- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- ASUS ROG Ally
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- HiMedia lejátszók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #104451 üzenetére
Keret nem lett meghatározva, pont abból indulok ki, hogy a mostanit beforgatva lenne olyan 500-600 alapnak, és ha a maradékot elhoznám 2-3 évre, amit egyetem mellett még egy starbuckos pultosból is tudnék tartani a duális mellett, kényelmesen kilehetne gurítani egy kis Duket pl 1,75m körül.
És pont a keret és az anyagiak végiggondolása miatt érné meg hosszabb távon egy új, még ha a beugrás drágább is mint egy 10 év körülinél,de utóbbinál nem az lenne a kérdés kellene e rá költenem idővel hanem az, hogy mennyit. Plussz egy kis Dukekkal még az A korlátlan is eltudom tolni valamivel, az megint 100-150.
És erőlelépés lenne mindenképpen, -25KG + ~14Ló, érzésre meg nem is tudom egy lapra tenné a 250-esem meg a kis 390est.------
Arról nem beszélve ha idén esetleg lecsúszok és nem jutok be egyetemre maradok Technikusin, ami nem ér semmit ellenben 32 pontot ad még a felvételinél a következő évben... és egy év azalatt tudok még tolni az alapomba és még könnyebb lehet akár kigurítani a kis gépet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #104449 üzenetére
Az, hogy tud menni annyival, nem jelenti azt, hogy jó is neki.
Nem tudom, hogy milyen egyhengeres az, ami 180-190-el megy, de a Pegaso-m (azzal a Minarelli blokkal, ami az általad is említett XT660X-ben is van) végsebessége asszem 168!(#104450) Micsurin
A nem szereti azt jelenti, hogy ha órákig, napokig ugyan azon a fordulatszámon forog, és nincsenek terhelésváltások, akkor bizony enni fogja az olajat! Én egy picit messzebb mentem, mint Horvátország...
Amikor először mentem vele így, akkor meg is ijedtem, de a Yamaha márkafórumon megnyugtattak, hogy ez ilyen, és ne menjek pályán napokig...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #104453 üzenetére
Mi, most erről a távról értekezünk!
Ami még az M1-et teljesen kihagyva sem vészes... nem tudom Doreognak már hányszor mentünk Győrbe haverommal az is max bő félórával volt hosszabb.Meg arról ha Beágyazott rendszerek vagy Anal I. után elfogy a cérna lemennék cseszneknek egyet veretni....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #104455 üzenetére
12Km....
Nem rossz, már szinte nem lenne előnye a kis KTM-nek, de még mindig rájönne a Yamaha ára ami ha jól rémlik valami 2,3 körül van a Harmatinál, igaz az lehet fojtva rendelni, de akkor adtunk a szarnak egy pofont drágábban mivel továbbra is kellene még 100-150-ért az A kategória. A miért nem jó a fojtott nagyobb motor témát meg azt hiszem pont egy hónapja kb, hogy kitárgyaltuk.
Használtan 20-30k-val az órában meg ott lenne árban mint a Duke.
Fenntartása miért lenne olcsóbb? Nem hiszem, hogy az alkatrész ára annyival kedvezőbb lenne mint amennyivel drágább a javítása a sor2-nek!?mod.: Ha a yamahatop árlistája up to date akkor 1,8-ba állna meg az új MT03 ami szintén sor2, azzal már esetleg vállalható ez a táv érdemben? Lenne annyira "játékos" mint a kis Duke? Utóbbira tényleg nem jut más az eszembe egyszerűen annyira könnyen tekereg az ember alatt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #104453 üzenetére
Ne a Pegasoból indulj ki, természetes hogy vele én sem csinálnám az autópályázást.
De a komoly egyhengeresek nem is a Pegasónál kezdődnek.
Azt is leírtam hogy áttétel függő.
SMC 660 ami 65-70 lóval rendelkezik, mínusz 60 kg a Pegasohoz képest, egy hosszabb áttétellel is sokkal rugalmasabb mint a Pegaso röviddel.
De itt vannak a következők, KTM Duke 690R, Husqvarna 701, ezek alaphangon ütik a 190-200 tempót.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #104458 üzenetére
Köszi, akkor átgondolom még és úgy is kiderül mit kapok nyáron sms-ben...
De több mint valószínű, hogy egy kis Duke irányába indulok, nyerek vele 4-5 tök nyugodt évet a pályát meg amúgy se különösebben fenyegetem. Ültem rajta, mentem vele nagyon tetszik mind amit tud (még ha itt sokaknak a 44 ló a vicc kategória is... ) mind a megjelenése.@boldi:Köszi a megerősítést!
Kis Jazz se szeretné szerintem az állandó pályás nyúzást, sőt ott még a fogyasztás is bő 1,5x lenne.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #104460 üzenetére
Mindig elfelejtik azt hogy az a 44 LE mihez társul, mert egy 200 kiló motorhoz tényleg nem nagy szám, de ez 140-150 kg feltankolt tömegű géphez jó dinamikát kölcsönöz.
Miután mennek vele meg csodálkoznak hogy hű meg há, nem gondoltam volna.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #104445 üzenetére
Megértem az érveket a KTM mellett, azt viszont nem h diákként miért akarsz eladósódni...
A jármű önmagában egy rossz "befektetés", még akkor is ha az ember készpénzben vásárolja. A motor, mint luxustermék meg pláne, hisz a fenntartása közel annyi, mint egy átlagos kisautónak.
Persze az ember, h bírjon ellenállni, amikor a média minden bugyrában a létező összes konstrukciójú hitel, kölcsön "reklám" van a képébe nyomva.. az ellenkezőjére természetesen már a kutya nem hívja fel a figyelmet.. Miképp lehet és kéne takarékoskodni, milyen szakmát érdemes választani, vagy egyáltalán h kéne bánni a pénzzel.Mindenki maga dönt a pénzügyeiről, én is voltam diák, nekem is voltak vágyaim, de volt bennem annyi kitartás, önmérséklet, türelem, elszántság h kivártam amíg tisztességesen keresek és meg tudtam venni egy összegben a saját keresetemből. Eladósodás, ablakon kiszórt (kamat) pénzek nélkül.
Tehát, sem megbántani, sem a zsebedben turkálni nem akarok, csak próbákok segíteni, próbálom azt a nézetet leírni, ami szerintem működik és hosszú távon kifizetődő."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #104464 üzenetére
hatalmas +1
ahogy kitolod a szalonból már buktál is is a motoron x%ot,majd egy év múlva még többet és jó formán még mindig csak kamatot fizettél.volt zsír új motorom 5év hitelre 2001ben életem legrosszabb döntése volt ahogy megszabadultam tőle megfogadtam,hogy soha többet hitel.akkor már inkább ha van lehetőség,családon belül megoldani.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #104465 üzenetére
Engem már teljesen hidegen hagy a motorok teljesítménye. Tudja azt, amire a gyártó szánja, aztán ennyi.
Én simán ellennék a 300-as versys-el is. 72-lóról léptem vissza 62-re, nem bántam meg. Ha a 48 lóra fojtott változatot vettem volna se érdekelne.Persze nagy egyenesekben ott a vágy, hogy milyen jó lenne ha... de ennyi. Amúgy 80-100 tökéletes utazónak nekem, pályán 110-120 szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz JóGéza #104463 üzenetére
0,23... de szeretjük a mérnököket.
Lehet egy időre inkább jegelem az egész motor témát és kitalálom mi legyen a kis sárga sorsa is...@runner: Most nagyon röviden írok erre, holnap kifejtem. Valamit akkor is kell nézzek amiben nem 2-3 év van hátra. Mivel egy másik 30-40 ezret futott az annyit adna, 2-3 év, 30-45 ezer km és ismét komolyabb hozzányúlás, főleg a magyar használt piacot nézve. Ilyen tekintetben meg meg is hirdethetném élből a mostanit. (Már ezen is agyaltam ) Mire elvégzem a mérnőkinfot (már ha elsőre bejutok...) akkor is leghamarabb 3x -esen fogok úgy keresni, hogy e felvetett opció játszon, akkor meg van még tíz, tizenöt évem és vagy nem fogom már bírni magát a nagyobb vasat, vagy B te láttál már idősebb szoftverfejlesztőt?** Te sem? C, ha nem jön össze marad gyak a szalag munka 150-ért akkor meg az egész felejtős, per pill egy érettségi+OKJ arra elég talán...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
A pénz jelenbeli és jövőbeli értékét is érdemes hozzászámolni, ha már hitel, kölcsön, miegymás...
Arról nem is beszélve, hogy a Suzukinál mintha épp 0%THM-es hitelt olvastam volna valamelyik nap facebook hirdetésben...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #104443 üzenetére
Abban természetesen igazad van, hogy a kis Duke nem a pályára való, de egy-egy huszonévesen megtett Budapest-Győr táv azért még nem fogja összetörni a kollégát. Diákként viszont én sem adósodnék el.
"A jármű önmagában egy rossz "befektetés", még akkor is ha az ember készpénzben vásárolja. A motor, mint luxustermék meg pláne, hisz a fenntartása közel annyi, mint egy átlagos kisautónak."
Nem feltétlenül... Minimum napi egy órát spórolok a budapesti forgalomban még akkor is, ha elkerülöm a dugulós csúcsidőszakot (napi 40 kilométer oda-vissza a város szélétől a Belvárosig). Az már önmagában is nagyon sok. A felszabaduló időt többlet munkára fordíthatja az ember, vagy minőségi szabadidőhöz jut ilyen módon. Ha ehhez hozzáadom a 6 literrel alacsonyabb fogyasztással megspórolt összeget, még szebb a kép.
-
runner 125
nagyúr
válasz #31733248 #104471 üzenetére
Már ne haragudj, de motoros topikban én motorból, s mint élvezeti eszköz indulok ki. Van nekem is robogóm, a helyén tudom kezelni, a megfelelő a topikban.
Az SH300-at most teljesen irreleváns felhoznod, mint példa. Mert sem ő, sem én, sem a topik nem spórolás, napi ingázás miatt tart motort. Ettől függetlenül azzal valóban lehet spórolni (az első tizenévben max önigazolás és az asszonak beadott duma szintjén ), ugyanis mire az 1,85M ft-os vételára visszajön a napi + 1 óra munkával, a harmad fogyasztással, és a fenntartási, szervizelési költségeivel együtt, az idő.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #104443 üzenetére
A duke csapatós, fun motor. Semmilyen szinten nem alkalmas kommutálásra.
Vtr250 nem játszik? Szerintem az belefér az A2-be, én bejártam vele Európát. Nem egy erőgép, de akár pályázni is lehet vele, persze ritkán előzve.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #104472 üzenetére
"Már ne haragudj, de motoros topikban én motorból, s mint élvezeti eszköz indulok ki."
Ezt természetesen megértem és elfogadom, nekem is élvezeti cikk elsősorban. A megtérülés egyénfüggő és a kicsit komolyabb gépeknél nyilván ritka is. Ha ez a szempont, akkor az ember vegyen egy 125-ös Kymco robeszt, akkor gyorsabban kijön a matek.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #104475 üzenetére
Csak ne a Red Baron -ba. Azok hogy tudnak életbe maradni ezekkel az árakkal? Minap is ránéztem valami motorra és ami 500k volt átlagba a piacon, náluk 800.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #104475 üzenetére
183.80kg?
Szép nagy darab öcséd van!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104471 üzenetére
A jármű és a befektetés szó egy mondatban összeegyeztethetetlen. Kivéve ha bicikliről vagy e-bike-ról van szó kb...
A megspórolt idő amiről te beszélsz pedig kizárólag akkor igaz ha többet keresel abban a napi plusz 1 órában mint amennyivel olcsóbb lenne egy másik közlekedési forma. Ha korrektül utánaszámolsz ez magyarországon nemigazán életképes... (főleg nem egy motorral)
A motor mindegy mekkora, a mai napig luxuscikk, annyi járulékos többletköltsége van. Egy új motor meg pláne.
Kolléga helyében főleg ennyi idősen ennyi motoros tapasztalattal, SOHA nem vennék új motort. Még most lassan 10 év motorozás után SEM vennék új motort és nem azért mert nem tehetném meg.Ahogy elnézem kb 500.000ft különbség van egy használt 12k-t futott és az új között..
Egy 12k km-t futott motor új. Mondhatunk bármit ez van. Ahogy kitolod a tiedet pont majdnem ennyit fog érni. Ha egyszer álló helyzetben eldőlsz vele akkor ennyit sem. Egyszerűen nem éri meg. Mi lehet szerinted akkora hiba egy 12.000-et futott motoron ami annyira zsebbenyúlós? (Micsurintól kérdezném)[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #104476 üzenetére
Az a megfejtés, hogy vannak akik megengedhetik maguknak, hogy elhozzák tőlük a motort, pár év után meg visszaadják (nem került a nevedre míg nem fizetted ki) és elhoznak egy másikat. Mert más típust akarnak, vagy nagyobbat, vagy újabbat, stb. Kényelmesebb nekik, nem kell bajlódni adás-vétellel, eladással, szervizelni is oda hordják, nem kell fórumon vadászni szerelőt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #104479 üzenetére
Ne legyen már üldözési mániád baszod. Csak ráfűztem a hsz-edre, mert épp minap néztem őket én is,csak azért még nem írtam be.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#31733248
törölt tag
válasz Ferdzsoo #104483 üzenetére
"A jármű és a befektetés szó egy mondatban összeegyeztethetetlen."
Annyira azért nem biztos, de tényleg nagyon egyénfüggő a dolog. Ha csak az üzemanyag költségen elért megtakarítást nézem és semmi mást, akkor 65 ezer kilométernyi városi robogózás termeli vissza az SH300-am teljes árát. Ha érvényesítem a futásteljesítményből fakadó értékvesztésbeli különbséget és az autó magasabb üzemben tartási költségeit, akkor ez jóval kevesebb. Ez megint egyénfüggő, nálam ez kb. 40 ezer kilométert jelent, azaz ekkora robogós futásteljesítménynél meg is térült a motorkám teljes ára (vs. új Mondeo). De az igazi tétel nem is ez, hanem a megnyert idő, ami az esetemben 40 kilométerenként 1 óra, ami csupán a nemzetgazdasági átlagbérrel számolva durván 1400 forint. A fentiekkel számolva 20-25 ezer kilométer alatt már megtérült a befektetés, utána már nyereséget termel az autóhoz képest. Nyilván nem ezért vettem, de ez is egy számszerűsíthető szempont. Ha az ember magasabb keresetű, akkor még szebbek ezek a számok.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #31733248 #104487 üzenetére
Te most rossz dolgot hasonlítasz össze rosz dologgal. Te a két rossz közül a jobbik rosszat hasonlítod össze a rosszabbik rosszal. Attól hogy egy robogót olcsóbb fenntartani mint egy autót, attól az még nem befektetés.
Csak költségcsökkentés.
Hasonlítsd össze a robogót mondjuk tömegközlekedéssel, vagy kerékpárral, vagy akár még egy e-bike-al is.
Félelmetes hogy milyen költségei vannak egy gépjárműnek, linkelek egy táblázatot, ezt szépen töltsd ki és láss csodát...
link"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#31733248
törölt tag
válasz Ferdzsoo #104488 üzenetére
Köszi, de így is sokat számolok megtérülést. Az üzenetem lényege annyi, hogy a robogózás nekem vastagon megtérül az autózáshoz képest. De ismétlem ez nagyon függ a konkrét esettől. Egy hétvégi, csapatós motornál nyilván nem lehet ilyesmiről beszélni. A tömegközlekedés, vagy a bringázás nekem nem opció, a robogóhoz képest anyagilag is bukta lenne, de a munkám eleve nem is engedi az ilyesmit.
-
dellfanboy
őstag
válasz #31733248 #104489 üzenetére
Az üzenetem lényege annyi, hogy a robogózás nekem vastagon megtérül az autózáshoz képest
es ezt miert a motoros topicban hirdeted? vagy most mit csinaljunk vele?kovessunk?
ha napi 1 oraval kevesebb idot toltenel a formunon akkor tudnal tobbet keresni?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #104490 üzenetére
Szerintem neked egy kicsit vissza kéne venni a stílusodból. Nem tudom, hogy rossz napod van-e vagy alapból vagy ilyen ,de azért ezt a pökhendiséget nyugodtan vedd vissza itt légyszives.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #104483 üzenetére
Jam, ugyanígy álllok hozzá én is. Mindkét VFR-t mikrokarcmentes állapotában vettem, 6, illetve 2,5 évesen, az új árnál 45-40%-kal olcsóbban.
Egy percig nem bántam meg egyiket sem. Sőt, azt bánnám mocskosul, ha 2-3 év használat után én buknám el azt a 40%-nyi új vételárat.
S, ha még az ember résen is van és vigyáz a motorjára, akkor bukó nélkül sem lehetetlen kiszállni belőle. A 800-ast ft-ra pontosan annyiba adtam el, mint amennyiért vettem 2015-ben, 3 év használat és + 17k km-rel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Ugyanez. Én a régi CBF-emet 100.000 forint bukóval adtam el 3 év +20k km után.
Bár látom hogy a vfr-nél ez már nem lesz meg, de nem is akarom eladni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
JoinR
senior tag
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Ha 3 év alatt nem lett volna infláció, akkor azonos eladási árnál bukó nélkül szálltál volna ki (egyéb járulékos költségeket hagyjuk is)...de volt
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Mondjuk azt tegyük hozzá hogy ez a ritkább eset, hogy patika állapotban tudsz venni használtat. Nyilván nem lehetetlen, kell hozzá sok idő, türelem, meg valamennyi szerencse is. Neked is összejött már többször, nekem is az eddigi egy vásárlásom ilyen volt, de ezek a kivételek inkább.
Az sem biztos hogy az 1-2-3 éves motor amit árulnak az szinte új motor. Például Full Gasnél meg lehet nézni hogy mennyi relatíve fiatal motor van fent az újkori áránál jóval olcsóbban, azt mégsem pörög. Még tavaly amikor S1000R-re hegyeztem akkor láttam náluk van több is eladó, relatíve jó áron, aztán lekérdezve valamiért mégis már több mint 2 éve hirdetik, változatlan áron, tehát 1,5 éves korában amikor beszámították már akkor annyi volt az ára. Igaz hogy nem jártam jobban utána, de ha olyan tuti vétel lenne akkor nem hiszem hogy több mint 2 éve ott állna náluk.
Én nem érzem az általatok vázolt értékvesztést problémának ha hosszú távra veszi saját magának valaki, mert akkor szerintem lényegtelen hogy mekkora volt az értékvesztése az első években. Ha 2-3 év után eladná akkor lényeges, de mondjuk 7-10 év után ha még megvan akkor már ez nem kéne hogy szempont legyen. Pláne hogy ez egy hobbi.
Meg aztán ritkán de vannak olyan anomáliák hogy a használt majdnem új árban megy, pl a német piacon a 2017 vagy utáni Tuono, vagy itthon autós példa a Suzuki Vitara szívóbenzinesei
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Nehéz mostanság a használt, vagy új árakkal kalkulálni, mert az elmúlt pár évben iszonyat módon felmentek a használt motor árak, így, való igaz, amit megvettél 3-4-5 éve, annyit drágult közben a használtpiac, hogy, ha most akarnád megvenni az akkor megvett motort (hasonló típus, hasonló kor), akkor szívrohamot kapnál.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Az én motorom ára minden évben magasabb lett.
7 éve 600k volt egy ilyen AT, most 1,2-től indulnak a kultúrált darabok. Külföldön még több.
Jövőre lesz egy nagyobb ugrás, 30 éves lesz.
Most tavasszal beszélek a szerelőmmel, hogy mennyi lenne OT vizsgáztatni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #104494 üzenetére
Használtam 3 évet, beleraktam 17k km-t, a pénz pedig nem inflálódott %-ban kifejezve annyit (kumulált 5,58%) , mint amennyivel a motor értéke csökkent 3 évvel öregebben, 17.000km-rel többel az órájában.
Tehát, ebben benne van, h eleve jó áron vettem 2015-ben, vigyáztam rá, az állapota ugyanolyan maradt, tartalmas hirdetésszöveget írtam hozzá (télen, 1 hét alatt elment), illetve h a használtmotorok árszintje az új motorárak extrém (bőven inflláció fölötti) drágulása miatt folyamatosan megy fölfelé.zgospel
Persze, kell hozzá kitartás, szerencse, türelem h az ember jót vegyen, meg talán némi tapasztalat.
De ez általános tapasztalatom egyébként, h iszonyú sok az impulzus, érzelmi alapon döntést hozó vásárló a piacon. Ezért találnak sok a gatya darabok is hamar gazdára. Nekem is van néhány ilyen cimborám.. eldöntik egyik h nekik hétvégére motor KELL és vesznek is..
A tudatos vásárló meg figyeli a piacot folyamatosan, sok mindenre rájön magától is az ember ezen időszak alatt, és ha potenciális jelölt kerül képbe, akkor pedig azonnal cselekedni kell. De tényleg.
Endurot szerintem simán kerestem aktívan fél évig..Az meg megintcsak ritka eset, h valaki megvesz 7-10 évre egy nagymotort. Mindig lesz jobb, újabb, vagy szimplán más kategóriát próbálna, stb.
vlevi
Az átfogó használtmotor drágulás szerintem nem csak az utóbbi 3 évben ment végbe, hanem az elmúlt jó 6 évben.
vendingo
Ok, de ez egy szélsőséges példa.. kuriózum, unikum, komoly történelmi felmenők, kevés megmaradt példányszám, megbízhatóság, stb. Pláne ahogy OT közeli korba ér 1-1 típus, gyors mértékben elkezd nőni az ára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
@Mike:
@etnies: VTR nem tetszik formára, egyáltalán így hiába halhatatlan Honda kihagyom.
@Ferdzsoo: Nem is feltétlen befektetésként, azt írtam legközelebb már rendes melo mellett ülnék tovább az meg ha azzal számolok, hogy 1-2 éven belül cserélnék most utána + az egyetem 3,5-4 éve ami tudjuk, hogy nem annyi (Mérnökinfót nem sokról hallottam aki csutka borulás mentesen tolta végig. ) akkor kijön, hogy ha veszek most valami újat (picit lentebb a pár éves téma) akkor az ~6-7 évre lenne sacper kb minimum, mivel a következő lépcső árban már feljebb van azzal bevárnék egy stabil melóhelyet ahol legalább 1-2 éve ott vagyok.
Btw a kis duke nem jó A2-höz téma, ez már az a motor amire azt mondom "korpásodik a hajam" és engedek... ha nézek egy egy-két-három évest, @Ferdzsoo és köszi, hogy azért ebbe ha nem is direktbe de belenyomtad volna az orrom... 2015-ös ez még egy A-kat árával is megállna ~1,5-ben, és van egy három éves motorom amibe kb ha egy szezonnyi kilométert beletettek.
@runner: "eladósodás" ezen elagyaltam, hogy esetleg nyáron német tanfolyam + melo, ősszel a sárgát meghirdetem akkor talán kövi nyárra sikerül annyit összerakni, hogy eltudjam hozni a kis vasat, legfeljebb bevállalok 2-3 weblapot év közben. Mivel szakközépből megyek a Prog / Elektro tárgyak nekem az első évben sétagaloppok, hála az SG mateknak azzal se lesz nagy gond így az első év még könnyen vehető akadály lesz ha mással szívatom magam pluszba is. Ellenben lenne egy motor amit én "török be" és nem kell attól tartsak ha valami beszarik akkor gyaloggalopp maradok. Ez játszik akár a fentebb linkeltre is, tekintve 13k egy ilyen motornak nem kéne, hogy tétel legyen ha csak nem nyélen tették bele.
Azt hiszem dellfan állítása a helytálló nem tudom miért de a kis dukera jön az inger. Hiába ültem és vittem haverom 600-as gixxerét nem adta valahogy azt az élményt mint az a kis méregzsák abban a félórában kb. Nem akartam elhinni de nem volt gyakorlatilag súlya a motornak.
Egyre egészen biztosan jó volt ez a próba egyébként már pedig arra, hogy rájöjjek a mostaniból sem igazán a lovak hiányoznak nekem, mármint nem a a top end az ami jó lenne ha nem érne véget 150-160 közt, hanem benne lenne az a teljesítmény tömeg arány amivel szinte dobálni lehet a kanyarokban.
[...] talán harmadik motorra eltalálom kb mi kellene a valagam alá? Vagy hiú ábránd...@boldi:Milyen komoly érveket tudsz az SZE mellett... komolyan... eddig a duális Oracle és Audi volt a fő érvem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen