Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
-
martonx
veterán
Pont ugyanígy vagyok vele. Mióta fiatalon abbahagytam a motorozás, túramotorok után vágyakoztam.
Aztán mire ismét odakerültem, hogy motorozhatok, már kb. nulla időm van motorozni, nemhogy túrázni.
Azt a kicsi időt, meg minél élvezetesebben szeretném motorozni (miközben meghalni se szeretnék), így lett végül naked.
És most hogy naked-ezek, kezdem kapizsgálni, hogy nem lenne rossz mellé egy kizárólag városban rohangálós 125-ös robi, amit netán még az asszony is el tudna terelgetni.
És majd egyszer, amikor a 4 gyerek kirepült itthonról, majd öreg papaként talán megérem, hogy lesz egy túramotorom, meg rohadt sok szabadidőm, és szanaszét motorozok a világban.Én kérek elnézést!
-
fattyu
veterán
válasz etnies #128546 üzenetére
a zrx azért talán nem túra igazán fejidomos naked. ennél boomerebb szerintem nem leszek.
tegnap kimentem a gsxrrel. két dologra jöttem rá. A zrxen a fék hagy kívánni valót maga után. majdnem orra estem a gsxrrel.
a másik hogy nekem még mindig a speedes magzatpóz a természetes motorona hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Bukósisak ügyben lenne kérdésem: sajnos vidék, így sok lehetőségem nincs próbálni, netről tavaly rendeltem egyet (az előző régi is volt, estem is vele, ideje volt már lecserélni) Horn valami [link] ugyanilyen, csak fehérben. Már akkor is panaszkodtam, hogy nyomott picit, azóta levizsgáztam benn, meg amit korábban írtam, ebben hoztam haza a kisMaját. Azt hittem tágul valamennyit, de ugyanúgy kínzás benne lenni fél óra után, homloknál nyom, menet közben folyamatosan igazgatnom kellett, inkább megszabadultam tőle. 58 centi körül mértem a fejkörméretet, L-es volt a sisak, papírforma szerint jónak kellett volna lennie, előző is ekkora volt. Megyeszékhelyi Aldiban most épp van bukó (nem tudom honnan szedték, újságban nem látom hogy mostanában lett volna). Elég könnyűnek érződik a Horn-hoz képest, de az L-es valamivel kényelmesebb volt ahhoz képest, meg egy XL-est próbáltam, az már eléggé lötyögött. Vélemény? Holnap még esetleg helyi motorosboltban próbálkozok, de ilyen 20-30k körül gondoltam, felnyithatós, napszemüveges szerintem nem lesz ennyiért márkás(ab)ban...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Sys85
veterán
válasz DJGABI #128559 üzenetére
Tudom,hogy a pénztárca elég behatároló tud lenni,de egy sisakon az életed múlhat.Én ilyen aldi/lidl nevesincs sisakokra nem bíznám az fejem épségét (és az életem).
MT felnyithatót kapsz már 47e-től,de ha nem ragaszkodsz a nyithatóhoz (a zárt könnyebb és biztonságosabb),akkor ugyanezen márkából 35-37-től már kapsz.
Ezek sem Shoei kategóriásak,de jobban bíznám az életem egy ilyenre,mintsem egy ilyen vegyesboltos sisakra.
Erre rá kell az időt,az utazást és a pénzt szánni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
JoinR
senior tag
válasz Sys85 #128562 üzenetére
Múlhat, de ha valaki ennyire fél ilyen kis valószínűségektől, az valszeg amúgy is elkerüli a motorozást. Nagyon extrém szitu lehet az, amikor egy 20 ezres Lidl-ös sisak nem véd meg, de egy 35 ezres MT igen.
Mondom ezt úgy, hogy volt már 20 ezres Lidl-ös sisakom (szörnyű hangos), volt 20 ezres MT sisakom (1 év alatt kitágult és szörnyen nyomta a fejtetőmet), most pedig egy "35 ezres" NZI-m van (azért idézőjeles, mert ősszel 15 körül szórták őket). -
Geresics
addikt
válasz Sys85 #128562 üzenetére
A Lidl/Aldi sisakok pont ugyan azokat az előírásokat teljesítik, mint az MT. A különbség az anyaghasználatban van, és abban, hogy az egyiket bármikor megveheted, a másikat meg amikor épp van.
"Tudom,hogy a pénztárca elég behatároló tud lenni,de egy sisakon az életed múlhat."
Amikor ilyet olvasok, mindig eszembe jut, hogy emberek vesznek sisakot 1-2-300eFt-ért, de egy 35eFt-os tréningre sajnálják a pénzt, pedig a legjobban akkor védelem, ha nem szenvedsz balesetet...u.i.: ez nem kifejezetten Neked szól, hanem úgy általában...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Sys85
veterán
válasz Geresics #128564 üzenetére
A tréninggel kapcsolatban teljesen egyetértek,idén nyáron nekem is tervben van.Nem szeretném a Scorpiont összekarcolni az aszfalton.
Ettől függetlenül én azt vallom,hogy céleszközt/felszerelést szakboltból,persze ez az én szubjektív véleményem.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
etnies
senior tag
Fékmunkahenger visszanyomásakor kinyitni a féktartály tetejét valid megoldás?
Fájnak az ujjaim (kosárlabda) , nem akarok nagy erőt kifejteni."önmagam hite vagyok magamban"
-
hugi0
őstag
válasz Somatom #128495 üzenetére
Sajnos surun talalkozozk olyannal a szentendrein kifele is, befele is, akik a kozepso sav jobboldalan haladnak.
Nem tudom felfogni miert csinaljak.
Alapbol kulso savon megy a teher es a busz is. - mar ezert sem megyek oda, miattuk ugyis at kel sorolni.
Ezeket az alapokat a motoros iskolaban is emliteni kellene.
Nem tanitani, csak emliteni, hiszen a kresz nem irja elo."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #128566 üzenetére
Szerintem ki lehet, ki kell nyitni. Ezt sok szerelési utasítás is írja. Sőt, ha fékbetétet cserélsz és korábban utána lett töltve a fékfolyadék, le is kell szívni belőle még a visszanyomás előtt, nehogy kifolyjon és összecsesszen mindent
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki használt "tempomat" gázkar kitámasztót?
Egy ismerős kapott és nagyon faxa, de olyat, mint az őve, sehol nem találok.
Valaki, valami normális minőségűt látott már valahol?
Neki egy csavar van középen, amivel állíthajta,hogy, hol tart még épp, de még kézzel könnyen visszanyomható.Szkeptikus vagyok, mert lehet veszélyes kicsit, de pályán néha jól jönne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #128571 üzenetére
Nem olyan jó az. A csavarszorítós belemar a gázkarba. A karral szorítós jobban kezelhető. Sztem mindkettő veszélyes. Valamint, nem követi az útviszonyokat. Emelkedőn lassul, lejtőn gyorsul a motor, emiatt gyakran kell rajta változtatni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Somatom #128572 üzenetére
A csavar nem a gázkarba szorul be, hanem a két kar feszességét lehet vele állítani.
Hát amilyen emelkedők kis országunkban vannak... kanyargós úton nem használnám, csak mondjuk amikor ráállok a pályára, mondjuk innen a határig.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #128570 üzenetére
Pont azert van jeloles a fofekhenger tartalyan/ban, hogy annyit tolthess bele, hogy vissza lehessen nyomni a dugattyukat. Kifolyni nem tud, mivel a tartaly teljesen zart.
Amennyiben egy kerekcserenel leszerelendo fekmunkahengerrol van szo. De epp ezert nem mindegy, mit akar csinalni az ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
Kakucsring.
Felváltva mentem a 2 motorral, hulla fáradt vagyok, egésznapra fizettem be.
Hat motort törtek össze. A legcsúnyább ez volt.
[link] -
baboss
őstag
válasz runner 125 #128580 üzenetére
Gyári pálya felszerelés.
Tök jó videókat lehet készíteni vele. [link] -
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #128577 üzenetére
Fékbetét csere miatt.
De közben már rendeltem valamit, ezzel visszanyomom erőlködés nélkül. Eddig visszanyomtam izomból vagy régi betét és vastag csavarhúzóval, de most fájnak az ujjaim a kosarazás miatt.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki tudja esetleg, hogy Romániában kell matrica motorra autópályán? Autóra tudom, hogy sima közútra is kell.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
fattyu
veterán
Persu: GSXRen a ram Air rácsa funkcionál is valamit vagy csak design. elhagytam az egyiket
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
Tegnap lemotoroztam közel 400km-t, voltunk a Mátrában meg Egerben. Nem tudom mit rémiszgettetek, alig voltak a hegyekben. Du. 3 körül indultunk el Pestről, este 9 körül értem haza. Nagyon jó idő volt, baromi jól telt a túra Ilyen hosszút még sosem mentem egyben, a vége fele a seggem már eléggé szétültem, lehet beruházok majd egyszer egy zselés ülésre.
A hegyekben főleg 2-3-asban mentem, azt hittem viszonylag nagy fogyim lesz, de az egész túrát egy tank benzinből lenyomtam és 3,7-es átlag jött ki a végére Sokat nem eszik ez a gép.
Még túra előtt átkerültek a régi gépről a Michelin gumik, nagyon jót tett neki. Fékbetét is lett cserélve elöl-hátul, gyári került be, elégedett vagyok vele. Nem tudom még miket csinált pontosan a fékkel a srác, kitisztította, meg zsírzott ezt azt, fékfolyadék csere, állított valamit a fékkaron is, de a lényeg, hogy egy ujjas lett a fékkar, nagyon pöpec
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz tboy93 #128588 üzenetére
baboss nfo-ja alapjan mindenki kakucson karcolt
amugy hanyszor forgattad pirosig, hogy kijott a 3.7l fogyasztas? ha csak azt nezem hogy 6 ora alatt toltal 400km-t akkor az a avg sebesseg nem olyan hudemagas. autopalya volt?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz dellfanboy #128589 üzenetére
Igen, volt M0, M3, pest megyei matricás szakaszon. 120-130-nál többel nem jöttünk, a 125ccm végsebessége limitált, ha együtt megyünk öcsém diktálja a tempót. A hegyekben cseréltünk helyet, ott én mentem ahogy jól esett, aztán bevártam ha leszakadt az intercomról.
A 2-3 gyorsan lepörög, szóval a hegyekben sokat forgott a piros tartományban, azon kívül viszont nagyjából végig 6.-ban jöttem-mentem
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #128584 üzenetére
Beragadt dugattyú kiszedésre is van ilyen tuti szerszám?
Hello darkness, my old friend...
-
(jan)
őstag
Sziasztok!
Egy kawa kle500-al szelem az utakat, de már a tököm tele a bogarakkal, szal gondoltam felpattintok egy pleximagasítót, de sajnos fájdalomküszöb felett van az ára. Gondoltam megoldom puruttyába lekotlott sisakplexiböl vagy ilyesmi. Valakinek esetleg tanácsa, ötlete, tapasztalata a témával kapcsolatban ?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
nagyúr
Öcsém 125ccm yamahája 15le, eszik csapatáskor 2,7-2,9 között. Ha egyedül megyek 500ccm 48 le 2 henger Bajna-Héreg között kenve neki 4,1L jön ki. Ehhez képest az 5.9-es átlagod nem annyira vészes 2x annyi teljesítménnyel, de még a 7.5 is emészhető
Mondjuk nekem jelenleg nem hiányzik a plusz kraft, a Mátrában nem a motorerőt éreztem kevésnek, hanem a tapasztalatomat.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #128593 üzenetére
En mostanaban orulok, hogy 2 karakter van a tizedesjegy elott, de oke.
Viszont jogos a plusz henger es teljesitmeny, de akkor is meglepett, hogy a "kisteso" ilyen szepen fogyaszt.
A lenyeg, hogy megnyugodtam, a zsir csak a megjelenesen ront.
#128596tboy93: Na nalam sem a technika a szuk keresztmetszet, kozel sem.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #128591 üzenetére
Nincs igazan.
Azzal a fogoval csak szetkaristolod, illetve a felgomb alaku nissin dugattyukba bele se tudod rakni rendesen. Ha bele tudod rakni a dugattyubabes el tudod forgatni, akkor nyert ugyed van. Ha nem, akkor kompresszor, vagy ha nagyon bele van rohadva, akkor csavarral lezarni a fekfolyadekot, es holegfuvo. Viszont akkor ugye ki fog robbani a dugattyu es a karmantyut mindenkepp cserelni kell utana. Kisse veszelyes es mocskos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen