- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Steam Deck
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mAtech
aktív tag
válasz McReay #89873 üzenetére
Szia!
Én is azt mondom, hogy kapásból A-ra menj. Én 2006-ban vizsgáztam majdnem 30 évesen. Előtte sose ültem motoron, csak a tanfolyamon. Ott MZ 125, Bandit 250 majd 400-al mentem.
Utána CBF500-at vettem újonnan. Decemberben hoztam le BP-ről Szegedre. Ez volt az első utam vele, úgy hogy előtte csak a tanfolyamon tanultak voltak meg.
A Suzuki GS500 és Kawa ER5 között vacilláltam még, de maradt a Honda. Nem bántam meg.
Egyszer pereceltem kis sebességnél, de nem lett baja a motornak, meg nekem se. Az én hülyeségem volt...
Szóval, ahogy írta más is, ha normális tudsz maradni jobb oldali gázkar ügyileg, akkor egy ilyen motor nem okozhat gondot majd.Üdv,
A.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
c4bB
csendes tag
válasz Topiccsendőr #89898 üzenetére
lehet hogy a benzin csapódik le valahol,vagy a benzin is,de talán inkább az olaj,szerintem tolóüzemben nem öblíti át a rendszert kellőképpen.
van az az enduró verseny,aminek nem jut eszembe a neve,egy bányában/környékén rendezik,rohadt hosszú és eléggé hype-olt rendezvény,arról néztem videót yt-on,és jól megfigyelhető,hogy amikor sokat gurulnak lefelé üresben vagy motorfékkel,akkor a következő durva felfelé előtt megrángatják a gázt és fullad,okádja a füstöt,fel sem menne a hegyre a gázfröccsök nélkül.de pl amikor megállnak tankolni és üresjáratban ketyeg addig a motor,indulás előtt szintén kell pár nagyobb gáz. -
Topiccsendőr
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89904 üzenetére
Eltanulták a 2T-sektől.
-
c4bB
csendes tag
válasz Topiccsendőr #89904 üzenetére
szerintem 4T-nél semmi nem indokolja,sőt,még üzemmeleg motornál is inkább árt ha rángatják a gázt,minek fárasztani az összes alkatrészt indokolatlan terhelésváltásokkal...
szerintem sanszos,hogy a 2T-t utánozzák,mert menő a pályanapon a gázrángatás,rögtön mindenki tudja,hogy ők biza versenyzők a javából#fattyu:azaza
#tboldi:ezt gyanítom én is
-
c4bB
csendes tag
válasz yodamastah #89908 üzenetére
nem is olyan régen még 2T volt a motoGP,lehet,hogy hagyomány
avagy a mostani GP szerelők még a 2T moto2-moto3-ban szocializálódtak -
-
c4bB
csendes tag
válasz -Mike- #89910 üzenetére
általában beismerem ha tévedek,nem olyan nehéz az.
ebben az esetben viszont,eléggé tele volt tűzdelve a mondandóm "lehet" "avagy" "szerintem" kifejezésekkel,azaz véleményt mondtam,találgattam,nem nyilatkoztattam ki az egyetlen és egyetemes igazságot.
az viszont biztosan nehéz,hogy ne ugassunk bele mindenbe,ne kössünk bele unalmunkban bárkibe,stb.ugye?#dellfanboy:az hogy 15 éve volt,az erősíti vagy kizárja a hagyomány elméletet?
simán lehet,hogy okkal csinálják,nem tudom,nem szerelek a GP-ben.
szerintem felesleges,szerinted nem,majd jön még pár vélemény és okosabbak leszünk. -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Motoremelő állvány témában szeretnék kérdezni párat.
Igaz az, hogy a motor váznak jobb, ha nem a sztenderen áll, hanem állványon?
Ha jól látom, ebből kell 2 db.
Mi a reális ár (használt, ha érdemes, és új) egy ilyenért?
Különbözik felépítésben az első és a hátsó? (Nyilván, különben akkor nem úgy árulnák, gondolom)
Elég belőle egy, vagy mindenképpen két darab kell?
Milyen kiegészítő tulajdonságai vannak azon kívül, hogy állványon van a motor? (Gurul, fordul, stb...)
Ki honnan venné?Előre is köszönöm.
-
Topiccsendőr
addikt
Mondjuk egy kompressziogyuruvel kevesebb van, es a gyuruk elofeszitettsege is nagyon kicsi, ezek ha alapjaraton potyognenek, az elso nagygazra olyan keket nyomnanak, hogy nem ertene a laikus kozonseg, hogy mivan
Van egy video yt on ahol egy oldaltszelepelt blokknak akrilbol van a hengerfeje. Ott latszik tokeletesen, hogy hiaba gyullad meg egy toltet, ami bent van az egesterben, ha nem eleg homogen a keverek, es lecsapodik a "hideg" alkatreszeken, az egyaltalan nem gyullad meg, es mossa a hengerfalrol az olajat, azaz teljesen folyekony halmazallapotban van jelen, egy durr utan is! forditva is mukodik az olajfogyasztasert felelos gyuruelofeszitettseg, es az a benzin az amugy is hig versenyolajban landol, aminek nincs sok tartaleka erre. Ezert cserelik versenyenkent az olajat, nem pedig mert elfaradna. Ha elcsukod a gazt, gondolnam en, hogy az ilyesmit takaritod ki.
Meg meg tudnam meg indokolni par dologgal, de ki tudok talalni jopar dolgot ellene is[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89913 üzenetére
Hali!
Menjünk sorban:
- Ezt nem tudom biztosan, de szerintem egy modern (értsd: az utóbbi 10-15 évből származó) motornak nem szabad, hogy bármi baja legyen egy középsztendertől. Inkább a gumi az, aminek nem feltétlenül jó, ha egy helyben áll.
- Hagyományos emelőből 2 kell, ha azt akarod, hogy ne érjen le a gumi a földre, de vannak többféle változatok, kialakítástól függően elég lehet 1 is (pl.). Illetve ha csak a lánc tisztítása/olajozása a cél, akkor is elég csak egy hátsó értelemszerűen.
- Én innen vettem elsőt és hátsót is, darabja 10-11k Ft-ért. De akár házilag is elkészíthető olcsóbban.
- Alapvetően az egyszerűbb emelők "váza" ugyanaz szokott lenni, a motorral érintkező részek lehetnek különbözők: elöl lehet ilyen vagy ilyen, hátul ilyen, esetleg elöl és hátul is ilyen (ezekhez emelőszem is kell a motorra). Plusz vannak még egy lengőkaros motorra való hátsó emelők is, meg a villanyaknál is lehet ily módon.
- Lásd feljebb!
- Léteznek olyan verziók is, amikkel ide-oda lehet tologatni a motort, pl. ez.
- Lásd feljebb![ Szerkesztve ]
-
mAtech
aktív tag
ZX-9R és CBR 900RR tulajokat kérdezném, hogy vett-e valaki a gépére hátsó doboztartó konzolt és milyet?
Mennyire tudjátok használni túrázásra a gépet? Értem ez alatt, hogy mennyire fárasztó (persze tudom, hogy sok mindentől függ ). Illetve mennyire találjátok túrázásra megfelelőnek ezeket a típusokat. Pakolhatóság, 2 személlyel való közlekedés, fogyasztás, stb, ami épp eszetekbe jut.
Köszönöm!
A.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
c4bB
csendes tag
válasz Topiccsendőr #89914 üzenetére
láttam azt a videót (vagy egy hasonlót),bárki találta ki,jó ötlet volt.
egészen más látni a folyamatot,mint elképzelni az elméleti tanulmányaink alapján.
jaja,a végén ebből is hitvita lesz,mert én is simán alá tudnám támasztani érvekkel pro és kontra,ha muszáj lenne. -
-Mosquito-
őstag
válasz z123456789 #89913 üzenetére
Középsztender?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #89915 üzenetére
Aztaq...
Köszi a kimerítő választ.Ezt az oldalt nézegettem én is, valószínű innen fogok én is rendelni akkor.
Előre nem lehet emelőszemet rakni, nem? Oda másféle kell. Vagy rosszul tudom? (Kawasaki Z750 2004)Na mindegy is, majd tudni fogják gondolom ők.
Köszi.
(#89918) Mosquito34
Nem ismerem.
Nem is találok z750-hez.[ Szerkesztve ]
-
PoLizei
aktív tag
Z750-re középsztendert rakni olyan, mint a 900rr-re a doboz >
P*L****
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89918 üzenetére
Sztm ne tegyen egy kozepsztendert egy olyan motorra, amivel lehet kanyarodni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89923 üzenetére
Nem tudtam, hogy egy Rossit tisztelhetünk benne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #89924 üzenetére
Nem is biztos hogy leér, lehet hogy a lábtartó előbb lent van, akkor meg tökmindegy.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89924 üzenetére
Nem kell Rossinak lenni.
Emlekszel, h kicsereltem olaszra a koptatomat?
Elmentem st gallenbe egy kicsit motorozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #89926 üzenetére
Erről beszéltem pár hete! Hát milyen hosszú már az a koptató-csavar! Nem csoda, hogy leér!
Rakj rá egy rendes (pl. terepes) lábtartót, és nem fog az zörögni, meglátod!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #89928 üzenetére
De! Nem veszed feljebb mert már így is kényelmetlen. Tudjuk, tudjuk
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89928 üzenetére
Mid van most, Hondád?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89934 üzenetére
Hagyd ki belőle a "majdnem"-et.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
@Bogyó bá': Én ma a forgalmit felejtettem itthon.... mákom volt, hogy nem állítottak meg.
Hülye kérdés lesz... de bowden tud elöregedni és folyamatos nyúlást produkálni ? Lassan 300 kilométerenként kell ráhúzzak a kuplung bowdenemre.... User error -> túlfeszítem (1,5-2 mm-re szoktam tenni fent nézve) vagy esetleg használat miatt nyúlik ennyire, vagy szimplán már öreg és cserés? (Nem tudom mióta lehet fent.)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #89936 üzenetére
Biztos hogy a bowdened rossz? Én például tök potyára cseréltem ki az enyémet a GS-en: pont ugyanakkora az új, mint a 10 éves "kinyúlt".
(A kuplung csigájának a durva állító csavarja volt fellazulva, én marha meg nem is gondoltam erre - csak azt vettem észre, hogy alul-felül a bowdenen már nem tudok állítani...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #89937 üzenetére
Akkor megyek is ki zseblámpával.... nem lenne kedvem kombinált fogós útszéli mutatványt előadni holnap reggel a váci út mellet fehér ingben és bőrkabátban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #89939 üzenetére
Ja vargya, ez nemetul van. Szoval
#1 hirdetes: komplett motor csere 1800 km el ezelott.
Kesobb megjegyzi, hogy 09 es motor van benne, igy mar nem eszi az olajat (hat nem aranyos?)
#2 hirdetes: 24 000 km nel motorcseren esett atNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89940 üzenetére
Komplett motorcsere?! Nebassz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89926 üzenetére
Igen, látom jó felé reszelted. Ő egy kezdő motoros,szerinted mennyi idő múlva fogja ezt előadni?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #89942 üzenetére
Nem, a blokkon, a bal dekniben, egy kis fedél alatt. A GS500 kuplungja nyomópálcás, a bowden húzását egy nagy emelkedésű, több bekezdésű csiga alakítja át a pálca nyomásává. Ezen a vackon van egy csavar beállítás céljából, egy kontraanyával. Az anya volt fellazulva, ezért állítódott lassan el, mintha a bowden nyúlna.
Ha már betettem a gyári újat akkor már az marad, a másikat meg gondosan leápolva beraktam az ülés alá tartaléknak.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #89944 üzenetére
Nézegettem, nézegettem. De nekem marhára nincs semmi hasonló. Kis kiállótengely rücnikkel. Rajta egy kis kar abba belefogatva a kábel.
Akkor szar már a bowden.... holnap hazafelé beugrók a Wilkerbe.... lassan szerintem ha meglátnak megütnek. Mindig valami 4-5-6 ezres tételért megyek be, hol fékbetét, hol olajszűrőt rendeltetek velük, kivétel a láncszett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #89943 üzenetére
Akkor szimplan ne bassza el a kinezetet vele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89946 üzenetére
Nem olyan gáz az. Enyémen is van és tök jól jön néha.
Meg aztán vminek gyűjtenie kell az olajat. -
z123456789
addikt
válasz -Mosquito- #89924 üzenetére
Ezt nem értem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #89946 üzenetére
Ok. Doboz azért mehet rá?
njuwxrx5crf9yhq:
Szerinted mikor fogsz úgy közlekedni, hogy a lábtartódat fogod karcolni? Motor elfektetése nem ér.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
Tegnap tartottam egy full motoros napot.
Elmentünk crossozni unokaöcsémmel, egy suzuki drz400-ason mentem 3 órát a Mecsekben keresztbe kasba.
Nagyon király volt, hihetetlen mennyi tapasztalatot tud szerezni az ember crossozással. Amikor minden csúszik minden felé, meg minden elforog.
Az elején azért elég furcsa, volt a para rendesen mikor az első kő úgy megdobja az első kereket hogy csak nézel, meg az első nyomvályúba belecsúszol aztán egy "picit" megvezet, meg hogy a lelógó indákba ne akaszd fel magad a motoron menet közben, kell idő hogy megszokja az ember az utcai terep után, de az utolsó órában már bátrabb voltam, valszeg ezért is dobtam el a vasat 2x-is.
Ma meg olyan izomlázam van hogy besz@rok. Biztosan nem ez volt az utolsó napom crossgépen...
Aztán megjött a tűgörgő is a rugóstagba, fél 12-ig azt szeretlük vissza tegnap este. De most el is megyek kipróbálom milyen lett...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- BestBuy topik
- Autószerelők, autószerelés
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Politika
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen