- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Hobby elektronika
- Kedvező árú Huawei tablet érkezett
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Jol mondja Az utobbi idoben eleg sok olyan sport/palya gumi jelent meg ahol a hatsoba keves nyomas tok jol mukodik. Nem feltetlenul annyira alacsony mint az Ntec dunlop, ahol a hatso teljsen hasznalhato meg 1.5-el is kozuton (hidegen), de ilyen 2.0 koruli ertek egy par gumiban teljesen jo hatul. A gumikat ugy csinaljak meg hogy az oldalfal torzulasa jelentos tapado felulet novekedest eredmenyez kanyarban, ami meg kozuton sem jon rosszul. Pelda igy nez ki egy Ntec dunlop lapra dontott motorral: [link]. Szepen latni ahogy teljesen kifordul a gumi hogy meg tobb felulet legyen. Ezen felul az alacsony nyomas hasznalata mellett a gumi gyorsabban melegszik be.
Valoszonu egy 20e km futasteljesitmenyu tura gumira a fentiek nem lesznek igazak. Ott lehet hogy hasznalhatatlanul instabil lenne a 2.0-re fujt hatso a 300 kilos tura motoron 2 szemellyel es csomagokkal. Szoval egyszeruen nem lehet kijelenteni hogy mi a jo guminyomas. Gumi, motor, es felhasznalas fuggo. En kozutra mindig ugy fujtam a gumijaimat, hogy leheto legalacsonyabb nyomas legyen amivel meg a gumi profilja meg jol vezetheto, stabil motort eredmenyez. A gyorsabb bemelegedes, es a plusz tapado felulet jol jon 50-el a varosban is. Az elsokkel ez 2.0-2.3 koruli nyomassal volt meg, hatsokkal 1.7-2.0 kozott. (metzeler, pirelli, bridgestone, dunlop mintas palyagumik) Kulfoldi turakra raktam fel Metzeler Z6-ot is hatra (elol racetec), es ott is csak 2.1-t hasznaltam hatul, gyonyoruen mukodott (es meglepoen jol passzolt a z6 a racetec elsohoz!)
Nem szabad persze kifelejteni, hogy alacsony nyomassal sokkal gyorsabban kopik a gumi. A gyarto mar csak ezert sem fogja azt mondani, hogy hajra menjel 2.0 hatso nyomassal nyugodtan, mert szuper jol mukodik ezen a nyomason is a gumink, es kozben elkopik 2/3-ada ido alatt. Aztan az user az eletbe nem gumit attol a gyartotol meg egyszer
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Arra gondoltam, hogy vennék még egy mocit az SV mellé 1.2-1.3 milla környékén, vagy eladnám az SV-t és vennék egy frankó másikat max 2 milláért.
Ha az lenne, hogy marad az SV, akkor kellene mellé egy jó túra/túraendúró (min 600-as, de inkább 1000 környéki kellene).
Első körbe az xt660z-t és a multistradat nézegetem.
(DL650/Varadero nem játszik, mert snassz tömegcikkek)Ha eladnám az SV-t, akkor valószínűleg egy sporttúra vagy túraendúró lenne.
Én a ZZR1400 fele kacsingatok, vagy egy F800GS is tökéletes lenne, csak a bmw még használtan is 2 milla fölött van, szegény ZZR meg nem bírja a terepetEgyéb más ötletek?
Lényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. Jövőre 3-6 ezer km-es túrák vannak tervbe.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10102 üzenetére
Ez így igaz. Ezért is adja meg a legtöbb gumigyártó a hideg/meleg értékeket, illetve sportgumiknál a pályára való értékeket is a gumikhoz.. Nem lehet minden gumit ugyanannyira fújni, ez nonszensz..Meg egy gumigyártó csak jobban tudja hogy a saját gumijába mekkora nyomás kell, hisz ők tervezték, nem a motorgyártó.. Méretenként le vannak bontva a nyomások, ezeket a gumigyártók a megfelelő motorokkal le is tesztelték és a legmegfelelőbb guminyomást adták meg..
A kép tényleg jól szemlélteti miért is a megfelelő nyomás kell a gumiba nem pedig egy random érték.. Ha túl keményre fújjuk a gumit, nem követi le az aszfaltot, kisebb lesz a tapadófelület és kész a baj.. persze utcán nem így közlekedik az ember, ott inkább keményebbre fújják hogy ne kopjon annyira..De túlfújni sem szabad, főleg nyáron a dögmelegben, amikor úgyis hamar túlmelegedhet a sima utcai gumi, azért minden guminak vannak határai..Nekem 1x a Bt014 adta be a kulcsot így, volt egy tempós motorozás, sok is volt benne a nyomás, simán kiment az eleje..Le is dobtam a picsába mert alapból szar gumi, azóta csak normális gumi lehet fent a motoron..De mindenki azt csinál amit akar, én csak jótanácsként mondtam el mindezthttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vendingo
veterán
A BMM az frankó nézegettem én is, de a traqnsalp az nagyon nem bejövős, akkor inkább tenere
Egyenlőre csak tájékozódás szinten vagyok, de valahogy mindig a BMW-nél kötök ki, de a ZZR formályába meg teljesen belezúgtam az erejéről nem is beszélve, csak hát akkor el kell adnom a szeretett SV-t
2 olcsóbb lehet mégis csak jobb lenne, mint egy drága.Multistradaval kapcsolatba van valakinek tapasztalata?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
valszeg akkor valami külön oldalon lesz, majd megnézem, a power one-nak is külön oldala van:http://michelin-power.com/en/range
a helyes nyomási értékeket itt találni:http://michelin-power.com/pages/download.php?file=UK-technical-PO.pdf&rep=PDFhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Epp minap vett egy haver Dunlop Qualifier II-t, es a gumis felfujta neki pont ilyen 2.5/2.9-re. Srac panaszkodott szornyu volt vezetni ugy pattogott a BP utakon
Valamelyik nap felfujom mar 2.5/2.9-re az ntec-et, es kiprobalom
-
mocsanisi
senior tag
Helló srácok.
Nagyon gondolkodom hogy elmegyek megnézni. Szerintetek? LINK
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Ramius
őstag
A Travel Channelen most belebotlottam egy motoros műsorba, és feltűnt valami. Az egymásnak köszöngetés csak itthon divat? Külföldön nem szokás?
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
-
.mf
veterán
-
runner 125
nagyúr
Baszki, az a hátsó AF1 Futura híd a supermoto-n odaver.
Atyaég, kókány a köbön.mocsanisi
Mindennapi használatra én egy patika állapotú, ilyen 2t-t sem javasolnék.
Ezek már komolyan szervizigényes, alapvetően üzemórás motorok, nagy étvággyal, és drága alkatrészárakkal.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #10118 üzenetére
Igazából az a gáz hogy ennél több pénzt nem szeretnék kiadni, viszont ezért az árért nem nagyon lehet mit venni. Ezek a rotax blokkos gépek vannak, vagy marad a robogó, de igazat megvallva szeretnék már váltogatni, meg nem kis mini kerekeken menni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
válasz mocsanisi #10119 üzenetére
..megértem, csak gazdaságilag én nem látom értelmét egy ilyen motort megvenni, pláne a mai árak mellett.
Városban egy ilyen a 9-10 litert lazán benyeli, plusz, ha egy szezont ki szeretnél húzni vele hengerlehúzás nélkül, akkor olajból is 4-5000ft/l árút kell vegyél.Amúgy jogsi megvan már a 125-re?
Lehet jobban járnál valamelyik 50-es enduroval, Derbi Senda, Aprilia RX..., persze a Te döntésed.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz runner 125 #10120 üzenetére
Mire nálam lenne a motor, a kezembe lesz a B125 is
Másik topicba írta valaki hogy 50-es enduro-k az őrületbe fognak kergetni annyit kell velük váltogatniSzerk.: Bár mondjuk ő tetszik: [link] lehet az lesz hogy elnézek megnézni egy-két ilyen am6-os blokkos csodát hogy mit is tud teljesítményben
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10103 üzenetére
"Ha eladnám az SV-t, akkor valószínűleg egy sporttúra vagy túraendúró lenne." ...
"Lényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. Jövőre 3-6 ezer km-es túrák vannak tervbe."
SV1000S Tonkretehetetlen, orokke szeretheto, raadasul a csere se kerulne sokba.
De ha vagy zseton es jo motor kell akkor BMW En eddig barmi bmw-t probaltam mindet nagyon jo volt vezetni. 1200gs-t nehez uberelni ha vilagbol kimeno tura gep kell.
"ényeg, hogy megbízható modell érdekelne (min 2003-as évjárat), ami kivisz a világból is és nem szopok a szereléssel egy több ezer km-es túra alkalmával. "
Erre jo szinte barmelyik 2000 utani japan motor. En barmikor hajlando lennek elindulni egy 3-6e km-es turara a 8 eves gixxerrel, ugy hogy lesetalok az udvarra es raulok 10-20e km-re mar lehet elvinnem szervizbe es kicserelnek par dolgot rajta elore, de attol nem fosnek hogy barmi is tonkremegy.
Esetleg 1000es fazer?
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #10122 üzenetére
Sajna azért is kellene egy túrásabb gép, mert az SV inkább sport mind túra
Egyszer lenyomtam vele 2 nap alatt 1000 Km-t, de a a vége fele már annyira fájt a csuklóm, térdem, hátam, hogy alig vártam a hazaérkezést és utána 1 hétig a motor közelébe se mentem. 195 centi vagyok és eléggé kell görnyedni a sport túrákon.
Sajna a fazer soha nem tetszett, ráadásul sor4 amit annyira nem szeretek.
Nekem a V2 nagyon bejön nem szívesen váltanék másra, max boxer vagy V4.
A GS baromira bejönne, de akkor meg el kell adni a jelenlegi gépet is, és a GS nem éppen városi cirkáló.
Szeretem nagyon az SV-t szóval lehet hogy 1.3 milla környékén veszek mellé egy túragépet, ezért is gondoltam a tenere-re illetve a multistradara, esetleg a versysre.Van pár kakukktojás kedvencem is mégpedig a ZZR1400, MT01 mint egyedüli motor, illetve SV mellé harley sportster 883
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KubanitoS
veterán
válasz vendingo #10123 üzenetére
Említetted a Versyst. Amikor motornézésben voltam, eljutottam Ceglédre a Kawa/Yamaha szalonba. Ez maximum két hónapja lehetett. Volt bent náluk egy narancssárga Versys 0 km-eres, 2007-es évjáratú 1.4 millióért.
Ha esetleg érdekel a dolog.
szerk: meg is találtam, de úgy néz ki ez csak 650-es...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10123 üzenetére
Az MT01 azert probald ki. Jo motor de inkabb feeling motor az. ELegge raz az a blokk, es allitolag hatul nem jo ulni rajta (ezt nem probaltam csak mondtak). Szoval nem biztos hogy jo otleg sokezer kilometerre elmenni vele.
Ducatival en biztos nem mernek nekivagni kulfoldnek. Jo motorok, de a megbizhatosag mar mas kerdes. Turaztam ducatissal kulfoldon aki a kisero autoban hozatott magaval egy fel motort alkatresznek Igaz ez nem multistrada volt Harley hasonlo... Bar teny hogy izgalmas es meno marka mindketto A DUcatikkal pedig motorozni is eleg jo.
SV-bol van turakormanyos naked verzio is... Vstrom meg az igazi tura verzio SV blokkal, az egy kivalo es olcso alap turaenduro. Esetleg probald ki milyen vele menni, hatha megtetszik. Az 1000es vstrommal motoroztam, nekem bejott...
Szerintem mindenesetre azt kene csinalnod hogy kiprobalod azokat a motorokat amik kepben vannak. Konnyebben tudsz donteni.
En csak 185cm vagyok, de 1x megcsinaltam gixxerrel hogy 3 nap horvatorszag korbemotorozas (kb 2800km), majd hazajottunk es masnap hungaroring Az teny hogy utana mar enis elfaradtam, de altalaban a ringen 3x jobban kinyulok mint 1 nap reggeltol estig turazastol.
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #10128 üzenetére
A DL650/1000 és a varadero annyira snassz tömegcikk, hogy nem igazán jönnek be.
Az SV-t is csak kényszerből vettem meg, de egészen megszerettem.
Nem szeretem a tömegcikkeket, igaz meg is szoktam szívni velük. (se alkatrész, vagy ha van, az is drága...)
A tenere a megjelenés napjától nagyon bejön, csak kicsit kevesellem a 48 lóerőt. Már az SV is gyenge nekem, ezért is gondolkodok a zzr1400-on, meg úgy alapba az 1000ccm feletti gépekbe.
A ducatik eléggé szervizigényesek, ezért is kérdeztem rá, hogy van-e valakinek a multistradaval kapcsolatban tapasztalata.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #10129 üzenetére
Persze hogy gyenge az sv650. Mert az. DE a zzr1400... az mar kicsit a masik veglet. No meg nem hiszem hogy sokkal kenyelmesebb lenne mint egy SV.
Ha ciki az olcso tomegmotor, akkor vegyel BMW-t. De az meg nem lesz olcso. Az hogy olcso is legyen meg meno is, valoszinuleg nem fog menni
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #10129 üzenetére
nekem a bmw-vel kapcsolatban is fenntartásaim vannak,nem személyes tapasztalat sajnos,mert egy k1300r örök szerelmem,de pénz híjján soha nem lesz,viszont bmw nyílt napon anno a mátrában(akkor még 1200es volt)azt akartuk kipróbálni,közben egy sráccal beszélgettün aki ott mesélte,hogy most vett s-est mert az r múlt héten gyulladt ki neki.
A legjobb barátom k1200rt-t vett újan és rengeteget hordta vissza aksi,motorhibával,computerhibák sokasága...
Persze lehet csak kifogták de neten is sok azért a panasz,de tény hogy a gs-ről viszont szuperlatívuszokban beszélnek,arra viszont nem sok panaszt hallani.
Ja és mocskos drága is a bmw sajnos.Mr.Brightside
-
KubanitoS
veterán
A BMW az BMW mind árban, mind minőségben, ezt tudomásul kell venni. Ennek ellenére az én egyéni véleményem az, hogy motorban nem igazán látom értelmét kétszer-háromszor annyi pénzt kiadni egy BMW-ért, mint egy másik ugyanolyan jó motorért. Az még rendben van, ha valaki autót vesz a bajor márkából, még ha rohadt drágán is, de egyes kocsik között ugye ég és föld a különbség. Egy BMW modellben lehetnek olyan technikai újdonságok, amelyek egy olcsó autóban nincsenek: tolatóradar, automatikus parkolás, hibrid technológia, éjszakai látás mód, egy rohadt nagy motor stb... Főleg e dolgok miatt mondhatjuk azt, hogy okkal drágák a BMWk.
Motorkerékpárok tekintetében viszont én azt gondolom, hogy a BMW annyival nem lehet jobb, mint egy átlagos, megfizethető, elnyűhetetlen japán motor, akár a tömegcikk Suzuki. Abban is van például nagyköbcentis modell a BMW árának töredékért, viszont minőségben, elnyűhetetlenségben nem hinném, hogy hatalmas nagy különbségek lennének, nem úgy, mint az autóknál...
A motorok tekintetében nem igazán tudok efféle csúcstechnológiáról. Van ABS, markolatfűtés, esetleg beépített GPS, de ezen kívül passz. Ugyanúgy kell motorozni egy BMW-vel is, mint egy átlag japán motorral.
Nem azt mondom, hogy rosszak a BMW motorok, illetve, hogy ne képviselnék (feltehetőleg) a csúcsot a motorpiacon minőségben, motorikusan és árban, viszont szerintem a motorok között koránt sem fedezhetőek fel akkora különbségek a márkák között, mint az autók esetében.
Röviden és tömören, szerintem motorok esetében a BMW főleg az emblémája miatt kerül annyiba, amennyibe. (Csak nehogy megverjetek ez utóbbi kijelentésem miatt. )
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Pocee
senior tag
válasz KubanitoS #10132 üzenetére
én nem vagyok bmw fan,amíg ki nem hozták az 1000rr-t addig nem is tekintettem őket japán konkurenciának,számomra a ducati a motorok royce-a,de azt sem vennék mert számomra az is túl van árazva,ezek az alföldi utak amúgy is olyan szarok,hogy múltkor végigüvöltöttem Kecskemét Soltvadkert távot elszidva az összes kpmest és politikust akik elspórolják saját zsebre az anyagot az útból
Szóval itt csak futóval együtt vennék ducatit.Mr.Brightside
-
yodamastah
őstag
válasz KubanitoS #10132 üzenetére
Annyira talan nem dragabbak a BMW motorok mint az autok. De probalj ki egy duolever+telelever-es bmw-t aztan rajossz miert kelrul tobbe Egy motorba tenyleg nem lehet annyi extrat belehordani hogy sokkal dragabb es jobb legyen mint egy egyszeru tomegmotor, de azert a BMWnek a futomu-fek-vaz temaban vannak eleg komoly es jol sikerult egyedi megoldasai. Ulj fel egy 1200RT-re vagy az 1200GS-re es csodalkozz hogy a fenebe lehet ezekkel a szornyeteg nagy motorokkal ilyen konnyeden motorozni.
De ar/teljesitmenyben sem feltetlenul rossz a BMW. Ott van pl az S1000RR. Alig dragabb mint egy gsxr1000, es sokkal jobb stock allapotban. Nem veletlen hogy ha megnezel egy alpok adria stock1000 rajtracsot akkor 30 motorbol 20(!!!!) BMW S1000RR.
-
stifi
senior tag
nekünk tiszakécskén van telkünk, meg kocséron tanyánk, oda szoktunk pestről lejárni alkalmanként..
múltkor én is szó szerint üvöltöttem a lajosmizse-kocsér-kécske útvonalon, motorral halál... soha nem is megyek többet arra, inkább kecskemét felé fogok kerülni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ramius
őstag
Én, mint kecskeméti, mit szóljak? Bármerre indulok szar utak vannak...
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
lujo10
aktív tag
válasz Ramius #10140 üzenetére
Te semmit, előbb gyere el felénk, már ha tudsz és akkor meglátod, hogy milyen az igazi szar út. Mi is inkább átjárunk Romániába/Erdélyországba karikázni. Ja az integetés ott is dívik.
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Integra
titán
válasz KubanitoS #10132 üzenetére
"A BMW az BMW mind árban, mind minőségben, ezt tudomásul kell venni."
azért erről tudna a német ismerősi motoros köröm mesélni.. szervizeléskor rendesen megy a szájhúzás a számla láttán.. az biztos hogy a japán bringások fele annyit sem szopnak megbízhatósággal kint mint a bmw-sek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lujo10
aktív tag
válasz Ramius #10146 üzenetére
Mocival meg szinte maga az álom, napról-napra folyamatosan javul a "minősége" és nő az élvezeti értéke. Mondjuk innen bármerre indulhatok, mindenfele sz@r az út (talán csak a Mhegyes-MKháza-Battonya vonal motorozható élvezetesen).
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Pocee
senior tag
válasz TayRol #10138 üzenetére
jó de amit addig szopok(Soltvadkertől) szinte nem ér annyit,mert az M5ös felüljárótól megint akkora felgyűrődések vannak a Kecskeméti elkerülőn,hogy tényleg kinyílik a bicska a zsebemben.Ha Kiskőrösnek megyek szar,ha Kiskunhalasnak szar,komolyan akár földesúton is mehetnék Pestre...na mindegy,ez jutott.
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen autót vegyek?
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Ukrajnai háború
- Hobby elektronika
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen