Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz -Mike- #92012 üzenetére

    Hát én nekem az FZ6-on kívül nincs releváns tapasztalatom nagymotorral, de innen átülve kb ugyanezt tapasztaltam a bömbivel mint amit írsz.
    - nagyon könnyű volt kanyarból kanyarba terelni, igaz szélesebb a kormánya de gondolom nem csak amiatt
    - ha ráraktam az ívre akkor ott maradt, meg se mozdult, kb mintha konzolon játszana az ember olyan egyszerű volt
    - kanyar közepén teljesen mindegy mit csináltam, ha elzártam a gázt, ha ráadtam a gázt, ugyanúgy ugyanabban a dőlésszögben és íven maradt a motor szinte teljesen mozdulatlanul.
    Na most az én motormmal ha elzárom a gázt a kanyarban akkor azon kell erőlködnöm hogy ne essek be a kanyar belsejébe, ha meg rányitom akkor egyből megy le az ívről.
    - kanyar közben ledöntve semmi mozgolódás, mocorgás, kúszás. Az enyém azért izeg-mozog ami épp elég ahhoz hogy elbizonytalanítson.
    - a féket 1 ujjal is minimális erővel tudtam üzemeltetni, és olyat lassult amilyet az enyémmel pályán meleg gumival tökig húzott fékkel sem tudok. Nem mertem nagyon feszegetni, de szerintem 2-3x erősebbet is fékezhettem volna vele
    - a gyorsváltó felfelé és lefelé is egy álom
    - az ereje brutális, 2esben kanyarból kifelé ráadtam a a tüzet és azon kaptam magam hogy hiába mozgatom a kormányt mert az égben van az eleje :D De igazából a motor ereje a legutolsó szempont ami miatt motort cserélnék

    Mindezt a sima road módban, dynamicra nem mertem áttenni, rövid volt az idő :)

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák