- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bluetooth hangszórók
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csendes tag
válasz tobias40 #3137 üzenetére
En kidobnám a gyári audiot, vennék egy jó kínai androidos fejegységet, ahhoz van kamera hátra és előre is szinte gombokért Aliexpressen. A sima alap gyári hangszóró sem rossz, pláne ezekhez a fejegységekhez, bőven elég. És spóroltál egy csomó pénzt, cserébe van GPS, MP3, MP4, stb-stb..
Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz tobias40 #3139 üzenetére
Az enyém egy 3-as sedan, saját magam kötöttem be a fejegységet és a kamerákat a tokatóradarral együtt. Semmilyen gyári kamera előkészítés nincs benne. A fejegység csatlakozói teljesen megegyeznek a gyárival, a rádió vételével nekem nincs problémám.
1-2 plusz vezetéket kellett csak a megfelelő helyre bekötnöm, konkrétan 12V-ot, a többi meg adott helyre csatlakozik. Mivel először csináltam így 2 órámba telt, de tökéletesen működik.Mouse driver not found! Please click OK!
-
csendes tag
válasz tobias40 #3141 üzenetére
Kvázi régi, 2006 facelift. Igen végig kellett húznom a vezetéket a műszerfalig, de szerencsére simán ment, végig el lehet rejteni a kárpit alá a küszöbnél. Csak a csomagtérben vettem le a kárpitot egy helyen. Seicane fejegység, Aliexpress.com. A többi extráról nem tudok nyilatkozni, de én is találtam már csatlakozó aljzatokat, amibe nincs bekötve semmi. Gondolom automata váltó, stb. helye lehet a kábelkorbácson.
Egy biztos, a gyári extrákkal már nem kell szöszmötölni, max. ha elromlik.Mouse driver not found! Please click OK!
-
snorbi82
senior tag
válasz tobias40 #3146 üzenetére
Hi! Facebook Mazda 6 Club Hungary. Van egy két igen hozzáértő srác. Tudnak neked segíteni.
(#3145) rasotamas:
Az olajpumpás javításra volt visszahívás ha jól tudom. Meg ugye volt akinek ingyen motorcsere is volt. Tehát azt érdemes megnézetni.[ Szerkesztve ]
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Topikgazda
válasz tobias40 #3146 üzenetére
Nem a kilométer miatt kell vezérlést cserélni, mert láncos, 300 ezret bírna.
Az eredeti olajpumpa sz*r, volt rá visszahívás németországban, csak itt elsunnyogták így a magyarok vagy kicserélték saját pénze, vagy várták a motorhalált.
Természetesen ha a szervízelőélet alapján motorcserés volt az autó, vagy cserélve volt az olajpumpa vagy a komplett vezérlés vele együtt akkor nincs gond.https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3129 üzenetére
Ez még szerintem facelift előtti modell, manuális kézifékkel, műszerfalba süllyesztett kijelzővel. 2.5 milliónál én nem adnék többet érte.
Hiába nem sok a 90.000 km, de az lebontva csak 15.000 évenként, szóval lehet, hogy városban volt használva, és kuka lesz hamarosan a DPF, kettős tömegű.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3156 üzenetére
Amennyiben érdekes gondolkodásnak számít az, hogy egységnyi pénzből kihozzam a maximumot, akkor valóban az.
2014, Revolution-Top 2.6 mFt
2014, Revolution-Top 2,8 mFt
2014, Revolution 2,9 mFtEzek ráadásul irányárak, és felszereltségben a Topok rommá vernek egy Attractiont. Ráadásul ezek reális futásteljesítményű gépjárművek, nem városban araszolással jöhettek össze. Ezt az egyik hirdetésben írják is. A másikban meg nemrég volt vezérlés csere volt, szóval atta sem kell már költeni.
Szóval nem tudom mit néztél, de a 4 millió nagyon a valóságtól elrugaszkodott ár. Ismétlem, nkb 2.5 mFt a reális azért az Attraction-ért.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3162 üzenetére
Persze, lehet találni 4-ért, de az nem reális.
Nem olyan sok az. Az enyémet 133-mal vettem 2 évesen. Időarányosan sokkal többet futott, mint ezek, mégis remek állapotban van. Meg kell őket nézni, és megbízható céggel felméretni. De igen, a legnagyobb körültekintés mellett is bele lehet futni valami rejtett hibába.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3165 üzenetére
Igen, az valóban nem kevés. Viszont, ha a java nem városon belül keletkezik, akkor simán vehető ez kímélő üzemnek.
Nekem 2017 -es GL Revolution-Top van. Elég jó áron sikerült hozzájutnom, ráadásul plusz 17 colos téli garnitúrával. Nagyon elégedett vagyok vele. Egyedül az automata váltót sajnálom. Manuálisat szerettem volna.
A napokban volt szerencsém huzamosabb ideig, kötetlenül beszélgetni a szerelőmmel, aki óva intett a gépkönyvben lévő "automata váltóolaj: élettartam csereperiódus" komolyan vételétől. Legkésőbb 150e km-ként ezt is cserélni kell. Ráadásul nagyon bonyolult dolog benne az olajcsere. Nem szakszervizzel, hanem külön automata váltókra specializálódott szervizzel kell elvégeztetni, és meglehetősen drága mutatvány.
Lehet, hogy régimódi vagyok, de ha tanácsolhatom, ragaszkodj a manuálishoz.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3255 üzenetére
Mindkettőtöknek gratula!
Érdekes, nekem pont fordítva van. A navi angolul beszél, a menüm viszont magyar.
Alapvetően két menüről beszélünk, a kocsinak a műszeregységén van egy, amit tudtommal csak a szerviz tud frissíteni, és az infotaintment nyelve. Ez utóbbi beállítását a magyar kézikönyv 5-56. oldala részletezi.
(#3253) SzaboZE:
Pedig nekem is a régebbi volt, de már meg nem mondom, hogy a szoftverrel csináltam-e. Az tuti, hogy valamiért fel kellett tennem a progit.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
NY_A
őstag
válasz tobias40 #3267 üzenetére
Nálam a méretekkel nincs gond, egy Insigniát váltot. Az sem kicsi de nekem kell is a méret, mert 196 centi és 120 kiló vagyok.
Ebben kicsivel több a hely mint abban volt, és bár az 160 lóerő ez 150-el sokkal agilisebb mert jóval könnyebb. A motorja sokkal, de sokkal kultúráltabb. Ez olyan halk, hogy az Insigniához képest szinte benzines. Ja, és a fogyasztása kb. 1.5 literrel kevesebb.
A berögzülésekkel van gondom, szinte napra pontosan 4 évig használtam az Opelt. Úgy akarom vezetni ahogy azt, de ezt teljesen másképp kell. Arról nem is beszélve, hogy tegnap este 3x kapcsoltam le a világítást menet közben, mert a Mazdán ez ott van ahol az Insignián az információs kapcsoló.
Na meg mire rájöttem, hogy mi csipog random különböző hangszinteken már majdnem félreálltam és otthagytam. -
NY_A
őstag
válasz tobias40 #3269 üzenetére
Én automatán használom a világítást akárcsak a klímát.
A telefont párosítottam, de még nem használtam benne Spotify-on kívül így erről nem tudok nyilatkozni.
Sajnos okosságot sem tudok mondani, még én is keveset mentem vele, ráadásul még felváltva használom az Opellel.
Én Mol Evo Plust tankolok már elég régóta, ahhoz van kedvezmény kártyám ami 16 forint kedvezmény ad rá literenként plusz 5 pontot. Nekem az bevállt, az Insignián a dpf regenerációk közötti időt kitolta az ötszörösére, és még jobban is megy tőle.
Tippként tudom mondani, hogy ezt a kártyát azt hiszem még lehet igényelni a biztonsítások.hu-n. Amikor én kértem még csak regisztrálnom kellett, de a haveromnak nemrég már kötni is kellett egy bizzosítást hozzá. De megoldotta mert kötött egy 1 napos baleset biztosítást valmi 700 forintért és kért mellé egy kártyát.
Kíváncsi leszek, hogy ezen észre lehet-e majd venni mikor regenerál. Az Opelen észre lehet, és olyankor jobban pörgetem a motort. -
NY_A
őstag
válasz tobias40 #3274 üzenetére
Ezt sajnos nem látod. A regenerációra utaló jelekből lehet észrevenni. Az Insignián ilyenkor magasabb volt álló helyben az alapjárati fogyasztás, illetve motorféknél nem 0 volt a pillanatnyi fogyasztás hanem 1.2-2 között mivel ilyenkor többlet üzemanyagot juttat a dpf szűrőbe és azt elégetve tisztítja azt. Ezért nálam mindig a pillanatnyi fogyasztás mérő megy, hogy lássam mikor történik. Ilyenkor a motor hangja is mormogósabb lett, és másképp reagált a gázadásra Hagyományos üzemanyaggal ezt kb. 300-400 kilométerenként csinálta, de a prémiummal 1500-2000 között. Kevésbé kormol tele. Ez lényegesen kitolja az élettartamot. Emellett ha épp az autó mellett állsz ilyenkor, vagy lehúzott ablaknál úgy kavarog a szél akkor egy egyedi, összetéveszthetetlen szaga van. Nem tudom körülírni milyen, de ha egyszer megérzed akkor boztosan tudod, hogy az, mert máskor ilyen nincs.
A világítás esetén az automata módban gyújtáson mindig világít a nappali fény, és ha a fényérzékelő úgy gondolja, hogy kevés a kinti fény akkor kapcsolja mellé a világítást. Az Insignián ha manuálisan kapcsoltam fel a tompítottat akkor nem ment a kanyarkövetés, csak automatán. Ezen még nem próbáltam ki, hogy ha én kapcsolom akkor megy-e. Mert ha igen akkor élettartam szempontjából nincs jelentősége, hogy miként használod.[ Szerkesztve ]
-
UberMutant
őstag
válasz tobias40 #3291 üzenetére
megveheted magadnak, egyszeri (114 EUR) - 3 éves (184 EUR) opciók vannak.
[link] az appban vásárolható a hosszabbítás.
3 év volt az alap frissítés, az már lejárt.a navigáció szerintem csak mazdákhoz használható, ráadásul ott is kocsihoz van kötve, nem tudod eladni.
[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3293 üzenetére
Te magad is le tudod frissíteni a navit. A naviextras.com oldalon alvázszám alapján kell regisztrálni az autót, ezt követően pendrive-ról frissíthető. Alapból a vásárlástól számított 3 évig ingyenes.
Egyébként ez szerintem bent van a kézikönyvben is.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3298 üzenetére
"Tudja vki hogy a gyári gps-t meddig frissíti ingyenesen a Mazda szervíz?"
Én erre válaszoltam, hogy nem csak a szerviz frissíthet, hanem bárki, illetve, hogy 3 évig ingyenes alapból. Egyébként szerintem, ha plusz garit vesz valaki az autóra, akkor a frissítési periódus is kitolódik, ezért lehet, hogy valaki esetleg tovább frissíthet. De ez csak egy ötlet.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Moleman
addikt
válasz tobias40 #3314 üzenetére
A napközbeni xenonhasználat nem igazán kíméli, és a láthatóságod sem jobb tőle, sőt, inkább rosszabb. A tompított az utat világítja, alig van szórt fénye, a menetfény pedig csak szórt fény, direkt arra van, hogy jól lássa a szembejövő.
Tehát este-éjszaka xenon, minden más esetben menetfény a legcélszerűbb.
-
NY_A
őstag
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3332 üzenetére
Anno én is belefutottam ilyenbe. Szerintem a benzinkút a hibás, mert ők adják le, hogy aktuálisan náluk mennyi az annyi.
Én írtam emailt a holtankoljak weblapnak, hogy javítsák az eltérést, mert ez így a vásárló megtévesztése, és értelmetlenné teszi a jövőben az oldal használatát.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz tobias40 #3343 üzenetére
Egyébként is piha ez az áreltérés, amikor hamarosan 300 körül lesz a benya.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz tobias40 #3473 üzenetére
Más pár dolog benne, müszerfal rögzítési pont is, maga a panel is másabb.
Létezik amcsiba droidos fejegység, én azokat néztem, de soknál buksz középső joystickot, vagy a tolatókamaerába nincs vonal rajzolás, mivel a kormány jeladót nem kezeli, nem beszélve arról hogy amiket állítasz a középsőn nem látod:
A fényerő szabályzást az egységeset,
automata ablaktörlőt
automata lezárást
hazakisérő fényt. (legalábbis nálam ezek ugranának, revolution felszereltség)
Illetve még a nappali meg esti müszerfal.(bár ez úgyis mindegy ha cserélve van)[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- Könyvajánló
- OTP Bank topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen