- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv. Mazda 6 2004 kocsihoz tud valaki ajánlani diagnosztika kábelt ? Itthonra kellene. Lehet itthonrol lehet kintről . Milyet érdemes venni ?
-
lemmy71
őstag
válasz zeus_2k14 #2802 üzenetére
Két három ezres kábelnél tök mindegy honnan veszed, mind kániban készül ELM327 USB OBD2
-
flegga92
senior tag
válasz zeus_2k14 #2802 üzenetére
Inkább EU-n belül rendeld, VÁMon harapnak rá. Nem az eszközzel van a baj, hanem a mellé rakott CD-vel, tele van tört programokkal. ebay.co.uk-n tudsz EU-n belül is keresni.
[link] Persze nem kell minden szavát elhinni a cikknek, de több helyen olvastam, hogy elkobozták és 50-100k-s megsemmisítési díjat kértek. -
Debilon
addikt
válasz zeus_2k14 #2802 üzenetére
Nem tudom mire szeretnéd használni, de az megvan, hogy ezekel az olcsóbb ELM cuccokkal csak az alap dolgokat látod? Tehát alap szenzorokat, hibakodot olvasni és törölni meg alap élő adatokat az ECU-bol
De pl az BCM-et, ABS vezérlőt nem látják
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
gothic20
aktív tag
Sziasztok
Lenne egy kérdésem.
17-es felni van a kocsin. Ezt szeretném cserélni 16-os ra.
A gyári 17-es felni milyen árban mennek, nem nagyon találtam fenti ilyet.
A képen látható állapotban van kb mindegyik.Előre is köszi a választ.
Nietzsche: "Az ellentmondás elviselésének képessége nagyfokú kultúrára vall."
-
Családi kombi vásárlásán törjük a fejünket, egyik jelölt a Mazda 6 lenne (2009 környéki). Azt tudom, hogy az 1.8-as meg a 2.0-s benzin motor hajlamos olajfogyasztásra bizonyos esetekben.
Van most fent egy szépnek tűnő 2.5-ös motorral ellátott 170le-s változat. Ennél a motornál is lehet tartani ilyenektől?Az látom, hogy németországi a kocsi és 150 ezerig (2 évvel ezelőttig) márkaszervizbe hordták, most van benne elvileg 170e km, ugye ez már nem biztos.
Illetve az, hogy németországi gondolom rozsda szempontjából is adhat aggodalomra okot.
Ezeknek a 2.5 benzin motoroknak mennyi a fogyasztása? Főképp rövid távon lenne használva ill. napi 30-30km ingázásra. -
Nekem jó lenne az is, csak nem nagyon találok olyat. Egy van Egerben viszonylag drágán, az meg tőlem az ország másik fele. 2.0-k vannak inkább meg elvétve 2.5. Néztem Budapesten egy 2.0-t, olyan lepattant kocsit sem nagyon láttam, ahol lehet le volt ütve, km. óra szerintem felét mutatta a reálisnak, vagy kevesebbet...
-
Djuree
félisten
hát igen, sajnos nagyon kevés van ami jó állapotú is.
a rozsda a lényeg, azt majd nagyon nézd meg és nem elég szemre mert alul telibe van borítva, fel kell emelni és leszedni a borításokat. ezt én is sajnos csak utólag tudtam meg, szemre nem volt rozsda az enyémen se, aztán a borítás alatt meg, háááát sokba került.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
MontyCrew
senior tag
Hali, ez csak Mazda6 csoport vagy vannak itt esetleg MX5 tulajok?
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
-
sutszi
veterán
válasz MontyCrew #2811 üzenetére
Az autós topikba kérdezz be. Ott több embernek is van. Ha jól emlékszem 3-4 körül vannak.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne, hogy mit érdemes tudni vásárlás előtt a 2010-11-12-es évjáratú 2.2CD 129Le és 163Le motorokról illetve az egész autórol ?? (kombikkal szemezgetek)
-
mm00
aktív tag
Sziasztok! Szeretnénk vásárolni egy néhány éves Mazda 3-ast. Tudtok mondani olyan márkaszervízt, ahol telefonon vagy emailben elmondják a szervíztörténetét alvázszám alapján?
-
Topikgazda
-
mm00
aktív tag
2014--es a kinézett Mazda 3-as 2.0l-es motorral. 1 hónap múlva lesz 5 éves. 90k kilóméter van benne. Eszerint a dokumentum szerint, most csak olaj és szűrőcsere lesz (plusz persze a fogyó/kopó dolgok, ha vannak). [link]
Márkaszervízbe kb mennyibe kerül az éves átvizsgálás és az oldajcsere?
-
Moleman
addikt
Én CX-5-re kértem árajánlatot pár márkaszervizből fél éve, átvizsgálással 80 ezer körüli összeget mondtak, úgyhogy kiröhögtem őket és letettem. Munkadíj, olaj, szűrők, plusz 4 iridiumos gyertya kijött 37 ezerből a legközelebbi kisműhelyben.
Bár jövőre muszáj lesz kipengetni, mert szeretnék egy váltóolajcserét a biztonság kedvéért, azt meg nem szívesen bíznám másra. -
aleister
veterán
válasz rasotamas #2817 üzenetére
Egy lópikulát tilos. Bárki, bármilyen gépkocsi szerviztörténetét megismerheti km állással, fényképpel együtt az Ügyfélkapuról elérhető Jármű Szolgáltatási Platform (JSZP) segítségével.
(#2816) mm00
Ha van Ügyfélkapu regisztrációd, akkor írd be a keresőmezőbe, hogy jszp, és használd a szolgáltatást.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Ricsxx
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni.Van a családban egy 2007-es 2.0 dízel Mazda 6-os. Szerelőt keresnék hozzá,aki kiszállással is dolgozik(11./22.ker).A 6-os problémája,hogy nem megy 2000 fölé a fordulatszám és le is áll egy idő után,így viszont a garázsból nem tudunk vele kiállni ami a ház alatt van.
Előre is köszönöm a segítségeteket![ Szerkesztve ]
-
mm00
aktív tag
válasz aleister #2825 üzenetére
A Mazdától meg lehet szerezni az elektronikus szervízkönyvet ami tartalmazza az időszakos karbantartásokról: hogy hol csináltál, mikor és a km óra állását az autónak. Ezt az ügyfélkapuval elérhető adatbázisban nem látod
JSZP csak arról az időszakról nyújt információt, amikor az autó már Magyarországon volt forgalomba helyezve.
Ps.: Asszony végül megvette az autót. Ma hozzuk el, 2014-es Mazda 3 Revolution Titanium flash színben
-
aleister
veterán
Valamiért az volt bennem, hogy a km óra állás miatt fontos a topictársnak a nyilvántartás. Az meg a JSZP-ben lévő műszakik alapján szépen végigkövethető.
A szerviz előtörténethez valóban jobb választás az elektronikus szervizkönyv.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Djuree
félisten
cseszheted az elektronikus szervizkönyvet ha nem márkaszervizbe hordta az előző tulaj.
az enyémről semmi info nincs a gariidő lejárta után, mivel az előző tulaj nem márkaszervízbe hordta...bár én se oda hordom.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
k-adi
nagyúr
bp-en mostanában egyre több 2019es mazda6-ost látok...de 3ast még egyszer sem tudom még új széria, de valami van a 3assal vagy nincs semmi csak ilyen a szerencsém és még nem láttam?
(3ast akarok venni jövőre.. még megvárom az skyactive X-et, meg még gondolkozom )
-
sutszi
veterán
2019-es 3-as modellekre gondolsz? FB csoportban eddig 3-at láttam amit meg is vettek és nem tesztautó volt...Szerintem a magas kezdőár kicsit mindenkit távol tart. Ráadásul várják még az X-et. Én mondjuk meg is értem. 120 lovas alap verzió azért kicsit vérszegény a dinamikus közlekedéshez...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
k-adi
nagyúr
Hát igen az ára lehetne barátságosabb... remélem azért esik majd az ára jövőre...
ja és 120 hp? hoppá.. én totál abba a tudatba voltam, hogy kb. 168 körül van... pedig néztem vagy 200 youtube videót a 3asról.. akkor úgy néz ki sokan keverik a 6os modellel és annak adatival vagy én néztem be valamit nagyon
jó lenne egy turbó változat 2020-ban de gondolom ez álom... azt kb. lehet tudni, hogy a skyactive X mennyi hp-t dob rajta? vagy igazándiból felejtős mert az első pár évben úgyis béta-tesztelő lesz az aki olyannal kéri?? -
sutszi
veterán
Az X 181 hp lesz. Sajnos 165-ös verzió nem lesz belőle a jelen árlisták alapján...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
Valóban jót tenne az európai piacoknak, ha behoznák ide is a 2.5 turbót, még ha csak automata váltóval is. Nagyon szeretem a mostani 165 lovas CX-5-öm, de következőnek jóval erősebbet szeretnék, az X meg nem tud annyival többet, hogy mellbevágó különbség legyen a kettő között.
Amúgy a 120 lovas motor beltartalma ugyanaz, csak a motorvezérlő által van butítva. Ha átíratod, 160-180 lovat elé lehet kötni.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2836 üzenetére
Hát igen.. Persze az amerikaiaknak viszik a 2.5 turbót... Mert ott más számokhoz vannak szokva. Itt meg a fogyasztáson meg emisszión megy a pöcsölés. Aztán a másik oldalon meg odavágunk neki... De ez már más téma.
Csak az a kérdés, hogy ezt az átprogramozást kivel lehet biztonságosan elvégeztetni. Amíg garancia él, addig ez kevésbé opció.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
Nem tudom, hogy mennyire ellenőrzik, hogy piszkálták-e a motorvezérlőt, garancián belül valóban van benne némi kockázat. Sajnos nincs tapasztalatom az ilyen szervizekkel.
Amúgy a Mazdánál tényleg jól megoldották a fogyasztást, nekem 6-7 litert eszik a CX-5 vegyesben, meglehetősen tempósan, kicsit visszafogottabban bőven 6 alatt. Emiatt eléggé libikókázok, hogy akarok-e kétszer ennyit tankolni pl egy 3.3-as Kia Stingerbe, miközben csak évente néhányszor fél percre lenne szükség a plusz teljesítményére.
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2838 üzenetére
Mondjuk a 165 ló az amúgy nem rossz. Ahogy nézem a CX-5 1,3-1,4t között van súlyban. Esetleg az alaktényezője(033) számíthat még ilyenkor. Ha ezt nézem nem is rossz. Elvileg jól kéne mozgatnia a bódét.
Stinger az egy más műfaj.Én kicsit más irányba agyalok. A jelenlegi 1.6-os 3-as 105 (elméleti) paripáját azért sokszor érzem kevésnek. Most azon megy a matek, hogy meddig tartsam meg. Gondolkodtam BL 3-ban, ott is inkább MPS-ben. Azt sajnálom, hogy a 2009 utáni második generációs 6-ból meg nincs MPS, de a korábbi generáció meg már régi. De legalább van ~170 lovas verzió. Viszont jól néz ki egy GTA-s változat. Csak kellene találni belőle, egy nem lepattant verziót.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
Tényleg szépen megy, egy-egy előzésnél még mindig elvigyorodok néha, egy 98 lovas Almerából ültem át. Ha nem sajnálnám rá a pénzt, kapna még egy okosabb futóművet, érthető módon nem hazai terep neki a kanyarvadászat. Magasra tette a lécet, emiatt is szeretnék jobbat/erősebbet következőnek, hogy ne sírjak utána. Vezettem új CX-5-öt, az már nehezebb, kicsit lomhább, többet is fogyaszt, nem igazán kívántam rá.
A BL MPS jó móka lehet, bár annyiért meg már lehet kapni Skyactivot is, mostanában jár le a garanciájuk, lehet csippeltetni.
Unokatesómnak volt GH kombija, a dízelmotort és a xenont folyton kapcsolgató "DRL modult" leszámítva nem volt gond vele, bár korát és árát tekintve kicsit régimódi a beltere.
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2840 üzenetére
CX-5 egy halovány pillanatra nálam is felvetült, mert hát lehet bele pakolni... de nem élem annyira ezt a SUV-os világot.
Skyactiv 3-as is csak 2L-es sima szívó benzin. Sokat nem segít rajta a chip. 165-ről indulva nem tudom mennyi a teteje biztonsággal de nem sokat lehet lépni előre.
Csak benzines 170 lovasokat néztem GH-ból, kézi váltóval. Kombi/nem kombi kérdésen még nem jutottam dűlőre, de ahogy magam ismerem mire aktuális lesz ténylegesen a téma, addigra nézhetem újra a kínálatot...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Djuree
félisten
válasz gothic20 #2842 üzenetére
6 evesen igy nez ki? azigen. nekem a 2006osom volt hasonlo. nekem azt mondtak a karosszeriasnal adjam el inkabb mert alvazvedelem utan is at fog utni a rozsda. es tenyleg mar azon is atjott foltokban. beszaras. mibol vannak ezek? xD
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
lemmy71
őstag
Nem maga a híd anyagával van a gond, hanem a gyári festés előkészítés és a vékony festékréteg egy nulla. Ezt ott a helyszínen lehetetlen jól lekezelni. Én a 2003 as hatosomra vettem egy rozsdás komplett bontott hátsó hidat 15K ért, az utolsó csavarig szétszedtem, mindent homokfújtam és egyesesével szépen mindent lefestettem, utána komplett kicseréltem, így csak egy szombat délelőtt kellet nélkülözni az autót. Alapozónak Mipa Aktív Primert használtam, ez egy 2K savas alapozó, majd három vékony réteg Mipa alvázvédő spray -vel lefújtam. Három éve csináltam, sehol egy rozsda folt de aki nem akar a festéssel bajlódni, az szintereztettheti is a homokfújt elemeket
-
lemmy71
őstag
válasz gothic20 #2846 üzenetére
Akkor ott nagyobb a baj, a só kegyetlen egy dolog szinte lehetetten kiszedni a fémből, a hülye labanc úgy szórja a sót mint a jó pap az áldást Ha nem homok fújatod akkor alaposan drótkefézd meg és a fém részeket ahol nincs festék, kend át, Würth rozsdaátalakítóval, az másnapra szépen kifeketedik és azt fújd át legalább két rétegben, Mipa alvázvédővel vagy valami (rücsivel lefújod) így talán egy pár évig kibírja és nem olyan drága otthon is megtudod csinálni ha van akna vagy csápos emelő. Amúgy egy vagyonért csinálják és az sem lesz örök élet
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2849 üzenetére
Igen a "facen" hirdettek anno, györ vagy veszprém már nem emlékszem valahol a nyugati régióban volt. De túl messze volt hogy elmenjek érte, látatlanban meg nem akartam elhozatni, ki tudja hogy milyen, lehet hogy egy osztrák só ette hulladék, láttam már olyat amin a rugótányér is átszakadt, így az kimaradt. Végül Békéscsabán volt egy totálkáros és abból szedtük ki. De meg van az enyém is amit kiszedtem, a rozsdától eltekintve jó állapotban van, csak felületi rozsda van rajta. Ha lesz időm akkor azt is homok fújóm, szétszedem lefestem és rendbe rakom, szilentek cseréje stb. utána meghirdetem, szerintem hamar elviszik. Bár priviben már az egyik fórumtárs érdeklődőt, hogy felújítva mennyiért adnám
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Amazon Kindle
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Fotók, videók mobillal
- PayPal
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android felhasználók OFF topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs