- Autós kamerák
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
az a gondom per pillanat,hogy a kiba**ott szolgáltatót nem tudom elérni telefonon,hiába nyomkodom be ,hogy mit szeretnék azt mondja a hang,hogy köszönjük hívását és utána foglaltat jelez..hát takarodjanak a f***omba...pedig le akartam mondani az egészet mert tele van a seggem velük
ha mobilról hívom őket akkor mennyibe kerül?mert vezetékesről ingyen lenne...de onnan nem működik--
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
adtak internetet...csak nagyon nem jó ez így.
most volt egy éve,hogys csatlakoztam én is,azóta folyamatosan szar a netem.
volt,hogy a 4 mb csak 1 mega volt...többször mértem,bejelentettem,pár nappal később hívtak,utána jó volt.
aztán kezdődött a szakadásos probléma.az azóta is megvan.
van,hogy 5 percig bírja,van amikor 3 órát is fennt vagyok egyfolytában.
amióta routert is használok azóta sokkal rosszabb.
egyik haver azt mondta,hogy valszeg túl van küldve a vonalam,ezért nem stabil.
bár ez nem tudom mit jelent.
azt javasolta, vetessem vissza 2 mb-re és stabil lesz,viszont az a sávszél meg nekem kevés...sőt szerettem volna nagyobbra váltani,de mondta,hogy felesleges,mert akkor még ennyire sem lesz stabil.
szóval nagyon nem vagyok elégedett,.gondoltam zargatok őket hátha egyszer lesz valami.
a telefon ingyen van,de nem tudtam őket elérni.
esetleg ha valakinek van ötlete,szívesen hallgatom -
m3tr0
senior tag
hát ezaz,nem akarom visszavetetni,mert a sebesség miatt kértem 4 mb -est.
csak ez így nem buli,mert ezért nem szívesen fizetek havi 8 ezret,elhiszem,hogy erről ők nem tehetnek,de én sem.szal szar az egészamúgy párszor már beszóltam,megnézték,tényleg szakad.pár nap múlva felhívnak:
megjavították a hibát,most jó?
mondom most per pillanat jó.
aztán rá egy hétre vagy 2 napra megint szakad...szal nem értem.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
hát bazzeg egyszerűen vonalas telefonról nem tudom felhívni a 1412-őt.
felveszi az automata és az első 3 menüpontból nem tudok továbbmenni,bármit nyomok nem "veszi"be...elmondja 3 szor ugyanazt én nyomkodom mint a barom..és semmi,majd a "köszönjük hívást" után szétkapcsol..hát takarodjanak a f**mba...össze-vissza számláznak és nem lehet őket elérni...tele van velük a f***m... -
m3tr0
senior tag
válasz ForRedGlory #478 üzenetére
te figyelj..elolvastál mindent? rájöttem,hogy elérhető.csak nem gondoltam,hogy felmerülhet ilyen hiba,hogy mindenkit tudok hívni csak az ilyen automatás dolgokkal van baj...
ne húzzál már fel te is[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz ForRedGlory #481 üzenetére
még jó,hogy lezártad a témát.
én telefonon akartam elérni őket,írtam már nekik korábban email-t.
jobban szeretem ha beszélhetek velük.én is megtaláltam a legtöbb elérhetőségüket.
a telefonos problémám ettől nem oldódott meg.de köszönöm. -
m3tr0
senior tag
Most volt egy megint csak felemelő beszélgetésem egyik szegény ügyfélszolgálatossal...Az internetem egy nap többször is megszakad senki sem tudja miért.
Másodikán jelentettem be a hibát, ugye 72 óra a kijavítás...semmi telefon semmi email, erre most hívtam őket ,hogy akkor mi van(ma is megszakadt 3-4 szer)
Azt mondta az Úr,hogy a bejelentés után pár percre lefutott a vizsgálat és jó is volt minden.
Ha jó volt arról miért nem szóltak? Vagy miért nem kérdeztek rá mint máskor? (nem az első eset volt)Egyáltalán miért én hívom őket és várok hallgatom a hülye zenéjüket...10-20 perceken keresztül és utána ugyanott kötünk ki,hogy a hiba marad..ő visszaküldi a szerelőknek a hibabejelentést én meg idegesen remegek a gép előtt..várva,hogy mikor szakad meg megint.
Annyira de annyira...
(muszáj rágyújtanom és bontanom egy sört...szétvet az ideg)
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Nos, ma ismét felhívtam eme remek cégnek az ügyfélközpontját, ugyanis a vonalszakadásos hibát a mai napig nem sikerült kijavítaniuk. 2007-ben kötötték be az ADSL.-t, azóta van ilyen problémám...mikor-hogy...Azt hiszem a 72 órás javítási határidő már régen lejárt.
A mai napon eljutottunk oda,hogy a telefonos ügyintéző srác, mielőtt még befejeztem volna a mondandómat, illedelmesen elköszönt és lerakta a telefont, mielőtt annyit mondhattam volna,hogy bakfitty. Pedig nem mondtam sem sértőt, sem semmi mást, csupán annyit vázoltam, hogy ezt a hibát illet volna már kijavítani és nemcsak sms-t küldeni,hogy nekiálltak a hiba kijavításának,hanem rendesen utána nézni,hogy hol a hiba.
Most arra várok, mikor csörög a telefon,hogy a gép megkérdezze fenn áll -e még a hiba, majd billentyűzzem be a megfelelő választ...ezt a dolgot a múltkor a hiba bejelentése után 10 perccel kellett volna megtennem, de 10 perc után hogyan döntsem el,hogy elhárult-e a hiba, ha folyamatosan mára bekötés óta fenn áll.
Még egy szerelőt sem képesek kiküldeni,hogy nézze meg a modemet vagy valamit...én nem tudom. Most hívnak ebben a pillanatban....VICC.(19:18)
Annyira tudtam, most 3-ast nyomtam. De már nem érdekel.
Elmehetnek a bús *****-ba. Ennyire leszarni az ügyfelet..hát...jól van.
Ez volt az utolsó csepp, egyben az utolsó beszélgetésem velük.[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Core2duo6600 #5635 üzenetére
Semmire sem érzékenyek. Semmit sem csináltak eddig.
Én nem fogok fenyegetőzni, csináljanak amit akarnak, szolgáltatót váltok aztán csókolom.
Nekem nincs időm és idegzetem naponta hívni őket. -
m3tr0
senior tag
válasz Core2duo6600 #5637 üzenetére
Na az előbb már beírtam, csak megszakadt a net és kb.10 percig nem volt megint.
(A központban csináltak vele valamit, ezért nem volt.)Szóval, ADSL-ről váltok kábel netre. Tehát megszabadulok ettől az internettől és a vonalas telefontól is, amit fel sem emelek.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz rollins #5656 üzenetére
Nekem a hűségszerződésem régen lejárt, csak eddig nem volt más szolgáltató...bár aki meg most lenne ők meg baromi lassan érnek oda,hogy bekössék a kábeles netet.
Ma hívtak a T-sek,hogy nem szeretnék-e 8 mb-es netet olcsóbbért mint a mostani 4 mb-es, persze új szerződést kéne kötni. Mondom, aha de aranyosak vagytok, akkor az én 4mb-esemet megfelezik majd ugye? Kétlem.
Mondtam a hölgynek,hogy egyelőre nem,bár azt nem kérdeztem,hogy akkor újra alá kell-e írni egy hűségnyilatkozatot. Gondolom azt is újra kéne...akkor viszont 90%,hogy nem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Max
- Xbox Series X|S
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen routert?
- PlayStation 5
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen