- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Hamarosan Mazda tulaj leszek újra (régebben volt egy Milleniám, nagyon szerettem). Egy benzines 6-os lesz. Németországból imerősön keresztül (rendszeresn hoz be autókat, van kinn kapcsolata). Motor kb. mindegy, ahogy néztem a 2,3-asok a legolcsóbbak, mert attól fél mindenki (én bátor vagyok ), de az 1,8-as is elég nekem, nyilván a 2,0-es lenne az ideális.
Kb 1 millió van rá mindennel, tehát hazahozás, regadó, átíratás, vezérlés csere stb., ami ilyenkor kell.
Ennyi pénzért mindegyik rohad kisebb-nagyobb mértékben. Kérdés, hogy mivel járok jobban? Egy lepusztultabb olcsóbban és itthon normálisan kilakatolni, vagy egy jobb állapotú drágábban? Attól félek, hogy a jobbakról is hamar kiderülne, hogy nem is annyira jobbak, és mehet lakatoshoz...Aki él és nem boldog, az téved!
-
-Gabesz-
senior tag
-
SzaboZE
addikt
A kasztni legyen jó állapotú, minden más könnyen cserélhető, elég sok bontás van már itthon is. A jó állapotú kasztnit is lehetőleg rendberakni, alvázvédőzni, üregvédeni és akkor nem lesz gondod. Ezzel teszed a legjobbat. Ha veszel egy pukkantat, az könnyen pénztemetővé válhat.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
nagyúr
válasz SzaboZE #1103 üzenetére
Már kasztni szempontjából értettem a pukkantat. Merthogy valamilyen mértékben mind az, csak kérdés, hogy azzal járok-e jobban, amin egyértelműen látszik, hogy sárvédőívek cserések, vagy azzal, ami talán kihúzza még egy évet, és utána a sárvédőívek cserések
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Csabee. #1105 üzenetére
Nincs már idő gyűjteni, hamar kell az új verda.
Ráadásul ahogy néztem, sokat kellene gyűjteni, hogy tényleg jobb legyen. Végignézve a kínálatot, mindegyik rozsdál ennyi pénzért, amit hirdetnek. 2008-tól vannak olyanok, ami képen nem látszik, hogy rohad (aztán személyesen megnézve, lehet, hogy az is). De azok már jóval drágábbak.Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Csabee. #1107 üzenetére
Itthon sajnos jóval drágábbak ugyanazok. Nyilván, hiszen ugyanonnan hozzák, csak rárakják a saját hasznukat is.
Tudom, hogy sokkal jobban járnék egy fiatalabbal, nekem is az a vágyam, de anyagilag most ez van. 4-5 évet kell kibírnia.
De majd nézegetem azért az ígéretes példányokat, hátha sikerül lecsapni valami jó vételre...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
chris-v
senior tag
válasz SzaboZE #1103 üzenetére
Nem egészen értek egyet.
Azért mert cserélni kell a sárvédőket, a hátsó íveket és a küszöböket, még lehet jó az autó, akár megkíméltebb, mint ami patika állapotban van kívülről.
Mint feljebb írtam, kb egy komolyabb autó vezérlés csere árából megvan a karosszéria javítás. Ha árban olcsóbb a kicsit rozsdásabb, mint a nem rozsdás, akkor összességében jobban megéri a kívülről nem szépet megvenni.
De ezt mindenki maga döntse el, mi jobb neki, venni egy kicsit drágábbat, amire kívülről csak 2 év múlva kell költeni (mert szinte biztos kell) vagy venni egy olcsóbbat és egyből elkölteni, amit úgy is elköltesz."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
h1mpi
nagyúr
Jövő héten meglesz az új Mazda6-om. Melyik lehet az a szerviz, ahol kedvezőek az árak (nem 70 000 Ft egy sima szerviz), de tovább tudják vezetni az elektronikus szerviz könyvet?
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #1114 üzenetére
Felhívtam a Mirait és a 120 000 km-es szervizre a 2.0 literes benzin Skyactive motorra (olaj+szűrő+légszűrő+klíma szűrő+fékolaj és assistance) mondott telefonban a munkafelvevő 70 000 Ft-ot, ami tudom, hogy 80 000 Ft lesz, amikor fizetni akarok majd... Gondoltam, hogy ki kell mennem Budapestről, hogy "értelmes" áron tudjak szervizelni...
[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
A legeslegjobb Mazda nekem (Mirait és Veszprémet próbáltam előtte) Szeged!!! Nagyon jófejek, rendesek, csomó plusz dolgot megcsináltak INGYEN a kocsin (MAF szenzor tisztítás, computer újraprogramozás, típus hibalehetőségek ellenőrzése). Hárman dolgoztak az autómon, ott lehettem, mindenről tájékoztattak. 45 körül van egy bejegyzett szerviz. Mirai 80 , Veszprém 55. Arra figyeljetek, hogy elvileg MINDENHOL lehet kérni utángyártott pl. pollenszűrőt, ami Mazdából 10k, utángyártott 2k. Ugyan az a papírszűrő, nem aktívszenes a Mazda sem. Szóval ÉN biztos, hogy inkább utazok oda-vissza (Székesfehérvárról) cca 500km-t, és fizetem az üzemanyagot, de oda viszem, vagy amit még nagyon dicsérnek, velük csak beszéltem, de nagyon rendesek és nem drágák: Mazda MESTER.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
Köszi ez hasznos információ!
(#1121) local1: nem tudom ezen gondolkozok én is. Mivel Nissan Márkakereskedésben dolgozok kiszámoltam kb. mindennel együtt max. 25 000 Ft-ba megállna a szerviz. A Mazdánál 7000 Ft 1 liter olaj, Nekem itt 1200 Ft dolgozóiba...
Lehet elteszem a számlákat és amikor eladom mellékelem az autóhoz...[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #1114 üzenetére
Én 2003 ban vettem zsír újonnan a hatost, Békéscsabán az Autó Expanzió Kft nél és ők is szervizelték, amit tudok róluk mondani , gyors pontos korrekt munka soha nem volt rájuk panaszom, mellesleg értenek is hozzá és az árak is megfizethetőek. Csak egy példa a múltkor , szimering szerű injektor tömítéseket cseréltem, irány a bárdi ahol azt mondták csak gyáriban van és 3 hét mire megjön. az ára pedig darabonként 6 ezer plusz áfa. Irány Békéscsaba Autó Expanzió kft, egy perc és már a kezembe is nyomta a főnök a tömítéseket, természetesen gyári és bruttó 5 ezer per darab.
-
h1mpi
nagyúr
válasz #05304832 #1127 üzenetére
Nekem is munkadíjjal lenne ennyi, mert az alkatrészek kb megállnak 15-18 e Ft-ban. Én a levegő és a pollen szűrőt is ki szoktam cseréletni évente.
@Csabee.: akkor nem tévedtem nagyot, hogy nem 70K lesz a vége. Azért 80K erős úgy hogy tudom mennyi valóban. Tudom kell haszon is, de a 25K és a 80K között van egy kevés diffi
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
Kértem ajánlatokat hát elég nagy szórás van árban. Van ahol a duplája mint a másik hely. Viszont amit nem értek, hogy valahol írnaj gyertya cserét van ahol nem. Honnan lehetne megtudni hogy a gyár előírja-e 120e km-nél vagy nem?
-
-
diablo1984
veterán
Sziasztok!
Már egy ideje szemezgetek a 6 os mazdákkal, 1,8 vagy 2literes benzines lenne a kiszemelt. Kèrdèsem: ezek a városi használatban hogy melegszenek(fűtenek) ennyire tèlen? Rövid távokat milyen fogyasztással veszi? Jelenleg dízelt autót használok, de ilyen hidegekben városban egyszerűen nem tudok üzemi hőfokra melegíteni, így majd megfagyok benne, pedig fűtèsrásegítès is van benne, főúton pályán 1-2 perc ès már be is áll. Jókat olvastam a mazda6ról, ahogy elnèzem lelakni sem lehet, mert ledurrant pèlányokon sem látni kopást a belteren, viszont rohadni azt tud! Ajtó alja, hátsó ívek, vagy az alvázon rohad mèg valami esetleg a küszöb? Elekromos nyűgök, szondák katalizátor hogy bírja ezekben? E kèt motor közül mindkettő láncos?A faceliftes 2 literes 6.ban mennyit forog 130nál? -
h1mpi
nagyúr
válasz diablo1984 #1140 üzenetére
Szia! Gyorsan bemelegszenek, 8-9 literes fogyasztással kalkulálj.
-
chris-v
senior tag
válasz diablo1984 #1140 üzenetére
Láncos mindkettő, fogyasztás kb ugyan az, 2.0 dinamikusabb. Szondákkal, katalizátorokkal nem szokott gond lenni. Minimális olajfogyasztás előfordul, sőt azt mondom számolni is kell vele. AC pumpa amit olvastam párszor így Mazda csoportokban, hogy megpurcant. Mást nem nagyon.
Ja és egy fojtószelep tisztítás szinte biztos hogy kell, de könnyen hozzáférhető helyen van és otthon is meg lehet csinálni 20 perc alatt.
Ami rohadni szokott: első- hátsó ívek, küszöbök, meg úgy általában alul. Ajtók alja még esetleg.
Dióhéjban ennyi."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
h1mpi
nagyúr
válasz diablo1984 #1143 üzenetére
Olaj fogyasztásról én sem hallottam, Nekem eddig 1 cseppet sem evett
-
chris-v
senior tag
Mindegyik benzines csipegeti. Ebben a topikban is volt már többször téma.
Nem kell nagy dolgokra gondolni kb 15-20 ezer km alatt kb 3-4 deci (bár valakinél több, valakinél kevesebb)
A 2.3 benzinesek ezért purcannak meg, mert nem ellenőrzi a tulaj, kevés olaj megy bele mert kicsi az olajteknő.
Szóval nem nagy dolog, néha rá kell pillantani a nívópálcára, ennyi.[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
raczger
őstag
válasz diablo1984 #1140 üzenetére
Nekem kb 4km (4-5 perc) után áll középre a vízhőfokmérő. Indulástól számítva nagyjából 10 perc alatt fűti fel rendesen az utasteret -10, -15 fokokban.
Az összes benzines 6os láncos.
130-nál nálam kb 3250-et, 140-nél 3500-at forog, de ez óra szerint ennyi. Gps-el összehasonlítva kb 123 és 133 a valós sebesség.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Parfüm topik
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs