A' jogsi de 100-ért már le lehet rakni és akkor bármilyen motort vezethetsz, nem csak 125-ig.. de lejjebb fog ennek menni az ára remélhetőleg!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vakondvok #3927 üzenetére
B125 -> A(korlátlan) képzés hiába olcsóbb és hiába múltál már el 21, ez csak továbbképzés, ezért nem úszod meg a 2 éves tapasztalatot semmiképp.. (azért kell kevesebb és olcsóbb órát venned, mert feltételezik hogy 2 év alatt szereztél már tapasztalatot..)
még ha szar is a motoros oktatás, nem véletlenül találták ki, hogy A korlátlant 21 év felett lehet csinálni nulla tapasztalattal, de ki is kell fizetni az órákat érte, többet fizetsz és többet is tanulsz
ha B125-ről akarsz továbbképzéssel A jogsit, akkor el kell telnie 2 évnek, cserébe kevesebbet kell tanulni is fizetni, ilyen egyszerű!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ez a motor baromira nem a lóerőről szól, és nem is azoknak szánják, akiket ez érdekel...
a célcsoport ráül, kipróbálja, kifizeti, hazaviszi, és a manualt olvasgatva látja csak meg, hogy ez a gép 48 lóerős.. az egy féktárcsa is lehet, hogy évekig fel sem tűnik, csak amikor már nagyon sok egyéb motoron látják, hogy azokon kettő van...mire nem elég manapság 48 lóerő egyébként? városi közlekedéshez, ingázáshoz elég kell, hogy legyen a teljesítmény és a fék is, bár nem egy könnyű darab az tény, de itt nem kell túlbiztosítani a gépet, nem fognak vele csapatni meg pályázni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a 250-es, V2-es Xelvisem is majdnem 40 LE volt..
ennek a motornak állítólag a fogyasztása és a kényelme über brutál - sajnos ülni még nem ültem rajta, tesztet pedig még nem láttam így egyiket se tudom megerősíteni / cáfolni
hidd el akinek ez a két dolog fontos, az le se szarja a kawát a 72 lóerejével (az er6-ról beszélsz egyébként? mert azt a hornethez hasonlítsd szerintem, még ha az sor4 akkor is az a párja - szerintem a kawának nincs ilyen formájú és célközönségű motorja, de cáfoljatok meg)egyébként nekem simán nem tetszik, csúnya, gyenge, 1 tárcsafékkel nem vennék motort.. de nem egy embert ismerek aki már alig várja, hogy a nyergébe vágja magát! családosok, ingázók, öregebbek -> nem is velük fogok menni pályázni alkalmanként azt hiszem
az új fireblade is csak 180 LE, sokan néztek is nagy szemekkel, hogy ez mi, amikor már lassan mindenki átlépi a 200-at gond nélkül, ebben ráadásul kipörgésgátló sincs, abs sincs, egykerekező sincs... aztán kipróbálta a sajtó, néhány nevesebb tesztelő és összefosták magukat a gyönyörtől meg az irányíthatóságtól - valami ilyesmit tudok elképzelni ennél is.. minden gyár fejleszti a számokat, ami mögött semmi sincs, a honda pedig megteheti, hogy a nagy versenyben inkább olyan dolgokra koncentráljon, ami valóban fontos!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #3941 üzenetére
nem vagyok honda fan, sajnálom, hogy ez jött le..
elolvastam vagy 3-4 független tesztet a motorról és arra alapoztam a mondanivalóm, semmi több
nekem a 2012-es supersport motorok közül viszont csak a fireblade meg az új ducati tetszik, szerintem a többi nagyon csúnya.. persze lehet elfogult vagyok, a top3 motor számomra a külső alapján a cbr600f4i, a fireblade 2012 és a Xelvis, ezek közül kettő már a tulajdonomban volt/vanés csak ezután jönnek a többiek, triump daytona 675, ducati 1198 (vagy a 800-as változata), er6f, r6 (2006) satöbbisatöbbi, sorolhatnám napestig..
valahogy a hondák jönnek be, ez igaz, de azért igyekszem elfogulatlanul méregetni a gépeket - a teszteket casual újságírók és hobbipályások írták -> mivel én is ez vagyok tulajdonképpen, nekem nagyon fontos hogy ennek a közönségnek mi a véleménye erről...a profi sport azért persze más
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsoltee10 #3995 üzenetére
jó, a rokonaimnál a faluban meg mindenki ismer mindenkit, és egyből menne a sugdolózás ha valaki nem kapná meg...
- hallottad a Tibi nem kapta meg az alkalmasságit, öreg fasz már csoda hogy él
- hallottad a Tibi nem adta meg az alkalmasságit, biztos nem fizetett neki eleget a Józsi...ez meg senkinek sem hiányzik, a mutyik országa vagyunk még mindig
más: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/honda-nc700x-teszt-99336
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Boxer001 #3999 üzenetére
állítólag a sportmotor kategória legkényelmesebb darabja..
én most kezdem majd a harmadik szezont egy f4i-vel, 20ezret mentem eddig vele, egy seggel simán el lehet menni vele egy tankot (kb 250 km) pihenés nélkül, nekem a vállam szokott elfáradni mert ha táska van rajtam azért, ha nincs rajtam akkor meg azért, mert a testem legkevésbé sem hasonlít egy élsportolóéhoz (175cm, 65kg), és egyszerűen a saját korlátaim miatt elfáradok egy idő után..volt idő, amikor sima hosszúnadrágban motoroztam, és nem értettem miért fárad el a valagam 50km után, aztán rájöttem hogy a nadrág dörzsöli ki a seggem
pár ruházatot kipróbáltam mire rájöttem miben kényelmes hosszú távon is, és azt tudom mondani (leszámítva a vállfáradást), hogy nagyon, nagyon kényelmes gép, a magasságommal egyenes háttal tudok ülni rajta görnyedés nélkül, és túraplexivel 80km/h sebességig nagyon kényelmes, utána már elkél a füldugó (vagy egy csendes sisak), vagy az hogy leborulj a plexi mögé!rengetegen használják egyébként túrázni/munkába járni/pályázni, az egyik legsokoldalúbb gép ami létezik! én egész szezonban használom amint 5 foknál magasabb az átlaghőmérséklet, munkába járok vele. balcsira/vidékre, és idén pályázni is szeretnék majd..
egyébként meg elfogult vagyok, mert szerintem a legszebb motor ever, de igyekszem pártatlanul nyilatkozni! a vezérműlánc feszítőt sokszor kell cserélgetni, más típushibája nincs, enyém 42e km alatt 2 feszítőt evett meg, egyébként csak a kötelező szervizt költöm rá (plusz volt már defektem, egyszer elfektettem mert elütöttek, apróságok...)[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Boxer001 #4006 üzenetére
én főleg városban használom, ott még sosem fáradtam el rajta pedig 5km-re lakom a munkahelyemtől és szinte mindig 30-at megyek hazafelé
néha elmegyek vele kanyarogni ide-oda (általában egyedül, kikapcsolódásképpen), és olyankor nagyon jól érzem magam, néha feldobom az asszonyt és elmegyünk bp-szentendre távolságon fagyizni, ő jobban szerette az előző gépet de már rájöttünk, hogy ha lendületesen megyünk akkor neki sem kényelmetlen hátul..a hornet tökre más persze, se plexi, se csutka kormány, se agresszív szöget záró lábak... én pl sosem vennék fejidom nélküli motort, de ez nálam esztétikai és kényelmi kérdés, a nakedből is a fejidomost szeretem (pl sv650, fazer)
a hornet és a 600f is nagyon kezes gép, baromi könnyű döntögetni, nekem van még rajta egy yoshimura slip-on oval rs3 dob, kicsit hangos egy idő után de legalább kihozza mennyire szép hangja van a blokknak, igazi sportgép a 110 lóerővel ha úgy használod (és olyankor 5 helyett megeszi a 9 litert is, bár alattam még hatnál többet nem fogyasztott...)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #4031 üzenetére
geci hideg lesz.
pedig énis abban a hitben voltam, hogy február végén már gurulgatni fogokNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nagyon szép ebben az összeállításban!
én egy hátsó sárvédővel fogom indítani a szezont, remélem az legalább tizedannyira feldobja majd a vasat, mint egy új fényezés
és ha már fényezett sárvédő lesz, lehet a felnik is kapnak valamit, a múltkor láttam cbr600f3 motort fehérben, f4i fejidommal, r6 farokidommal és VFR800 hátsó felnivel.
akkor döntöttem el, hogy nekem VFR800 felni _kell_ az f4i-re. kár, hogy az egész lengőkart cserélni kell rugókkal minden szarral együtt, többe fájna mint a motor...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4038 üzenetére
bármint mi buzis, a kép és a szöveg, vagy a köszönés?
ha a köszönés az, akkor én is buzi vagyok, még a robogósoknak is szoktam inteni kivétel nélkül, szerintem jópofa szokásNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4043 üzenetére
jó hát a kép meg a szöveg túlzás, ez tény..
viszont a köszönés meg az integetés szerintem egyáltalán nem az, nem kell mögéképzelni mélymagyar meg homokos látképeket..
én se többet, se kevesebbet nem próbálok meg belemagyarázni: ha valaki motorozik akár 50-essel, akár gold winggel, valószínűleg szimpatizál azzal a szabadságérzettel, amivel én is -> ezért intek neki, ha találkozunk, vagy ha úgy ítélem meg, hogy nem akarom elengedni a kormányt, akkor biccentek a fejemmel, az is jól látható.. (vagy nem csinálok semmit)persze mindenkinek lehet szuverén véleménye a dologról, hiszen különbözőek vagyunk.
és éppen ezért sem értem azt, ha valaki megpróbálja ráerőltetni a magánvéleményét a másikra, olyat is hallottam már, hogy valaki után fordult egy 3 tagú motoros csapat, félreállították és kérdőre vonták miért nem intett vissza a "paraszt"..
jó hogy nem verték meg 'ázzede visszakanyarodva a képre, tényleg túlzás, én sem veszem ilyen komolyan a dolgot. én intek, más meg azt csinál és gondol a témáról amit akar, ezen nem fogunk összeveszni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #4056 üzenetére
én már készülök, hogy az állandó lakhelyem valamelyik vidéki ismerősömhöz/rokonomhoz rakjam a halál náthás faszára, ahol nincs BKV - így fizetni sem kell majd, ha ez az agymenés átmegy
és ha valóban meglépik, a motorról is lekapom a rendszámot, kivonatom a forgalomból és úgy használom majd.. az elmúlt 10 évben autóval 2x igazoltattak (szúrópróbaszerűen 1x sem), motorral 5 év alatt egyszer sem, semmiért..hova rakják ezek ilyenkor az agyukat? végleg be akarják dönteni az autópiacot itthon? regadó, üzemanyagárak, biztosítások lehúzása, külföldi rendszámosok terrorizálása.. tiszta balkán!
szerk: az autópályadíjakról ne is beszéljünk.. 10 napos matricát kell venni, még jó hogy csak akkor használok pályát, ha külföldre megyek, itthon mindig a főutakat választom -> motorral a pálya nagyon béna, autóval csak simán uncsi.. motorral a főút izgi, szép, lehet előzgetni, autóval pedig kicsit lassabb, de kevesebbet eszik és amit spórolok a pályadíjon azt inkább eliszom, ahogy kell
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
írtam egy nagyon hosszú kommentet, de rájöttem, minek bonyolítsam ha egyről beszélünk..
valahogy én is így csinálom, nem erőltetem az integetést, ha tudom csinálom, a robogósoknak pedig visszaköszönök, úgy vettem észre általában leszarják..
de például a lámpánál előregurulásnál amikor találkozunk, mindenki visszaköszön, valahogy fura is lenne hogy ránézel a másikra, megszólítod és ő bámul előre tovább, mintha ott se lennél..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4157 üzenetére
ráadásul szerintem az általánosan kopó dolgokra (betétek, tárcsák, gumik, láncok, láckerekek stb stb) van olyan minőségi aftermarket piac, ami simán kiváltja a gyárit, és az aftermarket jellegből adódóan hasonló áron kapható különböző motorokhoz, és még válogatni is tudsz hitvány/kiváló minőségű cuccok között..
eszembe nem jutott volna például gyári láncszettet venni, amikor cikkszámra ugyanazt megkapom bármelyik motoros boltban feleannyiért, csak nincs a zacskón honda logo...
más: 2003-as cbr600f4i, 42ezres szerviz után szelephézagok OK, láncszett és légszűrőcsere, olajcsere illetve vezérműláncfeszítő csere. mindegyikkel 20000 km-t tettem meg, amióta megvan a motor, soha nem volt még a kötelezőn kívül egyéb kiadás a gépre. (kivéve a láncfeszítőt, és a perecet leszámítva, amivel leamortizáltam a teljes bal oldalt, na meg beütött egy defekt is)
ha megfelelő embertől veszed, és vigyázol rá, ki lehet menni a világból ezekkel komolyabb egyösszegű nagyjavítás nélkül is, és ezt általánosságban mondom a gépjárművekre, az autóm is ilyen..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #4161 üzenetére
24-ezernél van általában egy nagyobb kötelező szerviz a motorokon (szelephézag, gyertyacsere, olajcsere, láncszett/lánckerék csere, láncfeszítő ha szar csere, légszűrő csere..)
egy átlagos motor ilyenkor már 6-8 éves is lehet, ha keveset használják, az enyémben is 24e km volt amikor megvettem, második tulajdonostól..
viszont vezetett szervizkönyvvel, 24ezre nagyszervizzel, gondoskodó tulajdonostól vettem, lehetett volna benne 80e km is, ez volt a legutolsó szempont ami segített a döntésben.. az első volt a tulaj személye, az hogy eljött velem egy független szervizbe, és az ottaniak állapotfelmérése után lebeszéltek még az alkudozásról is, annyit mondtak hogy vegyem meg ha jó motort akarok..megvettem, jól jártam
ahogy a kolléga írta, állapotot veszünk nem kilóméter-óra állástNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
az örs vezér terén szedtem fel azt a szart, láttam de már nem tudtam kikerülni, átmentem rajta..
aztán hazamentem, leraktam a motort, észre sem vettem a defektet
másnap 40 fok, full bőrbe öltözve megyek le, hogy hétvége, megyünk motorozni, izzadok mint a ló, tolnám ki a gépet erre meg sem moccan - mi a F?
és akkor látom, hogy lapos a kerék, benne meg áll a 12 centis csavar, a homlokomra csaptam hogy "tényleg sikerült tegnap összeszedni, nem úsztam meg"megoldás - kézipumpával felfújtam, elgurultam vele simán a szervizig (ott kiröhögtek), kicserélték potom 35ezerért az 1 szezont futott, lyukas kereket és már gurultam is tovább
még jó, hogy nem lett durrdefekt és perec...hja, aztán rá pár hónapra elcsaptak a rakparton...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
megnézted a képet? egy 120mm-es _CSAVAR_ ment át keresztben a futófelületen és az oldalfalon
az hagyján, hogy épeszű gumis ilyet nem javít (alapszabály: oldalt sérült gumit nem javítunk), de épeszű motoros ezután nem javíttatja meg.. még egy szimpla defektnél is elgondolkodnék, hogy javítsam-e, 250 feletti sebességre vannak ezek hitelesítve, kinek hiányzik az hogy felnyalja az aszfaltot egy váratlan pillanatban?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #4183 üzenetére
CBR600F4i egész pontosan
A szervizben az első kérdés az volt egyébként, hogy a kedves szomszédok voltak-e ilyen jófejek (mert sok ilyen gumit cserélnek), hogy beépítették ezt a csavart nekem, nehezen hitték el, hogy jobbos kanyarban szedtem fel a gumi bal oldalára.. én is nehezen hittem el de emlékszem, hogy rámentem, szóval nem kérdés mi történt..
annál viccesebb volt sportmotorral átszelni a várost 30-as tempóval, a hátizsákomból kilógó 1970-es évjáratú gyári Trabant pumpával, ami állandóan kopogtatta a sisakomNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4193 üzenetére
4 évesen?
szerintem ezeket a srácokat motorra szülik...
de hogy ez a Lorenzo gyerek mennyire antipatikus nekem, kiráz tőle a hideg.. olyan mint egy gép, semmi stílus, semmi vagányság, de elég ügyesen körbe tud menni a pályán az tény[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4196 üzenetére
én nem vagyok egy über motogp-fan, túloznék ha azt mondanám hogy oda-vissza ismerem a fiúkat, így simán elhiszem amit mondasz.
a véleményem a jelenről szól, a nyilatkozatai, a pályán történő fejcsóválások 1-1 párharc után, amiből a füvön kötött ki, valahogy az sugárzik belőle hogy idiótának nézi a többieket..
ehhez képest egy rossi vagy simoncelli egy igazi egyéniség, tele kurázsival, csíntalansággal és vidámsággal, versenyszellemmel - míg a lorenzo egy gép, aki hibátlanul végigmegy a pályán és világbajnok lesz, de ha már kardoskodni kell és alulmarad, akkor nem tud annyit mondani: de fasza verseny volt, hanem inkább leoltja a másikat hogy erre mi szükség volt..szerintem az összes versenyzőt tisztelni kell, aki a gp-ben köröz, személyiségtől függetlenül
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ezt nem értem, még nem olvastam el a cikket és nem is vágom hogy melyik márka milyen új géppel jött ki 2012-re, de az biztos hogy a Hondának nem a tesztelt motor a legújabb példánya, pedig már sok helyen írtak róla beszámolót (sőt élőben is van itthon több példány)..
akkor a többi motor is 2011-es?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4209 üzenetére
vennék is egyet, csak kéne hozzá egy új ház, garázs, és utána 4,2 milla kp
nem ma leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4214 üzenetére
lol, általában én is elváltok 5000 körül
mentségemre legyen szólva, hogy csak túrázásra és munkábajárásra használom a gépet, és 5000-nél kezd el csörögni a láncfeszítő, ezért kímélem.. (na meg 6-ban kb 100 a tempó, mindenre elég)de idén már lesz pályázás, meg feszítőcsere, kiengedjük a lovakat végre!
csak legyen már tavasz, unom már a hideget!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4217 üzenetére
miért is? azért mert nem jasszolok városon belül, csak nagy néha..
hívnám ezt inkább felelősségteljes közlekedésnek.. minek menjek pirostól pirosig egyesben 14ezret pörgetve 110-zel, ha kényelmesen oda tudok gurulni 6.ban ugyanilyen tempóval (kisebb gyorsulással), és addigra már zöld?persze a versenypálya más tészta, de oda kell egy kis tartalék korpa
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #4221 üzenetére
nos, a cikkeket emberek írják, az embereknek van szubjektív véleményük és az emberek hibáznak is, ezért ez sokszor belekerül a cikkekbe..
arról nem is beszélve, hogy nem csak motoroknál, autóknál, hanem bármilyen újságírói tevékenységnél (teszem azt notebook) előbb utóbb visszaköszön ez a jelenség.. hiszen a terméket el kell adni, akinek van az adja oda tesztelésre, és nem azért adja oda, hogy lehúzzák..
ha valaki meg tudja őrizni a korrektségét és nem akar rosszat írni valamiről, akkor inkább egyszerűen visszaadja, és nem ír róla cikket. de hát ez ablakon kidobott idő és pénz, akkor már inkább írnak róla valamit, kiemelve a jót, elhallgatva a rosszat..alja egy geci világban élünk sajnos...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Boci_83 #4238 üzenetére
én is olyan arctól vettem a gépemet, akinek a pénz kellett, nem volt egy szívderítő élmény elhozni a garázsából.. de az első kereszteződésben már nagyon happy voltam
szar helyre születtünk, hogy a kajára nincs biztos fedezet, és ha van hobbid hobbikról (mint pl a motorozás), akkor az már luxusnak számít :\más, a korábbi témához: a gyártók nagyon szívesen szerveznek olyan tesztnapokat, ahova meghívnak csomó újságírót, szerelőt, kibérelnek egy pályát, adnak rendes gumit, belövik alád a futóművet stb - ezek a nemzetközi sajtóesemények, amiket a gyártók megejtenek kb évente 1x. ez nekik nem pénz, de nagyon jó alkalom hogy az újságírók megismerjék a gépeket, drága szálláson drága kajákat kapjanak és rögzüljön bennük a tudat, hogy ez a gyártó mennyire jó, aztán szépen cikkezzenek róla elfogultan.
de egy összehasonlító teszt az más. egyrészt egyik gyártó sem fog közösködni a szervezéssel egy másikkal, nem fognak még civilben is versenyezni amikor ott a sok bajnokság.. itt az a lényeg, hogy eladjanak, és a saját portékájukat nyomják előre, ha közösen csinálnának pályanapokat ott születne egy sorrend, valakinek nem lenne jó az egész, akkor meg minek? szerveznek ők saját maguknak..
ezt annak kell tudni megszervezni és megcsinálni, aki cikkezni akar róla, lobbi, nyalás, kapcsolatok, és kurva nagy szervezést igényel. végigkilincselni a gyártókat, szívességet kérni, ígérgetni, szóval elég nagy meló... vagy geci sok pénz. szerintem ennyi pénz nincs az újságírásban, hogy kp-ban lerakják az asztalra a költségeket, így marad a fenti szervezősdi...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
az említett 100-as tempónál hogy ne lenne?
de szerintem 50 felett már lehet szúrni a CBR-nek, és elvan vele (bevallom nem emlékszem pontosan a fokozatokra ).. és a fogyasztás is 5-6 liter körül alakul alattamviszont előzni, alkalmanként tempósabban haladni és kihasználni a sportmotor jelleget nagyon pöpec, hogy van benne tartalék, csak emiatt nem lenne elég nekem egy 250-es valami
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
attól függ, ha te akarod betolni a vizsgára és nem vagy csókos akkor nem fog átmenni a dob meg az index miatt..
egy sima vizsga kb 5ezerből megáll, ennyiért tudod betolni saját magadviszont ha elviszed valakihez (egy szervizbe), akkor 15-20e Ft-ért "garantáltan" átmegy a gép, ha nincs rajta életveszélyes hiba. a nem gyári dob meg az index pont ilyen, nekem csak a dob volt sport, és kérdeztem, hogy visszacseréljem-e, a válasz ez volt:
"20ezerért átmegy a motor, az se baj ha pályára van felkészítve sportdobbal és nincs rajta rendszám, más színű, nincs rajta tükör, index"
mivel én betolni nem akartam a vizsgára, úgy hagytam ahogy volt és kifizettem ezt a pénzt érte, reggel vittem délutánra kész volt. utólag kiderült, hogy a duda sem működik, de senkit se érdekelt (és azóta megcsináltam)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
mindenki úgy bassza el az életét, ahogy akarja.
ha én kávézóban akarok pózolni az 5 milliós motorommal, nehogy már tréningeljem kelljen, ez nem jó megoldás..
180 lóerős motort venni nem egyenlő azzal, hogy meghal vagy elesik valaki. csajokat szopatni és menőzni balesetmentesen is lehet, mindenkinek megvan hozzá a joga, ezt tudjuk.. nem kell mindenkit bólyakerülgetővé képezni csak azért, hogy elmondhassa magáról: elvégeztem a tréninget mégis tolószékes lettem...ha valóban hosszú távú és hatékony módszert szeretnénk, azt szerintem elsősorban nem tiltással meg 50-100e Ft-os tréningek kötelezővé tételével kell elérni... alapvetően a motors képzés szar, nem csak a színvonal miatt, hanem mert kevés az óra. ezt feljebb kéne emelni, a korrupciót kivájni, az oktatókat képezni.
aztán például a biztosítók is kidolgozhatnának egy olyan koncepciót, hogy aki elvégzi az egyik tréninget, kedvezményt kap a biztosításból. ehhez mondjuk nem ártana, ha a biztosításom alapára nem 1300.- Ft lenne negyedévente, hanem mondjuk 20ezer, a tréning után meg a fele, negyede.. máris ösztönözve lenne a nép anyagilag is, hogy elvégezze, aki meg a kávézóban pózol és fizet, tegye meg nyugodtan. az ilyen úgysem lenne képes elvégezni a tréninget, de nem is biztos, hogy balesetet okozna..
a hülyéket pedig úgysem lehet kiszűrni semmilyen rendszerből...
szerk: a biztosítóknak meg nem érdeke a balesetmegelőzés. sokkal összetettebb dolog ez annál, mint hogy ne engedjük nagymotorra ülni azt, aki nem végez el valami képzést.. korrupt a vizsgarendszer, szar az oktatás, a biztosítás fillérekbe kerül és nem lesz drágább egyik pillanatról a másikra.. senki nem fogja venni a fáradságot, hogy összefogó, kivitelezhető megoldást vezessen le, mert túl összetett a feladat, itthon pedig sok a retardált!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #4333 üzenetére
50ezer az semmi a 600f-nek
tartósteszt videó, a user a többi videójában is írja hogy tartja karban a gépet..az enyémben most lesz 48k, szelephézag állítás, gyertyacsere a kötelező ilyenkor + kopó alkatrészek ha szükséges (láncfeszítő, lánc+lánkerék, légszűrő nem rég lett cserélve, szóval ezek most kimaradnak)
24k-val vettem, akkor volt rajta ugyanilyen "nagyszerviz", egyébként olajcere és mész vele
ha karban volt tartva és a kötelező dolgokat tényleg kicserélték (a gyerta pl kurva drága, a szelephézag meg munkaidőigényes, szokták skippelni), akkor a kilóméter nem sok...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
az enyém 110, sosem akart még kerékre állni, igaz nem vagyok idegbeteg hogy cibáljam a gázt de nem is mondanám magam lassúnak.. sportosan vezetek autót és motort is, 100 lóerő körül bármelyik sor4 kezes marad még magas fordulaton is..
szerk: a V2 már más téma... általában krúzolni is lehet velük alacsony fordulaton, olyan mint egy dízel autó nem kell állandóan váltogatni..mondjuk nekem pont azért van dízel autóm és sor4-es motorom, hogy tudjak váltogatás nélkül autózni és sok váltogatással motorozni, hülyegyerek játéka a váltókar
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4356 üzenetére
nyilván így van
én vigyázok a cuccaimra, a motoromat is megbecsülöm, de azért ez akkor is egy sportmotor, nyugodtan lehet vele menni... csak amikor mondják a szervizben a számokat, nem kell azt mondani hogy "jó az még, majd kicseréljük a következő alkalommal"..én is belefutottam abba a hibába, hogy nem cseréltem ki a láncom amikor azt mondták lóg.. lóg a faszt, jó az még! mentem vele még 1000 kilómétert, és akkor láttam, hogy tényleg lóg, be is szartam, elvittem kicserélni.. az arc úgy ahogy odavittem leemelte (!) a láncot a lánckerékről, és megkérdezte: te ezzel jártál?
amikor megkérdeztem, hogy a gyertyát tényleg ki kell-e cserélni 48ezernél, mert kurva drága, akkor úgy néztek rám, mint egy barbárra, simán elhittem, hogy ezzel sem szabad szarakodni meg spórolni, kapja meg ami neki jár, ha megtartod azért, ha eladod azért hogy a köv tulaj is élvezhesseNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4360 üzenetére
cbr 600f4i 2003.04 havi, 110 lóerő igen, ennyi a gyári (vagy 109?)
8000 felett kezd el durván húzni, ilyenkor egyesben mész úgy 60-70-nel, tiltáson 100-110 körül (nagyon rég motoroztam már, nem emlékszem pontosan)
50-60 körül pedig elvan hatodikban, nem rángat (mondjuk nem is nagyon reagál a gázra, de el lehet vele krúzolni..)tök átlagosan használom, 2 szezon alatt még nem bokrosodott meg egyszer sem, de szerintem eza fogalom csak a usertől függ, sokan használják idom nélkül streetfighternek a típust, még többen pályáznak és van aki csak munkába jár vele.. nem kell félni a motoroktól és akkor egy ezres sem fog kiugrani alólad
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #4368 üzenetére
sajna nem tudom mi a reális ár, én a sajátomat sem a szokott módon vettem.. tudtam, hogy X összeget szánok rá, megnéztem 100 hirdetést, kiválasztottam egyet, beszéltem a tulajjal, szimpatikus volt, megnéztem élőben, még szimpatikusabb volt, elhozta nekem egy szervizbe átvizsgálni, kiderült hogy a motor makulátlan, és akkor kezdtünk el beszélni az árról.
fix áron kínálta, nem tudtam belőle alkudni, de látta hogy be vagyok zsongva a motorra, ezért megegyeztünk hogy kifizetem neki amennyit kérutólag derült ki, hogy a hasonló évjáratú gépek 10-20%-kal olcsóbban vannak hirdetve, de utólag belegondolva simán megérte nekem ezt a pluszt a hibátlan állapot.
pont ilyen évjárat és színkombináció az enyém, ezt 1 milláért is elhoznám most is gondolkodás nélkül (persze szervizes átvizsgálás után)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
érdemes már a hirdetésből is levonni következtetést, a megfogalmazás, hogy "természetesen" adja hozzá a sportdobot és a gyárit is, hogy a kép garázs előtt készült, nincs benne helyesírási hiba, ismeri a típust jól.. feltehetőleg igényes a tulaj, jó eséllyel ez a gép pöpec állapotban van
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz geree@bl #4385 üzenetére
emlékszem, még én is hezitáltam, hogy milyen ruhát vegyek először, volt egy magas szárú motoros cipőm meg egy cordura kabátom + sisak, és azt hittem készen állok a motorozásra
azóta eltelt pár év, van 2 sisakom, 2 cordura kabátom, 1 bőrruhám, 2féle aláöltözőm, egy cordura gatyám, egy protektoros farmerem, és tervezem egy újabb farmer vételét, illetve szükségem van 1 nyári kabátra is mert 40 fokban egyik öltözékem sem megfelelő..
én spec jobban szeretem a textilkabátot, igaz hogy a bőr jobban illeszkedik és jobban is véd, de városban poroszkálni/túrázni/elázni jobb a textil, jobban is szellőzik és melegben/hidegben is jobb benne a hőérzet
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #4392 üzenetére
nagy melegben simán felmegy a vizem 107 fokra, itt kapcsol be a venti
ha már egyszer felmelegedett ide, akkor meg hiába hűl le 80-90 fokra, ha megállok pillanatok alatt megint 100 felett vagyok..isteni érzés, amikor bekapcsol a venti és a két combod között felfúj a 100 fokos levegő, miközben árnyékban 40 fok van, és tűz a nap a fekete ruhádra...
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen