- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Apple asztali gépek
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen asztali médialejátszót?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aleister
veterán
-
nagyúr
Viszont többet is fogyaszt. Az a kérdés, mennyit megy vele és hol? Ha hosszúkat és sokat pályán, akkor dízel, ha rövideket és városban, akkor benzin. Szerintem...
Én sokat megyek pályán, nekem például nagyon megéri a dízel. Még ha minden elromlik benne, ami dízelspecifikus, akkor is olcsóbban vagyok, mint egy benzinessel, de minden azért csak nem romlik el (eddig 40k km alatt semmi szerencsére...)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
h1mpi
nagyúr
Ezt olyan mintavétel után mondom, hogy az 5 éves 150 000 km körüli dízelek heti szinten esnek be 2-3 db a Márkaszervizekbe. A Mazda 6 Club Hungary fórumján folyamatosan panaszkodnak a tagok ezzel a hibával.
A Márkaszervizes szerelő is ezt mondja, hogy nagy a gáz. Akkor szerinted ez nem elég ok az izgalomra?(#2466) dannyl: Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban.Ezért keletkezik milliós kár.
A vezérlésnek nincs köze ehhez, ahhoz teljesen más lánc szükséges. Ha GJ 2.2 dízeled van, akkor 120-150e km között cseréltesd a láncot, valószínűleg sokkal gyengébb anyagból van, mint kellene. A Japánok szeretnek ezen spórolni a korábbi 6-os széria is ezért rohad. Jó volt az olcsó Kínai acél....
[ Szerkesztve ]
-
-
Mangosztán
tag
Igen is meg nem is
Ezt azért is írtam mert ha sportosan megyek (ami nem szokásom), akkor ha 2000 alá nem hagyom leesni a fordulatot, akkor nem csinálja. A másik részét pedig arra értettem hogy ha kanyarodás után rögtön ahogy egyenesbe kerül, na onnantól fordulat függetlenűl rángat. Előbbinál alancsony fordulatnál erősebb gázadáskor jön elő, utóbbinál mindegy milyen gázadásról beszélünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs