- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- NVIDIA® driverek topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Monitor hiba topik
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #399 üzenetére
Nem kell elképzelnem, mert ezt én is tudom. De akkor is Magyarország vezető internetszolgáltató weboldalának nem kéne ilyennek lenni, mivel többségében szerintem az új előfizetők rápillantanak a leendő szolgáltatójuk oldalára és hát, ha egy kicsit kavart találnak, akkor nem biztos, hogy azt választják. És ráadásul ahogy mondtam is korábban, sok a pontatlan, hibás, érthetetlen információ is rajta... Az online ügyfélszolgálatról, webmailről stb. nem is beszélve, sok a hiba bennük...
-
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #392 üzenetére
'Az összes
hibásan teljesített órák száma egyenlı a hibabejelentések nyilvántartásai alapján összesített"Ez a lényeg a hibabejelentés, elöször kapcsolatba kell kerülni veletek, aztán rögziteni kellene az adott hibát, amiről a legtöbb esetben a bejelentőnek, nincs visszaigazolása.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #397 üzenetére
Szerintem úgy ha nem tudják teljesíteni akkor nem számláznak
Ez teljesen logikus amit te irsz, ez lenne az úgyfélbarát megoldás, de az egész rendszer azon alapul, hogy te ügyfélként bejelentsd a hibát, amit ők kivizsgálnak, elfogadnak, vagy elutasitanak.
Én korábban már irtam, hogy szerintem olyan rendszert kellene üzemeltetni, ahol a szolgáltató, saját automata rendszere jelzi a hibát, és az ügyfelet tájékoztatja a kijavitás tényéről.
-
ForRedGlory
félisten
"...aztán rögziteni kellene az adott hibát, amiről a legtöbb esetben a bejelentőnek, nincs visszaigazolása..."
Ez nem igaz, mert kapnak visszajelentést, ha kérnek, akár sms-ben is. Sőt nem egy esetben vissza is hívjuk az ügyfeleket a híba elháritása közben, után, hogy minden rendben van-e......
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #408 üzenetére
1. Én nem tudom, hogy megvalósult volna bárhol / bár én nem vagyok mérvadó /
2.Te határozottan állitod, hogy sehol sem valosult meg, vagy még Te sem találkoztál ilyennel?
Igény meg lenne rá, mert azért napjainkban elég , sok dolgot lehet intézni online,és számomra elég furcsa, hogy pont az ISP-től, nem kapok ilyen adatokat.
-
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #406 üzenetére
Javaslom ennyire sarkosan ne fogalmaz, elég a topicban leirtakat visszaolvasni és az általad irtakat összevetni a jelenleg is hatályos ÁSZF vonatkozó részével.
Ez nem igaz, mert kapnak visszajelentést, ha kérnek, akár sms-ben is. Sőt nem egy esetben vissza is hívjuk az ügyfeleket a híba elháritása közben, után, hogy minden rendben van-e......
"A Szolgáltatónak a hibabejelentést az Elıfizetı részére
vissza kell igazolnia, és azt a rögzítésen túl nyilvántartásba kell vennie.Az elvégzett vizsgálat alapján a Szolgáltató haladéktalanul és megfelelı indokolással
köteles az elıfizetıt értesíteni arról,....." -
Ebit
addikt
Valóban ezt igy is megközelitheted, de gondolom közületek sincs mindenki, döntéshozó helyzetben, és emlékszem még amikor másik forumban te észrevételezted, hogy szivesen stilizáltad volna az ÁSZF-t kiadása előtt.
Azt is gondolom, hogy sajnos a" cég" meglévő teljes infrastukturát, sem racionálisan használják fel./azért bizonyos anyagok kivülről is láthatóak. /
-
petne
őstag
Sok olyan dolog van, amit máshogy csinálnék a cég helyében, de mivel van egy icipici rálátásom a dolgokra azt is figyelembe tudom venni, hogy mit lehet megoldani és mit nem... Teljes mértékben meg tudlak érteni, hogy az ügyfél szempontjából a Te általad javasolt módszer lenne a legjobb, de sajnos azt is látom, hogy ez nem igazán valósítható meg a korábban is említett indokok miatt.
Egyébként egy példát említek, ha a mi házunkban valamilyen elektromos probléma van az áramszolgáltató hibájából és nem jelentem be, Ők se jönnek ki automatikusan, meg nem is fognak nekem jóváírni semmit, mivel nem látják, hogy gondom van. Ott is ugyanúgy be kell jelentenem, hogy megtudják, hogy valóban gondom van... ez mindenhol így működik. Nincs sem anyagi, sem emberi, sem műszaki lehetőség arra, hogy automatikus hibabejelentés megtörténjen, pláne ennyi pénzért...[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Nem értem mi bajod van, én is azt mondtam hogy kapnak értesítést akár sms-ben is. Ahányszor én hallottam, mindig fel volt ajánlva az előfizetőnek, hogy sms-ben értesítsük, ha megkezdődik a hibaelhárítás. Ez mondjuk személyes tapasztalat is, mert volt már rossz a netem.
És ugyanazt írtam mint az ÁSZF általad linkelt része. ;) -
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #414 üzenetére
Szerintem, ha nem érted akkor fejezzük is be.
petne
Részben egyetértek veled.
[ Szerkesztve ]
-
lymmz
csendes tag
És akkor jöhetnek is a műszaki kérdések.
http://www.tamasnaplo.hu
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudom hova írjam, de valahova le kell...
T-Online-os előfizető vagyok már 5 éve. Havi 11K-t fizetek. Tegnap délután fél2-től ma délután 5ig nem volt net. Ez több, mint 1 teljes nap. Hívogattam a supportot, az volt a válasz, hogy rajta vannak az ügyön. És az a szép, hogy nem csak nekem, hanem egy bizonyos körzetszámhoz tartozó komplett blokknak, ami nem 10 emberből áll...
Ilyenkor mi van? Ugyanúgy befizettetik velem a 11K-t és egy sorryval (se) elintézik? Hát a jó kurva anyjukat...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
petne
őstag
válasz Motion_Blur #418 üzenetére
Ha megnézed a szerződésed, akkor láthatod, hogy a bejelentéstől számított 72 óra a hibaelhárítási idő, ha ezen túlmennek, akkor kérhetsz jóváírást a szamla@t-online.hu címre küldött részletesen hibatörténettel. Vedd figyelembe, hogy hiba bármikor előfordulhat minden szolgáltatásnál, legyen az internet, áram, gáz stb., sőt azt se tudhatod, hogy szolgáltató hibájából történt vagy egy külső tényező által (nagy valószínűséggel az utóbbi, ezért tart ilyen sokáig a hiba elhárítása).
Ha nem tetszik a fenti hibaelhárítási idő, akkor ajánlom a bérelt vonal szolgáltatás igénybevételét, ott 7×24 órás rendelkezésére állás és a hibelhárítási is pár órán belül megtörténik.
A havi 11k lecsökkenhető, ha felhívod a 1412-es telefonszámot és kérsz egy ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
"Ha nem tetszik a fenti hibaelhárítási idő, akkor ajánlom a bérelt vonal szolgáltatás igénybevételét, ott 7×24 órás rendelkezésére állás és a hibelhárítási is pár órán belül megtörténik."
Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni
"...a bejelentéstől számított 72 óra a hibaelhárítási idő, ha ezen túlmennek, akkor kérhetsz jóváírást..."
Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár.
Motion_Blur: kurva sokat fizetsz, hívd fel a 1412-t, tuti megkapod 8900ft-ért ugyanazt a (talán ADSL Multimedia?) szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #420 üzenetére
" Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni "
Valamit valamiért, nem? Vagy Te vállalod ingyen neki a 7*24 órás rendelkezési állást? Nem hiszem...
"Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár."
Ha visszaolvasol, akkor látod, hogy én nem azt mondtam, hogy a 72 órán túli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem azt mondtam, hogy ha 72 óránál több időt vesz igénybe a hibaelhárítás, akkor lehet jóváírást kérni:
"A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
eredményeként valósnak bizonyult hibát annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül
kijavítani." ÁSZF 12.5 pont
"Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző, az előző hat
hónapban az Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén
felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa." ÁSZF 12.8 pont[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
-
Ebit
addikt
A jóváirást viszont már a jelenlegi rendszerrel is eltudja végezni az ügyfélszolgálat.
/elméletileg automatikusan/
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #422 üzenetére
Elnézést, ha félreérthető volt... legközelebb, akkor pontosabban fogalmazok.
-
mindfreak
őstag
Hello mindenki!
T-Online ADSL-em van, jelenleg ADSL Optimum csomagban vagyok. Egy hete telefonáltam ügyfélszolgálatnak, hogy szeretnék csomagot módosítani ADSL Maximum-ra. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy küldeni fog egy módosított szerződést, amit aláírva vissza kell faxolnom. Na, a problémám, hogy ezt még mindig nem küldték el nekem, ez normális, hogy ennyit kell rá várni??
Még annyit mondtak, hogy a módosítás 30 napon belül fog megtörténni... ezt most azután kell számítani, hogy aláírva elküldtem a szerződést, vagy a telefonálástól számítva?
[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
válasz mindfreak #426 üzenetére
Azután, hogy visszaküldted
amikor aláírod onnantól kezdve érvényes addig csak 1 szándék, vagy igény
Ne légy turelmetlen
Ismerős a t-hometv szerződésére 1,5 honapot vártEgyben kérdezném azt is, hogy van valami műszaki probléma a t-online nál ?
Mert siralmas a net sebességem ma lett ilyen, tegnap még minden rendben volt.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #420 üzenetére
Elnézést mindenkitől, ezzel a 72 órával kapcsolatban baromságot mondtam, sorry
-
-
MRaptor
tag
Hi
Nekem csak egy gondom van, hogy
INVITELES
vagyok.
ÜdvNem voltam 1 hónapig. Naés?
-
kovacszk
senior tag
Üdv
Nekem olyan problámám lenne hogy most lett kicserélve a cb06-os sorozatú HGW egy cb08-asra. a 6-os állandóam bontotta a kapcsolatot és buzi lassan állt fel! Na most ez a 8-assal megoldódott de lassú volt a net. Kiderült hogy rendszerben nem írták át a HGW cb számát és ezért nem ment fel a legújjab soft ami kell a 3 mbit-nél nagyobb sebességhez! Ennek annyi hatása volt hogy lassú volt a net és a tv nagyon lassan váltott csatornát néha még a PIP sem működött!
Mai nap át lett írva a cb szám net sebesség helyre jöt de a tv ugyan olyan lassú maradt! Valami ötlet hogy ez mitől lehet! Szerelő srác mondta hogy hétfőn jelentsem be ujra a hibát és majd lesz valami.Ja mind 2 vevő teljes resete és a HGW factory reset-e is megvolt sokszor csak hogy ne fussunk felesleges köröket!
A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
-
m3tr0
senior tag
az a gondom per pillanat,hogy a kiba**ott szolgáltatót nem tudom elérni telefonon,hiába nyomkodom be ,hogy mit szeretnék azt mondja a hang,hogy köszönjük hívását és utána foglaltat jelez..hát takarodjanak a f***omba...pedig le akartam mondani az egészet mert tele van a seggem velük
ha mobilról hívom őket akkor mennyibe kerül?mert vezetékesről ingyen lenne...de onnan nem működik--
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
kew
senior tag
faxolj vagy postázz el egy lemondó nyilatkozatot.
telefonon úgysem lehet lemondani. (vagy ha már igen, akkor javítsatok )
a 1412 tudtommal kék szám, így mobilról olyan, mintha vonalas t-com számot hívnál.amúgy milyen ágon próbálkoztál IVR-ban, ami nem működik? (hanyas gombokon mentél végig?) köszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Core2duo6600
veterán
A 1412 t-com körzetből free.
Hogy mobilról mennyi azt nem tom, de nem lennék meglepve, ha a t-mobilról is free lenne, elvégre ugyanaz a cég valahol.Kék szám azt jelenti, hogy mindenhonnan helyi hivásért hivható, mobilról hálózaton belüliként.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #444 üzenetére
Természetesen T-Mobile telefonról is ingyenes...
A kék szám a mobilnál nem azt jelenti, mint a vezetékesnél... tehát nem hálózaton belüliként fog számlázódni, hanem egyedi díja van pl. T-Mobilenál 39,6 forint/perc mindegyik díjcsomagnál.
-
m3tr0
senior tag
adtak internetet...csak nagyon nem jó ez így.
most volt egy éve,hogys csatlakoztam én is,azóta folyamatosan szar a netem.
volt,hogy a 4 mb csak 1 mega volt...többször mértem,bejelentettem,pár nappal később hívtak,utána jó volt.
aztán kezdődött a szakadásos probléma.az azóta is megvan.
van,hogy 5 percig bírja,van amikor 3 órát is fennt vagyok egyfolytában.
amióta routert is használok azóta sokkal rosszabb.
egyik haver azt mondta,hogy valszeg túl van küldve a vonalam,ezért nem stabil.
bár ez nem tudom mit jelent.
azt javasolta, vetessem vissza 2 mb-re és stabil lesz,viszont az a sávszél meg nekem kevés...sőt szerettem volna nagyobbra váltani,de mondta,hogy felesleges,mert akkor még ennyire sem lesz stabil.
szóval nagyon nem vagyok elégedett,.gondoltam zargatok őket hátha egyszer lesz valami.
a telefon ingyen van,de nem tudtam őket elérni.
esetleg ha valakinek van ötlete,szívesen hallgatomhttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
petne
őstag
Nagy a valószínűsége, hogy távol laksz a központtól, ezért sajnos 4 megabites kapcsolat szakadozik. Ha nem tudják megoldani, akkor ilyenkor az a helyzet, hogy vissza kell venni a csomagot 1 megabitesre (2 megabites nincs), ha ez nem megfelelő számodra, akkor valamilyen másik internet elérhetőséget kell keresned (pl. kábelnet, mobilnet stb.). De ezt mindenféleképpen érdemes bejelenteni és vonalvizsgálatot kérni... hátha más okozza a gondot.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
hát ezaz,nem akarom visszavetetni,mert a sebesség miatt kértem 4 mb -est.
csak ez így nem buli,mert ezért nem szívesen fizetek havi 8 ezret,elhiszem,hogy erről ők nem tehetnek,de én sem.szal szar az egészamúgy párszor már beszóltam,megnézték,tényleg szakad.pár nap múlva felhívnak:
megjavították a hibát,most jó?
mondom most per pillanat jó.
aztán rá egy hétre vagy 2 napra megint szakad...szal nem értem.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
petne
őstag
Sajnos azért, mert multicég Ők se tudják a fizikai törvényeket megváltoztatni... sajnos az adsl-nek van egy hátránya, rettentően függ, hogy az előfizető milyen messze van a központtól. Persze mondhatná az előfizető, hogy legyen több központ, viszont egy ilyen kiépítése nem két forintba kerül sajnos, ezért nagyon mérlegelnie kell a szolgáltatónak, hogy vissza jön-e a befektetés vagy sem, hiszen Ő is és minden profitorientált cég a profitmaximalizálásra törekszik és nem jótékonysági intézmény.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen