Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petne

    őstag

    válasz ForRedGlory #420 üzenetére

    " Csak a költségeket ezzel nem tudja faragni "

    Valamit valamiért, nem? Vagy Te vállalod ingyen neki a 7*24 órás rendelkezési állást? Nem hiszem... :)

    "Ez nem így van. Nem csak a 72 órán felüli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem a jóváírás a hiba bejelentésének időpontjától jár."

    Ha visszaolvasol, akkor látod, hogy én nem azt mondtam, hogy a 72 órán túli időszakra lehet jóváírást kérni, hanem azt mondtam, hogy ha 72 óránál több időt vesz igénybe a hibaelhárítás, akkor lehet jóváírást kérni:

    "A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
    eredményeként valósnak bizonyult hibát annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül
    kijavítani." ÁSZF 12.5 pont

    "Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér
    mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelőző, az előző hat
    hónapban az Előfizető által az előfizetői szerződés alapján az adott előfizetői szolgáltatással kapcsolatban kifizetett (előre fizetett díjú szolgáltatás esetén
    felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa."
    ÁSZF 12.8 pont

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák