Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petne

    őstag

    válasz Motion_Blur #418 üzenetére

    Ha megnézed a szerződésed, akkor láthatod, hogy a bejelentéstől számított 72 óra a hibaelhárítási idő, ha ezen túlmennek, akkor kérhetsz jóváírást a szamla@t-online.hu címre küldött részletesen hibatörténettel. Vedd figyelembe, hogy hiba bármikor előfordulhat minden szolgáltatásnál, legyen az internet, áram, gáz stb., sőt azt se tudhatod, hogy szolgáltató hibájából történt vagy egy külső tényező által (nagy valószínűséggel az utóbbi, ezért tart ilyen sokáig a hiba elhárítása).

    Ha nem tetszik a fenti hibaelhárítási idő, akkor ajánlom a bérelt vonal szolgáltatás igénybevételét, ott 7×24 órás rendelkezésére állás és a hibelhárítási is pár órán belül megtörténik.

    A havi 11k lecsökkenhető, ha felhívod a 1412-es telefonszámot és kérsz egy ajánlatot. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák