- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Állvány topic
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111379 üzenetére
Arra jöttem rá az ilyen találkozókkal és közös gurulásokkal kapcsolatban, hogy I'm too old for this shit. Idén elmentem egyre, és hát borzasztó volt. Volt vagy 50 motor, de többen is úgy gondolták, hogy akkor ők most lelépnek, mert túl sokan vagyunk. Adtam neki egy esélyt, de lassú volt, meleg volt (pedig két hete volt kb, tehát nem egy nyári rekkenő hőség) szívtam a büdöset, szóval nem esett jól. Ráadásul azt nem értettem, hogy akivel voltam, ő is ilyen viszkető seggű, megy a városban, mint az állat (nem sportmotoros), de az ilyen meneteken meg képes gyök 2-vel pöfögni. Szóval én már tényleg nem értem, de nem is akarom. Marad a lone wolf üzemmód.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #111384 üzenetére
Zseniálisan kiismertél pár mondatból, OKJ-s coach vagy esetleg?
@geresics: Négyszer tudtak haverjaim elrángatni ilyenre, többre nem.
----
Más,
6-4=2, már csak két kerekem maradt a Golf elment árában és végre őröltek a malom kerekek is... az FMX akkora lepra volt, hogy még ismerőstől ötöd árban se (nem fordult át... "lemerült akku" faterom azzal a lendülettel amolyan hold my beer tekintettel kapta ki a kocsiból a reggel bekészített akkut ) az SM vonalat elengedtem anyagi megfontolásból a mostanit meg frissen felújítva elpasszolom és jöhet egy ronda, lassú csótány GS500 aminek semmi más dolga nem lesz csak végig szolgálni a következő 4 évet és ~40 ezer kilométert. Bízom benne 8-900-ból már lehet tisztességeset fogni.... Pega 650 elengedve túl sok a behozott lom a másik fele meg meh inkább a 800 lenne a cél akkor maradna a vételáron felül mivel úgy is lesz többlet költség... MT3 szintén elengedve ott is túl sok a kinti, FMX alkatrészellátása meg majdnem annyira fasza mint a Hyo-é, köszöntem elég volt per pill hét hónapja szervizben vagyunk, a fogaskerekekre Szept 24.-óta várunk, előtte másfél hónap volt két kipufogó szelepet berendelni... Szép volt jó volt nagyon szerettem ezt az elmúlt 30+ ezret a kis V2-ön de kéne valami amivel hezitálás nélkül merünk haverokkal elindulni a magas Tátrába...(F650, GS500, GS500F, nem épp ők a kérdőjeles tényezők állt. )A gumi mérettel való szívást is unom még a GS 130-asa is normálisabb méret mint a 150/70-em...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz jacis #111524 üzenetére
Racetec K3 RR, Rosso Corsa II, Supercorsa SP V3, S22, Power RS
Ezek mind tudják amit te szeretnél.
Ha keményebben odarakod a vasat akkor K1/K1 illetve SC1/SC1 amit ajánlanék gumimelegítő nélkül. Jobb használtat venni, mert még így is a közepe kopik majd el ha évente 4-5 pályanapra mész csak ki. 1 első 2 hátsó kombinációból 6-8e km kijön.
Persze ha megvan a tempó, és mondjuk nem jó a futómú beálításod, akkor 1 nap alatt simán bedarálsz egy SC1 elsőt
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111589 üzenetére
És JDMKid: azért az egy eléggé nagy különbség...sőt. Nézd meg az sbk-ban meddig forog a duki és mondjuk meddig a kawa. Sor 4 sosem fogja ezt elérni, jelenleg úgy tűnik, hogy zsákutca. Nem véletlen a GP-ben is V4 van. Azért mert a furat és loket ugyanaz, nem jelent semmit...gyanítom pneumatikus szelepvezérlés sincs. Most az elektronikus körítést hagyjuk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111615 üzenetére
Nananana, ne siessünk ennyire előre. Egyrészt a duki fejlesztése idénre ért be, előtte pedig csak az Aprilia ment V4-gyel, és eléggé erősen a kawa nyakán voltak - a kettő között meg kvázi volt egy kis idő, amikor nem volt ellenfél, mert az sbk nem igazán volt prioritás egyik gyártónál sem - se yamaha, se honda, se bmw stb. Azt pedig ne felejtsd el, hogy az SBK-ban fordulatszám-korlátozás van, a Duki vissza van fogva. Idén az idény közben babráltak megint, ezúttal a kawa javára és akkor sikerült elhúzniuk. Illetve eléggé sok vezetői hiba is volt a Duki részéről, de a motor jó, nagyon jó.
Ami pedig a technikai részét illeti, sor 4-ből nem lehet akkora fordulatszámot kihozni, mint a V4-ből, márpedig nagyobb fordulatszám-> nagyobb teljesítmény."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111634 üzenetére
A másik kawa is 5. az összetettben, ahogy a másik duki meg 6. Gondolatmenetet szerint akkor a Yamaha működik jól, mert ők a 3. és 4. és közel vannak egymáshoz? Ahogy rea és Sykes között is volt különbseg amíg együtt nyomták, pedig előtte Sykes is nyert vb-t a kawaval, vagy még jobb példa Baz és Sykes. De számos eset van az autó-és motorsport világában, ahol csak az egyik pilóta brillirozik egy adott géppel. Erre mondjak, hogy a pilótán is sok múlik. Hogy mást ne mondjak, egy időben a GP-ben a dukit is csak stoner tudta igazán jól meglovagolni. Ez egy ilyen sport.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111644 üzenetére
Szerintem az egész moderátori eljárás gyerekes volt, a helyzet pedig tragikomikus. Bocs, ha nem akarok egy közösséget vállalni a rögtönítélő bíróság tagjaival. Ez itt nem Kína, Törökörszág és nem is Oroszország, bármennyire is nyaljuk ezen országok vezetőinek seggét.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz jacis #111649 üzenetére
Visszanéztem, hogy teljesült-e amit kértem (amúgy nem, de időközben megoldottam, letöröltem a képet). De te ne félts engem, egy párszor már tartottam szünetet. Mellékesen megjegyzem, teszek rá, hogy te minek gondolod, sértődöttségnek, bárminek, sokan mélyen tudják legbelül, hogy igazam van, a méltóságosoknak pedig eztbántja a csőrüket. A moderátori közösség úgyis összezár - ami természetes - és minden megy tovább, mint eddig, amiből én nem kérek, így inkább odébb állok. Na most mentem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Geresics
addikt
válasz jacis #111679 üzenetére
akkor másképp fogalmazok: a motoros oktatás annyira elegendő, hogy részt vehess a közúti közlekedésben (sikeres vizsga után). Ez valójában 0, azaz nulla tudással vértez fel, csupán jogot kapsz a közlekedésre. Remélem így már érthető...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz jacis #111682 üzenetére
Nem elég a józan ész. Nagyon nem mindegy pl. hogy hogyan fékezel! Autóban beleállsz a fékbe, motornál Pécs-Orfű távon pl. egy 3 gyermekes apuka úgy halt meg, hogy a jogsija még postán volt. Mivel én is 3 gyermekes apuka vagyok, elég mélyen érintett a dolog, ráadásul pont jöttünk hazafelé Orfűről, és saját szememmel láttam a helyszínt, a nyomokat, mindent. Ott is konkrétan az történt, hogy ember nem tudta hogyan kell fékezni, és miután megijedt a kanyartól, rátaposott a hátsó fékre, csúszott-csúszott, majd amikor látta, hogy nem fog megállni, elengedte a féket, és nagyon hibás reflexből letette a két lábát (ez egyáltalán nem tudatos mozdulat), és a maradék sebességgel becsapódott a szalagkorlátba, átbukfencezett, és... a többit Te is ki tudod már találni...
Az egész fékezési folyamata rossz beidegződésekből, ösztönösen történt (pl. nem használ első féket, nehogy elessen). Erről vagy semmit, vagy csak minimálisan oktatnak! Viszont minden tréning alapja a tudatos fékhasználat begyakorlása, hogy baj esetén már ösztönösen jól fékezz.Te nem haltál meg, mert... és itt lehetne sorolni: okosabb vagy, mint egy négyéves, motoroztál már korábban, sokan mondták, hogy meg fogsz halni (ez tudat alatt valamekkora fék az emberben), tudtad, hogy mit nem tudsz, stb-stb. Bárcsak mindenki ilyen szerencsés volna! De ezek közül egyiket sem az oktatáson verték beléd!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JDMKid
tag
válasz jacis #111682 üzenetére
meg azért egy motoros járművezető képzéstől ne várjuk már el, hogy egy vezetéstechnikai képzésnek megfelelő tudást adjon.
ne mossuk már össze a kettőt. jogosítványt szerez valaki, nem motorkezelést tanul.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
etnies
senior tag
válasz jacis #111682 üzenetére
Józan ész kell, de kerülsz majd olyan szituációkba, amit nem te választasz meg és akkor marad a készség, tapasztalat és szerencse.
Egy éve elbasztam egy gyalogost, aki kiszaladt elém, két hónapja meg kikerültem egyet.
Mind a kettő teherautó mögül szaladt ki féktávon innen, első esetben nem volt hely, másodikban igen. Egyik esetben sem mentem gyorsan és mind a két esetben takarásból jöttek. Ez ilyen"önmagam hite vagyok magamban"
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz jacis #111705 üzenetére
Azt, hogy váratlan szituációkra, az alap rutin képzés a tanfolyamon semmilyen szinten nem készít fel semmire. Arra jó, hogy részt vehess a forgalomban, mert kötelező megcsinálni. Ehhez a forgalomban levezetett km szükséges, aztán vagy szerencséd van, vagy nem.
Erre van egy tökéletes példám. Voltam fent a Mátrában a nyáron elég sokszor, 3 éve van jogsim, még jócskán rutintalan vagyok a hátam mögött eltelt 15.000 km-el. Az alábbi szituációt friss jogsival biztos buktával végeztem volna, de így 5-6 egyéni képzés tapasztalataiból merítve sikerült nagy nehezen megmentem a vasat egy valag szerencsével is persze:
Azt, hogy a Mátrában hogy megyek kérem mellőzzétek, ha netán szándékában állna valakinek!
A szituáció 6:00- 6:20 között izgalmas alapvetően!
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
zgospel
őstag
válasz jacis #111742 üzenetére
Meg akartam nézni újból a videót, de közben törölve lett. Egy-egy ilyen videóból azért nehéz megmondani hogy ki hogy kanyarodik, torzít a kamera is, a nagylátószög csalóka tud lenni. Ha jól emlékszem az esés előtt jött egy fehér furgon szemből, azért húzódott vissza. Mondjuk nyilván nem kellett volna annyira a felezőhöz közel menni, de ez még nem akkora hiba.
Én nem láttam ebből a videóból hogy ne tudna kanyarodni, mint ahogy azt állítod.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz jacis #111745 üzenetére
Fáj az élet, vagy mi bajod?
Köszi, hogy megakarod magyarázni nekem, hogy nem tudok motorozni, vagy nem vettem részt mondjuk vezetéstechnikai képzésen, vagy azt, hogy nem tudok dönteni! Vagy egyáltalán, hogy fogalmam van-e a motorozásról!
Nem mellesleg, tudom tartani a lépést akár egy sor4 600-as, vagy 1000-es géppel is a kanyargós részeken úgy, hogy a picsájában vagyok és tolom le, annak ellenrére, hogy sor kettes 54 lovas a motorom....Nyilván egyenesben elmennek, de kanyarban visszaérem őket.
Az emberekről, meg akkor ítélkezz, ha nem csak Ultra Wide torzított képet látsz, hanem a valóságot, ahogy valóban megyek a motorral, külső szemlélőként.
El kell áruljam, hogy nem egyszer és nem kétszer volt az, hogy odacsapódtam, nagy 1000-es csapatokhoz beálltam mögéjük, és tudtam tartani őket, majd 3-4 forgó után odajöttek, és kb megveregették a vállam, hogy szép volt egy ilyen kis motortól!
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
zgospel
őstag
válasz jacis #111745 üzenetére
Abba nem gondolsz bele te sem, meg általában a legtöbben, hogy ezeken a felvételeken a sebességérzet, a távolságérzet, minden teljesen más mint élőben.
Jövőre kimegyünk együtt és megmutatod hogyan kellFele más gumival jársz elöl-hátul? Azért az se piskóta
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz jacis #111765 üzenetére
Te egy ordas nagy gyökér vagy, már ne haragudj! Utálok személyeskedni, de kezded kihúzni a gyufát a tróger lekezelő írásaiddal.
Kinek képzeled magad, hogy engem minősítesz, akár a tudásom, akár a vezetési stílusom, vagy megtett km alapján, álljon már meg a menet....
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
-
BlackPriest
őstag
válasz jacis #111849 üzenetére
nagyon éreztem azt a plusz 40 kilót a mostanihoz képest, illetve brutál széles a nyereg, nem volt kényelmes. a drz egy deszka, a crf nekem kényelmes, ez meg nem is tudom mi, másfélszer akkora, mint a crf.
a konkrét példány sem volt jó kondiban, kipróbálnék másikat is, hátha, de nem varázsolt el
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jacis #111925 üzenetére
Nagyon attol fugg, melyik szegmenst nezed epp. 1.6 M ert SC59 est vehetsz, vagy RC8 at, 20e km alatti futasteljesitmennyel. Ez joval olcsobb, mint altalaban a nemet piac. Az rc8 eseteben egy magyar fasz beidegzodes es a sportmotor divatbol kimenetele tolja le az arat, mikozben ezek nem behozott motorok, mint a piac 90%-a, igy rendelkeznek szervizkonyvvel, mig az SC59 behozott nagy szazalekban. Vajon mennyiert vehettek, ha ezen az aron mar haszon is van...
Ennek megfeleloen nyakamat ra, hogy tolja a keket mindegyik, bar telefonban mindenki tagad mindent.igazi junkie modjara van par parkoltatasom a mobile-n, hasznaltauton. kalap szar allapotu motor arat is felemeli nehany tulaj, teljesen ertelmetlenul, amikor 2-3 honapja arulja. A 2-3 honapbol saccolom, nem halmozzak el a telefonok, szoval nem a piacra reagal ezzel az aremelessel. Sportmotoroknal mar teljes halal van, szinte senkinek nem kell, nehany ven fasz kivetelevel.
A 10 evvel ezelotti arakon mennek azok a motorok, amit irsz, en akkoriban 1M alatt kicsivel majd' 2 evig arultam a 600 as toresmentes, gyari sportmotoromat, de azota volt egy derekas penzromlas is. ha megfigyeled a 20 evvel ezelotti aron mennek a japan belpiacos 250-400 as motorok is. Pontosan ugyanazon az aron, mint 20 evvel ezelott, koppra. A 90 es evek konteneres robogoi is ugyanigy.
Tudod mi az irrealis? Az hogy milyen elvarasaik vannak vevoknek es eladoknak egyarant.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
etnies
senior tag
válasz jacis #111950 üzenetére
Elvileg az alapvető biztonsági kritériumokat teljesíti, szóval az nem állítható, hogy veszélyes.
Ez a bukósisak vásárlás a motoros fórumok egyik örökzöldje. :)Van aki szerint csak a legdrágább a legjobb, valaki szerint tök mindegy.
Nekem eddig 5 utcai balesetem volt, jellemzően kis sebességnél ezerféle felszerelésben, egyiknél sem lett bajom.
Nagysebességű balesetem még nem volt, gyáva vagyok, egyből fékezek ha valami gyanús.
Viszont úgy gondolom, hogy ha 70+ kmh sebességnél történik valami, akkor a szerencse fontosabb, mint a felszerelés, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kell beöltözni, hanem azt, hogy a végeredményt kevésbé fogja befolyásolni az, hogy lvl 1 vagy lvl 2 proti volt rajtad. Még egyszer mondom, ezt közútra gondolom.
Pálya más, ott jobb a drágább. Miből gondolom?
Moto GP vs Man TT. Hasonló tempó, hasonló felszerelések. Utolsó 20 év:
Moto GP 4 halott
Man TT 68 halott"önmagam hite vagyok magamban"
-
Vismajor01
addikt
válasz jacis #111950 üzenetére
Pedig sztem teljesen jó sityak.
Megfelel a szabványnak, van benne pinlock, napellenző, felhajtható állú és béléscserés, 20e forintért. Én is robogózáshoz használom, 120 a vége. Nem túl csendes és szél is bejut, de ennyi. Robogóm 210e ft volt, 80-ért vegyek sisakot?
De ha igazán leakarsz esni a székről segitek, én az aliexpressről rendeltem a kabátom és a nadrágom össz 25e forintért Kétszer estem el 80 fölött, 2x volt autóval balesetem de semmi bajom és a ruha is egyben vanSamsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Geresics
addikt
válasz jacis #111956 üzenetére
Az általad linkelt oldalon a felnyithatóshoz nézd. A legolcsóbb is több, mint 2x annyiba kerül, ráadásul volt alkalmam tesztelni elég alaposan (Lidl sisak pedig van otthon), nem jobb.
Az pedig egy külön kérdés, hogy szabad-e összehasonlítani árképzésben egy vásárolt gyártású sisakot (Lidl), ami ráadásul csak az év bizonyos napjain kapható, egy egyedi fejlesztésűvel (Jet), de szerintem a vásárlókat a végeredmény érdekli ár/minőség arányban.
(#111960) jacis
Szerintem ez egy tök oké téma, ami állandó visszatérő minden motoros fórumon, és mindenkinek megvan a maga véleménye. Van, aki tapasztalat alapján ítélkezik, van, aki olvas/videót néz csak róla, és van, aki vakon ítélkezik. Egyikkel sincs baj, csak érdemes minden fél álláspontját figyelembe venni[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz jacis #111964 üzenetére
Senki nem fog ez miatt utálni (csak beszélgetünk, még csak nem is vitázunk), csupán arra próbálunk rávilágítani, hogy az ár nem mindig van egyenes arányban a termék értékével. Konkrétan a Lidl sisak van olyan biztonságos, mint egy 2x ennyibe kerülő, és van olyan kényelmes is (fejforma persze mindenkinek más, ezt hagyjuk is)! Ha az árat 3x-ra emeljük, akkor is van olyan biztonságos, ám megjelennek a prémiumabb anyagok, a jobb zajszigetelés, stb. Ahhoz, hogy biztonság terén jelentős előrelépést tapasztalj, simán lehet, hogy 4x ár körül kell nézelődnöd!
Persze, most nagy általánosságokban beszélek, illetve nem akciós árakról, ami megint csak igazságtalan, hiszen a Lidl termék évente pár alkalommal elérhető, kb. annyiszor, ahányszor akciósan lehet sisakot venni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen