- Milyen TV-t vegyek?
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Vezetékes FEJhallgatók
- Riasztó topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple asztali gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
PofaJenö
senior tag
válasz stickermajom #216938 üzenetére
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
Luissimo
veterán
Ti milyen nyomkövetővel véditek a brigát, rollert?
-
gulupeti
senior tag
Northwave-ből, akkor a 43-ast vegyem? Ennek a talphossza elvileg 27,8 cm.
A lábam szűk 27 cm, utcai cipőim talpbetétei 28 cm hosszúak. Túlnyomórészt azt olvastam itt és a neten is, hogy ezzel a gyártóval nincsenek méret problémák, de azért ellenvéleményt is találni.
44-es méretet, ami 28,5 cm majdnem nagynak tartom... Ti melyiket vennétek?Erről az oldalról 30-áig ingyen szállítanak és még egy 5 eurós kupont is kaptam a regisztrációhoz, 26k ezért a cipőért mindennel együtt igen jónak mondható, látva a hazai árakat.
-
Salex1
senior tag
Van egy 28-as montim, úgy szeretem, ahogy van,de gondolkozok hozzá egy e-bike átalakító készleten. Viszont nem szeretném a fékeket cserélni meg hasonló. nekem elég lenne egy gázkaros (mint a quadon) megoldás. Ismer valaki ilyet, esetleg valaki csinált már ilyen átalakítást?
-
tknof1871
őstag
Üdv!
A városi és a trekking kerékpárokon egyforma magasan van a meghajtócsapágyház tengelye a talajtól? A kerék legyen 28" mindegyiken. Nem vagyok biztos, szerintem most egy MTB-t használok, ez is 28"-os. Ha a nyereg olyan magasan van, hogy megállva le tudom tenni a 2 lábam akkor a pedálok magasan vannak. Nem tudom eléggé kinyújtani a lábaim tekeréskor. Ezt nem szeretem.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #216963 üzenetére
Én ezt úgy fordítanám ki, hogy ha a lábad leér a nyeregben ülve akkor az a nyereg szinte biztosan alacsonyan van. A nyeregmagasságot nem a talajhoz viszonyítva lőjük be hanem a középcsapágyhoz. Amúgy meg a talajtól kábé szinte ugyanott van minden egy kategóriába tartozó (országúti, monti stb.) kerékpár középrésze.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nemeth989
senior tag
válasz jjeahh #216906 üzenetére
Ugyanilyenem Canyonom volt L-esben, tavaly adtam el, annyi, hogy nekem rs recon teló volt benne. Nagyon szerettem, de csak támasztotta a falat, élvezze valaki más.
Eladtam és vettem egy Giant Revolt Cross bringát. Azon egy levegős suntour cross teló van, egész jól mozog, gyerek szállító bringának lett véve. Nagyon megszerettem ezt a Giant Revolt Cross bringátRideMyStyle "LoveMyWilier"
-
itouchfan
senior tag
ZolkoW figyelmébe [link] ez egy komoly gépezet lehet.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
ZolkoW
őstag
-
fulton
addikt
Ti milyen kulacsot használtok, kupakost, vagy csak simán "szopókást"?
Ha nincs kupak, nincs probléma a porral? mármint ugye beszálja menet közben a por kosz amit utána az ember bekap. -
válasz alpihun #216939 üzenetére
Jó irányba indultál.
Ahogy előttem is írták, az első nem mászásra való, ha csak túrázgatni kéne, jó vétel lehetne. A második nagyon gnóm a 27,5-es kerekekkel, meg ezzel a mérettel, ráadásul a 3x-os rendszerrel sokat kell gépészkedni, mire megtalálod a megfelelő fokozatot, ráadásul a szélsőket kizárhatod, meg ugye nem is szekvenciális, hogy ha hátul végigváltasz, akkor kell az elsőn, szóval azt szokni, meg tanulni kell, és ha szarul van beállítva, vagy elhasználódott, az szívás. A harmadik lehetne a befutó, de a 3x-os rendszer nyűgje erre is igaz, bár ezzel a deore váltóval talán tovább el tudsz menni a széleken. Az utolsó kettőt sem vetném el, ha csak aszfalton kell szintezni, jó az a 2x10, 5-8%-os emelkedőig egészen kényelmesen lehet mászni ezekkel is, és sokkal jobban bírják a keresztbe váltást, szóval használhatod az összes fogaskereket. A kérdés az állapot, a 3., és a 4-5. is elég régi cucc, sanszos, hogy minimum hátul teljes kazetta + lánc cserés, de a hajtás első részére is oda kell figyelni. Képekről ezt nem tudom megmondani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ReFleXx
addikt
szetkaptam az ezer eves 6os racsnim (shimano mf z012) csont szaraz volt. kijott belőle 67db csapagygolyo. ennyinek kellene benne lennie vagy mar hagyhattak el belole korabban?
nem talaltam megbizhato infot, hogy mennyinek kellene benne lennie.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
fulton
addikt
Ti durván hány km-enként cseréltek pl nyeregszár, kormányszár, kormány, és egyéb fontos alkatrészeket?
-
itouchfan
senior tag
válasz fulton #216975 üzenetére
Ezeket az alkatrészeket miért kéne cserélni? Ezek nem kopó alkatrészek, azok a lánc, a fogaskoszoru, a csapágyak esetleg, de ennyi.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #216978 üzenetére
Maszasban a kerek sulya lehet meghatarozo. Es a 29" kerek alt. nehezebb. Egyebkent itt lehetnek jelentos kulonbsegek, mert extrem mod megerezni, ha van jelentosebb sulytobblet. Jelentosnek szamit mar a 200g is egy gumin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #216979 üzenetére
Ez akkor igaz, ha azonos edzettséggel tekersz két különböző bicajt (vagy kerékszettet). Az izomerő/edzettség/állóképesség a meghatározó tényező. Mehetsz te a saját karbon kerekeiddel is, Walter Atti fent fog várni a hegytetőn a kempinggel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Salex1
senior tag
válasz parandroid #216968 üzenetére
Azért szeretnék gázkarosat, hogy a lehető legkevesebbet kelljen a keróhoz hozzányúlni.
D1rect - pont ilyen tapasztalatokra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Salex1 #216981 üzenetére
Pontosan ugyanannyit * kell ‘hozzányúlni’, mint egy pedelechez, vagy egy normál kerékpárhoz (fék, hajtás, váltó), csak ez gyári megoldas helyett valami kínai dzsunka szar, amit neked kell rábarkácsolnod, ráadásul illegális is, szóval remélhetőleg jól meg is büntetnek érte, ha rajtakapnak. Már ha szét nem hullik addig.
* Valószínűleg többet, ha fogsz egy 2-3 kilowattos motort, amit rábarkácsolsz egy olyan vázra, hajtásra, amit ennek e kevesebb, mint a tizede erőkifejtésre terveztek. Hogy a fékekről ne is beszéljünk. Szóval vegyél inkább elektromos rollert, vagy robogót.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #216980 üzenetére
Nem csak a kepinggel varna ram orakat. Egy talicskaval is elobb felerne.
Persze, ugy ertettem, hogy azonos ember tekeri. Egyebkent meg, mivel en 26" -rol valtottam, tudok erdemben nyilatkozni. Most vagy a geo miatt van ez, vagy tenyleg az van, hogy a nagyobb kerek atmegy mindenen elmelet, de sokkal jobbanmaszok ezzel az AM -el, mint anno az XC -vel. Pedig az aztan fullra lockolhato volt.(mondjuk koves-gyokeresz terepen jobb, ha rugozik kicsit)
Salex1: Babetta? Vagy elektromos robogo?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Salex1 #216981 üzenetére
diy ebike conversion
- Szerintem nincs értelme, és balesetkor külön felelni kell a magyar szabványnak nem megfelelő átalakításokért.A legolcsóbb decathlonos pedeleccel is jobban járnál.
Ha sportolásra kell az zsebbe nyúlós.
Használtan egy jó össztelós kb 1 guriga. Ha az aksit nem is kell évekig cserélni (kb 2-300e), a telók, csapágyak, fékek, hajtás karbantartása is kétévente magasan 50e fölött jön ki.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #216984 üzenetére
Alapbol egy pedelec fenntartasa sokkal tobbe kerul, mint egy analoge. A heten ismerosom felvilagositott, 2 ev alatt mire kellett koltenie. Erre mondjuk erdemes felkeszulni, foleg annak, aki sporolasbol a kinai sz@rok fele megy el.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #216987 üzenetére
Pedig vicces, hogy ilyenkor hiába ijesztő a dolog, a telóba általában nem megy be semmi kosz, a csapágyak 99.99%, hogy megússzák, egyedül a hajtás amortizálódik nagyon. Ugyanakkor egész nyáron a durva poros tekerések után senkinek eszébe sem jut a nagygenerál, pedig az a telóra nagyon ráül és bedolgozza magát minden résbe . A csapágyakat "tapasztalatom" szerint általában a mosás teszi tönkre.
szerk: fully az valszeg más téma, arról nincs tapasztalatom, ogy a hátsó forgáspontokat mennyire öli a sár.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216988 üzenetére
Attol fugg, mennyire vannak elszigetelve a kulvilagtol a forgaspontok.
Hajtas kopasa szerintem erosen fugg attol, milyen gyakorta pucolod meg, es olajozod vissza. Sarban legyen az barmi, amivel aplikalva van, rovid ido alatt lekerul a kenes a lancrol, atveszi a helyet a sarle, ami ugye nem eppen egy jo kenoanyag. Arra jo, hogy ne nyikorogjon. Mi ezt azzal probaltuk ellensulyozni, hogy vittunk rongyot, meg wet lube -ot, es szakaszosan megalltunk, es ontottuk a lancra az olajat. Versenyen ezt nem csinalod meg. Szerintem 1 futam alatt lazan leirhato igy egy fogaskoszoru.
Telot passz, a DT tag es telo eleg igenytelen volt. Karbantartasi periodusa is dupla annyi volt, mint a Fox -oke.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsola32
őstag
sziasztok
tekerés után (speeder 400) le szoktam venni a keréknyomásból, a következő bevetésig.
szerintetek ez felesleges hókuszpók, vagy tényleg nem tesz jót a gumiknak a kb. 6bar körüli állandó nyomás.
köszi -
tknof1871
őstag
válasz Hasaggymeg #216964 üzenetére
Én ezt úgy fordítanám ki, hogy ha a lábad leér a nyeregben ülve akkor az a nyereg szinte biztosan alacsonyan van.
Nekem jobb, ha így van beállítva a nyereg. Egészségügyi oka van.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
ballazol
senior tag
Helló!
Kérekszépen női trekking kerékpár ajánlásokat baráti áron, lehetőleg minél könnyebb bicó legyen.
100E körül kéne lemennünk 11-12 kg-ig.
Please help.Most adja el barátnőm a városi szekerét. Sürgősen szeretnénk valamit helyette.
tHX THc!!
"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
Gaben92
őstag
válasz tknof1871 #216991 üzenetére
"Ha a nyereg olyan magasan van, hogy megállva le tudom tenni a 2 lábam akkor a pedálok magasan vannak. Nem tudom eléggé kinyújtani a lábaim tekeréskor."
Ez pontosan így működik. Emelni kell a nyergen és akkor nem lesz magasan a pedál, és ki fogod tudni nyúljtani a lábad.Kicsit átfogalmazva amit akarsz:
"megállva le tudjam tenni a 2 lábam"
"ki tudjam nyújtani a lábam tekeréskor"Azt ugye érzed, hogy ez a kettő együtt nem működhet? Ha nyeregben ülve le akarod tenni a lábad és ezzel egyszerre nyújtott lábbal tekerni, abból az következik, hogy a pedálnak a betonba/földbe kellene süppednie alsó holtponton.
Vagy az egyik, vagy a másik, de a kettő egész konkrétan kizárja egymást.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #216983 üzenetére
Nekem ugyan ez volt a tapasztalatom, amikor a 100/100-at mozgó 26-osról a 2-3 kilóval nehezebb 150/130-at mozgó 29-esre váltottam, nehezebb kerekekkel. Semmivel se másztam vele rosszabbul. Annyi, hogy én egyiket se lockoltam soha terepen, kizárólag aszfalton szoktam.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #216973 üzenetére
Bár többször szedtem szét, nem tudom hány szem "kaviár" van benne,azt viszont tudom, hogy ha néhány kimarad akkor sem a világ vége. Nekem van olyan golyóm, csak az kazettatestbe való így nem tudom jó-e neked, azt pedig megmérni is művészet. Szerintem tisztítás után helyezd zsírágyba őket, majd ujjaddal told egyik irányba úgy kiderül mekkora hézag marad összezsúfolt golyókkal, általában ~1-3 golyónyi szokott. Nem véletlenül nem szervizelik, egy hatos sor kábé fillérekbe kerül. [link]
zsola32... bár ha letenném télire talán nem 9 baron hagynám, szerintem hókuszpók, sőt, ha keréken áll talán éppen a saját súly alatti horpadás az ami végül esetleg árthat a guminak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen