Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216698 üzenetére
A magyarok kilencven százaléka akkor is tuningolni akar, ha azzal veszélybe sodorja magát podcast
Az e-jampizást németben komoly pénzbüntetéssel jutalmazzák. A tuningban minden részvevőt büntetnek.
Ott egy falusi bicajbolt többszörösét adja el, mint az egész magyar piac. Így a gyagyásokból is veszélyes mennyiség alakulhatna ki, amire felkészültek eszközökkel, és emberekkel is. Hamar lefülelik a renitenseket.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #216697 üzenetére
Va aki elvan vele, nekem csak gondot okozott az évek során, nyeregcső becsúszás, nyekergés stb.
Más...ma úgy érzem ez lesz a délutáni műsor.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
kínából ne nagyon rendeljetek mostanában, csak ha tényleg ráér a dolog [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz flash- #216699 üzenetére
Vannak azert a vilagon szep helyek, ahol bevallalnam az outizast. Alpok, legyenek azok olasz, svájci utak. Itton is biztosan van olyan szakasz, ahol nem vasalnak ki. Itt a kornyekunk pl. biztos szep, de az autosok nem toleraljak a ketkerekueket.
andrisbandi: Pedeleccel onmagaban nincsen bajom, ha a user normalisan hasznalja. Persze, nem tartom igazi sportnak, de ettol meg van reteg, aki csak olyannal tud a szabadban tekerni hosszabb tavokat, mert pl. oreg, beteg. Endurosokat is megertem, hogy kell a rasegites, mert nekik felfele nem kaland, lefele szamit.
De a tobbi debilt nem, akik a simat tuningoljak, mert nem megy, es sirnak, hogy miert csak 25km/h. Vegyen az ilyen analogot, azzal annyival mesz, amennyivel megtudod tekerni. De igazabol meg ezzel sincsen bajom.
A problemam a kinai atalakitott sz@rokkal van, amit nem tekernek, hanem motorkent hasznaljak oket. Tekerni nem is lehet ezeket, mert olyan a bringa sulya es a hajtas, hogy azt labbal nem fogod mozgatni. Ezeket kellene kitiltani, es ugy buntetni a felhasznalokat, hogy elmenjen a kedvuk.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsola32
őstag
válasz stickermajom #216700 üzenetére
többek között ezért is váltottam vissza a fitness kerékpárra.
Pécsiként én is átérzem a szitut, sok lett a túrista, illetve futó a túristautakon. (ami persze nem baj, sőt...)
mivel túrázok nagyjából heti 3/4-szer a mecseken, én a másik oldalról is átlátom a szitut.
a bringások között is vannak azért, akik azt gondolják, hogy övék az egész ösvény.
ha már egyszer arra tévedt, legyen olyan technikai szinten, hogy el tudjon menni 2-3 túrás mellett.
Sok lett az elektromos bicó is az ösvényeken, nem biztos hogy a látogatottabb helyekre való ez a bringa, spec. veszélyesnek is tartom, túrás oldalról nézve.
A sportértékéről nem beszélnék... (mandulás indulópontról van az a kisebb emelkedő remete-rét felé, kb. 1 km, húzza a csákó a gázkart, és olyan sebességgel megy el melletted, ami nem egy forgalmasabb túristaútra való)Pénteken jöttem haza, Orfűről a kerékpárúton, elment mellettem felfelé egy 8fős elektromos bringás társaság, "a csajok kónuszon nyomták" én meg rájöttem hogy mennyire gyenge vagyok
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #216597 üzenetére
Gratulálok hozzá, tök ügyes vagy!
Ebből sokat tudsz majd profitálni, jobban mennek majd a dropok, az ugrás, magasabb lesz a bunny-d, meg stílusosabban mehetsz a haverok közöttHatásodra most itt agyalok rajta, hogy lehet nekem is jól jönne. Analóggal úgy ahogy megy, de pár másodpercnél tovább nekem se megy és mindig bennem a para az egyensúly pont környékén és csak kicsit mögé megy máris rárántok a fékre.
A digitális gépet meg vagy nem bírom annyira megrántani hátra, vagy nem merem annyira megrántani, amennyi a súlyhoz kellene, ezt is jó lenne finomítanom. Meg ugye a minél magasabb bunny is csöppet menőbb. -
Salex1
senior tag
Ajánlanátok gyerek kerót? Fiamnak gondoltam lecserélni a 20"-ost egy nagyobbra. Elraktam neki a régi 26"-os vasamat, de az még nagy neki, így átmeneti megoldás kellene. Viszont normálisat szeretnék neki. Jó lenne, ha nem lenne egy tonna, mert ami most van, az öszteleszkópos acél és van egy tonna. Elég csak hátsó váltó.
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #216704 üzenetére
az egész közlekedési kultúrával,stílussal hatalmas gondok vannak, az itthoni közlekedés mindegyik résztvevőjére sajnos igaz az hogy nagyon sok közöttük a szabálytalan,legyen az kerékpáros,gyalogos vagy autós.
Ez már jóval túlmutat a közlekedési stíluson, a társadalmi és pszichológiai gondok itt is megmutatkoznak ami ilyen közlekedést eredményez.
Az alapvető pszichológiai,társadalmi gondok napi szinten jelen vannak, a közlekedés az egyik olyan ahol ez megmutatkozik, és sajons ez az a terület ahol ezekből könnyen lehet végzetes kimenetel is.
Ha egy munkahelyen, vagy a hétköznapokban is megvannak az arrogáns,önző, untoleráns,nem szabálykövető ,agresszív emberek, akkor ez az utakon is érzékelhető lesz.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #216709 üzenetére
Sokan vagyunk sok félék...ugyanakkor akár pl. így is lehet...érdemes nézni egy kicsit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz flash- #216709 üzenetére
Nem hiszem, hogy a magyar emberekkel lenne a probléma. 4 évet laktam Bécsben, az osztrákok világi balfaszok, ha közlekedésről van szó, és legalább nagyon önérzetesek is. A hosszú hétvégén két autós volt, akik nem tartottak normális oldaltávolságot, mindkettőn osztrák rendszám volt.
Én inkább abban látom a problémát, hogy nagyon sok autó van itthon és kevés a jó minőségű alacsony forgalmú (3- és 4 számjegyű) út.
-
Nunder
őstag
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #216710 üzenetére
Európát Indiával összehasonlítani kb. oylan mintha egy almát meg egy görögdinnyét hasonlítanál össze.
Lehetséges, csak nem érdemes.Bár elvitathatatlan tény, hogy egyre inkább a Keleti minták lesznek a relevánsak kishazánkra (nem csak közelekedési kultúra tekintetében).
Az már egy másik kérdés, hogy ez a trend mennyire pozitív avagy negatív. -
MPowerPH
félisten
válasz zsola32 #216706 üzenetére
"A sportértékéről nem beszélnék... (mandulás indulópontról van az a kisebb emelkedő remete-rét felé, kb. 1 km, húzza a csákó a gázkart, és olyan sebességgel megy el melletted, ami nem egy forgalmasabb túristaútra való)"
Ahogy irod, egyik kedvenc lightos osvenyem, mondjuk pont Remeterol Mandulas fele szeretem, alt. ott fejezem be a koromet. Es a marha mint az alatok felfele, egy fikarcnyit nem teker, de elvarja, hogy mindenki ugorjon felre elole. Huzza a gazkart es O a faszagyerek. Kozben meg ugye bringaval mi ott nem is mehetnenk. Es akkor miutan en is felkuzdom magam, ram neznek ferde szemekkel a turazok, pedig ovatos is vagyok, ha tudom, hogy sokan vannak/lehetnek, nem is szaguldozok, es nem siettetek senkit, hogy alljon mar felre.
De van pozitiv pelda is. 3 oreg, kicsit elhizott foszert kovettem, Ok rendes pedeleccel voltak. Nem durvultak, szepen, kulturaltan mentek, gondolom azert eleg nagy resegitessel, nekem meg kapora jott, mert szepet huztak az en tempomon is. Ennek meg van sporterteke, mert ok mashogy valszeg mar nem tudnanak ilyen stilusban tekerni, szoval le a svajcival elottuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
arcitec
addikt
válasz balintbaba #216711 üzenetére
Abban a két osztrák rendszámú outóban te biztos vagy, hogy osztrákok is ültek?
MPowerPH Mindig jöttök a sportértékkel, nagyon sokan nem a sporték okán bringáznak.
No meg sokan értékelik felül ezt a "sportértéket" az közúton veszélyesen közlekedve.
Persze amúgy igazad van, de sokan vannak ám analóggal is, hogy a gyalogosok és más bringások közt veszélyesen ,momdhatni ész nélkül törnek előre, mintha az életük múlna rajta.
Összességében a bringás kultúra nagyon sokaknál sehol, messze sehol ...[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz balintbaba #216711 üzenetére
Jelentem Bécsben gylogosként, kerékpárosként és autósként is sokkal nagyobb biztonságban érzem magam mint Budapesten...
Mondjuk nyilván ennek nagy része infrastruktúra, főútra itt sem szívesen megyek bringával, de a türelem illetve annak hiánya főleg gyalogosként és autósként nagyon észrevehető...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsola32
őstag
válasz MPowerPH #216715 üzenetére
szerintem kialakul az emberben egy sportkultúra, ami kapcsiból adja, hogy az adott szituhoz hogy kell hozzányúlni.
mint minden sportág, sajnos a bringa is hígul, de ugyanez mondható a hétvégi túrásokra, kiskutyával, 3 m-es póráz keresztbe az úton, beszélget a család, és magasan tesznek rá, hogy nyomod a körödet. (mivel elég trotty a gerincem, nálam a futás kilőve, de a tempós gyaloglás azért megy, próbálom 6 km/h felett tartani az átlagomat)
Mindenesetre szép most a Mecsek, végre zöldben pompázik az erdő... és ez a lényeg -
flash-
veterán
válasz balintbaba #216711 üzenetére
én nem mondom hogy másutt ne lenne gond, ellenkezőleg,
én azt akartam kifejezni hogy a közlekedési gondok egy része a pszichológiai, társadalmi és egyéb gondokból fakadnak,és ezek a gondok a közlekedésen tetten érhetőek.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz balintbaba #216711 üzenetére
Az osztrákokat ne hozd ide, a világ bunkói, levezettem az elmúlt két hétben párezer km-t, annak a nagy részét a német pályán, oda-vissza hosszában az osztrákoknál, meg egyszer oda-vissza keresztben, de voltam a cseheknél, és magyarországon is, de ezek közül az osztrák autópálya a legborzalmasabb. Nem volt ez mindig ilyen, nem tudom, mi történt az utóbbi kb 5 évben, de letol, villog, leszorít, beszorít, agreszívóskodik, mutogat, és a többség gyorshajt (kivéve, amikor tudja, hogy trafi jön, olyankor nagy fék, és 10-zel a megengedett alatt megy). Elmebeteg idióták gyülekezete, komolyan. Csehek, meg a magyarok kb ugyanez, csak itt mások az elvárások. Tiszta megkönnyebbülés a sebességkorlátozás nélküli autobahn ezek után, de komolyan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #216720 üzenetére
Multikulti?...nem flame, csak kérdem. 🤔
#216713 Csokicsibesz...szándékosan sarkítottam egy véglettel ahol az is "működik"..úgy ahogy természetesen, mert tény, hogy vezetik a közúti balesetek listáját is.
#216720 parandroid...a bunkónál már csak egy rosszabb van, az önérzetes bunkó?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #216716 üzenetére
Vezettem pár helyen, de normális közlekedési kultúrát itt Finnországban tapasztaltam először (de ahhoz is el kell jönni legalább egy 100km-t a fővárostól). Nincs dudálás, egymás letolása, gyalogosokat mindenki átengedni a zebrán, autópályán ha nagyobb a forgalom és jönnek az autók a felhajtón mindenki szépen áthúz a belsőbe, hogy gond nélkül fel tudjanak jönni, stb. Viccen kívül öröm itt vezetni.
Most leszek kiutálva, de az egyetlen kivétel ez alól a "bármely koskormánnyal szerelt biciklin ülő p.raszt"... MTB, trekking, city, stb. megáll a pirosnál, figyel a zebrán meg úgy általában. De a koskormánytól egyszerűen elmegy az emberek esze. Tavaly nyáron állok a jobbra kanyarodóban a kereszteződésben (piros a lámpa nekem, keresztforgalomnak zöld), balról egyszercsak egy outi áthúz előttem és megy jobbra. Koma aki jött balról úgy lépett bele a fékbe. A buszmegállót konkrétan odébb kellett rakni, mert fék és körbe nézés nélkül verettek át az úton a busz mögül kibukkanva... Piroson ugyanígy... Keresztforgalom ha nincs akkor menjünk, kiegészítő zöldnél balra kanyarodó meg ugye nem létezik... Alapjárton nyugodt ember vagyok de annál a bizonyos lámpánál ha kiegészítő zöldnél fordulok balra már egy ideje nem nézek körül... Mindenképp ő a hibás, nekem nem lesz bajom, az autó javítását ráverik, én kapok a javítás idejére márkakereskedésből egy UX250h-t, ő meg megtanulja egy életre...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #216715 üzenetére
Egyszer csinálj egy videót léCCi egy ilyen gázkaros kínai csodáról, ami terepen felfelé úgy veret, hogy lenyomja az analógot. Mert nem bírom elképzelni. Runnernek van egy nagyon jó írása, amiben bemutatta hogyan változtak a pedelec bringák, miért tűnt el az agymotor a rendes montikról, mi a legnagyobb hátránya. Na ezért érdekel mi az, ami nem elektromos krosszmotor, és gázkart húzva hasít felfelé.
(#216706) zsola32: teljesen egyet értek (a gázkarost itt sem értem), sokan nem nézik a másik oldalt. Mi mondjuk elég sűrűn veretünk turista ösvényen lefelé (merev bringához képest) gyorsan, de ha vannak járókelők, akkor azért lassítunk. És szoktam sétálni is az erdőben, engem is idegesít, ha jön szemből egy ismeretlen bringás, és nem tudom, hogy akkor ő most tud bringázni, vagy pont mellettem nem adja ki neki. Ugyan ez igaz autóban is, illetve bringásként az úton is. Kikerülöm a bringást a másik sávban (~ 2 m oldaltávolság), majd a lámpánál elgurul mellettem 25-tel a tükörtől 20 centire, pedig én direkt a belső vonalra húzódok, hogy legyen neki 1 métere.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Jancsi
aktív tag
válasz koxkids #216637 üzenetére
A nyeregtáskának az a hátránya, hogy amit elsőre bepakoltál, azt szeded ki utoljára. Szerszámokat célszerű az aljára tenni, a tömegük miatt. Nagyobb merev tárgyaknak, pl pumpa nem szerencsés, mert csak úgy tart, ha kellően össze van tömörítve a tartalma. (ez bizonyos ételeknél sem előny)
Sok helyen kaphatóak már, de sokan csak a kínaiakat brand-elik. Azok között nagy a szórás és a jobb is éppen használható. Himbálózik, kidörzsölődik.
Olyat keress aminek van merevítése pl [link] "[BAG068 14L Full Waterproof]" a city riding felirattal. Én egy ilyet nyúzok. Alvós cuccnak megteszi, de nehéz dolgokat nem tennék bele.
Ami jobb megoldás az a frame bag. pl [link] Akkora méretben, hogy elférjenek még alatta a kulacsok. Egy ilyen kulacs duplázóval [link] majdnem teljesen ki lehet tölteni az első háromszöget.
Pulcsi helyett hosszú ujjú futófelsővel sok helyet spórolhatsz.#216659Toobee
Nagyon néztem egy időben alin a fogaskoszorúkat, de nem mertem végül bevállalni. Szép, szép, könnyű, de ki tudja mennyire tartós. Szemre senki sem mondja meg pontosan milyen anyag és hőkezelés.
A KCNC szerintem felejtős több a fékfelületen a lyuk, mint a vas. Könnyű, jól néz ki. Pár éve próbáltam, még a 180-as is távol állt egy tömörebb 160-astól.
Az Ice-Tech is. A hideg ráz attól a szendvics szerkezettől. Oké, nem indul az ember hosszú útra, nagy szinttel, ha már a vége felé jár a tárcsa. De egy sima acél tárcsát, ha nincs más bőven túl lehet használni. Erről pedig leszakad az acél maradványa.
SM-RT76 az aktuális kedvenc. De gravelre lehet kicsit túlzás, plusz 6 csavaros. Mivel hosszú alu karokon van a fékfelület, nagyon merev. Nem hajlik oldalra, így kevésbé tekeredik az egész villa. (gyorszáras villánál legalábbis) -
jano_77
nagyúr
válasz Gaben92 #216722 üzenetére
"autópályán ha nagyobb a forgalom és jönnek az autók a felhajtón mindenki szépen áthúz a belsőbe..." - na ezzel itthon sincs gond azt leszámítva, hogy itt nem előzékenységből húz mindenki a belső sávba, hanem gyakorlatilag ott felejtődik és derogál vissza menni a külsőbe vagy ha 3 sávos akkor legalább 1-et jobbra! Mert ugye azt senki nem tudja vagy legalábbis nem akarja tudni, hogy itthon IS a JOBBRA tarts van és kötelező érvényűen! Mindenki leszarja! Én ezen vagyok kiakadva kis hazánk útjain - na meg borús időben rossz látási viszonyok mellett a modern kor "vívmánya" a nappali menetfény miatt! Mert ugye a paraszt azzal nincs tisztában - vagy legalábbis szarik rá - hogy ez csak előre ad fényt, de hátulról ettől még nem lesz látható rossz látási viszonyok között! Amikor jelzed neki, hogy fel kellene kapcsolni a világítást, akkor még neki áll feljebb és jelzi, hogy de hát be van!
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
MPowerPH
félisten
-
Alg
veterán
válasz Gaben92 #216722 üzenetére
Mondjuk nekem is van olyan outis ismerősöm aki állandóan az autósokat szidja, de mikor sokadjára megy át a piroson meg sprintel a telezöldön balkanyarnál a zebrán sétáló babkocsik közé, én vagyok a rossz hogy megemlítem neki, hogy lehet az ilyenek miatt utálják sokan a bringásokat...
Engem is zavar persze hogy 2km-en 8 pirosnál kell megállni mert az autókra van a lámpa parogramozva, de ez nem jogosít fel szabályszegésre.Egyébként most elindult egy lobbi a "gyorsforgalmi bringaút" kiépítésére a leginkább forgalmas részen a Gürtel mellett.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagyúr
-
arcitec
addikt
A piros lámpára, amerikában vannak helyek ahol a pirosnál, - körültekintően - ha nincs forgalom, lehet jobbra kanyarodni. EU-ban bizonyos országokban - elbírálás alatt van- hogy bringás tudjon jobb-ra kanyarodni, (persze ha lehetséges.) Vannak kereszteződések - szerintem - ahol a bringás átcsordulhatna a piroson(jobbra), persze akkor és ott ahol nagyon egyértelmű. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
Pirosnál, stop táblánál= track stand, ez alap
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #216730 üzenetére
Te vagy a kivétel mely erősíti a szabályt. ...amúgy meg pont mint a volánnál, a vérmérséklet gondolom itt is megnyilvánul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsola32
őstag
kerékpár komputer vásárlással kapcsolatban kérném a segítségeteket.
igazából az alap funkciókon kívül, feltennék egy sebesség szenzort, illetve egy pedálfordulat mérőt, ennyi lenne az extra. (fitness kerékpár/műút)
A leglényegesebb talán a pontos táv mérése lenne, vezeték nélküli órában gondolkodom.
A Sigma háza táján nézelődtem, a BC 16.16 STS illetve BC 14.16 STS nálam mindent lefed.
Mivel megmaradt a régi bringám is, opcionálisan áttenném néha az órát, a Sigma erre is ad megoldást....és itt jönnek a képbe a GPS órák. nem sokkal több pénzért, ez is jó megoldás lehet, de nem tudom mennyire pontos? (Bryton, igpsport)
(a Strava része nem érdekel, a heart rate funkciókat sem használnám, útvonalakat sem terveznék vele) lényegében az alap funkciókon kívül, a két szenzort szeretném csak rátenni.Az elmúlt pár évben használtam telefonos alkalmazást, (Redmi note7 / locus pro) nem volt rossz, de ennél pontosabb dologra vágyom, (bringa után, azért szerkeszteni kellett rendesen az útvonalat...) de gondolom ezek a céleszközök sokkal pontosabbak mint egy telefon.
Szóval tanácstalan vagyok...
-
Gaben92
őstag
válasz arcitec #216731 üzenetére
Piros és piros között is van különbség. A kulcsszó ahogy írtad a körültekintés. Belvárosban van egy zebra ami kizárólag a zárt villamospályán való átkelésre szolgál. Ott az emberek 99%-a átmegy mert ha nem látod a villamost akkor biztonságban vagy. Amiről én beszéltem az konkrétan itt volt. Jobbra kanyarodóban álltam, mellttem az egyenesen menőben másik autó. Koma autival kettőnk között megérkezett, majd vert egy jobbost át a zebrán. (Az utcakép rohadt régi, térképen látni mennyire durván be lett építve azóta minden és a járda/bicikliút kb négyszer olyan széles azóta.) Ha nekem akkor vált zöldre a lámpa mikor mellém ér a hülyéje akkor konkrétan elütöm mert nem azt nézem, hogy balról bejön-e elém valami állat, hanem, hogy jobb oldalt a bicikli úton jönnek-e...
Napfénysüti: Vagy inkább te vagy jól bekötve.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jano_77
nagyúr
válasz Gaben92 #216735 üzenetére
Ha már ezt nézzük, akkor szerintem az is hülyeség, hogy kerékpárral vagy akár elektromos rollerrel be lehet hajtani egyirányú utcába szemben a forgalommal! Cégünk pont egy ilyen utcában található és egyik nap hajtottam ki a kapun és elnéztem jobbra, mert csak onnan érkezhet forgalom. Csorogtam ki, majd mikor láttam, hogy nem jön jobbról semmi, adtam volna kis lendületet, amikor is már fordítottam a fejem balra (irányba) és akkor vettem észre egy elmebeteg módon közlekedő rolleres ételfutárt (panda). Nem sokon múlott, hogy ne csapjam oda a parkoló kocsiknak!
hogy ne csak off legyek, ki, milyen mezt hord bicózáskor? Most nézegetem és ez jött szembe, nekem nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #216737 üzenetére
Ha tábla nézi, akkor vonatkozik rájuk is a jobbkéz szabály? Csaptam már el majdnem én is így ügyes bringást, de még időben előrenéztem szerencsére. Persze megérdemelte volna, de drága a motorháztető-lökhárító
Meg amikor tanultam vezetni, akkor az oktató mentette meg az egyiket 30-as övezetben, de ott ugye egyértelmű volt, hogy nekem volt elsőbbségem, benéztem, nem jött kocsi, elnéztem jobbra, mentem, aztán nagyfék.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
Csak rakenyszerultem, hogy megvegyem YT -tol a gyari kulacsot a tartoval. Kicsit durva az 50EUR. Egyszeruen nem jovok ki a 2,1l vizzel, ami a hidros tasakomba fer. Rendeltem egy tartalek valtofulet is a biztonsag kedveert, meg a vazba kertem lezarot, mert telement sarral az elso bowdenvezeto lyuk.
Don't Tread On Me
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #216740 üzenetére
Volt valami oka annak, hogy csak a gyári jó? Ránéztem gyorsan, ahogy nézem side loader és FidLock verzió elérhető, szóval gondolom a helyszűke, de egy 450ml-es FidLock kulacs nem lett volna jó?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #216740 üzenetére
Én pedig megszenvedtem a diréjlör méjntönönsz-el, nem volt olyan könnyű mint az a videóban látszott. ...szétszedtem, aztán a videót nézve raktam össze, hogy betartva a sorrendet simán menjen mire egy alátét szerű xart kihagytam mert az a videóban sem volt. ...szedhettem szét újra. ...lett 3 óra a tervezett egyből mire visszaszereltem és beállítottam végre.😒 Az a kis belső kuplung viszont nem piskóta, egész komoly tűgörgősnek kinéző egyirányban forgó szerkentyű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Gaben92 #216741 üzenetére
Nem tudom, hogy ez jo e. Olvastam par oldalon, hogy a YT -tol kell venni kulacsot, nincs mas opcio. Na meg az 600ml -es. Arat nezve ez 32EUR vs 50EUR, de nekem meg kellett egy valtoful is, aminek pk -ja ugyan ugy 10EUR. Szal 8EUR -al kerult a gyari tobbe.
De alapbol a tudat, hogy ennyit elkernek egy kulacsert. En voltam hulye, amikor nem az eggyel nagyobb meretu taskat vettem. Abban 3L -es volt a hidro tasak, es volt benne hely egyeb mas dolognak is. Vitatigrisek is nehezen fernek bele ebbe. Belsot mar nem is viszek, mert nincs hova tenni.
Most felirkaltam a forrasokat, szoval ha jol megy, akkor azert van eselyem az utantoltesre. Csak durva, hogy mar most lazan betolok 2.1l folyadekot, pedig meleg sincs. Es elotte teleiszom magam, szoval az elso 1,5 oraban nem kell innom. Nyaron egy 60-70km -es kor alatt siman lemegy majd az 5l.Hasaggymeg: Ha ugyan az a kuplungja, mint az M980 XTR -nek, akkor annyira nem gaz. Nekem 2 ora volt a rendbetetele. Mi volt a problemaja?
Baratomnak a Microshift -et is szet kell kapni. Uj valto, de nem szereti a mosast, es ragad a kuplungja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz fulton #216493 üzenetére
Na megkaptam a Selle Royal espirio moderate man típusú nyerget, hát vegyes az érzésem. picit nekem mintha oldalt lent combtőnél nyomna. lehet az Athletic jobb lenne (keméynebb ez a verzió egyébként?) ?
Olyan 11.5 - 12cm a csonttáv. nem tudom egyelőre cseréljem e le vagy sem. Hát visszavenni nem igen fogják mert sajna, egy kis karc került az aljára a müanyag részhez.
De lehet egy géles naci kéne még hozzá és jó lenne.
Ilyen az üléspozicióm: [kép]
Mit gondoltok a keskenyebb kellene?[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #216743 üzenetére
Hirtelen rágugliztam én is. Van aki azt írta, hogy a 450-es befér, van aki azt, hogy nem. Gondolom függ a váz méretétől is, na meg az egyik hozzászólás 2018-ban íródott, szóval az még lehet egy előző generációs Jeffsy volt, neked meg ha jól rémlik MK II van már.
Az 50€ meg hát... Ha belegondolsz, hogy egy FidLock kulacs 30-35€ között mozog, akkor legyen mondjuk 20€ extra rajta, de ehhez vedd hozzá, hogy a FidLock base egyedi, a kulacs maga szintén egyedi, és 600ml-t bepréselni oda azért szép teljesítmény. Amúgy pont emiatt csipázom nagyon a FidLock-ot. Páromnak az S-es hardtail vázból nem side-loader tartóból még a 600-as kulacsot is művészet volt kivenni. A 800-as FidLock ami most fent van ezzel szemben még menet közben is használható.
Szerk: Belsőnek vegyél egy Tubolito S-Tubo-t. Anny helyet foglal, hogy még a villába is be tudod dugni alulról ha akarod. Hidratálásra én filózom egy LifeStraw beszerzésén nyárra, aztán ha kell még pocsolyából is újra lehet tölteni.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #216744 üzenetére
Most 70km -t fed le, ami nehez terepen kb. 4 ora 30 perc. De nincs meleg, 16-20 fokban nem izzadok olyan mertekben. Nyaron ez lazan duplazodik. Nem tudok ellene mit csinalni, ha szomjas vagyok, nincs teljesitmeny, es nem tudok masra figyelni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Diablo IV
- Linux kezdőknek
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Power Connectors evolúció 21 év alatt
- Synology NAS
- Fotók, videók mobillal
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen