- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz AMD Power #157392 üzenetére
Gombinyónak igaza van. Én maradnék az Astra mellett, ha 100-ból patika , akkor nem kérdés.
Mert a másiknál PL:punyesznél átírás pluszban kötelező szervíz, gumik, lehet klíma nyűgje stb. Abból már az Astra a következő tíz évet is elmegy kisebb költői túlzással.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Vesztor87
senior tag
-
gooool
őstag
válasz AMD Power #157436 üzenetére
Szia!
Renault csoportba ha átnézel, ott rob210-nek van Megane 1-ese, 1,6-os motorral, őt érdemes megkérdezned, de tudtommal elég jó konstrukció.
A gyújtótrafókat ha még nem voltak cserélve, akkor érdemes egyszer jófélére és örök élet, meg talán van benne okoskerék, de ebben nem vagyok biztos. Ezen kívül örök élet az a motor. Esetleg a hátsó híd tud megülni, mint akkoriban minden francia ezzel küzdött, de más nem jut eszembe. Ezekre már mind van olcsó és tartós megoldás, szóval én merem ajánlani.
A Xsara hasonló dolgokat tartogat, ott is a híd a gyenge pont, és érdemes az 1,6-os benyással nézni, dinamikusabb és fogyasztásban pariban van az 1,4-el.Üdv, Balázs
-
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #157449 üzenetére
Egy jó tanács: csak kényszerből ne válts. Tudom durva az Astra klíma nélkül, de inkább próbáljátok kibírni valahogy még ezt a nyarat és venni majd valami tényleg jobbat ami előrelépés. Én is használok néha egy F Astrat klíma nélkül, annyira nem vészes.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #157449 üzenetére
Xsara és a Megane is jó, még idevenném a 306-os Peugeotot is, lemezek alatt megegyezik a Xsaraval, szóval a hátsó futómű ennyi idősen már vagy cserélt/felújított, vagy te fogod megcsinálni. Több helyen is foglalkoznak vele, odaviszed a sajátod, mellécsomagolsz 40 e Ft körüli összeget, és kapod a felújítottat, amivel sok-sok évig elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
-
szabonagyur
félisten
válasz AMD Power #157453 üzenetére
Akkor meg inkább várj egy kicsit vele. Astra legalább rendben van, ha meg belenyúlsz és nincs mellé miből javítani vagy csak hónapokkal később akkor már rosszabb a helyzet mint előtte, hogy nincs klíma.
(#157455) AMD Power: egy 72 LE-s autó annyival jobb klímával? Nem...
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Xero
nagyúr
válasz AMD Power #157447 üzenetére
Motor, futómű, segédberendezések, apró bizbaszok, kapcsolók ugyan az. Méret és forma valóban nem ugyan az.
Pusztán csak arra utaltam, ha a 206 szóba kerül, akkor már jó a Xsara is, hiszen ugyan az. Egy 1.6 szívó benzinnel teljesen rendben van. Max a hátsó hídban fel kell újítani a tűgörgős csapágyakat és pont. -
t1
addikt
válasz AMD Power #157436 üzenetére
Másik kocsink egy Mazda 323 1.5 99' Sedan, rozsda mindenhol már cseréltem küszöböt és hátsóíveket, de ajtók alja is kezdi szóval lassan eldobós. Amúgy sajnálom mert nagyon kényelmes és az elmúlt 40.000km alatt 1db gyújtótrafó volt az a költség ami nem volt tervezhető, még kap idén műszakit aztán 2 év múlva viszlát, én a helyedben kilőném ezt a típust ha csak nem akarsz a kasznira locsolni pénzt... ennyiért inkább Meganet venném meg a helyedben.
-
nagyúr
válasz AMD Power #157560 üzenetére
Nyilván a belső tértől ne várjuk el egy Merci szintjét anyaghasználatban de mindennapi rohangálósnak tényleg teljesen oké.
Ahogy a FB csoportjából kivettem az ott található tulajok mind nagyon szeretik és elégedettek vele.A forma meg szubjektív, szerintem nem néz ki rosszul főleg a GLX alufelnivel.
Més que un club!
-
#47205632
törölt tag
válasz AMD Power #157605 üzenetére
Jujj, akkor az Astra még rosszabb lehet.
Ez a Megane jó lehet az 1.4-es motorral is? Azt olvasom, hogy mindenképp a '99 tavasz utáni frissített modellekből érdemes venni, ha jól látom a kombik eleve csak onnantól készültek, azok meg mind 16 szelepesek és az 1.4 is 98 lovas, az 1.6 is csak 110 ehhez képest, nem nagy különbség, bár gyorsulásban 2s már igen.
Csak mert az 1.6-os amiket néztem eléggé messze vannak, nem szívesen megyek 3-400 Km-t egy autóért. -
#47205632
törölt tag
válasz AMD Power #157633 üzenetére
Bemelegedési szempontból van bármi különbség az 1.4 és 1.6 között? A sok rövid táv miatt érdekelne, melyik bírná jobban. Esetleg fogyasztásban a rövid utakon?
Mert a teljesítmény már elég a komolyabb emelkedőkhöz is, hogy ne kelljen annyit váltogatni. Bár nem tudom ebben van-e bármiféle szelepvezérlés, ha nincs akkor pörgetni kell így is-úgy is a 16-ot. Jobb lenne látni egy grafikont inkább, mert gyanítom nagy különbség van a két motor karaktere között, ha a teljesítményük meg közel azonos. -
outsiders
aktív tag
válasz AMD Power #161563 üzenetére
Corollának elég kicsi a csomagtér, amúgy belül élhető és jól tűri a ridegtartást. (3 éve csak BP amit mi gyötrünk erre feleségemmel) Opelt tuti nem venném, Szuzi jó lehet szintén.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
zoo8800
veterán
válasz AMD Power #161563 üzenetére
A Corolla (főleg a FL utáni E12) tényleg elképesztően jól tűri a ridegtartást, nagyon tartós cucc. Ha nem a saját szememmel látnám, nem hinném el.
Ha nagyobb darab vagy, akkor mindenképp próbáld ki, mielőtt beleéled magad, mert nem valami komfortos szerintem.rip and tear, until it is done
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz AMD Power #172839 üzenetére
Ennyibe csak az első generáció (XP10) fér bele úgyis, azt 1999-2005 gyártották, 2003-ban volt a facelift.
Ez például egy faceliftes modell, arról ismered meg, hogy a lámpatestnek van az a kis lenyúlása (mintha könnycsepp lenne (ha jól látom, a hosszúfény került oda). Ami miatt a FL verziót venném, az a normálisabb színkínálat. Előtte főként türkiz, döglöttegér szürke és piros volt.Három éven keresztül volt dolgom három ilyennel (pre-FL, 999ccm), én hordtam őket szervizbe, de ott is csak kötelezőket kellett. Céges Smart emellett többet volt szervizben mind szolgálatban.
De 110 fölött halálfélelem, 999cm gyengus hosszú utakra, de városban élhető. Ha több mint egy órát kell ülni benne, már kényelmetlen az ülés. Cserébe optimális városi autó, magasan ülsz, jól kilátni, könnyű parkolni, könnyen jár a váltó, utasoknak is van elég hely benne (C Corsahoz képest biztos több). Belseje szinte slaggal mosható. Ha nagyon odafigyeltem városban 5L el tudtam járni, haladósan 7-7.52000-es F Astráddal mi van, amúgy, megvan még?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
-
Doki16
addikt
válasz AMD Power #173291 üzenetére
Ez így igaz. De gondolod egy Clioban, Focusban, Fiestában kevesebb van? Igen, mert visszatekerték. Amikor a 3 éves kocsimban már 173 van akkor nincs miről beszélni. Ne éljünk álomvilágban.
Amúgy jók azok amiket Gombinyó írt kettővel feljebb. Ennyi pénzért ennyi idősen már mindre költeni kell. És ezek közül a Swift a legkevésbé rohadós valamit nagyon olcsón javítható.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
enginev3.0
félisten
-
Tothgera30
Ármester
válasz AMD Power #173709 üzenetére
Az diesel volt (1.6 CDTI)...
Bár részben emiatt is került Astra ST a családba. Személyes véleményem hogy 1.6 szívó benzinessel el lehet közlekedni, ahhoz még tartós F17-es váltó társult, illetve a blokk még akár 1.8-as fúrásig is elbírná. Ami jelenlegi ajánlott, még az 1.4T, de ahhoz M32-es váltó van (aminél fordultak elő hibák, gyárilag kevés mennyiségű váltóolaj miatt).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen