- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csápájev
őstag
válasz andrisbandi #218983 üzenetére
Köszi
-
Maximum1
őstag
Át lehet építeni is, de egyszerűbb ha teszel rá egyel újabbat.
Simán viszi a 34-et, 2 hete még volt a muzikernek, résen kell lenni.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Nem lesz jellemző. Nekem nem hiányzik az 51-es, igaz mivel nem tudtam 56ost szerezni most hibrid van: a bal oldal az 51-es a jobb meg 56-os (azt szoktam ugyanis kicsatolni).
A pedállal annyi baj lesz, hogy le fog jönni róla a festék mivel a stopli becsatoláskor leveri.
Jester
-
RexpecT
addikt
Adott egy Shimano 105 RD-R7000-GS, 11-sebességes hátsó váltó, Shimano 105 CS-HG700, 11-34 sor, és Shimano CN-HG601 lánc.
Az mennyire normális ha óvatosan hátrafelé tekerem a hajtóművet az állványon, akkor hangos a hajtás? Jobban megnézve, az eggyel fentebb lévő sor fogai érnek bele pár láncszemenként a láncba, és egy picit megemelik a láncot, ez okozza a hangot.
Ha előre tekerem akkor nincs semmilyen gond. Teljesen új bicikliről van szó, a váltás is jól működik.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz RexpecT #219006 üzenetére
A váltó és a bovden csatlakozásánál van egy műanyag akármi, azt csavargasd, az feszíti vagy lazítja, attól függ merre tekered.
Szerintem laza.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz felhasználó1 #218973 üzenetére
2020 szeptemberében volt negatív tesztem, azóta nem megy a visszatérés.
Sportdoki majd megmondja, náluk sok visszajelzés van a tünetek alapján. Ha úgy van, akkor elküld majd szívUH-ra, tüdőkapacitást mér, meg miegymás. Én nem gondolnám túl, ha nem voltál gépen, vagy 2 hétig full beteg. De ne egy fórum alapján dönts!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Rotyi
aktív tag
Urak most vettem észre, hogy a hátsó sor (Shimano SLX CS-M7000) a kerék forgása közben imbolyog. [link]
Mi lehet az oka?Ami majdnem az, az nem az!
-
jojjer94
csendes tag
Igazából effektív munka max 10 perc ha van vele, egyszerre kettő vagy több láncot csinálok, mivel három láncot forgatok két bicón, így gondoltam majd összevárom őket és akkor egyszerre tisztítom, főzöm.
Úgy voltam vele hogy kipróbálom, azt írták több helyen is hogy eléggé tartós. Én azért 250km körül vártam, outi körülmények között.
Az meg hogy "pöcsölős" nem para, munkaidőmből kitellik.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #219009 üzenetére
Montin minden tekerés után féktisztítós ronggyal láncot áttöröl, majd újraken. Lehet 50 és 100km is. Sort ha bántja a szemem a minimál kosz rajta, fogkefével pikk-pakk ledörgölöm. Lánc kb. 1500km-ként ki van mosva amikor forgatom őket. Ha eső elkap akkor ki kell mosni tekerés után, de ilyen nagyon rég volt szerencsére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #219006 üzenetére
Keresztbe váltva mindegyik hangosabb akármelyik irányba hajtva mint mikor láncvonal közelében fut a lánc.
Rotyi... sorhoz nincs, kerékagyhoz annál több köze van az imbolygásnak. Xar keréknél nagyon imbolyog, csili-milliósnál egyáltalán.Amíg nem zavar a hajtás/váltásban should be ok.
#219012jojjer94...jó neked, én a papírforma szerinti leggyorsabbal síkosítok de nekem is több kell 10 percnél ahhoz, hogy elővegyem a rongyokat, kesztyűt húzzak, töröljem a régi dzsuvát, fújjak, forgassak, újra fújjak, és végül szárazra töröljek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rotyi
aktív tag
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #219004 üzenetére
Shadow-t nem akarok, nem arra van tervezve a vázon a kivezetés és egy nagyon élesen tört, rövid kanyarral kellene bekötni - láttam már ilyet ismerős bringáján, csak a szopás van vele. Inkább nézek használtan egy nem-shadow 105-öt vagy akár ultegrát (vagy felteszek erre egy 30-asat és edzek normálisan hogy ne legyen gond 20%+-on sem )
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #219008 üzenetére
Érdekes ellentmondásokkal találkozik a zember, mi?!...legyen squirt mert az nem koszol így minimális időt kell vele vacakolni, utána meg főzzük a tűzhelyen, merítjük, szárítjuk stb. a láncot félórákig összebaxva a fél házat amivel mondjuk megspórolunk...1-2 kenést .🤭
#219016Rotyi...ha feltétlen idegeskedni akarsz pörgesd meg maxon nézd meg akkor hogyan imbolyog és hangján is mennyire hallatszik. ...viccet félretéve, rendben van az.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kavezacc
újonc
válasz vallas #218863 üzenetére
Köszi a választ! 56-os a vázméret, ahogy néztem mérettáblából. Ha a stucnit rövidebbre cserélem az nem megoldás? Nem feltétlen csak ennél a bringánál, hanem általánosságban is érdekelne, hogy a stucni hosszával való "játék" megoldást tud jelenteni vázméret problémákra? Ha nem, miért nem?
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #219018 üzenetére
Nekem a főzéssel az a bajom hogy nagyon koszol, tovább kell utána takarítani a konyhát mint amedig maga a viaszolás tart, + végigpucolni az eltömődött láncot... meg utána is szóródik mindenfelé. Igaz nekem a bringa a nappaliban lakik, nincs garázs/műhely...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ZolkoW
őstag
én túl sok koszolásra nem emlékszem, csak ha elcsöpögetem (újságpapír, vagy papírdoboz).
A pucolás sem szükséges, ha elég hígra melegíted, és a lánc is jól átveszi a hőt, akkor vékonyan marad csak rajta.
A maradék menet közben kodolgozódik.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #218966 üzenetére
hát mostmár lerajzoltam, azt mondod hogy ennyi a max amit hátra lehet tolni?? hát ez nagyon karcsu . ez tuti? ez lényegében a közepe csak.
szerintem inkább a befogás közepéhez kell nézni, mert am nincs értelme a skálázásnak.
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #219018 üzenetére
Ja, és mindeközben az olajozók jókat röhögnek rajtunk
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kavezacc #219019 üzenetére
Kábé azért mert akkor elég lenne mindenkinek gyerekbringát hajtani mondjuk félméteres stucnival...nyilván sarkítok, de a lényeg az, hogy nem lehet egyik alkatrésszel a többi méret hiányosságait kompenzálni csakis kis mértékben. A váz a lelke a bringának, minden mást cserélni lehet így az legyen annyira méretpontos magasságodhoz amennyire csak lehet.
#219020Alg...bár már szabadonfutót is hevítettem sütőben, hogy zsírt juttassak belé, én a zasszonnyal a konyhai küzdelmet is bele kellene számítsam a waxolási időbe ...ha ilyesmire adnám egyszer fejem, ugyebár.
#219023fulton...pedig tudtommal nem, sőt ha megnézed fizikai lehetetlenség is lenne pl. nálad a közepét helyezni a hátsó maxhoz mert a pálca a levegőbe kerülne. ...amúgy meg elég kis előre-hátra mozgások is érezhetően változtatnak a dolgokon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #219025 üzenetére
igen ez igaz, bár azt nem értem akkor sok külföldi beállítós videóban miért tolják ki csutira vagy toják előre csutira, miért nem mondják hogy ácsi, csak eddig. és addig tolni ki.
[ Szerkesztve ]
-
jojjer94
csendes tag
válasz Hasaggymeg #219015 üzenetére
Miután a gyári kenőanyagot eltávolítottam, valahogy így nézett ki:
-Lassú főző beállítás: 3 mp
-Míg felolvadt a viasz, addig tettem-vettem, oda készítettem a papírtörlőt meg a kesztyűt:1 perc.
Amugy nem álltam ott és néztem hogyan olvad.
-Olvadt viaszba beletettem a láncokat kb 15 percre, 5alkalommal megmozgattam max: 2 perc.
- Láncok kivétele, törlése darabonként max: 2 perc.
- Azt sem néztem végig míg megdermed: 0mp.
- Láncok betörése, lerázása, le ecsetelése darabonként max: 4 perc.Ennyi.
Tisztítás majd még jön ehhez az időhöz nyilván.És igen, lakásban biztos körülményesebb.
De szerencsére van műhely, ahol lehet akciózni.[ Szerkesztve ]
-
Bekő Tóni
tag
"És az 51 és az 56 között mi is a pontos különbség?"
Jobb oldali az 56-os, ami könnyebben csatol szét. Azzal a lekerekített peremmel könnyebben kényszeríted szétfeszülésre a pedálon lévő ún "állkapcsot". (Jól lejön a képről az is, hogy hogyan változhat 56-ossá egy nagyon elkopott 51-es.)
[ Szerkesztve ]
-
jojjer94
csendes tag
válasz Zoliwrc #219014 üzenetére
Egyébként kiszeretném próbálni majd a Soudal féle waxot is. Nem mondom hogy a merítős megoldás a legjobb.
Csak szeretem kipróbálni a különböző megoldásokat, aztán majd levonom, hogy nekem melyik válik be a legjobban.
Egyenlőre az biztos, hogy az olajnál 100x jobb. Semmi olajsár, semmi trutyi. Elsősorban azért kezdtem ezzel, mert állítólag nagyon tartós, majd kiderül.
Igazából az érdekelt volna, hogy normális-e az, hogy a hajtás hangosodik ilyen hamar. Miközben a görgőkön úgy érzem szépen siklanak.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #219025 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #218913 üzenetére
Csak ugye a súly verseny is ott van. Erősebb, robusztusabb alkatrész nehezebb is. A Shimano helyi képviselője azt tudja mondani amit a Shimano megad iránynak. Egy hazai forgalmazó nem hívhatja vissza az alkatrészeket saját kontóra. Ha ez nagyobb tömegeket fog érinteni, biztosan kezdenek vele valamit, de úgy gondolom, hogy még nincs annyi meghibásodás, hogy ezzel a garancián túl is foglalkozzanak. Ne érts félre, én alapvetően azt vallom amit Te is. Szerintem sem normális ha egy felső kategóriás kerékpár alkatrész 1-2 év alatt, nem verseny körülmény között tönkremegy, főleg olyan alkatrész amit nem szokás évente cserélni. Sajnos az ipar nem abba az irányba megy, hogy tartósak legyenek a termékek, ez alól a kerékpár sem kivétel. Ha belegondolunk az is nonszensz, hogy veszel egy felső kategóriás kerékpárt több millió ft-ért és pár év múlva, amikor jön az új modell, a tiédet elfelejtik. Aztán vadászhatod a vázadhoz a szükséges alkatrészeket. Gondolok itt például a forgásponthoz csavarokra, tengelyekre stb. Legalább 10 évig kéne hozzá alkatrész utánpótlás, és sajnos ez a gyakorlatban nagyon kevés gyártónál van így.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #219008 üzenetére
A merítős waxolásról nekem is ez volt a véleményem, amíg ki nem próbáltam, valójában nem pöcsölsz vele semmit. Ott az edényben a wax, odarakod melegedni, pillanatok alatt olvad amíg előveszed a láncokat, beledobod őket, megmozgatod a cuccban és kiveszed. Aki rotálja a láncokat, az amúgyis le szokta venni a bringáról időnként, szal... Ha belegondolsz csepegtetőssel kenni is kb ugyanannyi időbe telik, legalábbis nekem.
jojjer94: egyelőre nincs recept, csak waxom van
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #219027 üzenetére
Igaz ritkán főzök de a konyhai katasztrófák mind úgy kezdődnek, hogy amíg valami sül, fő, melexik...addig én teszek, veszek.
#219030fulton...lehet én tudom rosszul, de szerintem a felfüggesztésnek a kijelölt jelek közötti sávben kellene maradni...persze van olyan bilincs mely ezt eleve el is foglalja, vagyis szinte semmit sem lehet ott mozgatni, de azt tapasztaltam, hogy már a jelölt végekre helyezésnél is gyanúsan hajolni kezd a kevésbé alátámasztott nyeregrész 80+ kilóm alatt ha pl. éppen azt a végét terhelem (hátul , ha felülök elengedve a kormányt, vagy éppen elöl mikor mászva kikúszok a végére).
#219031 Runner_fxr...még futok egy kört a K2-nél is (ott vásároltam) mert a hivatalos oldal szerint is a csúcs XTR és Dura Ace-t leszámítva ahol 3 év, minden más alkatrészre 2 év gari jár...amúgy Vargányától megkaptam a hivatalos állásfoglalást mely pont olyan amilyenre számítottam...de hát én is ezt mondanám ott ülve a helyében a Shimano elefántcsonttoronyban. Ugyanakkor megértem a forgalmazókat is, ma éppen azt az időszakot éljük mikor a világ a feje tetejére állt és az helyett, hogy a gyártók versenye folyna a vásárlók (forgalmazók, nagykeresek stb.) kegyeiért éppen az utóbbiak kuncsorognak alkatrészért a gyenge kínálat és akadozó ellátás következményeképp kialakult hiányban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz fulton #219030 üzenetére
Mert szar a videó. Úgy van ahogy Hasaggymeg mondja és ez a hivatalos infó is a Selle Italiától és egész keményen is fogalmaznak. Nem csak “van rá esély, hogy eltörik” hanem “el fog törni”.
“Any horizontal adjustment of the saddle must be within the limits marked on the rail (Fig. 5). The saddle’s forward or backward movement beyond these limits will cause it to break.”
Forrás: [link]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-FLY->
őstag
BR-MT200 féknyereg esetén a pofák között pont középen kell fusson a tárcsa (szegecselt)?
Nálam az egyik a külső betétnél van, a másik a belsőnél, nem súrol, de furán néz ki. Kerekek teljesen középen vannak ránézésre, egy nyomon futnak szemre. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -FLY-> #219038 üzenetére
Gyakran tapasztalom, hogy szemre és a féktesthez nézve nem tökéletesen középen fut a tárcsa, mégis úgy a jó! Azt sejtem, hogy nagyobb terhelés alatt valamennyit nyeklik, rugózik a váz (kerék?) mert ha szemre állítom be és tényleg pontosan középen fut a résben akkor bár terheletlenül faxa, terhelve mégis hallom besúrol. Nem tudom más is tapasztalt-e ilyent ...véleményem szerint ezért is általában úgy lesz jó ha éppen meglazított féktest csavarokkal rámarkolsz a fékre majd úgy rögzíted a csavarokat, legtöbbször így utána tökéletes.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #219037 üzenetére
Nem követem a kerékpársportot szóval nekem speciel pont kimaradt, de ez tuti nem lehetett kellemes...
-FLY->: Ha a kerékagy a helyén van (átütőtengely esetén nem sok választás van, QR-t azért érdemes megnézni), akkor vagy a féknyereg van rossz helyen (lazítsd ki a csavarokat, húzd be a féket, húzd meg a csavarokat miközben húzod a féket) vagy pedig a dugattyúk nem mozognak rendesen.
De ha nem súrol akkor nem nagyon kell vele foglalkozni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
arcitec
addikt
Ha már nyereg. Mit kell nézni a jelöléshez. Az alsó, vagy a felső bilincset, mert ügye nem egyforma hosszúak. pl [ez] megfelelően van beállítva? Vagy mehetne még kicsit hátrébb.
Nekem az lenne a jó, ha még tudnám kicsit hátrébb tenni. (Ja és nem kicsi a bringa). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #219041 üzenetére
Szerintem mindenképp az alsót mely egyben az alátámasztása is a nyeregnek. Sok esetben a felső sokkal kisebb, így ahhoz igazítva pl. hátul már a pálca görbülete miatt alátámasztás nélkül maradna a nyereg egy része.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz arcitec #219041 üzenetére
én vennék egy 20-25 mm-rel hátratolt (setback) nyeregcsövet, a derekad/hátad is meg fogja köszönni, különösen ha karbonra váltasz.
---
ez ugye vicces, mert ha csak azt néznéd, hogy a csík jó helyen lenne, akkor egy rövidebb átfogású nyeregcsőnél jobban hátratolhatnád, ami nyilván nem jó -
-FLY->
őstag
Köszi, lazítós, behúzós, meghúzós metódust megpróbálom. Még ismerkedem csak a technikával, de meg kell tanuljak kb mindent, mert nehéz bejutni a szervizekbe és akkor még be is tárolják egy időre, amit én nem akarok.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz kavezacc #218851 üzenetére
az hogy egy váz L,M,vagy ML,stb. az nagyjából irányt adhat, de attól hogy két különböző kerékpár felsőcső hossza(sőt stack vagy reach) ua még lehet az hogy az egyik jó a másik nem ,
én 178 cm vagyok, nekem a Speci outinál adataim szerint valahol 54-és 56 között lettem volna (olyan nincs) és 54-est vettem (,és mert ezt is szokták javasolni,hogy ha kettő között kell választani akkor legtöbb esetben inkább a kisebbet vegyük)
jól tettem mert a gyári rajta levő 100as stucnit még igy is 90esre és meredekebbre kellett cserélni ezáltal nem kell annyira előre és le dőlni,nem vagyok-voltam valami hajlékony,trekking után túl nagy váltás lett volna ez a diffi,(mondjuk a geo tól is függ nem csak a méret,a stack-reach arány az nálam 1.4 ami már nem annyira endudrance kerékpár geo(mint amit te kinéztel annak 1.5),enyém már inkább "sportosabb),és a nyerget közelebbre... pedig picit 'nagyobb is vagyok papíron mint az 54 es kerékpár' (most már egyébként hogy szokom valószinű megy vissza a 100as stucniszóval ez elég sok mindentől függ,én akitől vettem ,egy veszprémi srác,rendes volt és engedte hogy körözzek vele ott az ipari területen ahol megbeszéltük a találkát, de az a 10 perc tekerés az igazából semmi, majd több órás tekerés alatt fog kijönni hogy mi a szitu.
Ez egyébként elég jó ár érték arány ,pár éves 'modern'tiagrásat ennyiért nem kapni,nem tudom van e rajta karc,horpadás,sérülés?(illetve hogy a villája karbon -e,gyanítom igen)illetve műszakilag milyen állapotú,mennyit ment vele, kell e cserélni lánctányért-hajtókart,stb..akkor már nem olyan jó ár nyilvánÉn azt mondanám hogy valamivel vegyél kisebbet,mert ez már határeset lehet,van aki 70es stucnival teker,még azt mondják hogy belefér de nem tudom hogy nálad az megoldaná e,illetve nem lenne e ez már akkor neked "papás"
"Továbbá az lenne még a kérdésem, hogy mi az a bukósisakon kívül, amit mindenképp érdemes beszerezni azonnal? "
hát általában ezeket nem szokták erős fékbetéttel felszerelni,ha jársz dombokon-lejtőkön,mindenképp fontos a jó fékerő,a gyárit egy swisstop fékbetétre való lecserélése nagyon javítja,nekem is nagyon sokat segített pláne mivel van egy kis túlsúlyom is.az a kereket is jobban "védi"cserébe valamivel jobban kopik,de inkább a betét kopjon.
tisztító cuccok,illetve láncolaj,stb ezek alap,nameg tekerésekre pótbelső-pumpa,esetleg multitool.
Aztán lehet később beruházni gps-pulzusmérő,pedálfordulatmérő,ilyenekre
Nameg egy jobb féle betétes kerékpáros nadrág hogy élmény legyen tekerni+kerékpáros mez aminek a zsebében elfér pár energiaszelet-zab,stb..
+én még idetenném végül de nem utolsó sorban a kerékpáros kesztyűt, koskormányról jobban le tud csúszni az ember keze,egy normálisabb kesztyű növeli a tapadást,abban alul felül is stabilabban tudod megfogni a kormányt.Trekkingre nekem felesleges volt de úgy érzem koskormányon tényleg segít.hogy overkill e? nem gondolnám én sorás outimmal egyenlőre elvagyok, az hogy egyel kevesebb hátul a fogaskerék az kit érdekel?ezen a szinten nem érezni, ezt egyébként át lehet hidalni megfelelő sor választásával. Persze nem hátrány a több (de én trekkingen a 8-as sorral is elvoltam )
Ami 100-150e azok már relative jóval régebbiek 2010 vagy előttiek, már nagyon nem "divatosak"(és mivel nem hydrofoam-ok valószinü kényelmetlenebbek is) és szerintem ami az egyik legfontosabb egy kerékpárban csak nem szokták mondani az nem is a technika hanem a külső, ha tetszik, ha kicsit "büszkék" tudunk lenni rá akkor sokkal jobban magával vonz, sokkal jobban fent tartja az érdeklődést és a szerelmet,mintha olyan a külseje ami már régies,nem igazán tetszik,hiába atom rajta a technika[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz -FLY-> #219044 üzenetére
Szerintem a kerék kivétele után a dugattyúkat vissza kellene tolni egyformára.
- Ha benn hagyod a fékbetéteket; egy tiszta, óriás lapos csavarhúzóval is vissza lehet apránkét feszíteni. Kicsit megkarcolódik a betét, de majd vissza kopik.
- Ha kiveszed a betéteket, vigyázni kell a dugattyúkra, mert ridegek. Pl tiszta, müa gumileszedővel kis lépésekben vissza tolhatóak a dugattyúk.Utána a - lazítós, behúzós, meghúzós- vált be nekem is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #219045 üzenetére
Az hydroforming lesz, ami magasnyomású vízzel való csőformálást jelent. ...veszik a sima csövet majd a formába helyezve telenyomják vízzel melyet aztán akkora nyomásra fokoznak, hogy a cső felveszi a matrica alakját mint egy lufi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #219047 üzenetére
igen arra gondoltam valami régi rossz berögződés miatt írom így
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
senior tag
válasz kavezacc #219019 üzenetére
Ki kéne próbálni a bicót, ha tudod, akkor kiderül jó lehet e.
Én először 54 cm-s nek hirdetett 56 cm -s bicót vettem a 100-s stucnit 60-s ra kellett cserélni, de még úgy is nagy volt, aztán lett egy 54-s a 60-s stucnival, és a mostani az egy S-s 52/53 cm-s giant 80-s stucnival, és így jó... nekem.Azt mondják, minél rövidebb a stucni annál közvetlenebb a kormányzás, de a lefeléken viszont idegesebb lesz a kormányzás
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen