Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
a mi szintünkön nincs.
amúgy a 10,5 kg-ról induló nuroadot is be lehetett 9 kiló alá rugdosni úgy, hogy alapvetően maradt a tiagra váltás (1x-esítés is segített, de rx400-ra cseréltem a hátsó váltót és 11-36-os lett a hátsó sor)
sokkal többet nyerhetsz egy külsőcserén
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #261648 üzenetére
én másfél hónapot vártam a legutóbbi Canyonomra úgy, hogy éppen ránéztem az oldalra, és tudtam rendelni....ezt is el kell csípni.
viszont a rendeléskor feltüntetett időpontnál 2 héttel korábban megkaptam.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #261624 üzenetére
Lehet állítani rajta, látszik is a képen a sok hézagoló, csak nem felhasználóbarát, ahogy írták. Az a baj, hogy mivel a kormánycsapágyon keresztül vannak vezetve a vezetékek, rövidíteni kellene ha lejjebb akarja az ember állítani a kormányt. Nem tudom mennyit lehet kitolni a vezetékekből a vázból, de ideális biztosan nem lenne.
-
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
Nem. Egy méregdrága kerékszettet talán megérezni, de az sem ér annyit, amennyivel többe kerül. Ez a grammozás ezen a szinten semmi más, mint pénztemető. Aminek van értelme, az a karbonra váltás aluról, de az sem annyira a súly, mint inkább az egyéb tulajdonságai miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #261654 üzenetére
Erre azt írnám, hogy először magunkról érdemes lefaragni a fölösleges kilókat, utána jöhet a bicikli. Hiába 9 kilós a gép, ha van az ember derék tájékán +10-20 kg.
-
válasz Fall-N #261655 üzenetére
Pont ezért mondom. Voltam én is 72 kg vagy 2 éve, akkor még az alu vázas, olcsó országúti volt meg, és sokkal többet számított a testsúly (meg az edzettség), mint a karbonra váltás. Jó, az, hogy most egy hatossal több vagyok, az annyival súlyosabb, hogy izomból is hiányzik, szóval hájból annyival több van rajtam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #261648 üzenetére
Merida scultura endurance 400 a legjobb vásár ebból szerintem most 600-ért, tény a maxxis külső instant cserés ahogy olvastam rajta.
-
dom1n0
senior tag
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
Szerintem ahogy mi nyomjuk, olyan szinten van különbség hogy 13 vagy 7 kiló.
De hogy 6.5 vagy 7.5 úgy nem. -
addikt
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #261660 üzenetére
? Nincs méret belőle?
Mekkora kellene? S asszem ugye? -
Fall-N
veterán
válasz parandroid #261657 üzenetére
Félig viccesen írtam, de tény, hogy előbb a felesleget célszerű leadni, mert hibába faragunk a vason (amit úgyis megszok az ember), ha cipeljük a saját plusz súlyunk. Azért írtam félig komolyan, mert tudom hogy baromi nehéz leadni a felesleget, főleg egy bizonyos életkor után (amikor lassul az anyagcsere és a hormonok sem úgy állnak, mint fiatalon), mert ki kell kerülni a komfortzónából. Meg tudatosan kell diétázni, hogy tényleg a zsír menjen le ne az izom.
Nekem meg azért nehezebb, mert én a plusz izomzatot cipelem, amit a súlyzós edzéssel szedtem fel. Egymás ellen megy a biciklizéssel, de csak egy bizonyos szinten hátráltat, csak + 20 kilót cipelek, egy biciklis alkathoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Dark Archon #261648 üzenetére
Esetleg egy Giant [link] nekem is ilyen Contend AR van 2021-s akkor még 420 volt a AR2-s Tiagrával bovdenes fékkel. most a Sora fél bele az áradba.
Nekem semmi gondom nem volt a bovdenes fékkel sem, mert legalább kétoldalról húzott, nem úgy mint a többi .
az tény hogy utána váltottam hydrós tiagrára, ami jobbA többi paraméterednek megfelel....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #261642 üzenetére
Nem tudom mi az a motorsirülő és valószínű vannak arrafelé ennél keményebb aszfaltosok is, de megtehetted volna, hogy felmész egy-két seggel és visszajössz a haverokért, úgy azért kicsit más az élmény.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
Aliról van valami használható lámpa, aminek nagy a fényereje? Montira kéne.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261666 üzenetére
az a fénye miatt inkább országútra jó szerintem.
-
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #261660 üzenetére
Radon r1 tiagra miért nem jön számításba? 1279 euro +szállítás. Az 50-es is nagy lenne? Ahogy nézem a canyon 2xs és xs mérete között van.
-
nagyúr
válasz fulton #261649 üzenetére
nehéz megmondani, mi lesz. a 10es és 11es szettek között elég jónak tűnik a kompatibilitás, de felfelé a 12es sorokhoz a régi fvk-kat már annyira nem okosítja fel a shimano.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #261664 üzenetére
Nem akartam geci lenni . Outival azért kemény lehet, nagyjából 10-12km és nagyrészt 8-10%-os meredekségű volt a Garmin szerint. A motorsirülő nálunk rövidebb, de cserébe meredekebb. Itt Hargitafürdő és Büdösfürdő felé hasonló. Befele jó necces lehet a Hargitai is, mert szűk az út és a kanyarokba gondolom nem látsz be... ha nem lassítasz, könnyen nekicsattanhatsz a szemböl jövőnek.
#261665 mauimagic: lesd meg az Astrolux lámpákat is, több bringás lámpájuk van tűrhető minőségben olcsón. A Lumintop jó, de inkább aszfaltra való.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #261671 üzenetére
Köszi. Gondolom 1200-1500 lumen kéne minimum.
[Astrolux BL03 pl?]
[SoRider BR-2000] ez se rossz, Garmin tartóval kompatibilis@andrisbandi: köszi, ennél eggyel nagyobb kaliberű fotonágyú kéne
-
addikt
válasz dom1n0 #261661 üzenetére
A Meridából XS kellene.
vallas: néztem a Giant Contendet is, de tényleges készletet nem találtam sehol XS-ből. A fék annyira nem érdekel, milyen - cserélhető.
szimpláncsak: Canyonból 2XS és XS lehet jó, igen. Az 50-es valószínűleg határeset, de a Radon R1 geometriája inkább normál országúti, nem endurance. Meg csak 28 mm széles külsőt fogad max.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lanszelot #261669 üzenetére
Ezt mégis hogyan lehetne összehasonlítani?! Van egy 1100 fontos kerékpár, egy 300 fontos kerékpár és egy elektromos motort tartalmazó első kerék + aksi. Amúgy meg van e-bike témakör, ők talán segítenek.
#261671jjeahh...gyakran volt, hogy csak akkor éreztem igazán milyen egy szakasz, hegy miután (már vagy 10x felmentem ott nejemmel és lazának tűnt) végre egyedül is mehettem. Pihenni, másra várni más élmény mint magaddal, az idővel, vagy esetleg egy hozzád hasonló erejűvel versenyezve...aztán meg lehet, hogy neked nem annyira nehéz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #261673 üzenetére
Én csak olyan márkát mernék rendelni, ami többeknek bevált, amiről vannak normális tesztek is, vagy amiről fórumon komolyabb lámpás arcok is nyilatkoztak már, ezért a Soridert nem vállalnám be. A specifikációk jók, de az akku lehet sz*r minőségű, a ledek lehet másolatok és fasorban sincsenek az eredetihez képest stb. Még megbízható minőségi alkatrészekből építkező márkáknál is meg lehet szívni egy elcseszett konzollal vagy driverrel... Plusz ha aliexpress, akkor én csak hivatalos storeből rendelnék, a gyártótól, mert random eladóktól lehet hamisítványt kapsz. Vagy irány a banggood .
Plusz egy tipp: ha szigorúan terepre kell és hajlandó vagy legózni, akkor én tuti inkább zseblámpák között nézelődnék, bagóért kaphatsz akár 4-5000 valós lument is és olyan és annyi akksit veszel bele amilyent-amennyit akarsz, így zsebben tudsz vinni pótakksit, nem kell a merüléstől tartanod. No meg ezekhez univerzális konzolt vehetsz, ami ha tönkremegy, rendelhetsz másikat. Egy dedikált alis bringalámpához konzolt találni... . Zseblámpa picit bonyolultabb téma, mert olyant kell venni ami jól terít és nem árt ha stabilizált. MPowerPH használ egy erős Sofirn lámpát, talán már van hosszú távú tapasztalata, nekem meg évek óta Convoy van. Elemlámpa topikban több márkáról is van tapasztalat, gyakorlatilag a kínaiak uralják az egész zseblámpa piacot.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
semmiho
tag
válasz mauimagic #261580 üzenetére
Ha edzővel készülsz, aki GoldenCheetah / WKO4/5 / TrainingPeaks-t használ, komoly fejfájást okozhatnak számára ezek a "félremérés-tüskék", már önmagukban is. Ezen esetben eleve felejtős.
A Gen3-nál elméletileg a hőmérséklet-kompenzáció problémát kijavították, de azért itt is érdemes nem csak minden egyes indulás előtt egy kalibrálás, hanem a résztávok előtt közvetlenül még plusz 1 kalibráció.
Továbbá, ha a bal lábad jelentősen erősebb / gyengébb, mint a jobb és később mondjuk beruháznál egy Power2Max NGEco-ba, ami két lábat mér, a Stages-t és a másik mérőt nem lesz értelme együtt használni power alapú edzésre. Ahogy Stages és görgőt sem - ha mér power-t, mert mindkét lábat méri az is, nem csak bal láb Watt * 2....és akkor még nem mentem bele a jobb láb - bal láb jelentősebb eltérések mélyebb bugyraiba, mint a vörös- és fehérizom-rostok arányának különbsége (Zone2-ben a bal lábad erősebb, Zone4/5 és fölötte a jobb, a IIA / IIB / IIX fehérizom-rostok felülreprezentált jelenléte miatt), és még sorolhatnám - tehát 1-1 zónában is "félremérhet". Bár ezt a WKO5 elvileg szépen kezeli az egyéni zónákkal. Csak éppen pár edző ért ehhez / van képben ezekkel Mo.-on jelenleg. (Félre ne értsd, egy nímand zugkókler vagyok )
Szóval, a kérdés, mennyire tervezed a Watt-alapú edzést komolyan a jövőben. Ha igen, akkor Power2Max NGeco, ki lehet fogni 1-1-et használtan akár, plusz vannak akcióik is néha.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz lanszelot #261638 üzenetére
16" 20" folding bike review
A yt-on nézted ezeket?A 16-os végképp csak a tömegközlekedések közé való úgy vettem ki.
Átlag felnőttnek is túl kicsik, az ülés nem húzható fel eléggé, 2 méteres pilóta lehet félig sem tudná "kinyújtani" a lábát.
A linkelt 16-os súlyhatára 90 kg. Mindenestül kell számolni; bicó, pilóta, felszerelés.Elmennék a helyedben egy ottani dekába lecsekkolni ezeket.
decathlon.co.uk/folding-bikes
Gari, szervíz is lehet itt a jobb ilyen speciális bringára.A tárolás miatt nem tudom mennyire okos megoldás a mini bicó. Talán ha tényleg minden alkalommal bőrönddé csukod, és megy a sarokba.
Mert lehetne pl falon tartani egy rendes méretűt.
bike wall mount képek
Ha megóvható a lakás fala valamilyen eltakarással.A dekában a városi villanyosokat is meglesném.
decathlon.co.uk/Electric/City/HybridVan külön fóruma a témának;
Elektromos rásegítésű kerékpárok【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
z00li
senior tag
válasz parandroid #261634 üzenetére
Köszi. Úgy lesz. Magamfajta kocabringásnak egyébként jó lehet a felszereltsége? Elég keveset tekerek egyelőre.
-
lanszelot
addikt
válasz andrisbandi #261678 üzenetére
Naponta 2szer csukom teljesen össze és rakom a sarokba.
És 2 szer veszem ki onnan és megyek vele.Falon nincs hely még össze csukva se.
Decathlon nincs itt. Nagyon messze kellene menni.
Kerékpár boltban nézem.
A kicsinek is fel lehetett húzni az ülését jó magasra.90kg súly határt hol találtad? Nekem 110kg-t mondtak.
Látom az amazonon ezt írták.
110kg-t mondtak nekem. Akkor eldőlt.Köszönöm szépen a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #261510 üzenetére
Elvileg lassabb, a gyakorlatban pedig nem tűnik fel, talán akkor, ha valaki 30-40 cad-al teker, vagy annyira elfelejtett váltani, hogy már szinte megáll és nincs értelmezhető pedálfordulat. Normál pedálfordulattal még a legkedvezőtlenebb fogpozi esetben is közel isntant érzet. Nem kell vele finomkodni, terhelésen úgy vágja be a következő fokozatot egy jellegzetes hanggal, hogy rögtön meg van a visszajelzés is mikor váltott. Lehetsz emelkedőn technikás kanyarban, mindegy. Kis terhelésen elég észrevétlen a váltás, ezt terhelve élmény használni.
Amikor kipróbáltattam barátokkal direkt csak utána kérdeztem, hogy észrevettétek, hogy lassabb? Erre a válasz a: "Mi?"
Úgy néz ki akár linkglide, akár t-type, az új trend a váltás minőség és tehrelhetőség priorizálása a sebességgel szemben. -
ZolkoW
őstag
válasz mauimagic #261679 üzenetére
+1 a valamilyen már bejáratott márkára.
Ha normál akkucellás, jobb a mindkét végén rugós érintkező, a rázkódás miatt. Egyébként a B01 sem ilyen, és az akkucellák átmérője meg nem teljesen egyforma, és nyilván úgy gyártják ezeket, hogy lehetőleg a legnagyobb is beleférjen. Ergó a legkisebb lötyög... én tekertem rá 1-2 réteg fesztőszalagot, hogy ne zörögjön, és így a kontakttal sincs baj, de előtte volt, hogy kihagyott egy pillanatra.
Convoy lámpáknál is körülnéznék, rendszeresen hoznak ki új típusokat, és van már sok 21700-as is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #261572 üzenetére
Igen, magát a kanalat kiakasztani is sokkal nagyobb erőt igényel.
Ami pedig a hosszabb távot illeti, ezen a teljes kanál kuplunggal együtt cserélhető, magát a kanalat leszedni 1 mozdulat, szerszámot nem igényel. A korábbi generációknál (akár mechanikus akár axs) a fáradó kuplung nem cserélhető, idővel nő a lánccsapkodás. Addig a T-type váltóknál lehetőség van csak az alsó részt újravenni és kicserélni. Azon már lehet rugózni, hogy hány mechanikus GX váltót lehet venni 1 db t-type váltó árából, de azt a láncstabilitást csak ezekkel kapod meg.
Itt talán azt a koncepció vélem felfedezni mögötte, hogy ne félj megvenni a dárágt, annyira nem tudod lezúzni és elhasználni, hogy utána az egészet újra kéne venni, a rendszer a kezdeti beruházást követően már ésszerűbb költségekkel üzemeltethető és minden ami törhet, vagy sérülhet cserélhető lajta. -
válasz z00li #261681 üzenetére
Ha nagyon olcsón (kb ingyen) van, és szeretsz szopni a szerelésnél, meg kókányolni, hogy valami teljesen elbaszott, és célra nem megfelelő dologból használható járgányt faragj, akkor ez a te bringád. Amúgy én néznék valami normálisabbat. Kiindulásnak mondjuk Decathlonban nézz körül, de ha teheted, ott se a legolcsóbbak között.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lanszelot
addikt
válasz andrisbandi #261678 üzenetére
Megnéztem a Decathlon -t.
Használhatatlan a kínálatuk.
Vagy borzasztó gagyi, vagy nem elektromos kerékpár.
UK -ban 250W max , felette elektromos moped nek számít.
Amire rendszámtábla, út adó stb stb kell.
Tehát Decathlon nagy átverés.
Nem tudom otthon hogy van ez korlátozva.
Itt pl elektromos roller is tilos. Elveheti a rendőr a helyszínen és még bírságot is ad. Pedig nekünk az lenne a legjobb. -
andrisbandi
őstag
válasz lanszelot #261687 üzenetére
Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ott lenne célszerű az elmélkedés. Érdemben tudnának reagálni.Itteni rendes bicókban a dekás a legjobb gazdaságos. Pedig pofátlanul drágítottak.
A webeshez képest náluk valójában meg is nézhetőek a vasak.
Szerintem aki nem ért hozzá, és nem is akar sokat foglalkozni a kiválasztással annak jó.
Kap egy olcsóbb használható gépet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
semmiho
tag
válasz dom1n0 #261680 üzenetére
Quarq mérőkből a spideres DZero szériát ismerem és használom, van 3 db is. Az elsőt 2016 őszén vásároltam, azóta is az fut a merev montimban. Régi GXP tengelyes XX1 hajtókarra szerelt, non-boost vázhoz passzoló a spider és dacára a majdnem 7 év használatnak (km-ben ez szerviznapló szerint 36362 km), a mai napig tűpontos - különösen a 2019-ben kijött v10 Firmware frissítés óta, ami behozta az MagicZero feature-t. FTP-tesztet mindig ezzel, vagy az országútimmal tolom (Power2Max NGeco, szintén tűpontos és megbízható). Bemértem görgőn is, +/- 1-2 Watt az eltérés csak még 400 Wattnál is.
És akkor jöjjön a fekete leves! Van egy 2017-es Quarq DZero-m és egy 2018-as DUB tengelyes, boost spiderrel. 1-2 év után mindkettő elkezdett ~10%-kal felülmérni. Ideig-óráig OK, továbbá a SRAM AXS app-ból lehet slope-ot állítani: +1 az +0.5% Watt, -1 pedig -0.5%, értelemszerűen. De valahogy egyik sem olyan konzisztens, mint a legelső Quarq DZero-m.
A SRAMnak vannak most új, tengelybe épített olcsó műszerei, DCRainmaker tesztelte ezeket is már. Ezekről nem tudok nyilatkozni, nincsen ismerősöknek sem. (Quarq van egyébként sok a környezetemben is, ahogy P2M szintén.) DCR tesztje: https://www.dcrainmaker.com/2023/06/sram-apex-axs-power-meter-review.html
-
zsola32
őstag
válasz Dark Archon #261541 üzenetére
162/163 testmagasságra Meridából tuti hogy xs kell.
(Nálunk a párom 158, a gyerekek 160, és 162 cm) Az XS méretű Merida tökéletes nekik. (158 cm-re még az Xs is éppen jó, alulról) -
semmiho
tag
válasz semmiho #261689 üzenetére
Apróság, de fontos lehet: ha meglévő SRAM hajtókarod van, 3-csavaros spiderrel, akkor nem lesz elég egy Quarq DZero spider, mert az *nem kopatibilis* vele: 8-csavaros a felfogatása.
Ha az új 2023-as, XX, XX SL vagy GX hajtókarod van, azon már 8-csavaros a felfogatás, arra feltehető minden gond nélkül a Quarq DZero spider, de a régi hajtókarok közül csak és csakis a SRAM XX1 8-csavaros Quarq szériájára.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #261585 üzenetére
Jobbulást!
Az ilyenekből teljesen felépülni sose gyors és könnyű türelmetlenül túlhajtani. Most van neked az óvatos duhaly időszaka, a lényeg, hogy már újra bringára tudsz ülni. -
válasz lanszelot #261687 üzenetére
Kemény szavak ezek, amikor 1000 euróért (fontért) elektromos kerékpárt keresel… Ennyiért konkrétan mind átverés, ha komolyan veszed a biciklizést, egy normális bicikli elektromos hajtás nélkül ennyi kb.
Van egy japán kollegám amúgy, aki olyan kb 190 magas, igaz, gebe vékony, ilyen 16 collos csodát hajt, de azt japánból hozta magának. Igaz, motor nincs rajta. Ja, a váltót ő epítette át rajta (asszem shimano xt-re), az utolsó 2 fokozat nem használható, mert a kanál beleérne a kazettába. Mondjuk csak a váltó kerül rajta annyiba, mint az olcsóbbik bicaj, amit kinéztél.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #261557 üzenetére
Ki kell cserélni a villalábat, gariban simán cserélik. Nekem is kotyogott a Marzocchi (FOX). Ezt újonnan nem fogod érezni, akkor még jó szokott lenni, aztán a selejtesebb darabok az első 500-1500km között elkezdenek lógni. Eleinte csak akkor érzed ha a féket behúzod és megmozgatod, aztán később már menet közben is.
Sok a melóm, családi dolgok, sajnos nincs nagyon időm fórumozni, ennyi az oka. Most valóban nincs e-bike-om, csak egy analóg fitness, de tervben van egy új gép, nemsokára jön az új eone sixty, arra kíváncsi vagyok, aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
A Kékestető után, meg kellene néznem Pilisszántót, de most Pilisszentkereszt felől. Másik irányból már voltam ott többször. De így is elég izmosnak tűnik. Csak így vagy visszafordulok Pilisszántónál, vagy kerülök Csobánka felé. Onnan "lentről" még úgy sem mentem fel Dobogókőre, szóval lehet, hogy ez lesz.
Csináltam egy route-ot: [link] Mondjuk ehhez nekem még hozzájön ~44km. Szóval ez is egy 100km feletti kanyar lesz.
Vasárnapi programnak alkalmasnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tisn
addikt
válasz z00li #261681 üzenetére
hany kilo vagy?
mint irtam nekem ket ilyen bringam is van, ez a bicaj egy fos
minden nap visszasirom a crmo outimat, amit elloptak.kerekagy pl. osszetort
amikor megjott, azonnal defekt/defekt, felniszalagot keskenyet raktak bele
a biliacel kulloket cserelni kellett
fek rugoja gyenge, mostanra mar beallithatatlan kb.
a claris valto kb. amivel nem votl tul sok gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen