- iPad topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19514 üzenetére
Ja bocs, egy kis kiegészítés: kétütemű nem kell.... Az utóbbi hetekben sok tesztet elolvastam a Totalbike-on, de ugye azok mindig vadiúj gépekről szólnak, nem derül ki, hogy milyenek ezek tizenévesen...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#25954560
törölt tag
válasz Bogyó bá' #19514 üzenetére
tipikusan a gs500-at szoktak sztem ilyenkor javasolni. tanktaskaban v hatadon is vihetsz magaddal egy keves cuccot, esoruha, viz, akarmi befer.
mod: bar a fogyasztasara nem emlexem, lehet h van nala takarekosabb motor. igaz sor2 nem szokott tul nagy zabagep lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Bogyó bá' #19518 üzenetére
gs 500 szerintem is ... nem kell nyél gázzal menni vele... vén ember 50 évesen..? remélem 20 év múlva nem fognak vénembernek hívni:
mod:
24 felett elvileg nem lehet egyből a? én már nem vágom az új kategóriákat ...[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19514 üzenetére
Szia!
Igazából ezzel a 80-90-lesz a probléma . Ahhoz hogy ilyen utazóval tudj motorozni,talán a váltós motor jobb. De azok sem szeretik nagyon.( Lehet egy A2-vel jobban jártál volna.) Jó lenne tudni a súlyod és magasságod. A GN-ek alacsony motorok, én 180 vagyok, de a 250-en nem igazán férek el. Embrió pózban tudok rajta ülni. Ez sajnos szinte az összes régire igaz.1-200Km kirándulásokra elég a 125 ccm, de fogadd el hogy nem egy 90-es utazóra van tervezve. Arra a 250-es ami alkalmasabb. Robogó ügyében, pedig át kell variálni a variátor részt. Görgők...stb. Úgy talán meg lesz a tartós kb 80 as utazó. De ugye ezeknél ez azzal jár hogy alsó tartományban erőtlenebb. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19526 üzenetére
Na, megint lassú voltam, közben letelt a szerkesztés: szóval a nagyrobogóktól meg azért félek kissé, hogyha a hazai "kitűnő" utakon egyszer egy pillanatra elbambulva a 12"-os kerékkel bele lépek egy kátyúba mondjuk 80-nal, akkor onnan csak a mentő vagy a hullaszállító visz el, mert még egy tank sincs a lában között, amibe "kapaszkodni" tudnék.... Hokedlival 80-90-nel...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19527 üzenetére
Az aprillia scarabeocnak nagy kerek van. Viszont a régiek Rotax blokkosak, hát nem igazán hú de jó. A paigio libertik is nagy kerekűek, tulajdon képen ua mint az aprilia. Sajnos normálisabb állapotú és korú 200K környékén szerezhető be. Vannak típus bajai de megoldhatók és normális szerviz és szerethetőek.
a pakolhatóságuk doboz nélkül egyenlő a 0-val. A jobban pakolhatóaknak meg kicsi kerekük. Lehet az enduro kategóriába kellene szét nézni. -
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19526 üzenetére
Én is YBR125-ön tanultam amivel egyszer volt szerencsém kimenni a városból, most egy CG125 van. Előbbivel ugyan csak annyi tapasztalatom van amennyit ősszel a tanfolyam alatt (B125+pár ráadás óra) tudtam szerezni, utóbbi pedig mire meglett jött a tél így ezt sem sikerült még rendesen kitapasztalni, de az eddigiek alapján a 90-es utazó mindkettővel vágyálomnak tűnik, talán csiga-gyorsulással, nyelezve, fekve... Az olvasottak alapján ehhez min. 250-es gép kéne.
A kérdést amúgy szerintem érdemes lenne feltenni a robogó-kismotor topikban is, ott kb. szín alapján megmondják melyik robi van rendben.
És (a spórolást szem előtt tartva) csatlakoznék azon felvetéshez hogy ha nem is most rögtön de menj el A-ra: ha egy éven belül mész csak különbözetit kell tenni (nincs Kresz csak rutin és pár óra forgalom, kb. 50k-ból megvan) viszont ha később jutnál döntésre akkor az egész tanfolyamot végig kell csinálni (100+k-ért).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
-
KubanitoS
veterán
válasz Bogyó bá' #19539 üzenetére
Szia!
A helyedben kiskerekű robogót én sem választanék, nagy esés lehet a vége. Robogók terén egy Aprilia Scarabeo vagy esetleg Kymco People jó választás lehet a nagyobb kerekek miatt is. Ez utóbbi márka koreai és talán nem túlzás kijelenteni, hogy ajánlható, persze csak ha sikerül kifogni egy normális példányt.
Hétvégi motorozgatásra egy 125 köbcentis motor teljesen jó, azonban én nem hinném, hogy be mernék vállalni nagyobb 80-100 kilométeres utakat is velük. Ahhoz egyszerűen túl gyengék és kis méretük miatt talán kényelmetlenek is nagyobb távokon. Egyszerűen nem erre vannak kitalálva, arról nem is beszélve, hogy ezeket azért eléggé pörgetni kell a folyamatos 80-90-es tempóhoz és egy régi + olcsó motor lehet könnyebben megadná magát az efféle "komolyabb" terhelésektől. Persze ez mind csak elmélet...
A helyedben én még gyűjteném a pénzt, letenném legalább az A2-es jogsit és jövőre vennék egy normális, minimum 250-es motort. Szerintem ez lenne az optimális megoldás.
Ha mindenképpen marad minden a jelenlegi helyzetben, akkor csak robogót vennék, főleg a kényelem miatt, hiszen egy 125-ös váltós motoron kell azért váltogatni elég sűrűn.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Type-R
őstag
válasz Bogyó bá' #19539 üzenetére
Én a Mecsekbe lakok, és ma jöttem rá, hogy ez mennyire jó, mivel ma motoroztam először (friss jogsis ). Itt szinte minden hétvégére jut egy új útvonal, és elég sok a nyugis mellékút, ami tele van kanyarokkal, emelkedőkkel, és lejtőkkel. Kezdőknek ideális. Az egyetlen negatív dolog az néhol az út minősége, ami motoron még jobban kijön mint autóval .
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
-
zack
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19553 üzenetére
Szerintem nem megy az 110-et. 180-200ccm tudnak 120-at kb. Ettől függetlenül a 80 utazót simán tudni fogja.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19553 üzenetére
A 80 kijöhet. De javaslom a váltóhoz való hozzá nyúlást. Ha nagyobb sebességet nem is, de kisebb fordulaton üzemelést el lehet érni ami élet tartamot növel. Mivel olasz motor, a töltést ellenőrizd le vásárláskor. Nem erősségük a vezetékelés, ebből adódóan szokott probléma lenni velük. Ha tisztán szeretnéd kezdeni a motorral, egy szerviz is kell neki. Olajok, folyadékok fékbetétek, szűrők variátor görgő, szíj. Amivel nem foglalkoznak a tulajdonosok a szelep hézag állítás. erősen javaslom. Nagyon ritka az robogó amibe valóban annyi kilométer van mint, amit az óra mutat. Kb duplájára kell számolni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #19558 üzenetére
Tavaly nézegettem én is robogókat. Kipróbáltam vagy 8at. Igaz 250est néztem, de még 300k-ért is csak szarok voltak. Nem használhatatlanul szarok, hanem félig lelakottak. Ráadásul a menettulajdonságaokkal egyáltalán voltam megelégedve. Bár ezekkel már legalább utazóban megy a 90km/h. A probléma a gyorsulással (fos), meg a váz futómű fék együttessel volt. Főleg a kis kerekűek voltak idegenek.
A legjobb állapotú egy 250es leonardo volt 350ért. Szinte hibátlan állapot, de annyira nem ment, hogy teljesen kiszerettem a Leo-ból. Összességében azon maradtam hogy vagy veszek egy 400as burgmant egyszer, vagy hagyom ezt a robogózást Azzal legalább fotel kényelemben lehet 2en menni, és jól tele lehet pakolni.
Ja és ha már Malaguti, akkor melóba járós motornak ajánlom a Ciak-ot. Ritka ronda egy motor, de a nagy kerekei miatt egészen motorként viselkedik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #19708 üzenetére
30as táblánál te sem fogsz 30al menni, főleg ha tol a sor, és főleg akkor, amikor nincs is tudomásod arról, hogy túlléped a sebességet.
gerinctelen fasz korrupt rendőri vezetők, meg a póráztartó gazdáik, a megélhetési-politikus-bűnözők.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stifi
senior tag
válasz Bogyó bá' #19708 üzenetére
nem nézek TV-t, online médiumban utólag olvastam csak róla. mindhárom nap motoroztam, nem hogy radarost, de rendőrt sem nagyon láttam az utakon.
ez szinte biztos azt jelenti hogy rajta vagyok az egyik fotón, mindig ez van(#19749) &rew: ez nem harapott kanyarban, ki sem tudtam tolni a helyéről mert reggelre nullára eresztett
(#19750) boogie84 igen stimmel a leírás javításra nem kellett költenem, vettem új gumit és elraktam ezt csavarral együtt a pincébe emlékbe.. pár napja jártam lenn, jó nagyot röhögtem rajta amikor megláttam
emlékszem a szervizben mondtam hogy ki ne szedjék a csavart mert kell emlékbe a gumi úgy ahogy van... a srác mondta hogy "ne haragudj, muszáj volt kivenni mert nem tudtam leszedni a felniről amíg benne volt, de visszaraktam kb negyed óra szenvedés után" - ahogy kell, kalapáccsal, satuval[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19708 üzenetére
Na, most voltam a vizsgabázison a vizsgaigazolásért, utána az okmányirodában: nekem simán elfogadták, most éppen jó a rendszer. Kaptam ideiglenes A4-es lapot, amivel viszont a mocit nem vezethetem, csak az autót. Motort majd a kézhez kapott jogsival, kb. egy hónap múlva! Nooormááliss?!
szerk: addig még motort sem tudok venni, mert busszal akartam érte menni az ország másik végébe, vinni a bukót, és haza motorozni vele... ...amennyi szerencsém van, a kinézett gépeket el is adják...
Szerk 2.:Ja, egy kis tapasztalat, hátha valakit érint: a B + A1-nek nevezett jogsi (B125), 9 óra motorozással, az autósiskola motorjával, kresz és vizsgák elsőre letéve, mindösszesen 53.000,- forintba került. Motorhasználat 2000,-/óra + oktatás is 2000,-/óra. Mivel segédmotoron nem ültem úgy bő 30 éve, így kevesebb órával nem mertem bele vágni, valószínűleg nem is sikerült volna.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #19776 üzenetére
Te egy ilyen cigisdoboz méretű pecsétes fecnit kaptál? Nekem az NKH szám miatt nyafogtak, volt elötte egy csillag, és azt mondta kevés a szám nem veszi be a szar rendszerük...
Én tuti nem várom ki az 1 hónapot, lefénymásolom az igazolást oszt elkap a yard kibeszélem vagy feljelent, kapják be, megvan a vizsgám csak a plasztikra várok mi a különbség...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19776 üzenetére
Milyen sisakot szeretnél? A blogomban van egy sisak teszt olvad el
Sajnos ez ilyen, nekem is várnom kellett 1 hónapot
TommyGun :
Igen nekem is jobban teszik a Burgi , De a pénz nagyúr. Egy kategóriával feljebb van a 650. Nekem a Kockáb Atlantic van a bálna. Megszerettem . Egy igazi köztes állapot a 400-és a 650 között.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #19776 üzenetére
Kb. ugyanígy voltam én is ezzel ősszel. A plusz órák miatt nekem is ennyibe fájt és az ügyintézés is így ment, azzal a különbséggel hogy akkor nem volt ilyen nagy rendszerleállásuk, de persze amikor az okmányirodában várakoztam akkor a jogsi intézős rendszerük pont sz@rakodott. Csak aznap, csak az a rendszerük. Aki egyéb ügyeket intézett azt volt hogy 5-10 perc után hívták, én meg ott dekkoltam 3 órát hogy le tudjam adni azt a nyomorult igazolást.
Egyetlen pozitívum az volt hogy nekem is egy hónapot mondtak (gondolom ennyi a határidejük), de 2,5 hét elteltével jött az sms hogy mehetek érte.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
válasz Bogyó bá' #20168 üzenetére
betyáros egy masina sok sikert és sok-sok élvezetes kilóóóóómétert kívánok
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20168 üzenetére
Grat!
Az első lámpát cseréld le kerekre, máris jobban fog kinézni A két karbi eszeveszett Fék, futómű rendben?
Rozsdásodás simán lehet szállítástól - belpiacosok közül sok a konténeres hajóút után kicsit bebarnul, ahol simán csak vas volt. Kipuffból valószínűleg már kiégett a gyapot - utána lehet tömni, ha nagyon akarod, de szerintem nem baj, ha van hangja, talán jobban észrevesznek (amire itt nagy szükség van).
Kipuff, rendszám: szard le, dőlj hátra és élvezdFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #20172 üzenetére
Az előző motoromat úgy vettem, aznap csináltatott friss műszakival, hogy a hátsó fékről nem ment a féklámpa, el volt állítva a kapcsoló, a tompított izzó jól láthatóan már kormos volt belül, nagyon a végét járta, az első gumi meg meg volt repedezve, úgy adtak rá friss műszakit... Jó, nem nagy dolgok de ennyit a műszaki értékéről, pénzlehúzás...
Amúgy tényleg szép motor, egyedül nekem az a szögletes lámpa kicsit szúrja a szemem de a japán gépeken valahol mindig kilóg a lóláb formatervezés szempontjából Sok balesetmentes km-t hozzá.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
shiNIN
tag
válasz Bogyó bá' #20168 üzenetére
Ó de pici Nem jártam erre rég, nem tudom, Neked mire kell, de sok kellemes km-t együtt
Mit lehet csinálni egy ekkorával? Engem egyre inkább zavar, hogy a 28 lovas aprócskámmal nem tudok előzni kanyargós úton... Tegnap folyton elém kerültek mindenféle járművek, nem mentek oly lassan, hogy könnyen megelőzzem őket (vagy nagyon zavarjanak, akkor is előzni szoktam), a kicsike ráadásul kedden kapott hosszabb áttételt, amitől picit gyengült s még nem tapasztaltam ki, mennyire... Forgalom nélkül a szolid magyar hegyekben teljesen jó .
Majd mesélj, mire képes a Tied
Csatlakozom ama véleményhez, hogy cseréld le a gumit mihamarabb, sokat tud rontani, ha nem jó, engem anno egészen elbizonytalanított, aztán gumicsere után meglepődtem, hogy hirtelen mennyivel bátrabb lettem kanyarban és esőben (nálam nem volt kopott, épp ez az, hogy nem kopott, nem tapadt). A leírásod alapján már úgyis megszolgálta az idejét a régi, jöhet az új pár. -
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20192 üzenetére
Mire megjön a jogsi, jobb lesz, mint újkorában?
De azért nézesd át szerelővel is. Nem tudom, hogy folyadékcserék megvoltak-e már: nem csak motorolaj + szűrő, hanem fékfolyadék, hűtővíz, esetleg villaojalat is érdemes lenne cseréltetni, mert ilyen gépeknél az gondolom még sosem volt cserélve.
Jó terv, de:
1.) én hosszabbra tervezném, van ott látnivaló
2.) én nem egyből jövőre tervezném. Én az első 8-10k km után visszanézve és visszagondolva, csodálkoztam, hogy olyan kevés tudással (még most se sok, de kezdőként még annyi se), hogyan úsztam addig meg nagyobb baj nélkül. Kell néhány ezer km tapasztalat, hogy jobban megismerd a motort, jobban tudd kezelni, és fel tudj készülni olyan helyzetekre, amik váratlanok, de időnként előfordulnak (pl. beláthatatlan kanyarban egyszer csak egy álló kocsi előtted, vagy vki a szembesávból. Nagy kátyú az íven. Olajfolt. Eső. Megcsúszik a hátsó. Stb.)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #20195 üzenetére
Olajat cserelt, de a fek kapcsolok meg nem mukodnek. Akkor sem hinnem el ha kerdezne . Azon az egy vagy 1,5 liter olajon ne muljon csereld le. Ha csak olcsobb olajat teszel is bele Pl Mol, akkor is jobb, mert azt tutira tudod hogy friss es milyen tipus. Levego szuro sem lesz egyszeru. Ha szivacsos akkor moshato. Ha papiros akkor lehet megoldhato Olajos vaghato szurovel. Egy lap kb 1700 Ft. Elonye hogy tisztihato, hatranya hogy surubben kell. Hosszu tavon megterul az ara. Vagy fel is tehetsz egy sport legszurot. Azt is olajzni es tisztitani kell, torkosabb lesz a hangja, de az is lehet picit dinamikusabb lesz a moci.A hatso fek bovdenes? Gumi cserekor ugy is kiszeded a dobfeket. Csiszold fel, a fek kulcs tengelyt zsirozd be. Ha tudod es van lehetoseged akkor esztergalyossal szabalyoztasd ki a dobot. Ellenorizd a ferodol vastagsagat, ezt elol is nezd meg. Mivel kis kobcenti konnyu motor egy jo nevu ferodolossal ujra is ragasztathatod. Nehez lesz hozza alkatreszt talani. Ebay talan, az meg honapok is lehetnek. Fekfolyadek csere egyszeru. Jo eselyel a tartaly fedelen fel lesz tuntetve a Dot szam. Szerintem a dot3 jo lesz bele. Elso gumi csere lesz, ugyhogy ezt is megcsinalhatod. Vedd le a feknyerget, vedd ki a beteteket. Mosd el, brigeciol fogkefe es forro viz csodakra kepes Tisztisd meg a munka hengereket, majd egy pici olaj es nyomd vissza. Zsirozd be a csuszo csapokat.Szereld fel a feket kompletten.Lazisd meg a legtelenito csavart, es huzd meg lazan. tegyel ra csovet lehetoleg atlatszot. Vedd le a tartaly fedelet, injekcios fecskendovel szivd le a tarzalybol a folyadekot majd ontsd bele a frisset. Nyisd meg feknyergen a legtelenito csavart. Ne pumpald a feket!!!! Figyeld a tartalyba a szintet es ontogesd utanna, nehogy ki uruljon mert akkor levegos lesz. A masodik tartalynyi olaj utan a lenti csobe meg kellene jelennie a friss olajnak. Huzd meg a legtelenitot. Ontsd fel a tartalyt megfelelo szintre. tedd ra fedelet, pumpald fel a feket. Ellenorizd ujra a szinetet, es csavarozd vissza a fedelet.
Ennyi es a folyadek cserelve. Egy uj feket fogsz erezni[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
Akkor lehet jó
Levegőszűrőre ilyenre gondoltam.
Kiszeded a papírt a keretből ki tisztítod a keretet és a fémrácsról is a papírt, beleszabod a helyére, befújod olajjal, és többet nem kell szűrőt venned.
Az biztos hogy a blokkot egy életre tervezték , láncot tuti nem kell cserélni. Ebben a japán szövegben nem találtam szelep hézag értékeket így elsőre. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
olajos szivacsszűrővel vagy sportszűrővel kapcsolatban. Az áteresztőképessége nem biztos, hogy ugyanakkora lesz, mint a papírszűrőnek. lehet karbiállításra lesz szükség. sportszűrőnél biztosan, azt semmikép nem ajánlom. Teljesítménynövekedést ilyen köbcentinél, 4T nél ne is várj csak precíz karbi állítás után, és csak felső fordulaton jelentkezhet bármi is ilyenkor.
Az égéstere nagyon szép hemiszférikus négy szeleppel. Gondosan tervezték, csak sztm összekeverték egy GP motorral. meg amúgy a szelepenkénti porlasztásnál sokkal fontosabbnak tartottam volna eleve a henger hűtését, mert akkor máris más illesztéssel lehetett volna összerakni, és megintcsak egyszerűbb teljesítményt nyerni,(vízhűtés) dehát nem vagyok mérnök, biztos így jó
krva bonyolult ahhoz képest hogy egy igáslónak kéne lennie. Ha valamire költeni kell, akkor aztán sokat kell a bonyolult megoldások miatt. Ez valahogy nem fér össze egymással, de egyébként egy gyöngyszem ilyen szempontból, hogy bevállalták
ezek is olyan hülyék, mint a Yamaha, 2% teljesítményért beraknak egy 5. szelepet zsilliárdokért.
a kipufogónál mondta valaki az üveggyapotot. gyári motorok nem jönnek üveggyapottal, két lehetőség van. kifúj valahol, vagy valaki megsportosította, hogy a tompító kamrát átütötte valamivel. irreverzibilis folyamat
reméljük csak kifúj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20210 üzenetére
A szelephezaghoz meg annyit, h tuti ott van a leirasban, de ha nem tudsz japanul akkor nezz meg egy hasonlo kaliberu motor hezagjat, az teljesen jo lesz. Ertsd, leghuteses, kb ugyanennyit forog, teljesitmenyre is kb ekkorka, az tokeletes lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #20215 üzenetére
Van még sebességindex, de az nem hiszem, hogy az esetedben sok vizet zavarna
Párját megtaláltad a guminak? Mert ahogy nézem, 110/90-16 az viszont nincs belőle (legalábbis a Kékhold szerepjáték-szaküzletben nincs ).Metzeler Lasertecből látok ott mindkettőt, nekünk az van Ciliegia (Hyosung GV250, shiNIN motorja) első kerekén. Neki viszont abból nincs hozzá hátsó, sőt, nem is találtunk semmit, amiből mindkét kerékre jutna, így különböznek a minták. Mondjuk nem para, összehasonlíthatatlanul jobb ezekkel (Metzeler Lasertec + IRC Wildflare), mint az öreg gyári Shinkókkal volt... azokkal kész halálfélelem volt vizes úton menni. Ezekkel meg érezni, hogy a motor az úton van, meg tartják az íveket. Állatira nem mindegy.
Na, szóval saját tapasztalatból a Lasertecet kifejezetten tudom ajánlani. Nem feltétlen lapon forduláshoz, olyat cruiserrel úgyse nagyon fogsz, egyszer döntöttem túl mélyre, akkor se a gumi adta meg magát, hanem fölakadt valami az alján... azóta nem nagyon merek ráülni, maradok a saját megszokott lovamnál, akkor nem keverem össze a dolgokat
Vagy ehhez az ME22-höz keress valami párt hátulra.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20215 üzenetére
Ha esetleg szukseged lenne egy levetett versenygumira, ami ETZ 250 esen volt, kozepe erintetlen, utcara tokeletes. Heidenau RSW. Tapad rendesen. Akkor fel tudom ajanlani. En nem tudok vele mit kezdeni. 18 coll, meretet megnezem, de nagyon ugy tunik h stimmelni fog.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
Ha valahol nagyon elakadsz és a szövegben van a kulcs, küldd át az oldalt, hátha le tudom fordítani. Az olvasás mondjuk nem erősségem, kint is inkább kidumáltam magam; meg gondolom itt szakzsargonos extradurva kanji-összetételek lesznek; de hátha ad vmi támpontot.
Megjöttem motorolásból. Reggel korán Egomba, szelepfedél-tömítés csere, ebédre haza, egy kis ebéd utáni szunyóka teli hassal, majd körbenéztem pár szokásos útvonalat: le 7-esen (út sajnos továbbra is szar, Velencei tó környéke már fullfos: továbbra is 30-40-es táblákkal, már rakás ember az utak mellett, utakon, stb), Szfvár, 3x Gánt/Csákvár <-> Oroszlány-Tatabánya elágazás ( szerencsére az a szakasz még mindig jó), majd vissza a majdnem-üres ( ) 1 (ez se lett jobb, sőt...).
Ma valami razzia van? 5 rendőri ellenőrzést láttam... Szerencsére lakott területen, ahol normálisan szoktam menni.Holnap Kecsóring?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen