Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint autusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz Fall-N #261198 üzenetére
Aki most vesz felnifékes országútit az kb. úgy jár, mint én 6 éve a montival. Akkor nem tetszettek a 29-es montik, nagyon "malomkeréknek" tűnt, ezért 27,5-el vettem. Nekem nincs bajom vele, de használt piacon kb. -50ezer azonos felszereltség mellett, mert mindenkinek 29-es kell. Orszgútiban is jóval olcsóbban mennek a felnifékes bicajok és nem csak azért, mert azok régebbiek
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261186 üzenetére
usában a poseidon tök jó belépőszintű bringákat gyárt. [link]
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261203 üzenetére
B4sszus a legdrágább is ezek közül ~300e Ft
Ha egy héten egyszer használnám, poénból akkor is megérné kipróbálni. Alap gép, de a széles kerékhelyek miatt inkább egy ilyenre moccannék rá montisként.Tires
27.5" x 2.35" Kenda Kadre.
Max tire recommendation 27.5 x 2.6【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsocy
őstag
Srácok ne csináljátok ezt velem, most vettem a jó kis Cannondale montit, tökre élvezem, de csak MT200-as fék van rajta... erre meggyőztök hogy az szar, és a topik hatására már nézegetem is az M6100-as szettet rá
Az létezik hogy ez ennyivel olcsóbb bike24-ről (49K szállítással) mint az itthoni (60K szállítással) boltokban?
-
Ringman
nagyúr
kevés olyan van, ami gravel és ténylegesen egyeneskormányos a geoja (nem pedig ráraktak a koskormányos vázra egy egyenes kormányt).
ez egy 2022-es cikk: [link]
fitnesz bringából is jó lehet az, amelyikbe egy 42-45-ös külső elfér, pl. Mo-ról: giant escape disc 1, giant contend (42-s külső még elfér benne) -
andrisbandi
őstag
válasz zsocy #261205 üzenetére
A montis fékeket általában nem a hozzáértők fikázzák. A félősek inkább, állandóan húzva elmelegítik. Vagy ha totál másra használják, mint amire való, azok is forralnak.
Az olcsó alap fékek is lehetnek jók, ha nincsenek nonstop gyilkolva. Ha meg véletlenül úgy jön ki, és elforralja a pilóta, levegős lesz, egy olajcsere és kész. Tanul belőle.
Van még egy jó oldala ha filléres az új bicón a fék. Egy idő után beütése lesz a montisnak, konkrétat akar, pl a régi gépről áthozni a drágát.
Nekem majd 4 hónapig tartott eladni az új bicajról a drága XT féket, jobban örültem volna egy alapnak. Azt sem kellett volna adni, maradhatott volna tartaléknak.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261208 üzenetére
Sosem értem miért gond, ha a fékkel fékez az ember, ergo ha használod, ne forrjon fel. Egy kezdő, vagy akár haladó montis inkább fékezzen, mint elessen, mert a korház többe kerülhet, mint egy fék . Ezeket a belépő fékeket nem profik használják, akik fosnyélen tudnak esés nélkül veretni lefele... Ugyanakkor szerintem sem érdemes addig lecserélni, amíg nem érzi az ember kevésnek. Elég igénytelenek ezek a belépő fékek, az Aliviomban most cseréltem olajat 2 év után és máig nem volt levegős. Mindeközben a haverom az XT-t viszonylag gyakran kell légtelenítse, igaz sokkal erősebb is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #261209 üzenetére
Nem a normál használatról van szó.
Nálam pl ahogy tanultam egykerekezni az 2 óra folyamatos fékezést jelentett.
Amik letérdeltek; 160-as tárcsával mind. Kétfajta Magura, a leggyengébb XT.
A kétfajta Sramot csak azért nem mondom, mert addigra rájöttem, ezt egyik sem bírja. Jött a 180-as tárcsa. Azzal nagyot javultak, épphogy levegősödtek, mind. Majd 200-as tárcsa. Azt gyakorlatilag el tudtam volna égetni bármelyikkel, zavarbahozhatatlanok lettek.Szóval amelyik fék nem tudja a 180-as tárcsát, az gondolom "csak" normál használatra jó, gyilkolásra nem.
Ha elmegy a pilóta pár órára tekerni, amiben van néhány nagyobb, hosszabb lejtő, szerintem azt alap fékkel is simán teljesíti.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261210 üzenetére
Jaa, én azt hittem csak terepezésre gondolsz . Mi itt égetünk acerától xt-ig mindent, nálam mondjuk a tárcsákkal az 55 kilóm alatt nincs gond, de az organikus betéteket mind elégetem. 70-80 kilós haverok meg már az icetech tárcsát is, főleg most, amikor a sok vihar iszonyatosan kimosta mindenhol a köveket, brutál technikás lett a terep.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #261211 üzenetére
+1
- Itt sokkal olcsóbb!
rosebikes
SHIMANO SLX BR-M7100 Disc Brake Caliper Set (front/rear)
119,95 EURA Rose-t amúgy sokkal szívesebben pénzelném, mint a bike-discount.de-t.
Mint a bike24-en, itt is ingyenes a visszaküldés Magyarból.A bike-discount-nál sajnos nem. Benéztem egy rendelést, majd 9 ropi volt visszaküldeni egy droppert.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #261214 üzenetére
Így még jobban megérné, mint az M6100, bár az is bőven jó. Az SLX előtt M6000-t használtam, nekem mindenre elég volt. Az még a régi fékkaros, a bilincs nem a fékkar közepén van, hanem a végén. Könnyebb volt összehozni a váltókarral. Az SLX-et elég szopcsi volt feltenni. Csak úgy sikerült, hogy feláldoztam a fokozatkijelzőt. Lehetett volna a váltókart a fékkarra rögzíteni, csak elvesztem a sok ISpec szabvány között, meg a kijelzőt akkor is buktam volna. Bár, ha csinálnánk egy gyors közvélemény kutatást, szerintem seperc alatt kiderülne, hogy a fokozatkijelző muglis, nem kell . Hozzátartozik, hogy tényleg nem hiányzik
Nekem mindegy, Rose, BD vagy a többi német shop, bár a BD 15 eurós szállítási díja elég pofátlan . Szerencsére még sosem kellett visszaküldenem semmit. Előfordult, hogy valami mégsem olyan lett, mint amit akartam, de azok mind filléres bizbaszok voltak, kár lett volna vesződni velük.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Igazam volt, hogy hamarosan frissítik a Supercalibert, hosszabb villával, modernebb geóval. Van új alu Rose outi is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #261218 üzenetére
épp írni akartam, az jobban zavarja a szemem, mint a koskormány...
más: Egyik nap lakóautó hátulján láttam trekking bicót, de későn kaptam észbe az analizáláshoz, mindenesetre valami nagyon olyan volt, amitől a kosárka sem állt volna távol, és kitalálhatjátok: könyöklővel.
Miért érzem úgy, hogy kétféle könyöklőt használó ember van? Az egyik, a nagyobb csoport azt hiszi, ez majd pihenteti az amúgy gyenge hátát... (sosem használtam ilyet, még csak nem is próbáltam, és átérzem, mitől tűnhet ez vonzónak, de mégis mintha nem ez lenne a megoldás a problémájukra..)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #261206 üzenetére
meg a Trek FX 1-2-3 (Disk), mondjuk épp ilyenből néztem kisméretűt, amit koskormányosítottam volna, de maradtam az okosabb, legalábbis bolondbiztosabb megoldásnál, a Trek nyilván kisebb méretben lett volna jó hosszúságú ilyen kormánnyal. De legalább gyárilag merevvilás.
Ja, és fun fact: tárcsafékkel lehet játszani a kerékméretekkel, és így a max 42-es külső helyére elférhet akár 47-es is, 2.4-es helyére 2.8-as, meg ilyenek. Alig várom, hogy tubeless lötyit szívogassak ki fecskendővel a gravel gumiból, és kiderüljön, a 2.6" Nobby Nic elfér-e a Niner vázban..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #261221 üzenetére
Nobby Nic 27.5x2.60"
Valós, mért szélessége; 2.4"
30-as felnin, 3 baronEz a legratyibb verzió.
Belsős, 850g, Performance
Article number: 11654121
EAN: 4026495878692Lehet picit nyúlna használat közben, de nálam nem lesz befogva végül.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
robee19
tag
Itt a sok garmmániás hozzászólást olvasva megmértem a paripát. Üres kulccsal és minipumpával 15,3 kg
Szinte vehetem úgy, hogy hozzátok képest 2 kerékpárral tekerek egyszerreA kb 11kg-os Émonda után kicsit nehéznek tűnik, de én legalább azóta ledobtam 12 kg "izmot" magamról
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #261219 üzenetére
Rose Reveal AL Unveils Affordable Integrated Alloy Road Bike from 1900€
https://bikerumor.com/rose-reveal-al-modern-affordable-alloy-road-bike/The new endurance bike gets good tire clearance – 700c x 32mm max for most sizes, while the two smallest frames have to make due with a max of 28mm on 650b wheels to preserve handling, minimize toe overlap & work with those bikes’ shorter chainstays.
Ha jól értem arra fogja a virsigumikat, h testesebbel beakadna a lábújjakba kanyargáskor, mert rövid a vas.
--
#261223 robee19
A kis súlytöbblet annyit jelent, h visszább kell váltani emelkedőn, valamennyivel lassabb leszel.
Vagy semmit nem jelent normál testalkatnál.A régi összetósom más gumikkal, dropper nélkül, modernizát hajtással 16 kilóról levittem 14-re. Semmi változást nem tapasztaltam. Emeletre kicsit könnyebb volt felvinni, de az is csak olyan talán érzés volt.
A mostani csodakarbon fully 13 kg, találd ki milyen mesés különbségeket értem el ezzel
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
stickermajom
addikt
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #261222 üzenetére
nekem még a JÓ mintás van, fene se tudja követni az azonos név alatt kihozott x verziót, de az 30-as felnin mm-re pontosan annyi volt, amennyit ráírtak. A Ninerbe 25mm belső sz. felnin kellene beleférnie, a nyomás öö.... valahol 0,9 és 1,3 bar között mondjuk
(elöl biztos nem lesz gond)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Blackhole13
senior tag
Beköszönök én is az új masinával: Orbea Laufey H10 2020.
Pár hete egy osztrák trailen sikerült produkálni egy 25 kg-s emontival egy kormányon előresztaltót, amitől annyira kedvet kaptam, hogy a 20 éve ellopott után újra kellett egy saját bringa.
Néhány első benyomás:
Nem próbáltam még modern fullyt, de a 29" és a Marzo Z2-vel annyira simának érződik a terep, hogy gond nélkül át tudnának verni, hogy fully van alattam.
Sajnos a 170-es dropper éppen nagy nekem, azt csak részállásban tudom használni, szóval ahelyett majd kelleni fog egy 150-es. Úgyis kotyog kicsit, nem tudom, hogy halandók számára elérhető-e kotyogás nélküli.
Kövi körben tubelessesítés, új, vastagabb markolat és belőni az üléspozit valami hosszútávon használhatóra. (ülőgumó távolság alapján jó a nyeregszélesség)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #261210 üzenetére
Egykerekezésre optimalizált fék?! Ja mi itt kerékpározunk kérem szépen!
#261212jjeahh...most hogy 80+ kilómmal szűk 2 hét alatt lejöttem többek között 2x a Madarasi Hargitáról és egyszer a Transzfogarasról amilyen gyorsan csak mertem (60+km/h), ráadásul időnként állóra fékezve, hogy bevárjam jobbik felemet, elől-hátul félig kopott G05S-RX gyantás (amúgy filléres) betétekkel (RT-64 160/180 tárcsákkal) nekem erősen gyanús, hogy inkább felhasználói hiba elégetni mindent. El tudom képzelni kerékpáron is azokat az autósokat akik noha látják piros a lámpa, áll előttük a sor, vagy éppen hajtűkanyar következik ők nyomják neki mint a barom csak, hogy aztán satufékkel is alig tudjanak megállni a végén. Úgy aztán lehet betétet, gumit, tárcsát koptatni...
#261227Blackhole13...jó vas, gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #261228 üzenetére
Megártott az am söröcske
Az ellenkezőjét ecsetelgettem, nincs gond az olcsó alap fékekkel szerintem. Aki meg gyilkolni valót keres, az úgysem ezen a polcon keresgél.Az égetőshöz; sokan nem tudják elfogadni, h a fékhez való gyári tárcsa és betét gondosan megtervezett. Ettől eltérni tuningnak számít. Pl a Shimihez amikkel találkoztam utángyártott betétek, azok mind sokkal jobban fogtak. Így tudnak kisebb/könnyebb tárcsát használni, de alternatív valóságként náluk ez nem melegszik jobban.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #261228 üzenetére
Mindkettő aszfalt és több tapadás, sokkal kevesebb fékezés, nagyobb sebesség, menetszél = hűtés. Aszfalton életemben nem égettem el semmit én sem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
válasz andrisbandi #261214 üzenetére
Mint a bike24-en, itt is ingyenes a visszaküldés Magyarból.
Szerintem nem, csak a hibás terméknél. Elállásnál az EUs szabályozásnak megfelelően a vásárló fizeti a visszaküldést de az eredeti szállítási költséget visszakapja. Mind a magyar mind a német ÁSZF-ben így van:
4.a. pont: "A visszaküldés minden esetben saját kockázatra és költségre történik. "Jester
-
Ringman
nagyúr
válasz Jester01 #261231 üzenetére
vevő javára mindig el lehet térni, rose-nál és bike24-nél ingyenes a visszaküldés. (ill. náluk sávosan csökken a szállítási díj is)
szerk:
legalábbis kb 2-3 hete még ingyenesen küldtem mind2 cégnek vissza terméket.
szívás ha pont most változtattak ezen.szerk2:
tényleg változtattak, ez a régi: [link]
A saját csomagolásunk is alkalmas visszaküldésre. Előre fizetett visszaküldési címke minden olyan csomagban található, amelyet Németországba, Svájcba és Liechtensteinbe szállítanak. Az alább felsorolt összes többi ország esetében a megfelelő linkre kattintva kinyomtathatja az előre fizetett visszaküldési címkéit (a visszaküldési címkék nem használhatók kerékpárok esetében, lásd a Szállítási károk / Követelések fejezetet). Egyszerűen vigye el a csomagot a postahivatalba, a rajta lévő címkével. Kérjük, mellékelje a kitöltött visszaküldési űrlapot is. Visszaküldés esetén egyes árucikkeket szükség esetén az Ön címén is felveheti a futár. Visszaküldések az EU tagállamaiból, Svájcból és Liechtensteinből csak a visszaküldési címke használatával ingyenesek, vagy amikor kollégáink szervezik az elszállítást. Más harmadik országokból származó áruk visszaküldése esetén Ön viseli az áruk visszaküldésének és a vámvisszatérítés közvetlen költségeit.
most meg:
6. VISSZAKÜLDÉSEK / VISSZAKÜLDÉSI KÖLTSÉGEK
Returns from EU Member States, Switzerland and Liechtenstein are only free of charge when using our returns label or when a pick-up has been arranged by us. When returning goods from other third countries, you will bear the direct costs of returning the goods as well as the return customs clearance.
e szerint ha az ő visszaküldési nyomtatványukat használod, akkor továbbra is ingyenes[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #261202 üzenetére
Igen, én így vagyok a 26"-lal is, bár a 27,5-ös kerék befér a telóba (28-29"-os), meg a vázba is. Direkt úgy fejlesztettem, hogy a legtöbb fő alkatrészt át tudom menteni. Váz kellene másik meg kerékszett. Bár ha a boost szabványt nézem, meg az átütőtengelyt akkor viszont nem sok alkatrész maradna és egész biciklit érdemesebb lenne venni.
-
tisn
addikt
koszonom mindenkinek a segitseget, nezelodok. lehet fitness lesz akkor gumicserevel.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #261215 üzenetére
Én szeretem a fokozat kijelzést. Elvileg nem kéne, mert érzésre tudni milyen fokozatban lehet a váltó, mégis jó ránézni (nekem). Bár egy kis tarományú 10-11-12 fokozatos váltónál már nem egyértelmű, ahol 1-2 foganként van a kiosztás.
Fék terén felhasználás függő, nekem városba bőven elég lenne az MT200 is mert inkább lassításra használom, mint 0-ra fékezésre. Mégis inkább az MT400 a szimpatikusabb, mert nem sokkal drágább.
Számomra praktikussabb is. Az MT200-at csak készre szerelve árulnak, így vágni kell a hosszából, ezért kell venni hozzá roppantógyűrűt (olive) + kompresszió tüskét. Az MT400/410 meg előreszerelt így adnak hozzá cuccokat és csak a féktesthez van csatlakoztatva a fékcső, így méretre vágás után kell készre szerelni. Légtelenítés az ajánlott mindkét esetben. Nekem 0-ról szerelve ez is egy érv az MT400/410 mellett.
-
Tin
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #261229 üzenetére
Ez is felhasználó függő. Sokan szidják a Shimano tárcsákat és vesznek helyette Magurát például Shimano fékhez. Itt is volt téma, hogy nem mindenkinek jó a gyári Shimi betét.
Fék terén meg aztán nagy a káosz, hogy mi lehet a "jó". Sokan szeretik a Shimano fékeket, valaki meg inkább a Magurákat favorizálja. Shimano terén sokan szidják a ServoWave-es új fékeket, hogy rosszabb az adagolhatósága, így ember legyen a talpán aki így kiigazodik, hogy mi lenne a jó neki, ha nem próbálja végig az összeset.
Tim: Gyanítom, hogy nekem is elég lenne, de lásd az előbbi írásom, szerelési szempontból jobb az MT410, úgy hogy alig drágább és erősebb is a fékereje. Hűtés szempontjából a nagyobb tárcsa is jó megoldás. Nekem 180-as van elől, jó lesz az.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #261239 üzenetére
MT200-hoz nem jár, fel is hívják a figyelmet rá a webshopokban. Amúgy viccesek, mert filléres tétel, mindkét alkatrész (590 Ft + 8-900Ft) mégis kispórolják. De így tud lenni itthon is ebikenál 9990 Ft egy készre szerelt MT200 szett, ami nevetségesen olcsó, amikor egy Avid BB5 kerül 25 ezerbe és az mégcsak nem is hidraulikus.
-
balintbaba
tag
Egy jó nagy fék, aztán hátulról valaki beléd durrant. Igazából büntetőfékezők is csak próbálják optimálisan használni a fékrendszert.
Viccen kívül, én azért elég pipa lennék, hogyha azt látnám, hogy valaki előttem indokolatlanul nagyokat lép bele a fékbe. Lehet az egyénnek és a technikájának jó, de a közlekedés többi résztvevőjére inkább veszélyesnek érzem ezt a módszert.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Ha gyárilag van azzal szerelve akkor nyilván nem érné meg az MT410 csere, hanem valami erősebbre, ha kevésnek bizonyul pl. Deore MT6100.
Abba viszont igaza van jjeahh-nak, hogy mivel a fék biztonsági eszköz, ezért az sosem baj, ha van benne bőven tartalék és erősebb, mint "ami kellene". Kevésbé fog melegedni, ami előnyös. Persze racionalitáson belül, mert sajnos egy Deore az már háromszor annyiba kerül, mint az MT200 így aszfaltra overkill.
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #261241 üzenetére
Jövök le a szerpentinen, akkor az alján is szeretném, ha lenne fékhatás, és ritkán jönnek ilyenkor mögöttem. Bicajjal ugyanez, azért nézek hátrafelé is. Nyilván forgalomban nem, de a fék nem is attól melegszik el, ha 50-ről 40-re fékezel, hanem amikor pl nagy sebességről fékezel és lassítasz, szóval felesleges kiforgatni a szitut.
-
-
addikt
-
SpaceKombajn
tag
Na, vételeztem én is gy "zsocy féle" piros biciklit (Cannondale Trail SL 3).
Montim sose volt, és eddig 1x mentem montival, idén júniusban egy velencei tó kerülés volt céges szervezésben, eredetileg trekkinget választottam volna talán, de nem jöttek meg a népek időben, aztán csak toporogtam, már 2x-3x majdnem haza indultam, és így lemaradtam a bicajokról, méretben meg kb. 1 monti maradt, így azzal mentem.
Sokan megírták már ezt is, országúton nagy a forgalom és rosszak az utak, külön-külön se jó, de a kettő együtt meg pláne. Eleve rossz úton kerülgetni kell vagy nagyon lelassítani és ha közben jönnek az autók nem lehet mindig megcsinálni, eléggé "tönkreteszi" a kerékpározást. Ezért az utóbbi időben kevesebbet tekertem (inkább elkezdtem futni is). mezőgazdasági úton, erdőben, falu szélén szőlőhegyen nincs forgalom és ugye az út meg mindegy.
Outihoz képest egy tank (mondjuk jóval nehezebb is), átmegy mindenen. nincs rossz út, útépítés sóder, földút ami volt, amiket outival kerültem, ez tetszik. Viszont "mindig" tekerni kell megint csak outihoz hasonlítva.
Gumi vastagság is "brutál" outihoz képest.
Ja igen az áttétel is "nagyon tekerós" alig haladós de tudom, ez direkt ilyen, outin is lehet így menni (2x11-es).Első tekerés közben a csuklóm fájt néha, mert itt ugye kicsit hátrafeszül és nem lehet fogást váltani.
Meg a traktor utakon a gödröket/mindenféle szir-sz*rt szokni kell, néha mintha le akarna dobniLáttam volt itt szó mostanában a markolatokról, hát ezen kb. alapból egy slag vége van levágva és rátéve, ez valószínű cserés lesz.
spacetime
-
Ringman
nagyúr
válasz Fifaisshit #261246 üzenetére
konkrét útvonal is érdekelne, kb 50 km-re van tőlem szarvas
-
zsocy
őstag
válasz SpaceKombajn #261248 üzenetére
Gratula hozzá, mondjuk nekem 2 piros bringám is van, mert ott van mellette a Wilier outi is, az meg egyenesen tűzpiros Plusz ott van még a bordó Bianchi is, de az most szerelés alatt pihen...
Én kb. ugyanezeket érzem amiket te is, jó kis tank ez, átmegy bármin. A gyári markolat az iszonyú volt, nekem már ESI Chunky van fent, azt megszoktam és szeretem. Furcsa módon a gyári ülés viszont tök jó, párnás gatyához és sima rövidnacihoz is.
A gyári első 30-as lánctányért is lecseréltem már egy 34T-re, így nekem jobban tetszik a tekerés addig is amíg eljutok a hegyig, de még fel tudok mászni bárhova.
Upgrade terv még a tubeless, meg ezt az mt200 féket is le kellene majd cserélni, de ezek szerintem a következő szezonra maradnak, most csak élvezem a kevés időmet amit bringán tölthetek.Neked is sok örömet az új bringádhoz!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Toyota topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hővezető paszták
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- EAFC 24
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- PlayStation 4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs