Hirdetés
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
Használt már közületek valaki fűthető kesztyűt? Ilyesmit. [link]
Ezerféle márka alatt árulják, de egy licensznek tűnik, minden csatlakozó, feszültség, aku ugyanazokkal a műszaki jellemzőkkel rendelkezik.
Lassan jönnek a leárazások, betáraznék egyet jövőre, csak nem tudom, mennyire kényelmes illetve tartós."önmagam hite vagyok magamban"
-
baboss
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
-
etnies
senior tag
Nem tudom otthon mennyire ismert a Mucc off termékcsalád, itt UK-ban nagyon tolják.
A marketing rizsa szerint ez egy hiper-szuper jó tisztító eszközcsalád, kb. mindenre is jó.Mivel itt elég fos telünk van, (gyakorlatilag október elejétől folyamatosan -4 - +10 fok van, kétnaponta jön egy vihar és esik az eső, sóznak ezerrel, stb) adtam egy próbát a terméknek.
Könnyebben lejött a mocsok, mint sima vízzel (én esővízzel mosom a motort vegyszerek nélkül) és foltmentesen száradt meg, nem kellett a plexit, tükröket, stb mikroszálas ronggyal áttörölni. Kicsit fényesebb is lett, viszont 2X annyi vizet használtam el, mint szoktam, mert elő kell áztatni és utólag bő vízzel le kell öblíteni a motort.
Megéri-e az árát? Fasz tudja, kb ez a konkluzió
"önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #114260 üzenetére
Nem a Varga Miki, őt kedvelem, hasznosak a videói. Ez pesti, a kisebb tagszámú, telefonszámos csoportról van szó.
Jut eszembe, még nem válaszoltam neked.
(#114259) Chris0321: Az év elején már volt egy negatív élményem. Ha legalább említette volna a "feltételeit" üzenetben, lehet, hogy el sem indultam volna...
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
-
baboss
őstag
válasz Baboss94 #114268 üzenetére
ABE 3818TÜV
Méretek (H x Sz): 465mm x 345mm (Akkor itt miért nem a tényleges méretet adják meg ?)
95 mm magasabb, mint az eredeti plexi.
Akkor jó a linkelt oldal is mivel itt azt írja hogy kompatibilis Túra plexi, Puig Honda CBF600S (2004-2014)/CBF1000 (2006-2014)[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #114272 üzenetére
....................................Hogy visszakanyarodjak, hétvégén pozsonyi motorkiállítás, persze csak ha el nem marad a 👑🦠 miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Hurrá! Ma elővettem a Banditot, november elejétől várta a jó időt. Elég "könnyen" beindult, kb. negyedszeri próbálkozás után már szépen ketyegett. Szerencsére a benzin sem romlott meg, jó volt neki a 98-as. Sajnos a szabadban, de legalább letakarva élte túl. Kapott friss olajat, szűrőt. Most pucolgatom, ráülni még nem tudok, pedig bizsereg már nagyon
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz baboss #114275 üzenetére
Jó neked Fogalmam sincs mikor tudok motorra ülni, most is alig tudtam kb. 15 métert tolni a vállműtétem miatt. De megcsinálok most mindent, hogy már csak rá kelljen pattanni. Van időm, táppénzen vagyok
Ja, azt le kell gyalulni, tele van a YT olyan videókkal, akik nem tették meg..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
zgospel
őstag
válasz etnies #114256 üzenetére
Ugyanilyet melegítettek rám a Karasnában úgy 3 éve. Nem ezért mentem de addig győzködtek hogy mondtam legyen Hát azt amit ígértek szerintem messze nem tudja. Az 1 literes flakon kb 2,5 alkalomra volt elég, és az egyszerű koszokon kívül semmi mást nem hozott le, se a bogarakat, se a zsíros/olajos felverődéseket.
Szerintem ez arra jó, ha csak le akarod nagyjából tisztítani minél hamarabb, és a végén még csillogni is fog picit, de egy közepesen alapos takarításra már feleslegesnek tartom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #114282 üzenetére
Én régebben turtle termékeket használtam, azok jók voltak. Az AT-t meg sima folyékony szappannal ledörgölöm tavasszal, aztán az egy évig kitart. Ha már gyenge a fényerő a lámpákon, akkor azt lemosom tankoláskor a szélvédőpucolóval. Nem viszem túlzásba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114284 üzenetére
Ezt a [link] cikket olvastam egy darabig.
De ennel a resznel megakatam.
"A szűrési fokot aránylag egyszerűen lehet mérni valós körülmények, vagy ahhoz közelítő körülmények között is. Egy tiszta, akár járatópadi motorban olajcsere után, egy megfelelő ciklus lefutása után az olajban lévő kvarc mennyiség mérésével ez igazolható. Minél jobb a szűrési fok, annál rtisztább az olaj, hiszen a levegőben kévő kvarc ( por ) szemcsék egy része szükség szerűen a motoroajba kerül, és ott is marad."
Hogy is van ez? :).Sajat tapsztalat:
Toyota: Semmi valtozas.
Aprilia atlantic: Semmi. Olajos szivaccsal valtottam ki a papirt. Kicsit macerasabb volt a tisztitas, de koltseghatekonyabb.
Hosszutavon a fogyasztas egesz kellemes volt.
Ha nyugos hozzaferni takaritani, nem biztos, hogy erdemes vele kinlodni. Lsd, deauville 650. Allandoan szet kellene szedni, hogy tisztitani tudjam. Ezert marad a gyari.
Karbisnal allitani kellene a kevereket. Injektorosnal megteszi a rendszer.
A gyari rendszert kell rendben tartani, kozuti motorozasnal szerintem. -
Shin Chen
tag
válasz csongi #114285 üzenetére
Feltételezem, a porszűrés hatásfokát az olaj tisztaságával próbálja mérni?
Azt hittem a levegő nem érintkezik az olajjal, vagyis 'csak' a benzin éghetőségét biztosítja.Ettől most kicsit elkezdtem fázni..
Az egyik kiszemelt motorban ilyen sportlégszűrő van, és a tulaj elmondása szerint tisztítható, a nyomaték pedig alacsonyabb fordulatnál jelentkezik.
Megtudakolom hogyan tisztította, neki mit jelent az hogy vízzel mosható"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
z123456789
addikt
válasz #81556480 #114222 üzenetére
Kivétel nélkül jó szokott lenni a 42-es lábamra a 42-es cipő. Kivétel a kurva nikeSB. Annak a formája totál nem adja az én lábfejemet. Az Adidas Skateboardingban találtam meg a számomra legkényelmesebb, és legjobb csukákat, de abból meg 42 2/3-os a full passzentos. 42-es kicsi. Illetve én sokáig nem hordtam DC-t (kb olyan okokért, amiért KTM-et sem veszek. ), de aztán találtam egy forrást ahonnan már szívesebben vásárolok, és láss csodát! A 42-es DC-ket mintha a lábamra öntötték volna. Azóta az a második kedvenc márkám az Adidas SB után, lévén, hogy amúgy is imádom a Team-et. Na és akkor a totálisan felesleges, és mindenki számára érdektelen bevezető után :
Cross csizmából abszolút a 43-as volt jó nekem is a 42-es lábamra. Jól teszed hogy cseréled, az orra szerintem sem fog tágulni, ha minden igaza, ezek csak max lágyulnak egy kicsit bokamozdításhoz, aztán kalap. -
Flashback
addikt
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani bármilyen rendszámos motort (nincs megkötésem) napi 15km x 2 ingázáshoz? Nagy része autopälyän. Nem tudom garäzsba rakni sajnos, csak ponyvázni. Így a drágább gépeket kerülném.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
tboldi
nagyúr
válasz Shin Chen #114284 üzenetére
Nálam javult a gázreakció, nem nagyon sokkal, de érezhető mértékben hamarabb pörög fel a pedál lenyomása után. Ennyi, teljesítménynövekedés nincs, vagy legalábbis a butt dyno-val nem érzem.
A "kevésbé szűréstől" meg különösebben nem félek, viszonylag jó minőségű a levegő itt Mosonmagyaróváron az év bármely szakában, szmog sosincs, földutakon nem járok, és csak évi 6-7000 km megy az autóba. -
V.Stryker
nagyúr
Keresnék valami normális ponyvát motorra. Tudtok ajánlani?
Eddig Oxford volt, ami méretben patent, de 3 év után most egyszerűen megfogom és már szakad szét minden nemű erőltetés nélkül.
Szomszédnál láttam olyat, ami ilyen vastag nehéz anyagból volt, de ő kapta, nem tudja hol vették. Kb olyan,hogy nem kell alul összekapcsozni sem,mert a súlya miatt le se tudja fújni a szél.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #114286 üzenetére
Alacsony fordulaton nyer nyomatekot egy kisebb ellenallasu szurovel? :D aha. akkor alig van szivasi veszteseg meg, nem ugy, mint magas fordulaton. Hat eleg kover placebonak tunik, sajnos tboldi allitasa is. (Bocs tboldi)
Egy auto joval bonyolultabb, mar regesreg drive by wire rendszert hasznaltak, amikor a motorokon ilyenrol meg nem is hallottak. A gazreakcio az epp olyan, amit ez a rendszer megenged, de jobb nem lesz tole, mert ha ugy van megirva, hogy az finom atmenetes legyen, akkor az direkt kesik, nem azert, mert akkora fojtasa van a legszuronek.Ha nem volt gyakran tisztisztitva, akkor nagyobb kopashoz vezet, ezert en elbol kerulom ezeket a motorokat. Azt meg soha nem tudom meg, hogy hogyan tisztitotta, mert altalaban azert veszuk, mert az OEM papirszuro nem tisztithato, es igy dragabb azzal uzemeltetni a motort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Flashback #114288 üzenetére
Robogót néznék, annak jobb a védelme, ha cudarul alakul az idő. Olyan 300cm3-tól, de a robogós topikban biztos jobban fognak tudni segíteni! (Én SH300-at akartam magamnak a volt munkahelyemtől, ahonnan a KLX-ek vannak, de elfogyott, mire megtudtam, hogy eladók lesznek).
(#114290) V.Stryker
Én Lidl ponyvát használok, igaz, fűtetlen garázsban áll a motor, de sok a por.
A régi Lidl ponyván volt rendszámtábla-ablak, és az anyaga jobb is volt, mint amit most vettem, de egyszerűen eltűnt sajna. Az új anyaga még nem tudom mennyire lesz tartós...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #114291 üzenetére
Nem tartom teljesen kizártnak, de valamiért mégis jobbnak tűnik. Vagy annyira koszos lett volna már az előző Mann papírszűrő? Mert nekem nem úgy néz ki.
-
#81556480
törölt tag
válasz z123456789 #114287 üzenetére
10q
-
csongi
veterán
válasz Shin Chen #114286 üzenetére
Szerintem, amikor a kvarc kristályok mennyiségi változását lehet az olajba mérni, akkor már igen csak van gond, és nem a légszűrő hatásfoka lesz a nagy kérdés.
Nem mindegy hogyan és milyen kivitelben van fent. Ha a gyári helyére kerül, és könnyen hozzá lehet férni, akkor üzemeletetésben olcsóbb hosszútávon, de sokkal sűrűbben kell tisztítani. 3000km és lehet szuttyogni vele.
Többletköltség egy rendes hangolás.
De Persu ezt majd megerősíti vagy megcáfolja. Amúgy mi a véleményed erről a kvarc mennyiség az olajban dologról Persu?Flashback #114288
geresics jól írta, inkább robogóba kellene gondolkoznod.tboldi:
Szűrő nélkül is olyan mint sportszűrővel, akkor a normál szűrő vagy sűrű, vagy jobban hozzá kellene állítani a rendszert szerintem. Már ha valóban volt eltérés a két szűrő között.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #114293 üzenetére
Ezt passzolom, de mint mondtam, az elso, ami felmerul bennem, az az, hogy a gazreakciot egy ilyen rendszernel, nem a legszuro fojtasa hatarozza meg, hanem hogy a szamitogep mennyire nyitja meg a fojtoszelepet ahhoz kepest, hogy te a labaddal mekkora gazt adsz, amit mindenfele kornyezeti parameterekbol allit ossze. Persze ezt padozni kene, hogy mi a kulonbseg, de erosen kerdojeles, hogy ezen a rendszeren keresztul egy legszuro csinal-e olyat, amitol jobb lesz valami.
Ezert is jobb szerintem egy ride by wire rendszer mint egy karburatoros. Sokkal finomabb gaz, sokkal precizebb minden, akar hibazhatsz is egy katyuba menesnel nehany mm es gazhuzzassal, a rendszer kisimitja.
(Bar mindig azt olvasni injektoros motoroknal, hogy karburatoros gazreakcio, mint dicseret, holott sztm az pont szar)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #114295 üzenetére
Altalaban barmit lehet merni olajban, egy ilyen vizsgalat arrol szol, hogy mennyi csapagyanyag, mennyi dugattyu kopadek es mennyi szilicium van a hengerfalbol az olajban, ezek mind nagyon kis mennyisegek, es merhetoek.
Az a baj ezekkel a szurokkel, hogy a papirszuro eltomodik, ha tul sok benne a mocsok, de nem engedi at, mig a direktszuro, csak addig hatasos, amig a legszuroolajba bele tudnak ragadni a reszecskek. Ha mar nem, az egyenesen megy a motorba, onnan pedig az olajba.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #114296 üzenetére
Jó vicc ez az elektromos (elektronikus) gázpedál. 12-13 éve találkoztam vele először, egy akkor zsírúj, 1,25-ös benyás Ford Fiestában. Apró gázfröccsöket adtam (volna) üresben, és nem történt semmi sem. Az autó "nem hitte el", hogy a gázpedált rugdosom, pötyögött tovább alapjáraton... Megpusztultam a röhögéstől.
Mostani kocsim (2008-as Kia Ceed 1,4 szívó benyás, 109 lovas) is szerencsére gázbowdenes még, viszont amit most tervezek venni (1.0 3 hengeres turbo Renault Clio 100 lóval) az természetesen villanyos, kíváncsi vagyok milyen lesz... ... én előzéskor gázfröccsökkel / dupla kuplungozással gangolgatok vissza - és pofátlanul élvezem ezt.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen