- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Canon MILC: EOS R és M topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
Érdekes ez a rozsda kérdés. Nekem csak német turbódízeleim voltak korábban, amikor két éve eljutottam oda, hogy életem első új autóját megveszem, hosszasan nézegettem a típusokat, a formájával megfogott a hatos, tetszett is, teszten nagyon adta, és árban is jó, ennyi extrát egy Passatban kétmillióval többért kapnék. A motort nagyon szeretem, nagyon bejön a 2,5 szívóbenzin karaktere.
Az autót sokan megnézik, kérdezgetik, csodálkoznak, hogy még lehet középkategóriában nagy köbcentis szívómotort kapni, és mindig jön a kérdés: nem félek, hogy elkezd rohadni? Merthogy a Mazdák olyanok... Aztán kezdtem ennek utána olvasni, és láttam, hogy ez régi modelleket érint, de azért még tartja magát a hit.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Djuree
félisten
válasz rasotamas #2650 üzenetére
nehez leszedni ezt a szovetet? hnap lekapom en is, mar akartam maskor is de a kerek rajta volt nem tudtam odaferni, hnap lekapom a kereket lehet. felek nekem is ilyen lesz. a kuszob tudom h rohad. az ajtok nalam nem rozsdasak, legalabbis lathato helyen.
garazsban all a tied?[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
És akkor most hogyan tovább?
Azonnal föltenni hahura és iszonyat nyomott áron ahogy van eladni? Azért az ajtót még csináljam meg? Egyáltalán beszakadt emelési ponttal eladható? Vagy már jobb valami trükkel (papiron szerbnek eladni) elbontani és kiárulni? Zsír uj zimmermann fékek, a motorért 200 fölött szoktak adni, stb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nem különösebben nehéz, pár csavar meg patetent fogja, de valóban javaslom, hogy vedd ki a kereket, egyszerűbb. Nem annyira szövet, elég kemény, de hajlik. Olyan állaga van mintha egy kartonpapírra filcet ragasztottak volna.Nem az enyém nem áll garázsban, betonplaccon áll.
Ősszel még feltettem a téli kereket, a nyári már nem fog menni
Lehet jobb így, mintha rámszakadt volna a kocsi kerékcsere közben vagy rázuhan a féktárcsára.
Csak szar, hogy tegnap még úgy feküdtem le, hogy van egy jó esetben akár 600-at is érő autóm, amivel még lehúzok pár évet, most meg már nagyon nincs így.https://tinyurl.com/rasoapro
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #2660 üzenetére
Ezt neked kell mérlegelni. De egy másik használtnál is könnyedén belenyúlhatsz megint, "edények ünnepe - csöbörből vödörbe" és kezdheted előröl, lehet nem a kasznit hanem a motort hajtáslánc vagy a futómű.
Most nézem jobban a sárvédő peremedet, kasznistömítővel már azt is valaki kihúzta, csak azt anno megcsiszolták és kész, nem csodálom hogy szétrohadt. Az enyém 2003 as, garanciában 2005 ben javították mert nekem is rozsdásodott, de megívelték a sárvédőket és úgy húzták ki tömítővel, nincs is vele gondom, anno tőlük vettem ott szervizeltettem soha nem volt gondom velük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Meg kéne nézetni pontosan milyen mértékű a baj, és mennyibe kerül mennyire tartósan megjavíttatni. Ha a másik oldalra nem terjedt ki ilyen mértékben, és máshol sincsenek szerkezeti, max felületi problémák akkor még annyit megérhet a dolog hogy átrugdossam egy vizsgán, persze ha megfizethető, mondjuk fényezés nélkül 60, esetleg 80.
Az a helyzet, hogy nem sok 2004-es dízel hatos van végig vezetett visszaigazolt szervízkönyvvel, valós 283 ezer kilométerrel, a vezérlésben még van 50 ezer, márkaszervízben cseréltettem, 3 ezret futott zimmermann tárcsák és betétek elől. 2 éve bemérettem az injektorokat és kapott 2 bemért bontottat.
Persze vannak hibái is:
- Motortartó bakot kéne cserélni (jobb elsőt már vettem a 3-ból, alsó billenésgátló babapiskóta kellene mindenképp).
- Hátsó gátlókat de csak a szilent miatt, maga a gátló még jó
- Bal tükörfűtés és jobb ablakemelő nem működik, illetve
- 10 fok felett dobálja a P0401 és P0404 EGR hibakódokat, nézettem már, nem találtak semmit (vákuumcső szokott lenni), egr kipucolva, jól működik, úgyhogy minden tavasszal levakolom és néha törölgetem obd-vel, ősszel kiveszem a fémlemezt és hibátlan egész télen.
Ha még februárban átmenne a vizsgán akkor az még majdnem 3 év, azzal már elégedett lennék, 18 év már szép kor egy autónál, főleg ha ebben az utolsó 3 évben a mostani lakatoláson kívül már nem költenék rá csak olajcsere.
Az utolsó évben csak 17 ezret mentem vele, főleg munkába járás, bevásárlás, mozi/játszóház, wellness (Cserkeszőlő, Egerszalók) mindezt adó és biztosítás nélkül összesen 535 ezer forintból, ami 31,65 forint kilométerenként. Ebből kb 180-at fizetett a cég bejárástámogatás gyanánt. Ennyiből nem jönnék ki akármit veszek. Ha az utolsó 2 évet nézem akkor 33,6Ft/km. Persze mindeközben romlott az állaga és ha szinten tartom többe került volna. Szerintem ez reális ár, sajnos nem sok autó jön ki 100Ft alatt mindenestől, azt nem tudnám megfizetni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #2663 üzenetére
Értem amit mondasz és tudom nehéz elengedni a kezét, de ha rendesen megemelsz egy ilyen autót akkor látni fogod hogy nem csak a karosszéria rohad hanem minden. Futómű alkatrészek és gyakorlatilag minden ami érintkezik a vízzel. Elkezdheted megmenteni de szerintem annak sose lesz vége. Próbáld meg levizsgáztatni és akkor nyertél még két évet.
[ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
Én a hétvégén néztem a 2006-os hatosom alá, nem igazán találtam rozsdát. Az ajtókon sincs egy pötty se. A hátsó kerékív legsarkában van egy pici pötty. Igaz, mikor 4 és fél éve vettem, akkor azonnal kapott alváz és üregvédelmet.... Szóval ha rendbe van rakva, akkor van remény, csak sokba kerül.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Djuree
félisten
válasz SzaboZE #2665 üzenetére
alá hiába nézel, be van borítva az egész. a borítás alatt mi van az a kérdés. mikor megvettem én se láttam rajta egy foltot se, de aztán lebontották az alvázvédelemnél és hát azért volt vele gond. de nem olyan vészes talán, küszöb meg dobbetét a szarabb.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #2665 üzenetére
Ennek egy igen jelentős része egyáltalán nem látszott. Kerékívből kivettem a filcet, annak a küszöb felőli rögzítőcsavarja rozsdás volt de ennyi. Megpiszkáltam és beszakadt, a kerékív belsején a gumis alvázvédő vagy micsoda gyönyörűen összetartotta.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Zozzz2000
tag
Sziasztok
2010 es 1.6 benzines 3 as mazdárol mik a tapasztalatok?
Rozsda érdekelne. Kinéztem egyet megvételre ,kivül nagyon patika,de belül mintha hámlana a kormány.
140ezer km el ez normális? -
sutszi
veterán
válasz Zozzz2000 #2669 üzenetére
Olvastam ilyet BL és újabb szériáknál is, hogy a kormány gyenge lett.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Zozzz2000
tag
[Ő lenne az]
Mi a véleményetek? Rozsdával mi újság ? -
sutszi
veterán
válasz Zozzz2000 #2672 üzenetére
Kormánybőrözést én itt csináltattam: [link] Ez önmagában nem jelent semmit. Gyűrűs ujjak, tenyerezés...esetleg szárazabb érdesebb kéz is jobban igénybe veszik.
Képek alapján nagyon kirittyentették. Még a motorteret is, bár ezt eladás előtt általában nem szokás mert gyanús is lehet. Viszont a motorburkolaton a Mazda jel is feketére van festve ha jól látom. Így inkább lelkes rajongóra tippelek.
Tesómnak 2009-es van Svájcból. Ott nem sóznak tökig, mint az osztrák / német utakon. Látszik is rajta. Szép az alváza...még. Azért ujjal ledörzsölhető kis felületi oxidáció van. De az semmi...ismét csak még.
Az állapot függ attól mennyire volt gondos a gazda. Egy jó és rendszeres alvázvédelem megakadályozza, hogy probléma legyen hosszú távon. De ezt innen senki sem fogja neked megmondani, hogy konkrétan ezzel az autóval mi a helyzet. Amúgy sem veszünk úgy autót, hogy nincs átnézve + átnézetve... Mindenképp nézze meg egy szerelő is, meg akár te is. Aknán vagy szerelmagad helyen csápossal felemelitek aztán lehet tapizni az alját meg nézegetni elemlámpával. Vagy ha meg tudod beszélni a szerelővel, hogy te is alánézz akkor még jobb. Még mindig jobb kifizetni 5-20 ezret egy átvizsgálásért, mint utána sok fejfájás mellett kifizetni ennek a sokszorosát...Ja, és próbálj meg nem érzelmi alapon lelkesedni ha meglátod a külsőt és elvarázsol. Hideg fej és racionalitás a kulcs. Ha valami gond van akkor ne győzködd maga, hogy jaj de mégis...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Freddy76
addikt
A kislányom iskolájában kertépítés volt, a rézsűket teraszosra alakítottuk ki, vastag facölöpöket vertünk le, azok támasztják a rézsűt. A cölöpök földben lévő részét bitumenes alvázvédővel kellett bekenni, hogy ne korhadjon a föld alatt. Na, reggel odamegyünk dolgozni, nincs anyag. Sebaj, be az autóba, irány a Budakeszi úton a festékbolt, vettem öt liternyi bitumenes alvázvédőt. 11 felé szólnak, hogy nem lesz elég. Vissza az autóba, festékbolt, kérek még öt kilót bitumenes alvázvédőt. Mire az eladó: ma már vitt öt kilót, mire kell ennyi, csak nem Mazdája van?
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
lemmy71
őstag
-
UberMutant
őstag
valami nem kerek ezen a kocsin, 52e kmnél szervizelték utoljára 2017 novemberben, évente, vagy 20e kmenként van a szervíz. ha volt rajta kiterjesztett garancia az is kérdéses így, hogy nem volt szervízben a megadott időben/kmnél. de ha vlt és érvényes a kiterjesztett, akkor meg nagy kunszt 1 év plusz garit vállalni, ami amúgy is 2020 májusig tartana.
ezek tényleg ennyiért mennek ?
-
sutszi
veterán
Az Emilfrey hivatalos Mazda márkaszerviz ami indulásnak pozitívnak tűnik, mert elvileg képben vannak a márka dolgaival. Én olvastam már róluk negatív véleményeket, főleg ügyfélkezelés terén voltak panaszok.
Őszintén szólva én kicsit sokallom az 3 éves kor(és 75k km) / Attraction felszereltségi szint viszonylatában ezt az árat...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
lemmy71
őstag
Az autót nem ismerem, de a cégről van egy jó sztorim, vagy is az egyik eladójának jár a nagy pacsi Tavaly voltam náluk azon a telepen, egy mazda hirdetés révén. A képen gyönyörű volt az autó és telefonon is kulturált információt kaptam, alvázszám anyám tyúkja stb. Másnap pénz a zsebbe és irány az ismeretlen, egy vidám szombati napon felautóztunk a kereskedéshez. Nyitás előtt egy bő háromnegyed órával már ott voltunk és ahogy nyálcsorgatva álltunk a kerítés mögött, bentről az „emberünk” kiszúrt minket és azonnal kaput nyitott nekünk. Gyors bemutatkozás mellett elmondtuk miért is jöttünk, „emberünk” képben volt emlékezett, hogy tegnap velünk beszélt telefonon. Egy kissé hűvös volt a reggel, mondta hogy főz nekünk egy jó kávét és utána megnézzük a vasat. Úgy éreztem, hogy kezdődik a beetetés és mindenáron el akarja adni nekünk a verdát. Megittuk a kávét és utána a kezünkbe nyomta a kulcsot, rámutatott hogy ott van a sorban a kocsi, nyissuk ki nézzük át indítsuk be, ő majd jön később utánunk, kissé meglepődtem a fene nagy bizalomban. Tíz perc után jött is, majd beszélgetni kezdtünk de nem is arról az autóról, majd rákérdezett hogy megyünk egy próba kört, mondtam hogy bocsi de inkább kihagyom ezt az élményt. Erre a válasza „semmi probléma srácok jól döntöttetek ez az autó egy hulladék, pénzt nem ér, főleg nem annyit amennyiért áruljuk”. Sajnos a nevére már nem emlékszem, ritka az ilyen emberséges kereskedő
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz UberMutant #2679 üzenetére
Köszönöm . Akkor lehet kihagyom.
Nekem Attraction felszereltségű elég , a Head up display és sz ahhoz tartozó kilométer óra sem tetszik .20 éve a Prohardveren
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Hasznalt, 2014-6 koruli 3-as Mazda vasarlasa eseten van olyan motor vagy tipus, amit gyakori hibak vagy betegeskedesek miatt mindenkepp keruljunk el?
Elore is koszi a segitsegetSamsung Galaxy A55 5G
-
ReSeTer
senior tag
Hello!
Van valakinek tapasztalata mazda 6 2gen 2.0i 147lo motor fogyasztasaval kapcsolatban? Foleg orszagutra kellene. Sebesseghatarokat betartom. -
SzaboZE
addikt
válasz ReSeTer #2687 üzenetére
6-12 Tojás vs Városi dugó. Nekünk városban (Hungária krt dugó) 9-10, vegyesben olyan 8. Országúton volt már 6-7 között is, a rekord 6L. Egyébként autópályán pont 120 körül nő meg a légellenállás, ezért óra szerint 130 és 140 közt van vagy fél literes fogyasztási különbség.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
98bja
senior tag
Sziaszzok!
Második generációs Mazda 6 kombi van kinézve (facelift), a 2 literes benzines, 155 lovas motorral. Szinte full extra (bixenon, hátul led, Bose, félbőr stb...)
Népítéleteket elolvastam, de további tapasztalatok érdekelnének. Esetleges meghibásodások, idegesítő dolgok, menetteljesítmény. Ha valakinek pont ilyen van, az még jobb lenne!
Köszi! -
Topikgazda
Egy Mazdának? A hátsó kerékívek, küszöbök, futóműalkatrészek, és a padlólemez. Olaszt néznék a rozsda miatt, a benzinesnek nagyobb műszaki hibája nem szokott lenni. Esetleg az olajat csipegetheti ha fiatal korában nem cserélték rendesen az olajat.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
A németországiaknak mindegyik részén.... Inkább olaszból nézegess, ha már külföld, a németek eszetlenül sózzák az utakat, rohad ott minden autótipus.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
lemmy71
őstag
válasz SzaboZE #2694 üzenetére
Az olasz a mediterrán éghajlat miatt, kaszni szempontjából százszor jobb mint a német - holland - osztrák társai. De viszont a kereskedésekben felvásárolt autóknak 100 ból 90 -nek vissza van csavarva az órája, az hogy adnak hozzá mindenféle papírt szervizkönyvet az semmit sem jelent, olyat csinálnak hogy a vevő elcseppen tőle és az elektronikus szervizkönyvet is mókolják Bár a németeknél is ez megy már, főleg ha valami bulgár - török stb. kereskedésből veszed. Sajnos ez benne van a pakliban ha az ember használt járgányt vásárol. A kereskedőket nem igazán riasztja vissza hogy bünti jár az óratekergetésért, bár nem igen hallottam volna hogy ezért valakit is komolyan meg "dádáztak" volna
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs