- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
5 fok alatt nem kapcsol be a légkondi amúgy sem, védendő a kompresszort. Felesleges amúgy a klímát üzemeltetni fűtésnél, ha nincs pára az ablakon, csak az üzemanyagfogyasztást növeled vele.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1052 üzenetére
A fenntartása a 2.-3. tulajnál már nem hozza be az árát. És erre csak rátesz, hogy használtan a benzines is jobban tartja az árát. A hatosnál ha megnézed pont megfordul az árkülönbözet, olcsón mennek a dízelek a benzineshez képest, pont a korábban leírt okok miatt.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
huan
őstag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt voltam kb.2 hónapja. Szerettem volna 1-1,3millió között egy kis távokra, városi használatra vásárolni egy autót magamnak. A Toyota Corolla kombi-kivitelben, 1.6 Sol motorral és felszereltséggel tökéletes is lett volna, de a sors egy Mazda 6 Sport 2.0 CD TE Xenon BOSE-felé sodort. Egy kihagyhatatlan ajánlattól vezérelve és a gazdagabb felszereltséget, tetszetősebb külsőt és fiatalabb járművet (2007) figyelembe véve ezt vásároltam meg.
A kocsival nincsen probléma. Eddig. De mivel nem mélyültem el a vásárlás előtt kellően a dízel városi használatában és a részecskeszűrő meglétének mivoltában, valamint a kettős tömegű lendkerék esetleges cseréjében, aggódni kezdtem pár hete, hogy rossz vételt csináltam. (na és persze a fórumokon olvasott tapasztalatokat olvasva)
Az autó nagyon tetszik, és szeretem. Nincs semmi baja. De ha nem lett volna baráti áron, akkor az utólag olvasott rengeteg rossz tapasztalat miatt kihagyom a vételt.
Olyan kérdésekkel fordulnék Hozzátok, ha már megvettem és használni szeretném minél tovább és költségmentesebben, akkor milyen tanácsokkal tudnátok ellátni?
Városi használatban használom kb.85%-ban. Évente csak 10-15ezer km.-t utazok. Nem szokásom gyilkolni a kocsikat, ennél sem tenném, de bizonyos fordulaton érdemes használni a dízelt? Az üzemanyagok minősége meghatározó? A rendszeres, 10ezer km-enkénti olajcserét természetesen be fogom tartani, mint az eddigi autóimnál is.
Vagy jobb lenne eladnom inkább és az ilyen utazási szokásokhoz inkább passzoló szívó benzinest kellene vennem, mielőtt még anyagi csődbe megyek?
Köszönöm előre a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Lecserélném egy benzinesre.
A dízel fenntartása, ilyen használat mellett, biztosan nem lesz kifizetődő. 1-2 évig lehet, hogy nem lesz semmi probléma vele, de előbb-utóbb elő fog jönni valami költségesebb dolog.
Ha cserélni kell pl a kettős tömegűt, ami igazából kopó dolognak számít (általában 200k km-enként lehet rá számítani), akkor az munkadíjjal 300k-400k környékén lehet.
Azért azt megjegyezném, hogy a benzinest sem feltétlen olcsó fenntartani, ha nem csak az a cél, hogy éppen csak valahogy menjen.
Nekem 2 év alatt túl sok hibám nem volt, igazából semmi komoly, de azért megy rá a pénz (2.0 benzines):
2 motortartóbak, 2 stabilizátor, kuplungcső, klímacső, termosztát
Ez mind, munkadíjjal 115k volt. Illetve most nemrég a kuplung is már a végét járta, azt is cseréltem, 250k km után erre is lehetett számítani, ennek cseréje munkadíjjal 120k volt.Ha dízelem lett volna, erre minimum még 200k-t kellett volna rászámolnom, hisz a kettős tömegűt is cserélhettem volna, miközben ennyi idő alatt kb 80k-t spóroltam volna mindössze az üzemanyagon (és még csak nem is gyilkolom, mert nem rövid városi távokra használom).
Akár még az is opció lehet, hogy használod, aztán az első komolyabb hibánál eladod, viszont ott sokat bukhatsz, hisz nem fogják olyan áron elvinni, mint a jobb állapotúakat.
Ha jó áron találnál egy rozsdamentes 2 literes benzinest, akkor arra mindenképp érdemes lenne lecserélni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
SzaboZE
addikt
Sajnos be kéne iktatni hosszabb utakat, hogy a dpf tudjon regenerálni. És pörgösen használni, nem nyuggeresen. 10-15e km-re tényleg elég lett volna benzines is, de azt ilyen ársávban csak idősebbet találsz. Ha ez vigasztal, akkor benzinesből is lehet volna pénztemetőbe futni, ha eszi az olajat, akkor az se olcsó. Céges corollánk volt, csak apró gondok voltak vele, kb 250k km ment bele olyan 5 év alatt. De futóműben és küllemben sehol nincs a hatoshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Benzinest vesznek, csak ugye ha az nem mazda, akkor nagy valószínűséggel ott fityeg rajta a turbó és/vagy kompresszor, a kettőstömegű... Kb ugyanannyi gond lesz velük mint a dízelekkel. Szerencsére a mazdánál nincs downsizeing őrület.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1059 üzenetére
Igen. Gondolom nem a tartósságukat méltatják Milyen már berakni mondjuk egy mondeoba egy 1 literes varrógépmotort? Mondom, 10-15 év, főleg ha az olajlobbi is beindul és nem lesz ilyen gond. Kérdés az, hogy a mazda mikor fordul a tisztán elektromos autó felé. Régebben voltak üzemanyagcellás kísérletek, sőt hidrogénes wankel motor is, nem tudom ezek hova lettek.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1060 üzenetére
Nagyon komoly gondok vannak. Jó ötlet a hibrid meg a tisztán elektromos autó, csak egyik sem az igazi megoldás.
A hibrideknél van egy aránylag nagy belsőégésű motor és egy kisebb villanymotor ami segít gyorsítani a visszanyert energiából.
Az elektromos autóknál van egy bazinehéz akkupakk amit ugye le kell gyártani és fel is kell tölteni árammal. Jó esetben az akku legyártásának és a villamosenergia jó kis szénerőműves előállításának az ökológiai lábnyoma csupán néhányszorosa a belsőégésű motorénak.
Szerintem nagyobb villanymotorok kellenének, és legalább egy áttétellel, mert fixen a kerékre hajtva 150-nél már nincs nyomaték. Mondjuk legalább 100kW villanymotor a jelenlegi 30-50-nel szemben. Kellenének szuperkapacitorok a pillanatnyi csúcsfogyasztások elsimítására, kellene egy olyan akkupakk ami elég ingázni, mondjuk 100-200km-re, meg egy belsőégésű állandó fordulatszámú, csak generátorüzemben használt cng vagy lpg motor ami a hatótáv problémáját oldaná meg, és a legkisebb a kibocsájtása, még otthon is tankolható lenne ha a törvény adna rá lehetőséget. Ez utóbbi lehetne mondjuk külső, mint a vonóhorgos kerékpártároló, hogy a hétköznapi ingázáshoz le lehessen venni, a hétvégi pályázáshoz meg fölrakni. Bár ha így vesszük utóbbihoz a nagy akkupakk is fölösleges.
Szóval rendszerben kell gondolkodni, nem elég a lokális kibocsájtáscsökkentés.https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
válasz SzaboZE #1060 üzenetére
Hát nem.
Kíváncsi vagyok, hogy mennyit fognak ezek futni. Mondjuk legalább lesz sok bontott alkatrész a Skodákba meg Fordokba a gazdasági TK-s, motorhibás autókból.(#1061) rasotamas:
Ez a távolság már most is simán elérhető. Nem olyan régen néztem a Nissan Leaf-eket. Papíron a kisebb aksival 100-160, a nagyobbal 125-200 km a megtehető táv vezetési stílustól függően. A gyakorlatban, a felhasználói visszajelzések alapján, légkondi nélkül valóban a maximálisan megadott távolság környékén teljesítenek.
Legalábbis új, 100%-os aksi mellett.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Topikgazda
válasz aleister #1062 üzenetére
Igen, de:
- Kellene egy jó nagy szuperkondi ami képes brutál teljesítményt leadni mondjuk amíg 0-ról 150-re gyorsulsz.
- Nagyobb villanymotor ami ezt képes is használni
- Egy gázmotor aggregátor üzemben, mondjuk valami 500-2000ccm állandó fordulatszámon, maximális hatékonysággal.
Meg egy jó kis tanulmány hogy mégis mekkora az ökológiai lábnyom.https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1063 üzenetére
A tüzelőnyaggal termelt áram nem megoldás. Napelem, szélerőmű, geotermikus energia kellene lokálisan, ott ahol az autót töltik. A 0-150 egyelőre nem életszerű, mikor használod ki? Pályán nem indulsz állóhelyzetből. Máshol meg nem mész ennyivel. Ennyit lehet áldozni az elektromos autózás oltárán. Pillanatnyilag a városi közlekedés megoldható lenne a fent leírt eszközökkel, csak drágán. Ha lesz egy normális akkutechológia, akkor lesz lendület. De most ha Elon Musk bebetonozza a lion technológiát, akkor megint bajban leszünk...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
aleister
veterán
Alapból nekem is szimpatikus. Pontosabban barátnőmnek ideális lenne a tőlünk 8 km-re lévő településre való napi munkába járásra, hétvégi leruccanásra a Balcsihoz, városon belüli mindennapos teendőkhöz.
A probléma az ára.
Nagyon magasan vannak a használtak árai. Gyakorlatilag most a 2 misis állami támogatással egy-két esetben olcsóbban megkapja az ember az új autót, mint a használtat. Ez utóbbiból a legolcsóbb 4 millió körül van. 2011-es modell, 77k km-mel, ki tudja milyen állapotú akksival.A másik, hogy jelenleg a nyilvános töltők tudtommal ingyenesek. Ki tudja, hogy valamelyik pénzéhes rabló kreténnek (közismertebb nevükön politikusnak), mikor szúrja majd ez a szemét. Nem véletlenül lett drágább a gázolaj a benzinnél, és nem véletlenül került rá az LPG-re sem a jövedéki adó.
Ha elterjed majd az elektromos technológia, akkor biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb emelkedni fognak a villamosenergia árak és megszűnik az ingyenes, nyilvános töltés.
De ne legyen igazam...Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #1067 üzenetére
A töltés ingyenessége csak az elterjedését szolgálja. Ha belegondolsz miért lenne ingyenes, hisz az valakinek pénzbe kerül. (Eon->beleépíti a fogyasztói árakba, mint költség, önkormányzat->az adófizetők pénzéből működteti). Használtat most nem érdemes venni egy 24KW-os 6800e-ből kijön 0 km-esen, 4 milla alatt meg nem kapsz jót. Én is azért vettem inkább egy Mazda 6-ot, mert nekem a 150 km nagyon kevés hatótáv.
[ Szerkesztve ]
-
aleister
veterán
Tudom-tudom nem szeretitek a dízelt, de kicsit utánaolvasva sem a kettős tömegű lendkerék, sem a részecskeszűrő nem akkora mumus, ha az ember tudatosan használja.
Szóval már csak egyetlen kérdésem lenne.
Az újabb Mazda 6-ban a részecskeszűrő befecskendezéses alapon regenerálódik, és ha igen, akkor visszajelez az autó, amikor a regeneráció tart?#1068) h1mpi:
Igen. Ez logikus, de ez esetben már rögtön csökken a gazdaságosságból adód különbség. Pl egy olcsó LPG-s kocsinál nem fogja behozni az árát középtávon sem. Sőt! Ha kicsit utánaszámolok, akkor kb egy autó élettartamát figyelembe véve sosem.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Topikgazda
Egy szó mint száz, Priust kell venni, ebayről rendelni hozzá valami kínai plugin kitet, hogy a munkahelyen ingyen töltsd. CNG-t bele, otthonra egy búvárszivattyús tákolt töltő, némi imádság ki ne döntse a ház oldalát,
750 forintból megvan 100 kilométer és még váltani sem kell.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
dzoli87
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a fékbetét rugó az mi célt szolgál?
Olvastam néhány helyen, hogy volt aki nem is rakta vissza![ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
válasz dzoli87 #1071 üzenetére
Én úgy tudom segít visszatéríteni a fékpofákat a helyükre... Ha nem teszed be és picit szorul a fék, akkor folyamatosan kopni fog a betét és a fogyasztásod is megnöveli.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1070 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy kell a házra napelem, annyi ami fedezi a házat és az autó töltését is. És mellé egy tisztán elektromos autó. Onnantól "ingyen" autózol. Ehhez persze előtte sokat bele kell tenni, de meg van oldva a ház áramigénye is, jó időben még vissza is termelhetsz a hálózatra, amiért még pénzt is kaphatsz. Amíg azonban nem támogatják meg rendesen a megújuló energia alapú rendszereket, addig ez nem megéri kategória. Mivel paks2-t sikerül lenyomni a nép torkán, ezért ennek az esélye kb nulla...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1074 üzenetére
Igen, igazad van. De ha kiszámolod, hogy mekkora környezeti kárt okoz a napelem és az akkuk előállítása már nem ilyen fekete/fehér a helyzet.
Amíg annyi akksi van az autóba ami a mindennapi igényt kielégíti helyes az állítás. Elmész a munkahelyedre, ott is feldugod, hazamész, elmentek bevásárolni aztán megint haza. Ez 50-200km. Ennyi akksi kell, afölött tiszta környezeti kár.
Ha ezt kiegészíted egy kis méretű, nagyon gazdaságos és alacsony kibocsátású, mondjuk 600ccm CNG gázgenerátorral, hogy el tudj menni fürdeni Hajdúszoboszlóra, de arra is alkalmas, hogy ha nem süt a nap és szél se fúj hetekig akkor is legyen áram otthon.
Minek cipelj plusz 200 kiló akkut amit 20 hektár őserdő árán gyártottak le neked, ha havonta 2-szer használod 150km-nél hosszabb távon?https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1075 üzenetére
A napelem milyen környezeti kárt okoz?
http://napelemek.blog.hu/2009/06/16/tovabbi_felreertesek_tisztazasa
Az akku is akkor veszélyes, ha nem forgatják vissza az alapanyagokat a gyártásba. Ma már ez a technológia megoldott, a rossz akkukat nem megsemmisítik, hanem felhasználják az újak gyártásához.
Azt is írtam korábban, hogy nem a lion technológia lesz a jövő, van már környezetbarát technológia, csak még nem érett meg a gyártásra. Ilyenek pl a pirit vagy a grafén.[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
dzoli87
aktív tag
Sziasztok!
Itthon lehet kapni ilyet, akár utángyártottat is?
Sajnos az egyik felső lába már el volt törve én meg f@szul szedtem le és letört a másik felső is, így nem marad a helyén!
eBay-en 2003-hoz találtam más cikkszámmal, a méret az egyezik szerintetek?
Ez 2002-höz jó!
Bárdinál nincs találat sem Unixnál, lehet írok nekik! -
SzaboZE
addikt
Végre egy androidos, jó irányba mozdulnak a dolgok Ha még motorosan lenyíló is lenne
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Tanisz
senior tag
Sziasztok,
Szeretnék tanácsot kérni.
Tervezem egy dízel Mazda 6-os beszerzését.
2009-es modeleket nézek főleg.
Ahogy láttam van 2.0 CD, 2.2 CD ?
Lehet hülyeséget kérdezek, vagy erre nincs jó válasz, de melyik az ajánlottabb?
Ezek is még Ford konszern motorok? Vagy már saját Mazda.
Annyira sok ellentétes dolgot olvastam a neten tesztekben, beszámolókban, hogy már nem tudom mit gondoljak.Valaki segítene tisztázni a dolgokat?
Bocsánat a naív kérdésért, de semmi tapasztalatom a dízelek terén.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Taniszhttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
SzaboZE
addikt
-
Tanisz
senior tag
válasz SzaboZE #1089 üzenetére
Köszi
Időközbe beslattyogtam egy Mazda szervizbe és kissé elbizonytalanítottak.
Mondták, hogy jók a motorok, de a részecskeszűrő miatt, jobb ha hosszabb távokon használom, mint napi 100-150 km. Főként, hogy egy menetben csak 60-80 kmt megyek megállás nélkül (ebből 30 az autópálya) és annyi idő alatt nem takarítja ki a szűrőt az automatizmus. Szóval muszáj lesz 40e km-ként legkésőbb tisztíttatni, vagy cserélni, ha muszáj.
Ettől függetlenül lehet nem lesz gond vele, vagy a szűrő is tudja a tisztítási ciklusát elvégezni, de nincs rá garancia.Lehet jobb, ha maradok a benzineseknél, nem érettem még meg a dízelre, szerintem
Az 1,8-as nagyon vérszegény a 120 pacival?
Volt egy 1,8-as Avensisem 128 pacival, 1320 kg, tökéletesen megfelelt az igényeimnek.
Szóval nem vágyom rakétárahttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Csabee.
nagyúr
Mazda találkozó szokott lenni?
Üdv: Csabee.
-
SzaboZE
addikt
válasz Csabee. #1093 üzenetére
Szokott
facebook magyar mazda klubot erdemes kovetni.
Tudom meg javasolni a hungarian/magyar mazda6 clubot, sok info van a file-ok kozt.[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-Gabesz-
senior tag
A külföldről behozottakat érdemes nézegetni? (vagy tekertek?)
Van most egy kedvemre való 2.3-as -
SzaboZE
addikt
válasz -Gabesz- #1095 üzenetére
Digit szervizkönyv van 2006-tól. Amúgy meg bármelyik lehet tekert, külföldieknél inkább a rozsdát kell jobban nézni, pl németeknél sózzák télen az utakat.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
válasz -Gabesz- #1095 üzenetére
Benzinest olyan gyakran nem tekergetik, mint a dízeleket, de ezt nem lehet tudni.
Meg kell nézni, ha szép állapot és rendben van, akkor meg kell venni, bár 90% hogy a rozsda eszegeti.
Persze ez megint olyan, hogy ha van rá +150-200 ezer Ft-od, akkor ki lehet lakatoltatni és le lehet fényeztetni és akkor sok évig hibátlan."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
-Gabesz-
senior tag
igazándiból jövőre, vagy év vége felé lenne aktuális a vásárlás, de szoktam nézegetni a felhozatalt.
decemberben is volt egy kedvemre való és most is találtam egyet, ami elől-hátul radaros, bőr memória üléssel rendelkezik és szép ránézésre a HD képeken (egyben van), ja és 2,3-as motorral szerelt.Elvileg 100ezer körüli km-el és vezetett szervízkönyvvel is rendelkezik (német nyelvű). 2015 év végi az utolsó bejegyzés.
Egyenlőre nem nézem meg élőben, gondolom a későbbiekben is lehet találni ilyen felszereltségű autót.Úgy olvatam a fórumon, hogy 2006-től a 2,3-asok nagyobb olajdeknivel rendelkeznek.
Amúgy most nálunk nem sózzák az utat? úgy kifehéredett minden hogy csak na, még az autók is a felcsapódásoktól..
[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
válasz -Gabesz- #1098 üzenetére
Nem csak a sózás a lényeg, hanem az, hogy sajnos a Mazdák úgy általában, jobban korrodálnak.
A 2.3-as motor eléggé lutri. Az a baj, hogy a kis olajteknő miatt kevés olaj van benne, és csipegeti. Na most, ha a tulaj szart rá, akkor a motor nagyon kevés olajjal ment, amitől el van már kopva. Ilyen szempontból a 2.0 biztonságosabb választás. A 2.3 egyébként szinte minden esetben magasabb GT felszereltségű, mint a sima 2.0, persze abból is létezik xenonos, stb. A 2006 utáni faceliftesek már 6 sebességesek.
Én amikor vettem az enyémet megnéztem pár 2.3-as GT-t mert én is azt szerettem volna, de mindegyik nagyon le volt harcolva, úgy hogy 2.0 lett. Szerintem nem jártam rosszul, nincs kinyomva a motor szeme és nem hiányzik a bőr belső se. Amit el tudnék viselni, az a fűthető ülés.
Egyébként szinte minden extra megvehető bontva, ha nagyon kell, mert sokat hoznak amit darabokban adnak el."Roads? Where we're going we don't need roads!"
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Hobby rádiós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen