- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Hobby elektronika
- Kedvező árú Huawei tablet érkezett
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
Sziasztok,
GIVI 50.5 és 50.6 típusokról van valakinek tapasztalata? -
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #115501 üzenetére
Ok ez jobb ha itt lesz hasznos infó:
ScootershopGyőr teljesen fogalmatlan de olcsón árulják ami kellett. Van minden gyári csati a reléhez van nekik néma és hang jelzéses is én utóbbit vettem. A csatik:
Van hozzá 2 fajta bekötési ábra is, ha másfajta kell a Louis weboldaláról letölthető ezeknek a reléknek a teljes leírása. (Tanítás is benne van angolul)Alap esetben nem kell tanítani a relét a hátrányod ebből annyi lesz, hogy ha kimegy az indexből valamelyik izzó vagy beszarik az egyik LED nem fog gyorsabban villogni az indexed mivel ez a relé terhelés független, ha betanítod fogja tudni ha nem akkor szimplán 3 indexszel fog motorozni amíg fel nem tűnik. (Betanítást egyik nap még megcsinálom megírom most mégse volt kedvem türelmem.)
A hangja nem bántó de biztosan észrevehető.
Itt a relé várható, hogy felhívnak, hogy csipogós vagy nem csipogósat akarsz. Újra: Univerzális ha nem tanítod is jó akár full LED akár full alacsony fogyasztású égő szetthez vagy ezek keverékéhez is: pl elől égős hátul ledes index.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #115499 üzenetére
Kalmárék Vácon, a B-m tettem ott de a srác (Balázs) ritka korrekt és jó arc volt.
Esetleg Dunapláza Spuri az A1, A2-öm is ott tettem. Nem legjobb nem a legpatikább motorok stb de heti 4x lazán fogsz vezetni és Ludman úr hamar letudja a dolgot, pörgeti az órákat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
TotalBike SWM 500 teszt
Sok mindent sajna nem tudunk meg a cikkből, engem pl. a legjobban a szervizperiódus érdekelne, valamint a fojtás-eltávolítás és a Safari-tank ára!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #115505 üzenetére
10k / hajtókar és dugó ezt a motort nem tudom már hányszor vettem meg fejben....
Van fent a gyártónál teljes servive manual ha érdekel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
Te nagyon profin nyomod Én csak vettem egyet és felraktam, eddig jó választásnak tűnik.
Micsurin, te ezeket a fejlesztéseket amúgy is tervezted vagy csak rádszakadt a sok szabadidő?
Tboldi, ha angol posta viszi (Royal Mail), akkor Magyarországon a GLS viszi, nem bízzák a magyar postára. A sima "tértivevény"-es levelet sem, csak a képeslapokat. Ez a komoly kritika szerintem....
Küldtem haza barátaimnak pár FFP3-at, 9 Fontért vitték repülővel, 3 munkanap alatt háztól házig.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #115508 üzenetére
Nem, az itt egy gyári extra
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tag
válasz vendingo #115496 üzenetére
A PCX az még euro 4-es és 14 - 14" kerekekkel. Személyesen az SH-125-öt venném. 16" kerék, ABS. A "kiváló" fővárosi aszfaltra ez a 2 dolog elkel és előnyben is részesíteném.
De ha "igazi" motort akarsz választani akkor LINK
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #115507 üzenetére
Tervezni terveztem akkor kezdett el összeállni egy ToDoList mikor elhoztam a motort de eredeti tervek szerint késő ősszel, kora télen tettem volna le a garázsba ahogy szoktam és akkor kezdtem volna el szétszedni.
De mióta itthon tanulok kellett valami az edzés és a tanulás mellé valami ami nem a gép előtt töltött idő, mivel nincs pofám annyit motorozni mint szeretnék ellenben egész jó tartalékaim maradtak a motorból.(Normálisan felmértem mekkora pénzből mekkora focipályára fog telleni. Nem véletlen vetettem el első körben az MT03, SV és társait... ) Így úgy voltam vele akkor most is neki lehet állni a dolgoknak: A gumi méretet már nagyon hamar kitúrtam az angol facebook közösségben (többet használom mint a hazai csoportokat sokkal segítőkészebbek az emberek és alapvetően nem az a téma napi szinten 10W40 vagy 10W50 kell e a mociba vagy tescos olaj, komplett kapcsolási rajzokat tudtak az indexhez is előtúrni ), innen már csak egy ugrás volt az itthoni tanulás mivel itthon vagyok apum meg 24/48-azik így ha valamivel nem boldogulok (pl a rugók gumi bevonata) kapásból van segítségem. Szóval neki tudtam állni a dolgoknak. A fekete - fehér - ezüst kombó sem most lett hasra csapva kitalálva, ami ebbe egyedül beleköpött az a tankon a gyári matrica... a lakk alatt van. Szvsz lesz itt előbb utóbb egy telifény.
ToDoList:
--*Fehér hátsó gátlók, akkor már szilent cserék is ha úgy is kint vannak (később Hagon állítható vagy YSS teljesen állítható, áraik miatt elnapolva)
--Hűtő csere (Frissen feltöltve elnapolva, majd ősszel. Esztétika csak.)
--*Kisebb idomok festése(utaskapaszkodó, oldal és hűtő takarók festése fényes fehérre.)
--*Első villa olaj és szimering csere
--*Hátsó szekció megkúrtítása mivel bumszli és retros a gyári faridom.(Már újra is fújtam ha itt voltam)
--Lánc csere, akkor már az áttételre is nézzünk rá
--Első fékmunkahengerbe valami zseni beletépte a tükröt így az ragasztva van --> Radiálisat ide.
--*Kipufogó csere itt a szintén angol tapasztalatok alapján nem csak a Delke nyert hanem kellett egy DYNO kit is, hogy ne vágjam haza a karakterét a motornak.
--*Kormány cseréje lehetőleg valami széles, laposra
--Első lámpa kitakarítása, hátsó szekció feketére karima fehérre.(A műanyag picit felhólyagosodott ---> króm hatású műanyag, amúgy se barátom )
--*Böhöm kocka indexekkel való leszámolás(A relé itt meglepetést okozott, ha meg már meg kell oldani akkor úgy akartam megoldani, hogy ne legyen vele többet dolog 20 perc netezés után ---> terhelés függetlent bele)
--Fényezés, mindent újra feketére kivéve a felniket azokat fehérre, az első villát pedig feketére.
--Nagyon ritkán felbukan LED-es hátsó lámpa, nem nem integrált indexes gagyiság, tényleg jól néz ki. De már nem gyártják és atom drága általában / Xelvis vagy VTR250 hátsó lámpa mert azok követik az idom ívét.Ja tervezett a dolog.
És mivel motoros topik gondoltam megfér a téma főleg, hogy a kipufogó és a relé másoknak is volt napirenden. És hozzá tartozik, hogy mivel nem volt időm az A-t letenni még mindig kellett valami olyan motor ami erősebb mint a Hyo érezhetően de belefér az A2-be itt jött képbe az Er5 és a CB500 mivel ezeket árulták anno 25Kw-os gyári fojtott verzióban. (CB: nagyobb fő fúvóka, hosszabb rugók a karbiban a membránoknál, szűkített torokátmérőjű szívócsonk)Ami *-ozott az van készen eddig.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lazatt
csendes tag
válasz macilaci78 #115499 üzenetére
Hali
Én tavaly nyáron csináltam az A korlátlan jogsit az SOS autós-motoros iskolánál.
A kresz részt online csináltam. A rutin és forgalom részt több helyszínen is oktatják, ezek közül az egyik a budaörsi virágpiac ahová én is jártam. 5 perc busszal Kelenföldről.
A rutinpája a budaörsi virágpiac területén van kialakítva, a forgalmi útvonalak pedig innen indulnak és annak környékén Budaörsön, Gazdagréten és Kelenföldön vannak.
3 választható motor: Suzuki GSR 600, Honda CB 600 F Hornet, Honda CBF600
Szerintem korrekt állapotú volt mind. Nem új motorok valamelyiknek, ha jó emlékszem 150 000 km körül van már a km számlálójában.
Túl nagy összehasonlítási alapom nincs mert az utóbbi 10 évben ezt a 3 motort vezettem + az azóta vásárolt saját használt motoromat, de nekem nem tűnt fel semmi olyan probléma
ami megnehezítette volna jogsi megszerzését.
A Hondák hátránya, hogy nincs rajtuk fokozat kijelző (ez forgalomban kezdőként zavaró lehet) a Suzukin van, annak a váltója járt mások szerint nehézkesebben de nekem nem volt vele gondom.
Ha pl. piroslámpánál 4. sebességben állsz meg akkor egyhelyben állva nehézkesen tudsz leváltani 1-es be, de ha lassítás közben váltogatsz lefelé akkor ez nem probléma.
A gyakorlások alkalmával mindegyik motort kipróbáltam, vizsgázni pedig a Hornettel vizsgáztam. Annak volt a legszimpatikusabb a kuplung fogáspontja illetve alapjáraton kellően gyorsan gurult a rutin feladatokhoz.
Motoros felszerelést csizmán kívül biztosítanak, de nagyon rossz minőségűek, a rutin részt ezekben csináltam, de forgalomra már szereztem be sajátokat.
(Nyitott sisakot adnak plexi nélkülit, ha nincs nálad szemüveg forgalomban kifolyik a szemed, kabátok régiek szakadtak)
Rutin oktatóval nem voltak gondjaim korrektül elmondta mit kell csinálni és hogyan.
(Gimis koromban sokat Simsonoztam ezért motorkezeléssel nem voltak problémáim)
A forgalomoktató is szimpatikus volt, de egyszer megbuktam forgalom vizsgán amiért olyan 30 %-ban őt is hibáztatom.
(Nem jártuk le rendesen az összes útvonalat, volt amit csak kb. kétharmadáig mentünk el és visszafordultunk, és természetesen vizsgán azt húztam aminek egy részén még nem jártam)3 alkalommal voltam rutin oktatáson, alkalmanként szűk 1.5 óra. Illetve forgalomban is 3x1.5 órát vezettem vizsga előtt.
Ez kevesebb mint a kötelező, de legalább gyorsabban megvan a jogsi.
(természetesen fizetni a kötelező óraszám szerint kell)
A legnagyobb problémám itt az időpontokkal volt. Sok a tanuló kevés az időpont. Kresz vizsga után 1 hónapig vártam a rutin oktatásra mert csak akkor volt hely
(a 3 óra + a vizsga 2 hét alatt lezajlott), rutinvizsga után megint majdnem 1 hónap pihenő a forgalomoktatásig (3 óra + vizsga 3 hét alatt)
mivel ezen buktam a következő szabad vizsgaidőpontig megint 1 hónap pihenő. -
zgospel
őstag
válasz lazatt #115512 üzenetére
SOS-t én is tudom ajánlani, A1 és A gyakorlatot is náluk csináltam, normálisak. Nem csak a virágpiacnál vannak a budai oldalon, hanem pesti oldalon is az M3 kivezető alatt az Írott kő parknál. Attól függ hova kéred az időpontot.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115503 üzenetére
Aha, na jól van. Marad az izzó. Majd ha letörik az összes izzós, akkor megint foglalkozom vele. Mondjuk azt nem értem, hogy ha üresben, egyesben, kettesben villog jól a relével, akkor 3-astól felfele miért világít folyamatosan...Erre nincs ötleted? (Led-esről beszélek most.)
Bazmeg ez annyira magas nekem, mint egy nyárfateteje.
Max ha jössz megnézni a 610-et elmagyarázod.(#115505) geresics
Rohadtul bejön ez a motor, de anno lebeszéltek róla.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #115516 üzenetére
Azért azt vágod ha nem akarsz szórakozni azzal, hogy jelezze mikor szart be a 4-ből 1 indexed akkor csak lehúzod a régit, megfogod a csatlakozót rádugod a KOSO relére, a csatlakozó másik végét meg bedugod a motorod csatlakozójába? Nagyon egyszerű tényleg cserébe bármilyen indexet használhatsz a jövőben. És van egy rossz hírem ha másik égős indexet teszel fel aminek alacsonyabb a fogyasztása akkor annak az ellenállása is változni fog vagyis a gyári relé nem lesz jó.
Ha ez a szarság lemegy ezt tuti megtárgyaljuk mert nagyon fúrja már az oldalam egy SM semmi másra nem kéne mint hétvégi elborul az agyam motornak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #115517 üzenetére
két hét után a véleményem SMről
Nincs kényelmetlen motor csak puha segg
nincs olyan hogy kevés szélvédelem csak gyenge kar meg derékSimán ingázok vele 150 km egy nap, már nem is veszem észre hogy nem valami kényelmes dolgon ülök.
nyilván nem így éreztem az első pár napban. de elindulok én ezzel bárhova.
és szeretem én az euró sokat. az én csuklómmal (túl vagyok 1600kmn tehát bejáratós üzem off ) 7literrel elvan.
Akiknek nincs meg a csuklóm. bármilyen motor 10liter felett evett. Az autóm 20 liter körül.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz doddencs #115519 üzenetére
Ez van, miért nem jók a maláj barnás dumák? Meg a sztorik? Nem volt vele bajom a motoron töltött idő mindig pont annyi volt amenyiről szó volt, rutin előtt is odaadta a vizsga motort 20 percre, hogy olajozott legyen biztosan a dolog.
Autóban ülve meg alapvetően hasznos hibákra hívta fel a figyelmet.
Amit felhoznék az inkább a nyers stílusa, mert van egy stílusa az tuti.
fattyu: ne öntsd a tűzre a benzint mert meggyullad.
persu: nem, nem lesz scramble amíg nálam van biztosan nem. De értelmes lábtartó szett az lehet fog rá kerülni, hogy ne ilyen alacsonyan legyenek. Ha scramet szeretnék akkor 500X-et vettem volna 2x öregebb majdnem mint én de kegyetlenül jól nézne ki. Tőled a kipufogó miatt vártam csak rosszallást meg a DYNO kit miatt, hogy mérés nélkül érzésre lett berakva na meg bemondott tapasztalatra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Kisebb bajban vagyok.
Tegnap jöttem hazafelé munkából amikor kb félúton gy éreztem mintha egy kötél lenne a motoromhoz kötve és visszafogná teljesen. Gyanús is volt a dolog, mert piros lámpa előtt kuplungot húzva és gurulva éreztem mintha félig le lenne nyomva a fék és lassítja a motort.
Lehúzódtam, ránéztem a hátsó fékre és láttam, hogy körülötte a levegő forró, egyből rájöttem hogy ott lesz a probléma.
Próbáltam megforgatni a kereket, de annyira befogott a fék, hogy lehetetlen volt. Szerencsére volt nálam 11-es kulcs, így lazítottam a légtelenítő csavaron, vissza tekertem, és megoldottnak gondoltam a problémát. Hazafelé nem is használtam csak első féket a biztonság kedvéért.
Itthon sztenderre téve a motort, próbáltam a hátsó kereket forgatni, de a tárcsa folyamatosan hozzáér a fékbetéthez. Szóval most forgatható a hátsó kerék, de félek, hogy megint ugyan ez fog történni, mivel nem tudok akkorát forgatni rajta, hogy forduljon akár egy egészet egy mozdulattal.
Hol lehet probléma? -
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Elég régóta gondolkodom már egy Cafe Racer-be , nagyon tetszik.. Általában, mi az, ami jó alany / alapnak , melyik, mely motorok jók ennek?
Gergő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #115522 üzenetére
A hatso feknyeregben a dugattyu nem megy vissza, mert be van rohadva. Azt szet kellene szedni es vegytisztara elmosni, porvedot es karmantyut venni, de az is lehet hogy uj dugattyut, ha nem lehet kipolirozni a rohadast.
Bar az, hogy a legtelenito csavarral oldottad meg, az inkabb fofekhenger furat eltomodesre utal, szoval lehet ott a gond. Mikor volt fekfolyadek cserelve?
Az egesz rendszert ki kell tisztitani alaposan.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Topiccsendőr #115526 üzenetére
Kb 2-3 hónapja cseréltem el a fékfolyadékot.
Ha kitekerem a légtelenítő csavart a dugattyú vissza nyomható viszonylag kisebb erőhatás nélkül.
Kicsit teszteltem az előbb, és ha kitekerem a légtelenítő csavart, majd vissza nyomom a dugattyút, kb 15-20 lenyomásig a fék rendesen fog, és a kerék is forog ahogy kell neki. Aztán 20-30 lenyomás között érezhető a változás majd kb 30 féklenyomástól már megint hozzáér a fékbetéthez a tárcsa.
Akkor meg is van a mai napi elfoglaltság. Leszedem az egészet és megpróbálom kitakarítani rendesen. -
dellfanboy
őstag
válasz zeus_2k14 #115525 üzenetére
igazsag szerint ha magadnak epited, olyan blokk-ot valassz ami bejon hangra. altalaban ezek regi leg/olaj huteses blokkok, karbantartas mellett eleg jol birjak a strapat. en cx 500-at faragnek at
ha ujban gondolkodsz, yamahanal van xsr szeria, esetleg husq vit/swarzplein, azok szerintem nemrosszak. esetles suzi sv
foleg az xsr900, yamaha racing yellow-ban az nalam bakancslistas gepeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zeus_2k14
senior tag
válasz dellfanboy #115528 üzenetére
Régiben gondolkodom, nem akarom el kapkoni.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zeus_2k14 #115525 üzenetére
Egyhengereseknel barmelyik RFVC blokkos honda egyhengeres, meg az endurok is, dominator pl. suzukitol az xf 650 es tarsai, yamahanal sr 250, 500, srx600
2 hengereseknel CX500, GL500 nagy favorit. Bmw regi boxerei, a Virago 1100, 920, 750, , esetleg tr1, elso generacios 600, 750 monster, de akar st2, ss bol, ezek a leggyakoribb atepitesek.
3 hengereseknel bmw k sorozat sorharom
4 hengereseknel bmw k sornegy, japan legolajos sornegyek cb750, xjr750, gs750Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jacis
nagyúr
válasz zsolti_20 #115527 üzenetére
Nem kell a legrosszabbra gondolni. Elég ha a fékpor berakódott a dugattyú falára. Az hogy elkezd befogni amiatt lehet mert mikor lenyomod a féket hozzáér a betét a tárcsához de nem tud a lerakodott fékpor miatt visszahúzódni. Így a tárcsa és a betét összeér ami miatt melegszik az egész nyereg és benne a fékolaj is. Ez megnöveli a nyomást így generálja az egyre nagyobb fékhatást. Alább egy link amin van egy elég egyszerű módszer a takarítására:
[link][ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
etnies
senior tag
válasz jacis #115533 üzenetére
Én női harisnyával csinálom ugyanezt, de ez is tetszik
Igen, elsőnek el kell takarítani a munkahengereket, ha továbbra is szorul, akkor szétszedni, ellenőrizni, felújítani.
Volt már, hogy én szóltam a szerelőnek, hogy fékbetét cserekor tisztítsa már el a hengereket, ne csak tegye vissza...
"önmagam hite vagyok magamban"
-
jacis
nagyúr
válasz etnies #115534 üzenetére
Én magamnak csinálok mindent amit csak lehet, mert itt a Kecskemét könyékén nem sok jó szerelő van. Egy van aki jó lenne, de nála az itallal vannak gondok (sajnos).
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zeus_2k14
senior tag
válasz Topiccsendőr #115531 üzenetére
Okes köszi. Melyiket ajánlod ezek közül, amelyiket itthon is meg lehet venni? Tehát nem ritka
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zeus_2k14 #115536 üzenetére
Leginkabb behozottnak allnek neki, mert amit 20-30 evig mo-on hasznaltak, azok siralmas allapotban vannak.
Cx500 a legjobb erre a celra. Illetve leg-olajos japan sornegyek.m, virago, es tr1. Ezek a legegyszerubben atalakithatok, a tobbihez tobb fantazia, ido es penz kell, de ugyanolyan szep a vegeredmeny.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz fattyu #115530 üzenetére
na gyorslátogatás a barátságos vidéki lakatosnál és fent van a dominator gp1 a huskyn.
mit is mondhatnék.csináltam videót de nem rakom be mert sem a hangot nemadja vissza sem a hangerőt.
A gyári dob rettenetesen halk semmi. motorhang van nemkipufogó hang.
Ennek a hangja a mellékeltlightos DB killerrel rossz csattogós és nem halk. Nagyon nem.
db killer nélkül szép öblös mély. hangerő szinte nem változik a db killertől csak a hangja.
hangerő: az én arcbőröm sokmindent elbír de ez már szerintem is gáz. Alapjárat és óvakodva elindulással felkel az utca. Ha elforgatom szerintem a szomszéd község is....
Nemtudom... lehetkidobott pénz volt mert ezzel lehet hogy nincs pofám közlekedni.... Ez rettenetesen kurvahangos
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #115538 üzenetére
Rendelj hozzá egy Hard killert van hozzá. Azzal elvileg tudják a 102Db-t.
Én is a minőségük meg pont emiatt féltem a Domitól pedig a dob esztétikailag sokkal jobban tetszett.
De többen jártak így a CB-re való Round és Oval domi dobokkal, hogy a legnagyobb a Hard killerrel még el el ment de cserébe az orgánumot vágta haza, anélkül vagy kisebb killerrel meg borzalmas volt a hangjuk már már kelepelős.
Egy videót azért bedobhatnál csak biztos ami biztos.
690: Bazz azért ez tényleg nagyon durva ezt nekem se lenne pofám magyarázni a sündőrségnek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zsolti_20
senior tag
válasz Ferdzsoo #115532 üzenetére
Meg is találtam a hibát. Igazad volt a dugattyú nem akar vissza menni a helyére. Szóval, kézzel vissza tudom nyomni a dugattyút, aztán ha lenyomom a féket, valamennyire kijön, de nem húzódik vissza annyira, amennyire kézzel vissza tudtam nyomni. Befújtam neki féktisztítót is, de nem sokat segített. A fék lenyomásokar és felengedésekor hallatszik valami szuszogó hang. Nem tudom ez normális vagy sem.
Mondjuk nekem a dugattyúk nem jönnek ilyen szépen ki, hanem csak oda vissza mozog
[link][ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolti_20 #115540 üzenetére
Szerintem meg nem.
Azert kellene szetszedni, mert uresen hiaba nyomogatod, a dugattyu valamennyire vissza fog menni, mert a karmantyu visszahuzza, ha mas helyzedben lesz a dugattyu, de tovabbra is tiszta mocsok. Valoszinu a karmantyun is lerakodas van, a porvedo ha darabokban van, be tud szorulni a dugattyu es a nyereg koze, es megszorul az egesz. a karmantyu feszkei egesz biztos aluoxidosak. Ezeket el kell takaritani, es a dugattyut felpolirozni. Ami serult, cserelni. Ha szuszog, akkor ott fekfolyadek is van mar. Ha nagyon dzsuva olajat engedtel le fekfolyadekcserenel, akkor a fofekhengernel is szokott a furatnal es a fofekhenger karmantyunal lenni mocsok ami miatt meg tud ennyire noni a nyomas a meleg hatasara. Szedd szet darabokra es takaritsd el, ami rossz, azt csereld.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #115541 üzenetére
Hu bakker sajnálom.
Esetleg nem tudsz tőle elállni? Ha nem nézd meg az oldalukat van Medium és Hard killer lehet annyit még megérne hátha segítenének. Én ha rendelnék a Mediummal tuti nem kísérleteznék hanem megvenném a Hard-ot. 4-8Db csökkenést írnak ha azt veszem ez az érték logaritmikusan értendő akkor jelentős csökkenést eredményezne.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Építő/felújító topik
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen autót vegyek?
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen