- Milyen Blu-ray írót?
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Minden ami Orange Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz gulupeti #211651 üzenetére
Gratula a fekete rombolóhoz
A kulacstartó az szabvány, de mindegyiken (a linkelt Elite-eken biztosan) olyan a rögzítés hogy kicsit csúsztathatod is benne kb. 1-1 cm-t fel le, szóval ha nem pont ott vannak a csavarhelyek akkor is felmegy.
Az az Elite tényleg jó, több bringámon is az van. Az meg hogy mekkora kulacs megy bele a vázadtól függ, ránézésre ezzel nem lesz gondod még a literesnél sem.
Sárga macskaszemeket szedd le, úgy lesz igazán PRO a vas -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gulupeti #211651 üzenetére
Faxa kerékpár, csak a váltót ne hagyd így kínlódni.
#211652bardi...nem hiszem ki fogom valaha próbálni, sem ára, sem súlya, de főleg + karbantartása miatt nem, pláne, hogy amennyit és ahogyan én lejtőzök teljesen nélkülözhető, XC-n amúgy is csak úri huncutság lenne...szerintem előbb lesz elektromos váltóm mint olyan nyeregcsövem. jjeahh minapi videója meg, melyen a fickó olyan technikásat mászik ahol még felfele is ki-be kapcsolja a droppert az jútyúbra való varázsló szint és nem mugli szint melyen én nyomulok.🤭 Ami a kerekeket illeti XT agyakkal és kazettatesttel szívtam sokáig, a felnik meg szegecselt Alexrimek voltak Sapim küllőkkel, amitől azért egy picit többet várna a zember mint a teszkós kerekektől.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz gulupeti #212162 üzenetére
Webshopból vetted, 14 napig visszaküldheted indoklás nélkül. Tény, hogy a webshopos képeken a matt verzó van.
Viszont ez egy jó sisak, ha az ára is jó volt és amúgy tetszik a fekete, akkor én nem törődnék vele. Mondjuk én bizarr meg öreg vagyok, nem a színe miatt veszek sisakot...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gulupeti #212162 üzenetére
Küldd vissza tanulják meg azt fotózni amit árusítanak...nekem sem kellene fényes az biztos.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz gulupeti #212162 üzenetére
Én is vettem egyet, de én sárgát. Nekem méretproblémáim vannak, mert 57-58cm a fejem, és M-est rendeltem, de nem talált Hogy két méret közt miért nincs valami átfedés, érthetetlen számomra.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz gulupeti #212829 üzenetére
Így gyakorolhatják be
kid on the stick bridge, gif [link]Danika még nagy kedvenc az egyensúlyozós témában (is).
Olyan könnyednek tűnik ahogy ő nyomja, h elhiszi az ember; "ebből sokmindent én is meg tudnék tanulni". A valóságban meg sokmillióból egy ennyire tehetséges.
Danny MacAskill and Kriss Kyle - "This and That"【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227155 üzenetére
Ha nyikorog és/vagy gyengül a fékhatás az amiatt van mert valami szennyeződés kerül a tárcsára/betétre. Nem betéteket kell venni halomra hanem féktisztítót és nem szöszölő rongyot és néha megtisztítani.
Magától nem kellene szétesnie. Lehet korábban kapott egyet és már repedt volt csak nem láttad.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227157 üzenetére
A por sem “színtiszta por”. Amit a kerék fölver a földről port azon lehet bármi. Pár hét alatt simán összeszedhet annyi retket a tárcsa és a betét, hogy az már okozhat gondot. Én pont azt használom amit linkeltél.
Jó ahhoz a bringához más fék is. Rákerestem neked gyorsan, sima BH59 fékcsövet használ szóval még csőcsere nélkül is (olívabogyó azért kell új) megoldható egy újabb/jobb fék felrakása és nem is vészesen nagy összeg. Ha otthon vagy szerelésben akkor még a feltöltést és légtelenítést is meg tudod csinálni, egyéb esetben megveszed az új cuccokat és bármelyik szerviz pikk-pakk kicseréli 1 óra alatt az egészet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227164 üzenetére
Én annak a híve vagyok, hogy ha valamit cserélek akkor igyekszem feljebb lépni kategóriában, szóval én tuti cserélnék mindent. Shimano fékeknél (legalábbis MTB vonalon, többit nem ismerem) kb úgy megy a dolog, hogy van kétfajta fékcső, BH-59 és BH-90 és mixelni nem lehet őket de amíg a kar és a féknyereg is ugyanazt a csövet használja addig úgy kevered ahogy akarod, de úgy tudom, hogy van pár kivétel. Én emiatt is cserélném az egészet. Nálad BH-59 cső van, annak a teteje MTB karok közül talán az M4100, viszont az outi/trekking vonalat abszolút nem ismerem szóval a javasolgatást inkább meghagynám másnak.
Ha magad állnál neki akkor ezek kellenek: Shimano fékolaj és légtelenítő szett (fecskendő, tölcsér, bleed block, utóbbi kettő kar és nyereg függő, több fajta van), 2 új olívabogyó cucc (1 ha csak kart cserélsz) és egy-két szerszám.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sebgutkopf
őstag
válasz gulupeti #227157 üzenetére
Mindkét fék ugyanezt csinálja, vagy csak az első, vagy hátsó?
10 évvel ezelőtt nekem is volt ilyen fék a bringámon gyárilag és az első csinált egy idő után ilyet, mint amit te írtál. Nem értettem a szennyeződés okát, de végül kiderült, hogy a féktestből szivárgott a fékolaj és az került a betétre és tárcsára, de nagyon kis mennyiségben így nehéz volt lebuktatni. Nem kezdtem el szerelgetni, kapott egy jobb és magasabb szériás féket (akkor még szintén shimano) a bringa.
-
andrisbandi
őstag
válasz gulupeti #227182 üzenetére
https://ebike.hu/termekek/fek/fekpofa/tarcsafek/137213_shimano-b05s-fekpofa-tarcsafekhez/
NEM shimis betéttel is ki lehetne próbálni. Ha a gyári nem vált be, jók szoktak lenni, más karakterek.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227191 üzenetére
Első körben féktisztító mindenképp és jó alaposan pucold meg őket. A betéteket (főleg ha olajat kapott esetleg) ki lehet venni és esetleg finom csiszolópapíron megcsiszolni picit, hogy lejöjjön a szennyezett felső réteg. Én rendelnék MT401 vagy M4100 karokat (nem látom okát miért ne működne az M395 féknyergekkel) és mivel nem tudom jár-e hozzá alapból, 2 roppantógyűrűt is. Ezen felül bleed kit-et és Shimano olajat a feltöltéshez. Maga a csere és a feltöltés (szerintem) elég minimális tudást igényel, ha tudsz követni instrukciókat leírás vagy videó alapján akkor nem lesz gond.
Innentől rád van bízva, hogy mennyire akarod költséghatékonyan a dolgot de én cserélném a nyergeket is a biztonság kedvéért MT410-re minimum de inkább MT500-ra. Leginkább amiatt mert a kompatibilitásban csak "bízom" de nem merem biztosra mondani, meg ha már úgy is szét kell bontani az egészet akkor ez amúgy is egy jó alkalom. Általában amúgy lehet kapni kart és nyerget szettben (MT401 és M4100 általában MT410-al van párosítva) azok kicsit olcsóbbak. Tárcsa részemről maradhat és ha a fékcső is rendben van akkor az is. Azért ezeket írtam amúgy mert ezekhez nem kell fékcsövet cserélned ami váztól függően kicsit macerás is lehet.
ZolkoW: Shimano nem DOT olajat használ szóval azt kizárnám.
FeRRaR1: Kötelező csengőt adni sok országban. Viccesen is néznek ki a bltban a DH gépek ugyanezzel a csengővel de hát a szabály az szabály.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227197 üzenetére
Bike24-en kapható elvileg minden szinte, bár ha csak kart akarsz magában akkor az nem mindből van raktáron. MT401 szettből például a full fekete karos nincs most, csak a szürke verzió. [M4100+MT410 komplett] [MT401+MT410 komplett]
Szerviz felrakja neked, de ha te állnál neki akkor ezek kellenek még (nincs minden raktáron, csak amiatt linkelem, hogy lásd mi kell:
[Shimano olaj]
[Roppantógyűrű + insert (bár szerintem adják a szetthez)]
[Insert kalapáló izé] Ha csövet cserélsz akkor méretre vágás után az insertet be kell kalapálni. Vannak profibb megoldások is amik szépen benyomják de ez a "legolcsóbb, legtrógerebb". Kell egy satu vagy lakatfogó meg egy kalapács hozzá és ennyi.
[Bleed kit] Na ebből nem kell minden mert ez a "mindenes szett" de meg lehet venni darabokban. Fecskendő kell, tölcsérből 2 fajta van, egy road és egy MTB verzió (más a menet), MT401/M4100 az MTB verzió, bleed block pedig a féknyeregtől függ és fejből nem tudom melyik kell. Két fajta blokk van ami 2 dugattyús fékhez jó (15 és 18 lyukas verziók a képen) és ha jól emlékszem a 18-as kell a legtöbbhöz.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227211 üzenetére
Fitness oldalon nem vagyok otthon annyira (semennyire) de gyorsan megnéztem mivel szereli pár gyártó a fitnesseket és ahogy nézem kb mindennel. MT200/MT400 nyerget láttam páron és MT200 karokat is, szóval én simán felraknám az M4100/MT410 kombót). Ha van olcsóbban MT401 kar amúgy akkor veheted azt. Kb ugyanaz a kettő csak az M4100 már I-Spec EV de neked az nem igazán tényező (hacsak nem akarsz később váltót cserélni).
Féknyeregből van flat mount és post mount, neked utóbbi kell és MT410-ből csak az van szóval nem tudsz mellé lőni. Adapter sem fog kelleni, mehet a régi helyére egy az egyben.
Ha szervizben csináltatod és marad a fékcső akkor nem kell semmi más. Roppantógyűrű van a szervizben zsákszámra általában ahogy olaj is. Sőt ha bármi gebasz lenne a csővel és cserélniük kellene akkor az is spurban áll náluk általában. Szóval no para, ezeket majd kiszámlázzák munkadíjon felül de kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sebgutkopf
őstag
válasz gulupeti #227182 üzenetére
Egyetértek veled a tárcsa csere az tök felesleges kiadás volt. A tárcsát lehet tisztítani, újra csiszolni stb... míg a betét magába tudja szívni a szennyeződést és az valóban konstans baj forrás lehet.
Az, hogy a szerelő szerint nem folyhat a féktest háááát... hagyjuk. Szivárgás lehet a kábel, féktest bekötésnél (akár egy nem egyenesen vágott fékkábel), de akár a dugattyúk mellett is jöhet ki folyadék, ha a membrán sérült, vagy nem jól illeszkedik. Végső soron pedig maga a féktest két egymástól külön fémből áll, ami illesztése mentén is ugyan valószerűtlen, de ami illesztés az mind lehetséges hibaforrás.A végleges megoldást és nyugalmat a leggyorsabban a fékek kicserélésével tudod elérni, aminek költség vonzata van, ellenben attól nem kell félni, hogy tovább locsolsz pénzt egy olyan fékbe, ami utána vagy jó lesz vagy nem. A fékkar cseréke mondhatni lényegtelen, maga a féktest és a fékcső, viszont ha már cserélsz akkor érdemes egyben teljesen légtelenített készre szerelt szettet venni és természetesen nem a 395-öst hanem leglább egy deore-t.
Persze van a shimano-n túl is élet (jelenleg már egyik bringámon sincs shimano fék), ez inkább ízlés kérdése, egyik márka mellett sem fogok kampányolni, mivel nem kapok érte pénzt.
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227222 üzenetére
Manapság sajnos sok dologgal úgy van, hogy abból válogatsz ami van. Én is annó vártam rendeléssel 2-3 hetet mert valami mindig hiányzott és nem akartam több helyről rendelgetni.
Szerelő hülyeséget mondott erről. Nem szabadna folynia az tény de attól még folyhat. Még itt a topikban is volt valakinek problémája (igaz Magurával), hogy a fékcső csatlakozásnál engedett kicsit és beszennyezte a betétet.
Ha a fékcső a vázban fut akkor felesleges készre szereltet venni mert mindenképp szét kell kapni. Előre jó lehet mert az simán vázra erősítve megy, ahogy írtam pár hsz-el feljebb ott max a fékcső hosszával lehet baj. Túl rövid nem szokott lenni, túl hosszú annál inkább.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Fall-N
veterán
válasz gulupeti #227222 üzenetére
Készre szerelt szettet nem érdemes venni, mert ha még nem is vázon belül futna a fékvezeték, akkor is az esetek nagy százalékában rövidebbre kell vágni a csövet, mert túl hosszú lesz. Ha meg vágni kell akkor le kell engedni az olajat és légteleníteni is kell. Meg persze roppantógyűrű felhelyezés meg egyéb dolgok.
Ahogy írták előttem nézz rá a SRAM fékekre is azért.
[ Szerkesztve ]
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz gulupeti #227222 üzenetére
Szerintem érdemes komplett féket venni, ahogy a lehetséges szivárgási okok közé írtam a nem megfelelően méretre vágott kábel ferde illeszkedése is lehet egy hiba forrás.
Persze Gaben92-nek igaza van abban, hogy azt is méretre kell vágni, viszont azt a fékkar felőli oldalon teszik meg. Az az egy biztos, hogy ahhoz a szerelőhöz ne vidd, aki a féktárcsa cserét javasolta.
Kábelt pedig értelem szerűen ne húzd ki a vázból a régi fék leszerelésekor, csak akkor, amikor annak végére kötve az új kábelt behúzod vele. -
sebgutkopf
őstag
válasz gulupeti #227546 üzenetére
Nem véletlenül javasoltam a komplett fék beszerzésést, mert az egyrészt működik együtt tutira, másrészt a komplett shimano fék doboznak a része a vágás után szükséges új roppantó gyűrű és minden, ami gond nélküli méretrevágás szükséges (kivéve a kábelvágó és a légtelenítő szett).
Abban viszont nincs igaza a szerelőnek, hogy a légtelenítés olyan bonyolult lenne. Shimano-nál talán a legegyszerűbb. Felül a tölcsér, lentre meg egy fecskendő, alulról átnyomsz a rendszerel kb 25-30ml fékfolyadékot, utána meg a bubus játék van csak hátra a karon, nem egy agysebészet.
Ha marad a meglévő fékkábel, akkor én mindenképpen javasolnám, hogy legalább alul legyen újra vágva a kábel és csatlakoztatva a banjo-hoz mert az a csatlakozás (nem merőleges vágás) is lehet a szivárgás oka. -
andrisbandi
őstag
válasz gulupeti #227558 üzenetére
Ha "rendesen" volt össze-szét szerelve, simán újra lehet építeni a régi r.gyűrűvel. Volt, h nem tudtam már vágni a fékcsőből, kipróbáltam, jó lett.
Meg persze olyanba is futottam, h szétszereléskor derült ki; ezt a r.gyűrűt cserélni kell... de úgy meg rövid lett.. jó drágán új fékcső.. és megtapasztaltam milyen is a nehezített légtelenítés.
Az említett elmélet szerint zajlott; felül tölcsér, alulról töltöttem fel. Akárhogy cifráztam nem fogytak el a bubik... kb ötször nyomtam át alulról olajjal, fakanalazás... utána lehetett légteleníteni.
Azért nem lettem csak szomorú (A leszedett fékcső is új volt, de az egész ment másik bicóra, amin rövid lett.) mert a használt fékcsövet is megvették félárban, és a légtelenítő szettet is, meg a bontatlan olajat.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
válasz gulupeti #227564 üzenetére
"Bár én csak egy fitness biciklivel tolom nem outival, eddig kétszer sikerült 30 feletti tempót mennem, annyira mondjuk már nem is vagyok fiatal. 30-as átlaghoz b@sszus már taposni kell rendesen.
Ehhez az átlagtempóhoz, 150-155-ös átlagpulzus tartozott (ez akkor sok?), a teteje pedig ilyen 171-172 volt. 25-26 km-en tudtam ezt megvalósítani.
Hosszabb távon, mondjuk 90 km-en 133 volt az átlagpulzus, max. 166."az hogy sok azt csak te tudod. ha máskor is ennyi ,főleg úgy hogy rendszeresen edzel akkor nem sok ha máskor kevesebb akkor sok ez a pulzus kb erre jó. korábbi tekeréseidhez képest látod magad hogy mi a helyzet.(nyilván ha rendszeresen edzel akkor idővel ugyanahoz a sebességhez-(mondjuk inkább hogy watthoz) alacsonyabb pulzus fog társulni, mert a pulzus az a terhelésre adott belső válasz,persze akkor is lehet nagyon alacsony ha vmi gond van, vagy épp magasabb jóval ha kimerült vagy vagy esetleg beteg)
nagyjából a max pulzus 90% környékén (kb ez az lthr, az a pulzus ami a laktátküszöbhöz tartozik nagyvonalakban,de ezt könnyü lemérni mert az az intenzitáshoz tartozó pulzus amin már kezd égetni a lábad)lehet menni 1-2 órát max. (nagyon többet nem hiszem) és akkor ahhoz képest a 155 az pont jó ha a max pulzusod 172.
de a zónák is egyéniek,vagy beméreted vagy magadnak feltérépezed[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #228084 üzenetére
BBB-ről nem nyilatkozok de a linkelt Shimano görgők mind jók amiket linkeltél. A Shimano a 4700-hoz ezt a két görgőszettet mondja:
WP-Y5RF98070
WP-Y5XH98120A Decás linken nincs termékkód de pont ugyanaz a kép mint az RD5701 szetté a Shimano honalpján, a Mikesportos egyértelmű kép és leírás alapján, a muzikernél pedig még ott a termékkód is. Szóval amelyik szimpatikus.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gulupeti #228245 üzenetére
Chamfering a neve, ami rézsűbe vágást jelent...ettől is állítólag csendesebb, könnyebben siklik és vált a lánc.
#228244jjeahh...már csak ki kellene deríteni ki gyártja bérben a nagyoknak, mert aligha készítik a vázakat kínában a többi apróságot meg a hanyatló nyugaton.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz gulupeti #228293 üzenetére
Nem, ezt minden tónál csinálják, ez is hozzátartozik a kihíváshoz, kerülgesd a hülyéket
Én csak azt nem tudom hogy ebben az országban tényleg ennyi a hülye, vagy ide mindenki beleszarni és gőzt kiereszteni jön, amúgy civilben tisztes családapa, kőfaragó és balett-táncos?
Titkos tipp : szerencsére a BuBa kicsit nehézre sikerült, ott még nem terjedtek el ezek az emberek. És az is szép teljesítmény 1 nap alatt, oda-vissza[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #228293 üzenetére
Nálunk Finnországban azért egész más a közlekedési kultúra de a kerékpárút még itt is mindig tele van gyökerekkel. Leginkább a telefonba merült gyalogos a jellemző, abból is az a kedvencem akin ott az on-ear headset szóval ha ordítanál se hallaná. A kereket viszont mindig megérzik.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gulupeti #228654 üzenetére
Sram és Sunrace is jó, Microshiftet nem ismerem. Kiosztás bármilyen lehet, a 2 széle a fontos. A Shimi elég konzervatívan adja meg a kompatibilitást, így a max. 28 simán viszi a 30-at, ugyanakkor 32 már necces lehet, biztos elviszi csak kérdés hogyan vált majd annyira kitekert (betekert) B csavarral a váltó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz gulupeti #228654 üzenetére
Tiagra RD-4700 GS
11-34-est is elviszi, én a shimano helyett microshiftet vettem (csak 11-36-osat, de váltót is cseréltem grx-re, de amúgy azt is elviszi nem hivatalosan)ennyi a különbség a 2 sor között:
11-13-15-17-19-21-23-26-30-34
11-12-14-16-18-20-22-25-28-32furcsa lenne amúgy, ha 11-25-öt 3 tányérossal vinné, de kettővel nem
-
Ringman
nagyúr
válasz gulupeti #228669 üzenetére
én simán megrendelném a microshiftet is, pl ezt: [link - CS-H100 11-28], de hogy le tudd szedni, még min. 2 szerszám is kelleni fog.
-
Ringman
nagyúr
válasz gulupeti #228671 üzenetére
nem sok van benne (1500 km), szóval a tartósságról nem tudok érdemben nyilatkozni.
tiagra most az egyetlen jelenleg is forgalmazott 10 sebességes országúti szett a shimanonál, az rx400-as váltó gyak ugyanaz, csak kicsit nagyobb átfogással - gravelre, ezek felcserélhetők.
(+ a fékváltókar kompatibilis a 11 sebességes hátsó váltókkal is, csak 10 sebességgel tudod használni, mert maga a váltó az "buta", nem tudja hogy hány sebességes )
Új hozzászólás Aktív témák
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module