Hirdetés
-
2024 - Íme a 24. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban végre elérhető lesz a V Rising teljes kiadása PS5-re, valamint befut újabb platformokra a Monster Hunter Stories sorozat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Első/hátsó? A második Wilbers-t használom (Burgi 650,Vara) elől. Ezeken a gépeken nem lehetett állítani semmi se. Hátsó verzió jóval drágább, ez már állítható. Ajánlott cucc.
Poliform :
Szombat nem játszik.
- - - - -
Fabory drága hely. Szögker inkább.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
Azért kérdeztem mire fogod használni, mert ha tempót szeretnél menni pályán, könnyebb a lineárissal dolgozni. könnyebb lesz beállítani. Kb 100e km-t motorztam az általad említett a modellel (k4 600 és k4 750), és a futóművel sokat volt foglalkozva. Eszembe nem jutott volna progresszív rugókat belerakni. Már a sag/geometria beállítás is problémás lehet, bár attól is függ mennyire progresszív az a rugó ami belekerül. Mindenesetre egyik rugó kombóval sem volt olyan bajom hogy pl felütött volna, a gyári elsővel sem sem ami 0.85ös. Pedig aztán használtam én mindenre a motort, kivéve a terepezést
Az "1 kilós rugókról". Jelenleg a 750ben 0.925kg/mm van elől, és 8.5kg/mm hátul. 84 kiló vagyok. Ez a rugó kombó sokadik próba után maradt így. Ez a nagy pályákra lett belőve, leginkább hring. Utcára és kis pályákra már kemény. De még elmegy. Szerintem sok az 1.0/10 kg/mm kombó 90-95 kilóhoz. Egy haver van aki ilyen kemény rugókat használ a gixxerben, ő 125kg.
Nem szabad abba a hibába beleesni, hogy a "kemény" futőmű a sportos. Ez egy baromság. A futómű egyik fő feladata hogy az út egyenetlenségeit eldolgozva segítse a tapadást. Ennek megfelelően minél lágyabb futómű és beállítás a jó, ami még stabil. A betonkemény futómű ugyanúgy sz*r mint a lágy lengedezős instabil.
Max amit javasolnék: előre .95, hátra 9.0. Közútra még ez is sok lehet (Gyári .85/7.6) De ha normális futómű szervízbe mész akkor úgyis kapsz ajánlást a súlyodhoz és a felhasználáshoz. Sőt jó esetben az is benne lehet az árban hogy addig cserélgetik neked amíg nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Villaolajokkal kapcsolatban semmifele tapasztalat nincs a kezunkben. Van nehany tablazat, hogy mennyire ter el a viszkozitasuk egymastol a jeloleseik ellenere, de alapvetoen milyen a nyirasstabilitasuk? Nem tudjuk. Viszkozitasindex adatlapon van. Nincsenek osszehasonlito tablazatok sem, mint a motorolajoknal.
Motulbol az expertet es factory line-t hasznaltam, hatso rugostagba ohlins olajat rakott a futomuves. Panaszom nem volt ra, de fogalmam sincs mi a kulonbseg ezek kozott. En nem ereztem semmit. Koridoben sem jelent meg. Vedd a dragatNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
Arra lennék kíváncsi, hogy vajon ezek a kínai lábtartók nagyon gagyik vagy a márkásabb társaik vannak nagyon túlárazva, mert azoknál egy ilyen több fokozatban állítható legalább a háromszorosa. Szerintem ezek gyanúsan olcsók, még a gyári sima lábtartók is többe kerülnek.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha megnézed, az összes ilyen motoros bizb@sz elég húzós áron megy (legalább is a jó magyar fizetésekhez) mert olyan kis tételben gyártják, hogy nincsenek rá célgépek, ami köpik ki a darabokat ezerszámra, hanem univerzális CNC gépekkel készítik őket, amiknek nem éppen olcsó az "órabére". Ettől függetlenül valóban baromi drágák de ez egy ilyen hobbi. Meg mondjuk egy nevesebb gyártóéhoz (nekem TRW-vel van tapasztalatom) cikkszám szerint tudsz rendelni mindent ha sérül, a noname kínainál már nem biztos, hogy ez menni fog.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Teasüti
nagyúr
Ha ez igaz, akkor kurva jó nemesített anyagból van. 70xx sorozat kevésbé fárad, megfelelő pálcával hegeszthető is.
Úgy hozzávetőlegesen megjegyzem az alucut magyar cég oldala szerint kétszer nagyobb szakítószilárdsága van a 6061-nél. Edzés nélkül értendő persze.Akár ugrálhatsz is rajta nagy tempónál a motoron.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Kerékbe én a legolcsóbbat vettem beszerzési áron, mikor ilyen helyen dolgoztam, de egy közepes minőség azért nem árt (Skf, Fag). Kormány-nyakba és lengőkarba szerintem meg csak eredetit találsz, mert egyik sem szabvány méretű.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
amdk7
aktív tag
Konkrétan ezt az universális tipust vettem vörös kijelzővel.
Két szenzor számolja a sebességfokozatot. Egy "üres" kábel kell neki, kapcsolt + és negatív. A többi megy a szenzorokhoz. Még nem raktam fel, de kipróbáltam, elméletileg működik.Azért ruháztam be rá, mert 6. fölött még néha váltanék. :S
Hatha így leszokok róla.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Topiccsendőr
addikt
Aki atnyalazza a forumot talal eleg sok szakmai cikket, osszehasonlitotesztet.
Ha ezeken vegigment, rengeteg fassagtol szabadul meg.
Hameg hinni akar valamiben, istenben, olajmarkaban... Ezek a cikkek nem fogjak megvaltoztatni a gondolkodast,mert a hit nem tudatos, es nem a tudatos reszebol jon az elmenek. Ezert van gyilok.
Az olajhamisitas dolog egy totalcar os cikkbol indult ki, aminek a lenyege az, h azt a mennyisegu olajat, ami utan a mi fasz rendszerunk alapjan, becsuletkassza (omg!) szeruen nem fizetik be a literenkenti 112 forintos termekdijat, maris hamisnak titulaljak, elegge osszefosta magat mindenki, mert mar megint a bulvarszalagcimig jutottak a legtobben, es nem ertelmeztek a cikket. Biztosan van hamis olaj a piacon, de a cikk utan ugyanugy nem tudjuk, hogy mennyi.Ha a szakmai cikkeket elolvastad, abban le van irva h a hidegoldali viszkozitas a leheto legkisebb szam legyen mindig, mert az olaj hidegen sosem eleg hig.
Az sn viszont nagyobb teljesitmenyszinttel bir. Itt valami nem stimmel. A 10w 40 felszint szokott lenni, az 5W40 szokott fullszintlenni, mert masgogy nem tudjak ezt a viszkoztasindexet elerni.
Tehat ott vmi eliras lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A silkolenennel ez nem adatlap. Kellene adat a viszkozitasrol, viszkozitasindexrol is, igy ossze tudnank nezni a motullal. De alapvetoen a teljesitmenyszintet vennem fontossagi sorrend elso helyere, ugyanis a hidegoldali viszkozitasban a jeloles ellenere elterhetnek a gyartok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
amdk7
aktív tag
Így, a garázsban még sok is a fényereje.
Bár alkalmam még nem volt kipróbálni, de valószínűleg szikrázó napsütésben is jól látható.
- Elég lehet, főleg ha számolunk azzal, hogy csak ritkán nézünk rá.V.Stryker: Gratula és jó egészséget!
KisTé: A motorhoz tartozó adatlap vagy a Google azért tud segíteni ilyen esetekben is.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Topiccsendőr
addikt
A pro 4 plus 5 w 40 es surubb 40 fokon, mint a 10w 40 esek. Bar a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklete lejjebb van, de akkor is. Innen latszik, mennyire elterhetnek a viszkozitasjeloles ellenere az ertekek. Amit ember tapasztalhat erzekszerveivel, max ebbol a kulonbsegbol fakadhat, es nem a kenesi tulajdonsagokat fogja erzekelni. Ha azt erzi, mar elfustolt a motor reg.
Engem csak a teljesitmenyszint gyozne meg, h melyik a jobb. De problemat nem fog okozni, tokmindegy melyiket toltod bele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az ertekeit csak egy tribologiai osszehasonlitotesztbol tudnad meg, ami nekunk nem all rendelkezesunkre. Addig csak a teljesitmenyszint all rendelkezesunkre, mint osszehasonlithato adat. Ugyanilyen teljesitmenyszinttel rendelkezo olajok kozott barmelyiket valaszthatod epp ezert.
Szoval nem pontosan ertem az ertekek kifejezest, de nem tudsz hibazni ugysem, barmit valasztasz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
A gyári kuka és kell másik? Ha igen, szerintem érdemes lehet megpróbálni, ha jóval olcsóbb a gyárinál. Mondjuk a marketing rizsa, amit ott az oldalon lenyomnak, elég gáz, de attól a tárcsa még lehet jó, azért az EBC mégsem kínai noname.
Ha a gyári tárcsa még jó és amiatt akarsz ilyet mert hullámos meg hú meg há, szerintem azért felesleges.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát ha eldöntötted, hogy veszel, rosszul szerintem nem jársz vele (tapasztalatom nincs a tárcsáikkal de a betéteiket szokták dicsérni, abból gondolom, hogy nem szemetet gyártanak). A gyári tárcsára rá szokták írni a minimum határértéket, azért mérj vagy méress rá, lehet, hogy van abban még sok ezer km. Persze ha a szegecselés is már kezd odalenni, akkor érdemes. De ha már tárcsa csere, akkor a nyergeket is érdemes alaposan megpucolni, fékfolyadékot kicserélni.
Chopperes 30-as tábla: nehogy már ilyen "durva ívű" kanyarban leérjen a motornak bármije is, akkor az nem való semmire. Gondolom besokallt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Czimby
addikt
Hol van most ez az akcio ha nem titok?
Egyébként haver vett gyári kinézetű ebc-t meg brembo sc betéteket ujonan, és pár száz km alatt barázdásra kopott, mìg a gyári tárcsát nem bántotta.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Valószínű, de érdekes, hogy a gyári tárcsa elmegy a Tokico, Brembo, Ferodo, Vesrah betétekkel is ezt meg megkapja egy jó minőségű brembo ami még nem is verseny betét mert az ugye az RC ez meg csak az SC volt.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
#79335424
törölt tag
Ez egy hiba következménye. Sajnos, hagytam, hogy a többiek hozzászokjanak ahhoz, hogy egy közös gurulásnál nálam "úgyis van minden szerszám". Így, ez már automatikussá vált. Abban a táskában, egy vízhatlan csomagban, azok a szerszámok vannak, amik "soha nem kellenek", de akkor viszont nagyon. Legalábbis remélem, hogy vízhatlan, mert nem emlékszem arra, hogy mikor nyitottam ki utóljára.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
emre
veterán
Már említettem, hogy célszerű lenne összedobni egy országos szerelő adatbázist...
Ha törött gépről van szó akkor még Sima Béla neve jut eszembe.
Futómű, Déczi és Csika.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Czimby
addikt
Köszi!
Írtam levelet meglátom mi lesz, de azért vicc, hogy nincs fent sehol az olaj adatlapja, elvileg így nem is árulhatnák ha jól tudom. A biztonsági és a technológia adatlapnak elérhetőnek kell lenni.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
fattyu
veterán
én annyival szoktam elintézni hogy sikíts nyugodtan 150 felett már úgyse hallom
meg azt szoktam mondani ne akarjon támaszkodni és megtartani magát féktávon. Csússzon rám megtartom én. Ha kétfélét csinál ( ellentart féktávon és kapaszkodik kigyorsításon ami ugye fogásváltást igényel ) benne van hogy valamelyiknél nem lesz elég gyors. Nem szeretem elhagyni az utast
Szóval ne tartson ellen. ha olyan féktávot veszek akkor megtartom én semmi gond. Csak arra figyeljen hogy hozzám tapadjon és kapaszkodjon mindig mert ha elindulunk akkor azt rendesen csináljuk.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen